pionas Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 Jak w temacie, 1.2 czy 1.4? (16v) Silnik niby ze stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 z tego co widać to kolektor ssący i listwa wtryskowa z P1 a głowica z nowszych 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Większość 1.4 ma kolektor z 1.2 więc ciężko określić Taką głowice mam w 1.4 I korek oleju nie wiem czy ma znaczenie ale takie zawsze widzę w 1.2 Jak masz silnik pod ręką to sprawdź bagnet 1.2 ma sztywny 1.4 sprężysty Generalnie wizualnie to tego nie sprawdzisz...najlepiej po numerach Jak zaczyna się od 176 to kultowe 1.2 z Punto I 188...też 1.2 Stilo 95KM 843 A1.000 Stilo 90HP 192 B2.000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 jesteś ze szczecina, ten big project cc też ze szczecina więc jaki problem podjechać i sprawdzić nr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 po numerze silnika albo po uszczelniaczu os strony sprzegla rozpoznasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Jak w temacie, 1.2 czy 1.4? (16v) > Silnik niby ze stilo Silnik ze stilo 1,4 16V (osptzęt z P1 MM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Brałem od niego talje do swojego CC na 90% to 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 > Większość 1.4 ma kolektor z 1.2 więc ciężko określić > Taką głowice mam w 1.4 > I korek oleju nie wiem czy ma znaczenie ale takie zawsze widzę w 1.2 > Jak masz silnik pod ręką to sprawdź bagnet 1.2 ma sztywny 1.4 sprężysty > Generalnie wizualnie to tego nie sprawdzisz...najlepiej po numerach > Jak zaczyna się od 176 to kultowe 1.2 z Punto I > 188...też 1.2 > Stilo 95KM 843 A1.000 > Stilo 90HP 192 B2.000 Niby to jest 1.2 16v 80km (82km) ze stilo ale czy takie wychodzily? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Większość 1.4 ma kolektor z 1.2 więc ciężko określić > Taką głowice mam w 1.4 > I korek oleju nie wiem czy ma znaczenie ale takie zawsze widzę w 1.2 > Jak masz silnik pod ręką to sprawdź bagnet 1.2 ma sztywny 1.4 sprężysty > Generalnie wizualnie to tego nie sprawdzisz...najlepiej po numerach > Jak zaczyna się od 176 to kultowe 1.2 z Punto I > 188...też 1.2 > Stilo 95KM 843 A1.000 > Stilo 90HP 192 B2.000 Ja w swoim 1.2 mam sprężysty bagnet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Ja w swoim 1.2 mam sprężysty bagnet. x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodziubdg Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 "na oko" odróżnić można po misce, bagnecie i korku. w 1.4 niebieski bagnet, żółty korek i aluminiowa micha. ale najlepiej po numerze sprawdzić, bo graty można poprzekładać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.