guttek Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > czy Taki komputer bedzie dobry żeby odpalić 1.2 16v na MM tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > czy Taki komputer bedzie dobry żeby odpalić 1.2 16v na MM tak ale... 300 zł ?? znajomy ma z wyczyszczonym immo za 150 zł sprzeda - jak bd zainteresowany to dam ci do niego nr telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > z tyrkoleniem to wystarczy odpalić to nie na Magneti Marelli tylko na Bosch Motronic i żadnego > tyrkolenia nie ma Powiem szczerze, że przerobiłem kilka wariantów 16V w swoich pudłach na MM i dopiero ostatni setup nie tyrkoli... Nikt nie wykazał się chyba takim lenistwem i minimalizmem jak ja i nie zostawił seryjnego mapsensora z 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Nikt nie wykazał się chyba takim lenistwem i minimalizmem jak ja i nie zostawił seryjnego > mapsensora z 1.1 a jednak nie tylko Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 Whitestok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > a jednak nie tylko Ty A co konkretnie trzeba zrobic z mapsensorem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > A co konkretnie trzeba zrobic z mapsensorem ?? ja bym zostawił oryginalny w ssącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Hmm ciekawe...kontynuujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curek89 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 panny i ja jestem ciekawy bo powiem szczerze ze chciałbym to wyeliminować w osprzęcie mm opiszcie co i jak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Dziwne pytania zadajecie to trzeba zrobić z mapsensorem -> kliken centomania.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Dziwne pytania zadajecie to trzeba zrobić z mapsensorem -> kliken centomania.com no tak, ale tam nic nie jest napisane o zostawianiu map sensora z 1.1 ... jak to połączyć w 16v żeby chulało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > no tak, ale tam nic nie jest napisane o zostawianiu map sensora z 1.1 ... jak to połączyć w 16v > żeby chulało? Albo podłączasz fabryczny z 16v ( zintegrowany MAP z IAT ) albo jak chcesz zostawic z 1.1 to bierzesz sygnal , - , + podłączasz do MAP-a z 1.1 i podlaczasz wezyk z MAP-a gdzies do podcisnienia w kolektorze dolotowym, moze byc krociec maly od odmy albo od reg. cis. paliwa. Po co tak robic nie wiem Koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Albo podłączasz fabryczny z 16v ( zintegrowany MAP z IAT ) albo jak chcesz zostawic z 1.1 to > bierzesz sygnal , - , + podłączasz do MAP-a z 1.1 i podlaczasz wezyk z MAP-a gdzies do > podcisnienia w kolektorze dolotowym, moze byc krociec maly od odmy albo od reg. cis. paliwa. > Po co tak robic nie wiem > Koniec skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke do mapsensora z 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z > 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke > do mapsensora z 1.1 Moje tyrkoliło na mapie od 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z > 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke > do mapsensora z 1.1 A po co tak kombinować, drutować ? Nie lepiej zrobić remap np ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? sygnał , + , - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > A po co tak kombinować, drutować ? > Nie lepiej zrobić remap np ? niestety nie jestem w stanie tego zrobić sam ... u mnie w mieście chyba też nikt także kombinuje :/ ale skoro u Stefana tyrkoliło to odpuszczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 co to za gniazdo 4 pinowe umieszczone w kolektorze ssacy koło zbiorniczka wyrównawczego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > co to za gniazdo 4 pinowe umieszczone w kolektorze ssacy koło zbiorniczka wyrównawczego ?? map sensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > map sensor Doprecyzuję, map sensor z czujnikiem temp zasysanego powietrza w jednej obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Doprecyzuję, > map sensor z czujnikiem temp zasysanego powietrza w jednej obudowie Podziękować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 może kolego masz właśnie tzw objw "tyrkolenia"? > pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc > tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa > tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 UPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc > tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa > tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie? A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze? Właśnie - jeśli nie zaślepiony będzie łapał lewe powietrze