Skocz do zawartości

Głowica z punto 1.2 8V a aparat zapłonowy


Sapphire

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, część i czolem zlosnik.gif

Szybkie pytanko. Muszę wywalić głowicę i mam w zasięgu inną w dobrym stanie z Punto 1.2 z 94 roku. Pytanie czy da rade to wsadzić do Uniakowego 1.0 P&P? Tak żeby nie bawić się z zaplonem elektronicznym tylko wsadzić z powrotem aparat zapłonowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzień dobry, część i czolem

> Szybkie pytanko. Muszę wywalić głowicę i mam w zasięgu inną w dobrym stanie z Punto 1.2 z 94 roku.

> Pytanie czy da rade to wsadzić do Uniakowego 1.0 P&P? Tak żeby nie bawić się z zaplonem

> elektronicznym tylko wsadzić z powrotem aparat zapłonowy?

Jesli tylko wałek w tej czapce ma końcówkę pod sprzęgło rozdzielacza to będzie się dało założyć ale nie wiem jak w przypadku mpi, bo tam trzeba czytac z hallotronu tez kolejnosc wtryskow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolektor ssący na inny rozstaw otworów montażowych, nie ma wyjścia na mechaniczną pompkę paliwa,

> która i tak nie zadziała z 866

A czemu miałby mieć wyjście na mechaniczna pompę skoro silnik do którego chcę wsadzić ta głowice jest na wtrysku? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli tylko wałek w tej czapce ma końcówkę pod sprzęgło rozdzielacza to będzie się dało założyć ale

> nie wiem jak w przypadku mpi, bo tam trzeba czytac z hallotronu tez kolejnosc wtryskow...

Ale to raczej nie jest MPI. Chociaż nie wiem, bo nie wiem jakie były w 94 roku. Konkretnie chodzi o tą głowicę. jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to po co chcesz kombinować z mechanicznym zapłonem?

bo taki jest w aucie ok.gif Wtrysk i rozdzielacz. Wiem ze można założyć elektronikę, ale na razie nie ma ani czasu ani ochoty na wymianę. Po prostu mam dostęp do 2 głowic i zastanawiam się którą założyć. Tym bardziej ze ta z punto wygląda na dobry stan i ma całkiem niezłą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha, aczklwiek nie oceniał bym głowicy bez jej rozebrania, nie wiesz w jakim stanie są prowadnice,

> gniazda, zawory a robić sobie dwa razy robote jest bz sensu

Z tym sobie akurat poradzimy ok.gif będzie na wierzchu to się obejrzy ok.gif najważniejsze czy będzie pasować. wszyscy mówią, że fire to p&p i spokój, a Ty piszesz o innym rozstawie śrub. Jesli to nie będzie p&p to wsadzimy serię i tyle ok.gif nie ma na razie możliwości na zabawę ze zmianą kolektorów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na pewno inny rozstaw jest w mpi bo sprawdzałem

Czyli 8V miało też mpi? Jeśli dobrze pamiętam to 8V miało 2 wersje, 60 i 75KM, ale nie wiem co powodowało różną moc? Właśnie wielopunkt czy coś jeszcze? Jak będę gadał ze sprzedawca to zapytam czy to było spi czy mpi. A po pracy poszukam kiedy weszło MPI bo jeśli w 94 nie było tego jeszcze to mamy szansę na udane połączenie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli 8V miało też mpi? Jeśli dobrze pamiętam to 8V miało 2 wersje, 60 i 75KM, ale nie wiem co

> powodowało różną moc? Właśnie wielopunkt czy coś jeszcze? Jak będę gadał ze sprzedawca to

> zapytam czy to było spi czy mpi. A po pracy poszukam kiedy weszło MPI bo jeśli w 94 nie było

> tego jeszcze to mamy szansę na udane połączenie

Różną moc powodował wtrysk smile.gif. W późniejszych wersjach już osprzęt, kompy itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różną moc powodował wtrysk . W późniejszych wersjach już osprzęt, kompy itp...

Pytanie tylko czy jeśli ta głowica którą będę miał będzie MPI to co oprócz kolektora będzie potrzebne hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie tylko czy jeśli ta głowica którą będę miał będzie MPI to co oprócz kolektora będzie

> potrzebne

kolektorów, listwy wtryskowej, pompy innej, no i kompa co to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolektorów, listwy wtryskowej, pompy innej, no i kompa co to ogarnie

o żesz ty, trochę zabawy się robi zlosnik.gif a wiesz jak to wygląda przy SPI? Tez trzeba coś zmienić czy pasują kolektory i reszta z 1.0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o żesz ty, trochę zabawy się robi a wiesz jak to wygląda przy SPI? Tez trzeba coś zmienić czy

> pasują kolektory i reszta z 1.0?

Ta czapka z linku to jest SPI i ma miejsce na aparat zapłonowy więc powinna pasować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak, ale komp, wtrysk z lytra?

teoretycznie to wtrysk i komp z lytra powinien ogarnąć takie 1.2 spi... ale nie widzę sensu zakładania to 1.0 czapki z 1.2 spi... jak więcej zyska się samym wałkiem 866 ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie to wtrysk i komp z lytra powinien ogarnąć takie 1.2 spi... ale nie widzę sensu

> zakładania to 1.0 czapki z 1.2 spi... jak więcej zyska się samym wałkiem 866 ;p

Wałek poszukamy później. Teraz musimy po prostu wstawić porządną głowicę, bo naszej nie ma sensu regenerować. Dostaliśmy 2 w dobrej cenie, a że ta z punto jest w dużo lepszym stanie to się od razu wrzuci i już. A propos. Jak w punto sie reguluje zawory? Też płytkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.