adamec1 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Hej. Sporo mnie czasu nie było bo byłem z córą w szpitalu. A więc do rzeczy 1. KTM Adventure 990 2. YAMAHA XTZ 1200 Super Tenere 3. BMW F1200GS Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 z gazet bmw najbardziej uniwersalne ktm najwięcej mocy i frajda z tego yamaha łagodna, dobra dla początkujących, taki osiołek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Hej. Sporo mnie czasu nie było bo byłem z córą w szpitalu. A więc do rzeczy > 1. KTM Adventure 990 > 2. > YAMAHA XTZ 1200 Super Tenere > 3. BMW F1200GS > Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? KTM lubię. za całokształt. ale rocznik który wklejasz raczej nie jest uniwersalny - pamiętam że to było oceniane jako najlepszy offroadowiec wsród turystyków, ale za to odstawał na asfalcie. obecny adventure, brałbym bez wahania (wygląd, opcje, moc vs waga itp) ale tego raczej nie. Yamahy nie znam. BMW - to klasyka. zawsze lał wszystkich ówczesnych sobie w testach. ale dla mnie nieakceptowalna jest praca tego boksera i reakcja na gaz (tj. gibanie momentem ) jako uniwersalne moto poszedłbym w zupełnie inny segment np. najładniejsze moto świata Suzuki GSX Inazuma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrowa Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Hej. Sporo mnie czasu nie było bo byłem z córą w szpitalu. A więc do rzeczy > 1. KTM Adventure 990 > 2. > YAMAHA XTZ 1200 Super Tenere > 3. BMW F1200GS > Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? Dołącz do tego jeszcze nowego V-stroma 1000 . Leje w testach nawet BMW 1200GS. Jest mocno uniwersalny i bardzo oszczędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Hej. Sporo mnie czasu nie było bo byłem z córą w szpitalu. A więc do rzeczy > 1. KTM Adventure 990 > 2. > YAMAHA XTZ 1200 Super Tenere > 3. BMW F1200GS > Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? Yamaha BMW za drogie i irytuja mnie wibracje tego boksera, KTM akurat ten model do najmniej awaryjnych nie nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? Ala mnie żadne nie jest uniwersalne wszystkie to podrózne enduro mniej lub beardziej "terenowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Szcz3erze ? Zaden z nich, przynajmnie nie w nastepnych dwoch sezonach. Przebujaj sie najpierw na tym co masz. Ktm najagresywniejszy i najniebezpieczniejszy z tego zestawienia. 8d siebie dorzucil bym Tiger 1050 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Yamaha > BMW za drogie i irytuja mnie wibracje tego boksera, KTM akurat ten model do najmniej awaryjnych nie > nalezy Pewnie coś się zmieniło, ale jakcsprawdzalem kilka lat temu, to Yamaha po doposażeniu do poziomu GS (i to wszystkiego się nie dało dołożyć) wychodziła drozej niż bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 A ja powiem tak. Jestem fanem Japonii pod względem kosztów i dostępności klamorów. Może mieszkamy na zadupiu (28 km od Katowic) ale jak trzeba jakieś tajle skołować do triumfa, BMW czy aprilli to nasz mechanik dostaje ataku śmiechu, a kumple są uziemieni przez miesiąc Do yamazuki w ciągu 48 h z pocałowaniem rączki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Ala mnie żadne nie jest uniwersalne wszystkie to podrózne enduro mniej lub beardziej "terenowe" A dla mnie jest jeśli mogę jechać do berlina i w miedzy czasie przejechac leśnymi duktami to jest moto uniwersalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Szcz3erze ? > Zaden z nich, przynajmnie nie w nastepnych dwoch sezonach. Przebujaj sie najpierw na tym co masz. Czemu?? ja wiem motocyklista ze mnie żaden ale z drugiej strony ciągnie jednak mnie w stronę enduro więc na co czekać > Ktm najagresywniejszy i najniebezpieczniejszy z tego zestawienia. tak wiedziałem > 8d siebie dorzucil bym > Tiger 1050 ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Dołącz do tego jeszcze nowego V-stroma 1000 . Leje w testach nawet BMW 1200GS. Jest mocno > uniwersalny i bardzo oszczędny. Ładny motocykl a to dla mnie duży atut Ja lubię ładne motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Dołącz do tego jeszcze nowego V-stroma 1000 . Leje w testach nawet BMW 1200GS. Jest mocno > uniwersalny i bardzo oszczędny. pokaż w których Suzę zazwyczaj stawiali oczko niżej, mała elektronika i łańcuch, silnik nie za mocny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 musisz sobie odpowiedzieć gdzie będziesz więcej jeździł jesli boczne drogi i bezdroża to tylko KTM jeśli autostrady i główne drogi to BMW yamahy w ogóle nie biore pod uwage KTM jest piękny BMW jest tylko praktyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 BMW ma jeszcze jedną wadę, jak ktoś lubi być "wyjątkowy"! Co drugi turystyk na naszych drogach jest spod tego znaku. Jak kupowałem swoją bunię to widziałem proces "przekabacania" Harleyowca na GSa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > BMW ma jeszcze jedną wadę, jak ktoś lubi być "wyjątkowy"! > Co drugi turystyk na naszych drogach jest spod tego znaku. > Jak kupowałem swoją bunię to widziałem proces "przekabacania" Harleyowca na GSa... no w znajomym MC mówi się... że każdy motocyklista kończy na GS jakkolwiek trzyznacznie by to nie brzmiało, to ponoć po zakupie BMW nie kupi się nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > że każdy motocyklista kończy na GS Identyczne słowa usłyszałem z ust sprzedawcy z BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Identyczne słowa usłyszałem z ust sprzedawcy z BMW. btw. jak Ci z tym że BMW S1000RR na 2015 będzie o 6KM mocniejsze i lżejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > btw. jak Ci z tym że BMW S1000RR na 2015 będzie o 6KM mocniejsze i lżejsze? i brzydsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > i brzydsze ładniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > musisz sobie odpowiedzieć gdzie będziesz więcej jeździł > jesli boczne drogi i bezdroża to tylko KTM Więcej asfaltu ale chciałbym troszke pozwiedzać i myślę że boczne drogi będą często > jeśli autostrady i główne drogi to BMW > yamahy w ogóle nie biore pod uwage czemu?? > KTM jest piękny ale podobnież narowisty > BMW jest tylko praktyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj_s Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Czemu?? ja wiem motocyklista ze mnie żaden ale z drugiej strony ciągnie jednak mnie w stronę enduro > więc na co czekać > tak wiedziałem > ładny a rzuc okiem na Tigera 1200 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > a rzuc okiem na Tigera 1200 ... w sumie to nikt nie zwrócił uwagi. tiger i ktm - łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj_s Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > w sumie to nikt nie zwrócił uwagi. tiger i ktm - łańcuch nie ruzumiem ....dlaczego ? Zarowno wał jak i lancuch maja wady i zalety. Ale akurat dlaczego do "uniwersalnej" jazdy ... lancuch na byc ten niedobry ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > nie ruzumiem ....dlaczego ? > Zarowno wał jak i lancuch maja wady i zalety. > Ale akurat dlaczego do "uniwersalnej" jazdy ... lancuch na byc ten niedobry ? jakie zalety ma łańcuch vs wał, poza wagą, która w tych krowach raczej nie jest kluczowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > btw. jak Ci z tym że BMW S1000RR na 2015 będzie o 6KM mocniejsze i lżejsze? Czuję ból, żal i rozgoryczenie, że się pospieszyłem, ale na nowy model nie dostałbym takiego rabatu, więc te odczucia są lekko przytłumione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Czuję ból, żal i rozgoryczenie, że się pospieszyłem, ale na nowy model nie dostałbym takiego > rabatu, więc te odczucia są lekko przytłumione ja tam czekam co zrobi rynek w odpowiedzi na Kawę z kompresorem. wypuszczą ją pewnie zdławioną do 200 KM (ew. 250) i strzelam że w ciągu 2 miesięcy, będą już oficjalne kity na 300+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > ładniejsze brzydsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > brzydsze oba są ochydne, ale wolę 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > no w znajomym MC mówi się... że każdy motocyklista kończy na GS Zle to odebrałeś. Chodziło o GS500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj_s Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > jakie zalety ma łańcuch vs wał, poza wagą, która w tych krowach raczej nie jest kluczowa? Widzisz stan zebatek i lancucha .. nie zdziwisz sie gdzies w czarnej d* gdy naped Ci sie rozsypie. Jest prostszy w budowie niz mechanizm walu. Nie twierdze ze lancuch jest lepszy od wału ...ale nie widze sensu dyskwalifikowac motocykl, tylko dlatego ze przekazanie napedu realizowane jest przez lancuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > a rzuc okiem na Tigera 1200 ... W porownaniu do Tiger'a 1050 to totalnie nieporeczny kloc ktory wazy o dobre 50 kg wiecej, prowadzi sie tez zupelnie inaczej aby nie powiedziec duzo gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Więcej asfaltu ale chciałbym troszke pozwiedzać i myślę że boczne drogi będą często ale jeśli nie będziesz latał po szutrach i bezdrożach nie wykorzystasz w pełni zalet ktm > czemu?? ja by to napisać obecne japończyki są ulepione z ryżu > ale podobnież narowisty tego nie brałem pod uwage a i jeszcze jedno bmw bardzo mało pali w przeciwieństwie do ktm ( ale ja nigdy nie patrze na spalanie w motocyklach) ja bym wybrał KTM ze względu na jego właściwości terenowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Widzisz stan zebatek i lancucha .. nie zdziwisz sie gdzies w czarnej d* gdy naped Ci sie rozsypie. > Jest prostszy w budowie niz mechanizm walu. > Nie twierdze ze lancuch jest lepszy od wału ...ale nie widze sensu dyskwalifikowac motocykl, tylko > dlatego ze przekazanie napedu realizowane jest przez lancuch. Siory ale jako uzytkownik i walu i lancucha jakos nie moge doszukac sie / znalesc jakiegokolwiek plusa w przypaduk lancucha, moze ktos bylby laskawy mi go wskazac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Widzisz stan zebatek i lancucha .. nie zdziwisz sie gdzies w czarnej d* gdy naped Ci sie rozsypie. > Jest prostszy w budowie niz mechanizm walu. > Nie twierdze ze lancuch jest lepszy od wału ...ale nie widze sensu dyskwalifikowac motocykl, tylko > dlatego ze przekazanie napedu realizowane jest przez lancuch. wał jest cichszy ale ja i tak wole łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Widzisz stan zebatek i lancucha .. nie zdziwisz sie gdzies w czarnej d* gdy naped Ci sie rozsypie. no bądzmy poważni. dobry kardan jest prawie bezobsługowy... i tak samo łańcuch/napęd może polecieć jak i kardan. > Jest prostszy w budowie niz mechanizm walu. no jest. ale z punktu widzenia użytkowego - nieistotne. > Nie twierdze ze lancuch jest lepszy od wału ...ale nie widze sensu dyskwalifikowac motocykl, tylko > dlatego ze przekazanie napedu realizowane jest przez lancuch. a ja widze. pamietaj, że w TYM konkretnym przypadku to motocykle uniwersalne. które są budowane z myślą o bezdrożach, a to = brodzenie, błoto, krzaki itp. kardan w tym wypadku jest bezobsługowy. a łańcuch źle będzie znosił takie traktowanie i będzie wymagał opieki... czyli IMHO nie na daje się nigdzie indziej niż cywilizowane szlaki (lub wtedy jeśli trzeba walczyć o każdy KG wagi). oczywiście, jak komuś nie przeszkadza smarowanie codziennie - to droga wolna. ale fakt że jest alternatywa, która daje przewagę konkurencji - jest warty rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 jak pieprznie Ci kardan to mogila, jak lancuch to zrobia Ci to wszedzie - widzisz roznice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Siory ale jako uzytkownik i walu i lancucha jakos nie moge doszukac sie / znalesc jakiegokolwiek > plusa w przypaduk lancucha, moze ktos bylby laskawy mi go wskazac ? uznajemy, ze jedziemy do dzikiego kraju .... co wybierasz, lancuch