Kooboosh Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Myślę, że kilka osób ma już doświadczenie w tym temacie i kilka skrzyń się "posypało"poprzez nadmierne dmuchanie tu i ówdzie Pytanie, na jakim setupie i przy jakim doładowaniu, ewentualnie jakiej mocy i momencie leci skrzynia c514 "eskowa"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Myślę, że kilka osób ma już doświadczenie w tym temacie i kilka skrzyń się "posypało"poprzez > nadmierne dmuchanie tu i ówdzie > Pytanie, na jakim setupie i przy jakim doładowaniu, ewentualnie jakiej mocy i momencie leci > skrzynia c514 "eskowa"? Skrzynia była kupiona z małym przebiegiem (nie pamiętam ile, albo 40 albo 60 kkm) "igła", lata i ma się dobrze od 60kkm z moim turbo - 180nm od 3300 do 4300 rpm, moc 120 kuni przy 5300 rpm. Z tym, że nie ścigam się, auto jest (było) do tras, i delikatnie obchodzę się ze sprzęgłem (które też żyje tyle samo czasu, dłużej niż moje poprzednie tej samej firmy, które w serii 1.1 zajeździłem po 50kkm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Skrzynia była kupiona z małym przebiegiem (nie pamiętam ile, albo 40 albo 60 kkm) "igła", lata i ma > się dobrze od 60kkm z moim turbo - 180nm od 3300 do 4300 rpm, moc 120 kuni przy 5300 rpm. Z > tym, że nie ścigam się, auto jest (było) do tras, i delikatnie obchodzę się ze sprzęgłem > (które też żyje tyle samo czasu, dłużej niż moje poprzednie tej samej firmy, które w serii 1.1 > zajeździłem po 50kkm). no to podbijam, bo przy 170km i 230 nm też skrzynia nie żaliła się za bardzo... szukam tej granicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > no to podbijam, bo przy 170km i 230 nm też skrzynia nie żaliła się za bardzo... > szukam tej granicy... 181ps 255Nm Też jeżdżę normalnie,auto do jazdy na co dzień. Czasem jak ktoś mnie sprowokuję na światłach,to pociągnę do czwórki bez popuszczenia gazu. Ogólnie na T przejeździła ok 15tyś na ostatnim setupie może ze 2tyś.a wcześniej paręnaście z 1.2 16V. Ogólnie ze skrzynią to dupa zbita bo raczej nie będzie dawać znać że się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 no ale rozumiem, że żyje? Nie ma dawać znać, że się kończy... bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać c510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > no ale rozumiem, że żyje? > Nie ma dawać znać, że się kończy... > bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać > c510 realne 300Nm juz raczej nie przezyje ;P im wiecej niuta na dole tym szybciej zgon.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Wojtek prawda jest taka ze twoje cento to taka seria+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > realne 300Nm juz raczej nie przezyje ;P im wiecej niuta na dole tym szybciej zgon.... Czyli już jesteśmy w granicach 250-300 nm przy tym teoretyzowaniu. Daje to już jakiś obraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > no ale rozumiem, że żyje? > Nie ma dawać znać, że się kończy... > bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać > c510 Na razie żyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.