Jump to content

1.1 z górą 1.2 - jaki kolektor


Recommended Posts

Witam,

Ponieważ czeka mnie wymiana plecionki mam szybkie pytanie;

Motor 1.1 z głowica 1.2. Obecnie kolektor wydechowy seryjny z 1.1 - czy przy okazji wymiany plecionki warto zamienić go na seryjny z 1.2?

I ew. jakie problemy czekają mnie przy w/w akcji?

Link to post
Share on other sites

Raczej nie ma nad czym sie zastanawiać. Wymieniaj.

Nowe uszczelki pod głowice (chyba inne niż te od 1.1) i na łączeniu dwu-rurki. Z utrudnień to chyba połączenie ze resztą wydechu, ale to i tak chyba byś robił

Link to post
Share on other sites

> Raczej nie ma nad czym sie zastanawiać. Wymieniaj.

> Nowe uszczelki pod głowice (chyba inne niż te od 1.1) i na łączeniu dwu-rurki. Z utrudnień to chyba

> połączenie ze resztą wydechu, ale to i tak chyba byś robił

Zastanawiam się bo kolektor do 1.2 dostałem gratis - i w sumie nadarzyła się okazja żeby toto wsadzić.

Jedynie obawę mam co do sondy - bo nie wiem czy taka sama jest (gwint)

Link to post
Share on other sites

> Zastanawiam się bo kolektor do 1.2 dostałem gratis - i w sumie nadarzyła się okazja żeby toto

> wsadzić.

> Jedynie obawę mam co do sondy - bo nie wiem czy taka sama jest (gwint)

Sondy mają znormalizowany gwint i są takie same, jedynie rura (portki) od kolektora będzie szła niżej z uwagi na niższy blok 1,1 o około 1,5cm

Link to post
Share on other sites

> Sondy mają znormalizowany gwint i są takie same, jedynie rura (portki) od kolektora będzie szła

> niżej z uwagi na niższy blok 1,1 o około 1,5cm

A dokładnie o 18mm blok 1.2 jest wyższy od 1.1 wink.gif

Link to post
Share on other sites

> dlatego pytam kolego czy szukac calego kolektora i rewszy wydechu od 1.1

Nie wiem, czy Ci kolektor od 1.1 wejdzie do 1.2. Ja od zawsze miałem turbo, więc w temacie ssaka Ci nie pomogę, ale reszta podejdzie.

Link to post
Share on other sites

Pseudo 4-2-1-kat metalowy-dwururka-(nie mylić ze strumienicą, looknąć w środek czy ma metalowy wkład)),rura fi 43 wew.-końcowy komorowy(komorowo refleksyjny).

łącznik ważna sprawa, bo wieszaki ci będzie giął i wszelkie połączenia.

Mietka upomnieć, że jak spawa to podwozie, żeby nie przytopił i warstwy ochronnej przewodów paliwowych/hamulcowych.

Opcja nr 2 prawdziwy grinser006.gif 4-2-1(w taśmę termiczną) i dalej jak wyżej.

Opcja 2 z tym(kolektos SS), że rura fi 42 wew(panda 1.3 Mjet)., końcowy sebring dedykowany i jest cicho ok.gif tylko to w 1.1 spi, ale mocowo 74,7km. grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.