i cyrki będą się dziać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze? Podłączony do serwa tylko nie wiem czy to ten króciec ,wychodzi z dołu kolektora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Podłączony do serwa tylko nie wiem czy to ten króciec ,wychodzi z dołu kolektora ? Tak to ten. Sprawdź czy wszędzie masz iskre i paliwo. Mój po odpaleniu kulawo chodził przez niedziałające dwa wtryski na 1 i 2 cylindrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Tak to ten. Sprawdź czy wszędzie masz iskre i paliwo. Mój po odpaleniu kulawo chodził przez > niedziałające dwa wtryski na 1 i 2 cylindrze... A co z resztą podciśnien ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 i co pany podpowie ktoś co z resztą podciśnień w kolektorze ssącym ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matynjo89 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 podej maila to wysla pare fotek jak to siedzi w seju te 1.2 16 to podpatrzysz jak te podcisnienia pasuja i reszta pierdolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > i co pany podpowie ktoś co z resztą podciśnień w kolektorze ssącym ??? w sumie masz 4 króćce. Jeden na dole kolektora najgrubszy pod serwo, mały na lewo od przepustnicy - tu podłączasz odmę. i dwie sztuki obok map sensora. Jeden jest identyczny jak króciec odmy - tu podłączasz filtr węglowy - jeśli nie masz to zaślepiasz. Drugi z kolei jest krótki dosyć i wokół ma pół pierścień plastikowy - ten podłączasz wężykiem do regulatora ciśnienia paliwa (masz go na końcu listwy paliwowej - też powinien mieć króciec) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > w sumie masz 4 króćce. > Jeden na dole kolektora najgrubszy pod serwo, > mały na lewo od przepustnicy - tu podłączasz odmę. > i dwie sztuki obok map sensora. > Jeden jest identyczny jak króciec odmy - tu podłączasz filtr węglowy - jeśli nie masz to > zaślepiasz. > Drugi z kolei jest krótki dosyć i wokół ma pół pierścień plastikowy - ten podłączasz wężykiem do > regulatora ciśnienia paliwa (masz go na końcu listwy paliwowej - też powinien mieć króciec) a odme moge tez zaslepić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > a odme moge tez zaslepić ?? Możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Możesz. ok podłączyłem i to samo zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba jest 3bar .????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > ok podłączyłem i to samo > zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania > leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba jest 3bar .????? Rozumiem że zasilanie masz na górze listwy a powrót na dole podłączony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Rozumiem że zasilanie masz na górze listwy a powrót na dole podłączony ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 i jak dodaje gazu zapala sie marchewa a po jego odjeciu gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > i jak dodaje gazu zapala sie marchewa a po jego odjeciu gaśnie A dodałeś jeden przewód do wiązki do wtrysków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > A dodałeś jeden przewód do wiązki do wtrysków? No właśnie po tym wpisie Quote: zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba Też stawiam na babola w kablach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > No właśnie po tym wpisie > Quote: > zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania > leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba > Też stawiam na babola w kablach Ja już o tym pomyślałem jak napisał o problemach za pierwszym razem le jakoś zapomniałem napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Przewód jest dodany ale sprawdzę jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Przewód jest dodany ale sprawdzę jeszcze raz a może ma ktoś foto jak to powinno być podłączone ?Będe bardzo wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > a może ma ktoś foto jak to powinno być podłączone ?Będe bardzo wdzieczny na zdjęciu nie powinna byc masa tylko zasilanie na wtryski bo one są sterowane masą ale to taki mały szczegół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > na zdjęciu nie powinna byc masa tylko zasilanie na wtryski bo one są sterowane masą ale to taki > mały szczegół Tylko że ja nie mam takiej wtyczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Tylko że ja nie mam takiej wtyczki to jak masz podłączone wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 pany ma ktoś foto wiązki do wtryskiwaczy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 ok ale bardziej chodziło mi jak one są z sobą połączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.