pietiagoras Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 posiadam obecnie Alhambrę.....no ale zawsze lubiłem duże auta, z mocnym w miarę motorem proszę was kto miał styczność, lub posiada ten model o za i przeciw, czy to będzie dobra zamiana motor 3,5 V6 taki mnie interesuje jak te motory znoszą podtlenek LPG? czy butla jest gdzieś do schowania czy bagażnik do zepsucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toomek Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Tutaj masz dość sporo opini na temat tego auta. LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > posiadam obecnie Alhambrę.....no ale > zawsze lubiłem duże auta, z mocnym w miarę motorem > proszę was kto miał styczność, lub posiada ten model o za i przeciw, czy to będzie dobra zamiana > motor 3,5 V6 taki mnie interesuje > jak te motory znoszą podtlenek LPG? czy butla jest gdzieś do schowania czy bagażnik do zepsucia? 3,5 r temu szukałem dla znajomego takiego samochodu, upatrzył sobie w komisie w Lublinie. Większość, jak nie 100% to sprowadzone z USA po mniejszych lub większych dzwonach, albo topione-tego bądź świadom. Nam udało się trafić rozbity 1 rogiem, sprawdziliśmy carfax i w kilku innych źródłach, dotarliśmy do zdjęć z aukcji w USA, obrażenia nie były wielkie, podłużnica nie dostała, zderzak, wzmocnienie, lampa, błotnik, jakieś plastiki + elementy zawieszenia zmieniane były. Potem serwis w ASO przedzakupowy, dolanie oleju do skrzyni, zmiana jakiegoś uszczelnienia + oględziny,komp i sprawdzenie-koszt 350zł. 3,5r kolega śmiga zadowolony, zagazował, lata z Lublina do Wawki co dzień, co drugi (na lotnisko), auto wypasione, fotele kapitańskie, dvd w suficie itd. Fajne autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Miałem taką (tylko 4.0L) przez pewien czas pod opieką serwisową. Kupiona z padniętym sprzęgłem w konwerterze. Po wymianie przestała szarpać. Padł też czujnik abs. Poza tym całkiem fajne autko. W środku przestronnie i wygodnie, ale silnik nie zachwycał. IMHO E39 z 2,5L + automat lepiej się odpycha. Jak kupisz to od razu zrób update softu silnika i skrzyni. Chrysler produkował kolejne wersje oprogramowania jak króliki nowe pokolenia. Z LPG nie ma problemu. >Większość, jak nie 100% to sprowadzone z USA po mniejszych lub większych dzwonach, albo topione-tego bądź świadom. To niestety prawda. W powyższej były oporniki w napinaczach pasów i dziura w kompie zaklejona silikonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Tutaj masz dość sporo opini na temat tego auta. > LINK to juz czytałem, ale mi mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek2 Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 brat ma tylko ze 4.0L. Z gazem przejechał już ponad 200tys. Gaz znosi dzielnie ale UPG już chyba była robiona. Wiatraki tez padały więc może i to pomogło uszczelce. Skrzynia jest słabawym punktem, robił już chyba dwa razy a naprawa nie jest najtańsza niestety. Zawieszenie i heble tez często robi, fura ma swoją zacną masę. Ogólnie sporo do niej dokłada rok w rok ale on ma ciężką nogę i dosyć mało delikatnie się obchodzi ze sprzętem + spore przebiegi. Jest wygodna i przestronna ale w środku "amerykańska" czyli trochę plastikowa za to sporo schowków i uchwytów dla fanów fastfoodów Ogólnie fajny krążownik na długie trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.