FuRioN Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > No to faktycznie - te 3% czasu warte jest 100 tys. Pewnie zwraca ci się to w pracy zarobkowej. Naprawdę uważasz, że 4C powinno kosztować tyle, co Toyota GT86, która i tak uchodzi za tani, sportowy samochód? Uważasz też, że Alfa powinna kosztować tyle samo, co renault megane rs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Do tej pory ten samochodzik nie robil na mnie takiego wrazenia bo widzialem tylko na fotkach, ale > na zywca robi niesamowite wrazenie, male wspaniale dzielo sztuki ja miałem przyjemność widzieć i słyszeć taką na A4 w korku na bramkach na Bielanach Wrocławskich , cudo , a i kierowała nią fajna młoda laska , po wyjeździe za bramkami próbowałem się ścigać moim bravolotem , zaraz mnie zniszczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Alfa Romeo 4C to nie jest samochód w którym ma się coś zwracać, tylko samochód, który ma dawać > maksymalną frajdę z jazdy. Stworzony właśnie do takich zabaw na torach i liczenia sekund. Ile masz torów niedaleko swojego miejsca zamieszkania? Jak często z nich korzystasz? Naprawdę poczułbyś frajdę z tych 3%? To w ogóle jest mierzalne bez stopera? Warte 100 tys.? > Jeżeli uważasz, że jest niewarty swojej ceny, Twoja sprawa. Producent się za bardzo nie > przejmie, bo i tak sprzedają wszystko, co wyprodukują No i z pewnością produkują pełną parą - tyle co punto. Tak im schodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > A ile jest warte te 3% czasu według ciebie? > Bo idąc tym tropem można paska ftedeiq kupić i jechać na tor. Dużo wolniejszy nie będzie... raptem > ze 20% jak dobrze ogarniesz... Przekonałeś mnie. Dla 0.01% czasu zapłacę tak z 10 milionów. Pojeżdżę sobie raz na miesiąc po torze - na pewno warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > - na pewno warto. Ale czaisz, że niektórzy nie rozpatrują "warto" w kategorii pieniądza? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Nie dyskutuj z właścicielem skody. Nie zrozumie. Naprawdę się cieszę, że mam na tyle dużo innych rozrywek i przyjemności, że nie muszę się dowartościowywać 3% lepszym czasem na torze. I to za taką cenę. Gdyby nie to, może bym zrozumiał ... Ale nie przejmujcie się, nerdy podniecają się jeszcze śmieszniejszymi kwestiami Ja, właściciel 5-letniego peceta chyba ich nie zrozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ile masz torów niedaleko swojego miejsca zamieszkania? > Jak często z nich korzystasz? > Naprawdę poczułbyś frajdę z tych 3%? To w ogóle jest mierzalne bez stopera? Warte 100 tys.? Jak chcesz te 100k oszczędzić to kup BRZ. > No i z pewnością produkują pełną parą - tyle co punto. Tak im schodzi. Zdaje się że czas oczekiwania jest dosyć długi więc chyba schodzi nieźle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ale czaisz, że niektórzy nie rozpatrują "warto" w kategorii pieniądza? > mar00ha Jak ktoś rozpatruje czy "warto" w kategorii pieniądza to na 4C raczej nie spojrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ale czaisz, że niektórzy nie rozpatrują "warto" w kategorii pieniądza? Owszem - rozpatrują "warto" na zasadzie "jestem lepszy o kilka %, chociaż jest to ledwo mierzalne i poświęcę wiele, by mieć tego świadomość". Dotyczy to nie tylko motoryzacji. Jak się na to patrzy nieco z boku, bez emocji, to wnioski nie są zbyt budujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Jak chcesz te 100k oszczędzić to kup BRZ. Ostatnio finansowo jest coraz lepiej i ten trend się utrzymuje, ale osobiście wolę większe pojazdy i - przede wszystkim - zewnętrznie nie ujawniające co potrafią. Za jakiś czas (ale nie za rok i nie za dwa) optowałbym za czymś w stylu AMG63, ale pewnie używanym. Jak nowy, to obawiam się, że znowu może być superb - tyle tylko, że zasłyszałem o 2.0tsi 280 KM. A może i coś ciekawszego się trafi. Za kilka lat będę się zastanawiał. > Zdaje się że czas oczekiwania jest dosyć długi więc chyba schodzi nieźle... Nie bądźmy naiwni. Reglamentacja produkcji to stary trik mający na celu wywindować cenę z racji "unikatowości" produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ostatnio