czy wal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > jak pieprznie Ci kardan to mogila, jak lancuch to zrobia Ci to wszedzie - widzisz roznice? widzę różnice. to tak samo jakby użyc argumentu koloru dostępnego coś jak: jak pieprznie Ci silnik, to mogiła... a rowerem pojedziesz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > widzę różnice. to tak samo jakby użyc argumentu koloru dostępnego > coś jak: jak pieprznie Ci silnik, to mogiła... a rowerem pojedziesz dalej. z tym, ze offroad i wal mi sie nie koreluje, prost, wal moze byc w typowym turystyku ale jesli ktos oczekuje od motocykla mozliwosci zjechania na gorsze drogi to ja wybieram lancuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > z tym, ze offroad i wal mi sie nie koreluje, prost, wal moze byc w typowym turystyku ale jesli ktos > oczekuje od motocykla mozliwosci zjechania na gorsze drogi to ja wybieram lancuch gorsze drogi w takim turystyku? ja odwrotnie. rozumiem problem z naprawą, ale dobry wał jest prawie wieczny i bezobsługowy. i jak ktoś w tym konkretnym przykładzie jedzie w totalną dzicz, to jedzie pewnym (młodym moto), albo po porządnym serwisie i inspekcji wału. natomiast jesli chodzi o crossa itp. to jak najbardziej, z 10 kilo lżej z łańcuchem jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > gorsze drogi w takim turystyku? > ja odwrotnie. rozumiem problem z naprawą, ale dobry wał jest prawie wieczny i bezobsługowy. i jak > ktoś w tym konkretnym przykładzie jedzie w totalną dzicz, to jedzie pewnym (młodym moto), albo > po porządnym serwisie i inspekcji wału. > natomiast jesli chodzi o crossa itp. to jak najbardziej, z 10 kilo lżej z łańcuchem jest Tyyyy .... nikt do Azji cz Afryki nie poleci takim BMW, jakos wszyscy wybieraja starsze moto, ktore mozna mlotkiem naprawic ja juz slyszalem historie jednego goscia co czekal na Ukrainie na wal do GS ponad tydzien i kosztowalo go to baaaaardzo slono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Tyyyy .... nikt do Azji cz Afryki nie poleci takim BMW, jakos wszyscy wybieraja starsze moto, ktore > mozna mlotkiem naprawic oj liste podróżników mozna znaleźć co GS dookoła swiata latali > ja juz slyszalem historie jednego goscia co czekal na Ukrainie na wal do GS ponad tydzien i > kosztowalo go to baaaaardzo slono jak ktos leci w wyprawę po swiecie. to kupić taki wał - to nie jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > oj liste podróżników mozna znaleźć co GS dookoła swiata latali > jak ktos leci w wyprawę po swiecie. to kupić taki wał - to nie jest problem i wal .. i drugi silnik w razie czego .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > no w znajomym MC mówi się... że każdy motocyklista kończy na GS Hm ostatni przejechałem się paneuropeanem... i jakbym miał wybierac to chyba z tej dwójki nie wybrałbym GS-a... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > i wal .. i drugi silnik w razie czego .... a teraz do czego pijesz? czy z łańcuchem silniki nie siadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > a teraz do czego pijesz? czy z łańcuchem silniki nie siadają? pije do tego, ze kupowanie na zapas drugiego walu wydaje mi sie pomyslem lekko irracjonalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > pije do tego, ze kupowanie na zapas drugiego walu wydaje mi sie pomyslem lekko irracjonalnym no bo jest. dlatego pewnie nikt tego nie proponował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > pije do tego, ze kupowanie na zapas drugiego walu wydaje mi sie pomyslem lekko irracjonalnym o czym wy piszecie policzcie sobie mase nieresorowaną w ktm i bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > o czym wy piszecie policzcie sobie mase nieresorowaną w ktm i bmw No i ? Powiedz to wszystkim uzytkownilom GS'a, jek myslisz ile ich to bedzie interesowac. Sam nie potrafilem zrozumiec, co luszie w tym GS'ie widza, zrozumialem po 15 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.