Jump to content

Swap na 1.2 16 v


Tribal
 Share

Recommended Posts

> z tyrkoleniem to wystarczy odpalić to nie na Magneti Marelli tylko na Bosch Motronic i żadnego

> tyrkolenia nie ma

Powiem szczerze, że przerobiłem kilka wariantów 16V w swoich pudłach na MM i dopiero ostatni setup nie tyrkoli...

Nikt nie wykazał się chyba takim lenistwem i minimalizmem jak ja i nie zostawił seryjnego mapsensora z 1.1 grinser006.gif

Link to comment
Share on other sites

> no tak, ale tam nic nie jest napisane o zostawianiu map sensora z 1.1 ... jak to połączyć w 16v

> żeby chulało?

Albo podłączasz fabryczny z 16v ( zintegrowany MAP z IAT ) albo jak chcesz zostawic z 1.1 to bierzesz sygnal , - , + podłączasz do MAP-a z 1.1 i podlaczasz wezyk z MAP-a gdzies do podcisnienia w kolektorze dolotowym, moze byc krociec maly od odmy albo od reg. cis. paliwa.

Po co tak robic nie wiem grinser006.gif

Koniec wink.gif

Link to comment
Share on other sites

> Albo podłączasz fabryczny z 16v ( zintegrowany MAP z IAT ) albo jak chcesz zostawic z 1.1 to

> bierzesz sygnal , - , + podłączasz do MAP-a z 1.1 i podlaczasz wezyk z MAP-a gdzies do

> podcisnienia w kolektorze dolotowym, moze byc krociec maly od odmy albo od reg. cis. paliwa.

> Po co tak robic nie wiem

> Koniec

skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke do mapsensora z 1.1

Link to comment
Share on other sites

> skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z

> 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke

> do mapsensora z 1.1

Moje tyrkoliło na mapie od 1.1 893goodvibes.gif

Link to comment
Share on other sites

> skoro nie tyrkoli moze warto spróbować? wystarczy podłączyc + i - ?? ja mam generalnie seryjny z

> 1.2 16v wiązka przerobiona i nie za bardzo kumam teraz jak przerobić ja z powrotem na wtyczke

> do mapsensora z 1.1

A po co tak kombinować, drutować ?

Nie lepiej zrobić remap np ?

Link to comment
Share on other sites

> A po co tak kombinować, drutować ?

> Nie lepiej zrobić remap np ?

niestety nie jestem w stanie tego zrobić sam ... u mnie w mieście chyba też nikt także kombinuje :/ ale skoro u Stefana tyrkoliło to odpuszczam.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie?

Link to comment
Share on other sites

może kolego masz właśnie tzw objw "tyrkolenia"?

> pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc

> tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa

> tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie?

Link to comment
Share on other sites

> pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc

> tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa

> tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie?

A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze?

Link to comment
Share on other sites

> A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze?

Podłączony do serwa tylko nie wiem czy to ten króciec ,wychodzi z dołu kolektora ?

Link to comment
Share on other sites

> Podłączony do serwa tylko nie wiem czy to ten króciec ,wychodzi z dołu kolektora ?

Tak to ten. Sprawdź czy wszędzie masz iskre i paliwo. Mój po odpaleniu kulawo chodził przez niedziałające dwa wtryski na 1 i 2 cylindrze...

Link to comment
Share on other sites

> Tak to ten. Sprawdź czy wszędzie masz iskre i paliwo. Mój po odpaleniu kulawo chodził przez

> niedziałające dwa wtryski na 1 i 2 cylindrze...

A co z resztą podciśnien ?

Link to comment
Share on other sites

> i co pany podpowie ktoś co z resztą podciśnień w kolektorze ssącym ???

w sumie masz 4 króćce.

Jeden na dole kolektora najgrubszy pod serwo,

mały na lewo od przepustnicy - tu podłączasz odmę.

i dwie sztuki obok map sensora.

Jeden jest identyczny jak króciec odmy - tu podłączasz filtr węglowy - jeśli nie masz to zaślepiasz.

Drugi z kolei jest krótki dosyć i wokół ma pół pierścień plastikowy - ten podłączasz wężykiem do regulatora ciśnienia paliwa (masz go na końcu listwy paliwowej - też powinien mieć króciec)

Link to comment
Share on other sites

> w sumie masz 4 króćce.

> Jeden na dole kolektora najgrubszy pod serwo,

> mały na lewo od przepustnicy - tu podłączasz odmę.

> i dwie sztuki obok map sensora.

> Jeden jest identyczny jak króciec odmy - tu podłączasz filtr węglowy - jeśli nie masz to

> zaślepiasz.

> Drugi z kolei jest krótki dosyć i wokół ma pół pierścień plastikowy - ten podłączasz wężykiem do

> regulatora ciśnienia paliwa (masz go na końcu listwy paliwowej - też powinien mieć króciec)

a odme moge tez zaslepić ??

Link to comment
Share on other sites

> Możesz.

ok podłączyłem i to samo

zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba jest 3bar .?????

Link to comment
Share on other sites

> ok podłączyłem i to samo

> zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania

> leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba jest 3bar .?????

Rozumiem że zasilanie masz na górze listwy a powrót na dole podłączony ?

Link to comment
Share on other sites

> A dodałeś jeden przewód do wiązki do wtrysków?

No właśnie po tym wpisie

Quote:

zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba


Też stawiam na babola w kablach grinser006.gif

Link to comment
Share on other sites

> No właśnie po tym wpisie

> Quote:

> zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania

> leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba

> Też stawiam na babola w kablach

Ja już o tym pomyślałem jak napisał o problemach za pierwszym razem le jakoś zapomniałem napisać 270751858-jezyk.gif

Link to comment
Share on other sites

> Przewód jest dodany ale sprawdzę jeszcze raz

a może ma ktoś foto jak to powinno być podłączone ?Będe bardzo wdzieczny

Link to comment
Share on other sites

> na zdjęciu nie powinna byc masa tylko zasilanie na wtryski bo one są sterowane masą ale to taki

> mały szczegół

Tylko że ja nie mam takiej wtyczki

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.