finansowo jest coraz lepiej i ten trend się utrzymuje, ale osobiście wolę większe pojazdy > i - przede wszystkim - zewnętrznie nie ujawniające co potrafią. To AMG odpada > Za jakiś czas (ale nie za rok i nie za dwa) optowałbym za czymś w stylu AMG63, ale pewnie używanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ile masz torów niedaleko swojego miejsca zamieszkania? > Jak często z nich korzystasz? > Naprawdę poczułbyś frajdę z tych 3%? To w ogóle jest mierzalne bez stopera? Warte 100 tys.? > No i z pewnością produkują pełną parą - tyle co punto. Tak im schodzi. Czas oczekiwania na auto - 24 miesiące. Widać nie wszyscy myślą tak jak ty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ciekawostka: w 4C nie ma wspomagania kierownicy, nawet za dopłatą. > Celem zapewne było obniżenie masy (producent podaje że 4C waży 895kg) Ciekawa jaka w takim razie jest przekładnia (długość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRodz Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 Dyskusja trochę śmieszna - zarówno od strony tych co tak spinają się na cenę (czas oczekiwania jest wystarczająco długi, także popyt raczej jest), jak i tych co piszą o super osiągach tego samochdou (wątpię, że choć 10% wyprodukowanych 4C ujrzy tor). Moim zdaniem wyznacznikiem będzie to ile Alfa ich sprzeda w stosunku do planu (BRZ np. sprzedaje się z tego co mi wiadomo poniżej oczekiwań). Ci co będą chcieli ją kupią - pytanie czy będzie ich tyle, ile Alfie się wydawało, że będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Przekonałeś mnie. Dla 0.01% czasu zapłacę tak z 10 milionów. Pojeżdżę sobie raz na miesiąc po torze > - na pewno warto. I właśnie wymyśliłeś F1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 (BRZ np. sprzedaje się z tego co mi wiadomo > poniżej oczekiwań). nie wiem jak w samej europie ale fabryka w japoni nie wyrabia z zamowieniami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > No i z pewnością produkują pełną parą - tyle co punto. Tak im schodzi. Myśle że tu nie chodzi o masówkę ale o wyjątkowośc auta. Każdy posiadacz tego cacka ma mieć pewność że nie jezdzi masówką. A producent wyjdzie na swoje dzieki wyższej marzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > (wątpię, że choć 10% wyprodukowanych 4C ujrzy > tor). Ale to auto bedzie świetne równiez na autostrady i drogi ekspresowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ciekawa jaka w takim razie jest przekładnia (długość) W Punto Mk 1 liczba przełożeń ze wspomaganiem wynosiła 2,8 obrotu a bez wspomagania ok 4 obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Myśle że tu nie chodzi o masówkę ale o wyjątkowośc auta. Każdy posiadacz tego cacka ma mieć pewność > że nie jezdzi masówką. A producent wyjdzie na swoje dzieki wyższej marzy. Oczywiście, że tak. Stąd ten długi czas oczekiwania, który co naiwniejsi interpretują jako wskaźnik popytu. A przecież wiadomo, że zależnie od popytu tak dostosują produkcję, że trzeba po coś takiego swoje odstać. Dziwi mnie jedynie, że większość się na ten prosty chwyt nabiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > I właśnie wymyśliłeś F1 Zgadza się - im większe zaniżanie produkcji i kolejne ułamki sekund, których zwykły śmiertelnik nie poczuje, tym wyższa cena. W końcu jest trochę ludzi, którzy się zastanawiają, na co kasę wydać, więc trzeba ich kroić. Oni są zadowoleni, producent jest zadowolony - Ameryki nie odkryłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Czas oczekiwania na auto - 24 miesiące. Widać nie wszyscy myślą tak jak ty... No toż przecież piszę - tłuką tego tyle co punto, a i tak ze sprzedażą nie nadążają Jakiż może być inny wniosek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Oczywiście, że tak. Stąd ten długi czas oczekiwania, który co naiwniejsi interpretują jako wskaźnik > popytu. A przecież wiadomo, że zależnie od popytu tak dostosują produkcję, że trzeba po coś > takiego swoje odstać. Dziwi mnie jedynie, że większość się na ten prosty chwyt nabiera. oczywiście, widzę że świetnie się orientujesz o cyklu produkcji