chrom Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 witam dawno mnie tu (AK) nie było, a sprowadza mnie problem nastepujacy: jest sobie uno 1.0 ies , silnik fire wtrysk 1punkt. mam w nim problem z pracą silnika - auto gasnie po odpaleniu, trzeba je przegazować, po kilku minutach traci jałowe obroty i wkreca się na ok 2,5-3 tys i tak trzyma. dodatkowo szarpie w czasie jazdy. podejrzane było ufo - wymienione jest na nowe, wezyk nowy dodatkowo wymieniony dolny korpus przepustnicy wraz z silniczkiem krokowym no i dalej jest to samo, moze poza gasnieciem po odpaleniu. co ciekawe po odpieciu wtyczki sterowania przepustnica (4pin) auto odzyskuje niskie obroty. jakies pomysły o co draniowi chodzi? swiece są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 sprawdzić wiązkę od krokowego do komputera , masy jak to jest ok to krokowy do wywalenia ewentualnie zrobić reset komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > sprawdzić wiązkę od krokowego do komputera , masy jak to jest ok to krokowy do wywalenia > ewentualnie zrobić reset komputera krokowy sprawny w 100% chodzi sobie ladnie. reset kompa standardowo odpieciem od aku na kilkanscie min? dodam ze uniak ma gaz - na Pb i lpg jest dokladnie taka sama praca silnika. ale z wiazką i masami to moze byc dobry trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > witam > dawno mnie tu (AK) nie było, a sprowadza mnie problem nastepujacy: > jest sobie uno 1.0 ies , silnik fire wtrysk 1punkt. > mam w nim problem z pracą silnika - auto gasnie po odpaleniu, trzeba je przegazować, po kilku > minutach traci jałowe obroty i wkreca się na ok 2,5-3 tys i tak trzyma. dodatkowo szarpie w > czasie jazdy. > podejrzane było ufo - wymienione jest na nowe, wezyk nowy > dodatkowo wymieniony dolny korpus przepustnicy wraz z silniczkiem krokowym > no i dalej jest to samo, moze poza gasnieciem po odpaleniu. > co ciekawe po odpieciu wtyczki sterowania przepustnica (4pin) auto odzyskuje niskie obroty. > jakies pomysły o co draniowi chodzi? > swiece są ok. A który to rok? Bo określi się wtedy czy to motronic czy jetronic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > A który to rok? Bo określi się wtedy czy to motronic czy jetronic... 1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > 1997 Hehe, po ufo można było dojść że to jetronic... Jeśli chodzi o problem gaśnięcia po odpaleniu, to mój ma to samo, trzeba ruszyć pedałem gazu żeby nie zgasł, wystarczy troche ruszyć i potem już jest ok... natomiast jeśli chodzi o obroty to zachowuje się dość dziwnie bo wysuwa krokowca na max prawdopodobnie... tylko czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.