Alfy 4C. Oczywiście, przecież każdy inny samochód Fiata jest ręcznie składany w fabryce Maserati, gdzie można wyprodukować dowolną ilość w dowolnym czasie i dowolnie tym sterować Polcam filmik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > To AMG odpada Faktycznie tak bardzo widać, który to AMG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > oczywiście, widzę że świetnie się orientujesz o cyklu produkcji Alfy 4C. Oczywiście, przecież każdy > inny samochód Fiata jest ręcznie składany w fabryce Maserati I to dowodzi, że na 4C jest ogromny popyt? Bo taką śmiałą tezę ktoś wysunął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Faktycznie tak bardzo widać, który to AMG? Serio nie widzisz różnicy? Popatrz sobie na oba na żywo, zobaczysz jaka jest przepaść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > I to dowodzi, że na 4C jest ogromny popyt? Bo taką śmiałą tezę ktoś wysunął. jest ogromny jak na możliwości produkcyjne. I tyle. Po co drążyć temat i porównywać do punto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Serio nie widzisz różnicy? Minimalne, ale jakoś nie wskazują, który jest który. > Popatrz sobie na oba na żywo, zobaczysz jaka jest przepaść... Mam jeździć do salonu porównywać? Napisz po prostu, co to za różnice - najlepiej w oparciu o załączone zdjęcia. Aha - wolałbym kombi, więc to zdjęcie będzie bardziej adekwatne: EDIT: Jeszcze tył: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > jest ogromny jak na możliwości produkcyjne. I tyle. Jak na możliwości - owszem. Ale to dosyć istotny szczegół. > Po co drążyć temat i porównywać do punto? Nie do punto, tylko do tempa produkcji punto. Bo skoro pisze się o ogromnym popycie (bez wzmianki o możliwościach produkcyjnych), no to konsekwentnie stosujemy tę logikę i patrzymy, co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Minimalne, ale jakoś nie wskazują, który jest który. > Mam jeździć do salonu porównywać? > Napisz po prostu, co to za różnice - najlepiej w oparciu o załączone zdjęcia. Samochodami ze zdjęć strasznie słabo się jeździ... Widuje takie S63 na co dzień i nie sposób go pomylić z normalną wersją... Ogromne hamulce, inne felgi, nie mówię już o dźwięku silnika...(ciężko ocenić na podstawie zdjęć ). Jak pewnie wiesz S jest najmniej ostentacyjne z gamy, im niżej tym bardziej widać różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 ... > Polcam filmik: Niesamowite, że przy tej technologii auto jest tak, śmiesznie tanie. Oni w ogóle zarabiają na tym? Przecież to rzeźba! Mnóstwo konotacji do Lotusa ale Anglicy mają dużo prościej a każą sobie płacić podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Samochodami ze zdjęć strasznie słabo się jeździ... Ale mi chodzi o brak różnicy w wyglądzie, a nie w jeździe. > Ogromne hamulce, inne felgi, nie mówię już o dźwięku silnika...(ciężko ocenić na podstawie zdjęć ). Naprawdę po felgach rozpoznajesz AMG? To do zwykłej wersji nie da się takich zamówić? A ten, o którym piszesz, ma być może dodatkowy pakiet "optyczny". Ja po zdjęciach nie odróżniam - nawet jeżeli są jakieś detale, to trudno. Dla mnie zaletą AMG jest właśnie to, że wygląda jak rodzinne kombi, a potrafi więcej niż niektóre pseudo-sportowe wynalazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ale mi chodzi o brak różnicy w wyglądzie, a nie w jeździe. > Naprawdę po felgach rozpoznajesz AMG? To do zwykłej wersji nie da się takich zamówić? Felgi się da ale hamulców chyba nie. > A ten, o którym piszesz, ma być może dodatkowy pakiet "optyczny". > Ja po zdjęciach nie odróżniam - nawet jeżeli są jakieś detale, to trudno. Dla mnie zaletą AMG jest > właśnie to, że wygląda jak rodzinne kombi, a potrafi więcej niż niektóre pseudo-sportowe > wynalazki. Na żywo dość łatwo jest rozróżnić AMG od zwykłej wersji, być może na zdjęciach nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Na żywo dość łatwo jest rozróżnić AMG od zwykłej wersji, być może na zdjęciach nie Być może zdjęcie jest bez pakietu stylizacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ale to auto bedzie świetne równiez na autostrady i drogi ekspresowe. No jeśli dodadzą jakieś wkładki usztywniające na kręgosłup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > W Punto Mk 1 liczba przełożeń ze wspomaganiem wynosiła 2,8 obrotu a bez wspomagania ok 4 obroty. Tutaj obrotów jest mało. Nie liczyłem ale chyba około 3 albo mniej. Po dość krętym torze jeździsz bez odrywania rąk od kierownicy jak gokartem. Przy nawrotach i przy parkowaniu jest jednak problem bez wspomagania. Trzeba się namęczyć a sam układ kierowniczy niestety jest jakiś dziwny. Do pewnego momentu skręca się fajnie, jest dobry opór, od pewnego momentu jest jakby "przełamanie". Nie wiem czy to kwestia geometrii czy coś innego spierdzielili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Zgadza się - im większe zaniżanie produkcji i kolejne ułamki sekund, których zwykły śmiertelnik nie > poczuje, Gwaratuję ci że poczujesz różnicę pomiędzy Toyotą GT-86 a tą alfą. Nawet jeśli będziesz twierdził że nie odczułeś to po wyjściu wystarczy policzyć siniaki na plecach od przeciążeń przy przyspieszaniu. To auto odpycha się z miejsca szybciej niż cokolwiek czym udało mi się jeździć. > tym wyższa cena. W końcu jest trochę ludzi, którzy się zastanawiają, na co kasę > wydać, więc trzeba ich kroić. Jakie "kroić"? Czy ty masz jakieś hobby w życiu? Jakąś pasję? Taką na którą wydajesz pieniądze (jakiekolwiek) a nie jest to ci niezbędne do życia i nie zwróci się w wypłacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > ... > Niesamowite, że przy tej technologii auto jest tak, śmiesznie tanie. Oni w ogóle zarabiają na tym? > Przecież to rzeźba! > Mnóstwo konotacji do Lotusa ale Anglicy mają dużo prościej a każą sobie płacić podobnie. Bo Lotus niestety jeździ lepiej. I jest jakoś tak bardziej spójnie wykonany. Nie ma jakichś grubych pomyłek, jest lepiej dopracowany. Za to alfa to... to po prostu ruchoma rzeźba która będzie równie piękna za 50 lat jak jest teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Czy ty masz jakieś hobby w życiu? Jakąś pasję? Taką na którą wydajesz pieniądze (jakiekolwiek) a > nie jest to ci niezbędne do życia i nie zwróci się w wypłacie? z postów wynika, że hobby to: dżihad na wolnossących benzynach i nawracanie niewiernych na drogę TSi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ale mi chodzi o brak różnicy w wyglądzie, a nie w jeździe. No tak... bo za pakiet ospojlerowania płaci się najwięcej. > Naprawdę po felgach rozpoznajesz AMG? To do zwykłej wersji nie da się takich zamówić? > A ten, o którym piszesz, ma być może dodatkowy pakiet "optyczny". > Ja po zdjęciach nie odróżniam - nawet jeżeli są jakieś detale, to trudno. Dla mnie zaletą AMG jest > właśnie to, że wygląda jak rodzinne kombi, a potrafi więcej niż niektóre pseudo-sportowe > wynalazki. Pseudosportowe wynalazki nie kosztują pół bańki peelenów. Sportowe coupe czy roadster w tej cenie wciągnie takie rodzinne kombi jednym kanałem dolotowym. No ale rodziny nie przewieziesz... Porównujesz dwa różne światy. Porównujesz molekularną kuchnię Hestona Blumenthala gdzie każde danie dopracowane jest w laboratorium z żarciem na wpół surowego steka z kością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > z postów wynika, że hobby to: dżihad na wolnossących benzynach i nawracanie niewiernych na drogę > TSi. No to powinna mu się podobać ta alfa bo tam siedzi małe i mocne turbo Ale ja bym tam i tak nieduże wolnossące V6 widział albo boksera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > No tak... bo za pakiet ospojlerowania płaci się najwięcej. > Pseudosportowe wynalazki nie kosztują pół bańki peelenów. Sportowe coupe czy roadster w tej cenie > wciągnie takie rodzinne kombi jednym kanałem dolotowym. > No ale rodziny nie przewieziesz... > Porównujesz dwa różne światy. Porównujesz molekularną kuchnię Hestona Blumenthala gdzie każde danie > dopracowane jest w laboratorium z żarciem na wpół surowego steka z kością. Dla niektorych licza sie tylko KM i czas 0-100 a dla innych istotny jest handling i czucie auta. To, ze auto nie wazy 2 ton i jest szybkie dzieki milionom KM i Nm tylko jest male zwinne i fajnie hamuje. I pewnie np takie Audi RS6 za pol banki, ktore jest niesamowitym autem nie da tyle frajdy z jazdy po kretej drodze na mazurach co taka alfa, nie mowiac o jezdzie po jakims torze. Najepiej miec oba Ja nawet jak jezdzilem pomodzonym hothatchem z 200KM+ na gokartach mialem adrenaline mimo, ze tam tylko 10KM nie tylko moc moze dac frajde Ale nie wszyscy to rozumieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Gwaratuję ci że poczujesz różnicę pomiędzy Toyotą GT-86 a tą alfą. Przecież ta toyota ma osiągi octavii - i to nie RS. A ja wyraźnie piszę o przepłacanie za UŁAMKI sekund, a nie za kilka sekund. Bo 7.6 a 4.5 to jednak przepaść. > Jakie "kroić"? > Czy ty masz jakieś hobby w życiu? Jakąś pasję? Taką na którą wydajesz pieniądze (jakiekolwiek) a > nie jest to ci niezbędne do życia i nie zwróci się w wypłacie? Oczwiście. Np. turystyka górska albo rower. Ale nie wydaję na to wcale dużo, jak co poniektórzy, co to zapożyczą się, aby dokupić jakiś element lżejszy kilka gram. Odróżnij hobby od lemingowego wydawania pieniędzy. Oczywiście dochodzi skala zarobków - gdybym na taką alfę zarabiał w tydzień, to by mnie mało interesowało, czy mogłaby być 2x tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Przecież ta toyota ma osiągi octavii - i to nie RS. Papierowo. A już Ci ktoś wyżej napisał - papier nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 ... > I pewnie np takie Audi RS6 za pol banki, ktore jest niesamowitym autem nie da tyle frajdy z jazdy > po kretej drodze na mazurach co taka alfa, nie mowiac o jezdzie po jakims torze. To prawda. Będąc pierwszy raz w życiu na torze Speed-ym, objeżdżałem takie Audi jak chciałem. Mimo, że jego kierownik byl tam już wielokrotnie i znał tor. To kolumbryna nie nadająca się na ciasne zakręty. Za to na autostradzie jazda sportowym, lekkim autem jest męcząca i przy prędkościach autostradowych w DE, to lekkie autko zostaje zwyczajnie z braku mocy. Nawet u nas przy ponad 100km/h już się to odczuwa. Do prędkości potrzeba mocy. Do zakrętów, lekkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Papierowo. A już Ci ktoś wyżej napisał - papier nie jedzie. Na youtubie też widać, że osiągi mają takie same. A RS już łoi GT-86 (a RS-owi daleko do alfy). Ale to przecież niezgodne z ideologią, więc .... youtube nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Pseudosportowe wynalazki nie kosztują pół bańki peelenów. Sportowe coupe czy roadster w tej cenie > wciągnie takie rodzinne kombi jednym kanałem dolotowym. Pewnie tak, ale dla mnie AMG63 jest już naprawdę wystarczający . I przede wszystkim nie musi zdradzać z zewnątrz, co potrafi. A potrafi więcej od większości tych nadmuchanych, ospojlerowanych wynalazków (po górskich drogach mało jeżdżę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Pewnie tak, ale dla mnie AMG63 jest już naprawdę wystarczający . > I przede wszystkim nie musi zdradzać z zewnątrz, co potrafi. A potrafi więcej od większości tych > nadmuchanych, ospojlerowanych wynalazków (po górskich drogach mało jeżdżę). Wiec nie jestes klientem na lekkiego roadstera czy coupe Dla kazdego cos milego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Na youtubie też widać, że osiągi mają takie same. A RS już łoi GT-86 (a RS-owi daleko do alfy). Ale > to przecież niezgodne z ideologią, więc .... youtube nie jedzie. Jaka ideologia? GT86 ma dawac fun z jazdy a nie byc najszybszym spod swiatel. Ma nawet opony, ktore ulatwiaja poslizg tylnej osi A jak juz tu bylo pisane, do funu z jazdy nie musi byc pierdylion koni. Moze byc tez lekkie auto. 140 konna MX-5 daje naprawde duzo funu z jazdy, mimo, ze spod swiatel zrobi ja wiekszosc turbodiesli A z lekkim przymruzeniem oka Jak mawial Collin Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety dla szybkich kierowcow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Na youtubie też widać, że osiągi mają takie same. A RS już łoi GT-86 (a RS-owi daleko do alfy). Ale > to przecież niezgodne z ideologią, więc .... youtube nie jedzie. Spod świateł? A cóż to za sztuka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.