Skocz do zawartości

Mazda 1.6 120KM vs 160KM


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza. A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to jest tylko zdlawione elektronicznie?

BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza.

> A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to

> jest tylko zdlawione elektronicznie?

w praktyce to slabsza wersje ma kolega z firmy, byl ja pomierzyc i wyszlo ze ma 144KM. O konkretnych roznicach nie wiadomi mi nic :/

> BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

a srodek to juz zupelnie kosmos wink.gif, szczegolnie w wersji z head-up display wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w praktyce to slabsza wersje ma kolega z firmy, byl ja pomierzyc i wyszlo ze ma 144KM. O

> konkretnych roznicach nie wiadomi mi nic :/

Przeczytalem na forum Mazdy, ze to takie same silniki ale nikt tego nie potwierdzil na 100%. Na pewno roznia sie przelozeniami.

> a srodek to juz zupelnie kosmos , szczegolnie w wersji z head-up display

Mnie wlasnie o srodek chodzi. Leon jest po prostu obrzydliwy ale tez i tanszy i mam klopot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiejś gazecie motoryzacyjnej sprawdzali na hamowni wersję 120KM i wyszło 140KM, więc coś w tym jest wink.gif

Sąsiad ma taką i sobie osiągi chwali, ale się przesiadł z wolnego Qashqai'a.

Ale na auto narzekał, bo mu coś alarm wariował i musiał się bujać po serwisach wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza.

> A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to

> jest tylko zdlawione elektronicznie?

> BTW i offtopic przy Mazdzie to Leon wyglada jak ubogi kuzyn. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Ale piszesz o aktualnej M3? Tam jest 2.0 a wersje mocniejsza ma chyba kazdy dealer.

Moment obrotowy taki sam a wykres KM i Nm do 4tys obr identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeczytalem na forum Mazdy, ze to takie same silniki ale nikt tego nie potwierdzil na 100%. Na

> pewno roznia sie przelozeniami.

> Mnie wlasnie o srodek chodzi. Leon jest po prostu obrzydliwy ale tez i tanszy i mam klopot.

Oglądałem test na YT to koleś stwierdził że skrzynia inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale piszesz o aktualnej M3? Tam jest 2.0 a wersje mocniejsza ma chyba kazdy dealer.

> Moment obrotowy taki sam a wykres KM i Nm do 4tys obr identyczny.

Tak bylem wczoraj w salonie i mieli tylko 120KM. Dodatkowo chcialbym sedana a tam tylko wersja 120KM. Wiec myslalem zeby kupic sedana i zrobic 160. zlosnik.gif Wiadomo skrzynia inna ale zawsze wiecej koni to lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo skrzynia inna ale zawsze wiecej koni to lepiej.

Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ?

Z tego co mi wiadomo konie nie biora sie kosztem niczego tylko kosztem m/i wiekszego stopnia sprezania, czyli na dzien dobry silnik o tej samej pojemnosci z wieksza moca ma krotsza zywotnosc.

Mam Mazde 3 w 1,6 D tylko 116 KM, no fakt, musze na skrzyzowaniu wysiadac i popychac, bo nie idze biglaugh.gif

Dla mnie moc jest w zupelnosci wystarczajaca, nie wiem do czego mialbym potrzebowac 160 KM a mozliwosci szybkiej jazdy mam troche wieksze niz w PL.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0 hmm.gif

Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek. Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ?

> Z tego co mi wiadomo konie nie biora sie kosztem niczego tylko kosztem m/i wiekszego stopnia

> sprezania, czyli na dzien dobry silnik o tej samej pojemnosci z wieksza moca ma krotsza

> zywotnosc.

Dla osiąniecia wyraźnie większej mocy nie wystarczy sam stopień sprężania, a we współczesnych silnikach i tak jest zazwyczaj wyśrubowany bez względu na moc maksymalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla osiąniecia wyraźnie większej mocy nie wystarczy sam stopień sprężania, a we współczesnych

> silnikach i tak jest zazwyczaj wyśrubowany bez względu na moc maksymalną.

Zdaje sobie z tego sprawe - pytanie, czy zmienia postac rzeczy ?

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z ciekawosci zapytam dlaczego wieksza liczba koni ma byc lepsza ?

(...)

> Dla mnie moc jest w zupelnosci wystarczajaca, nie wiem do czego mialbym potrzebowac 160 KM a

> mozliwosci szybkiej jazdy mam troche wieksze niz w PL.

Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...)

> Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić

> jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona.

Taaa jasne.

Na niskich biegach między 120 a 160KM różnica w odczuciach jest znikoma, a zawalidroga raczej za szybko nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...)

> Może właśnie dlatego nie potrzebujesz. U nas (przy braku dobrych dróg) często musisz wyprzedzić

> jakiegoś zawalidrogę, a wtedy większa moc jest niezastąpiona.

Gdybym tez nie jezdzil POLO 1,2 D w 3 cyl. i o zawrotnej mocy 75 KM to moz3 bym sie dal na to nabrac.

Wyprzedzanie to kwestia umiejetnosci a nie mocy biglaugh.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdybym tez nie jezdzil POLO 1,2 D w 3 cyl. i o zawrotnej mocy 75 KM to moz3 bym sie dal na to

> nabrac.

> Wyprzedzanie to kwestia umiejetnosci a nie mocy

Zgadza się. Matizem też wyprzedzałem. Tylko po co się męczyc, jak można to robić szybciej, sprawniej, bezpieczniej i bardziej komfortowo. Mocny i elastyczny silnik pozwala po prostu na mniej stresującą, przyjemniejszą jazdę po polskich drogach. Na zwykłych krajówkach można wyprzedzić sprawniej, szybciej niż słabym autem. Na ruchliwej autostradzie można szybciej włączyć się do ruchu, szybciej nabrać prędkości docelowej, szybciej przyspieszyć w zakresie 90-140 nie dotykając lewarka, jak już ciężarówki przestaną się wyprzedzać i tak dalej.

Po prostu jeździ się bardziej komfortowo i przyjemniej. Oczywiście taką samą trasę można też pokonać matizem czy żukiem i też da się dojechać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0

> Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek.

> Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki

> przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz

> do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym

> zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem

Leon w środku wygląda okropnie. Nawet siostrzana O3 wygląda lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Leon w środku wygląda okropnie. Nawet siostrzana O3 wygląda lepiej.

nie wygląda okropnie. Zwyczajnie jest prosty i nieprzekombinowany. Samochód nastawiony na jazdę, a nie na macanie i jaranie się kawałkiem miększej szmaty na desce.

Zobacz zegary. Tu masz z Leona:

seat-leon-sc-fr-dials.jpg

wsiadasz, patrzysz i od razu wiesz o co chodzi. Super czytelne, zawierające to co potrzeba, z delikatną nutą sportowego akcentu. Aż się chce odpalać i sprawiać, żeby te wskazówki pomknęły do góry smile.gif

A tutaj masz mazdę:

Mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_86.jpg

ślepe podążanie za modą, przekombinowanie, jakieś wyświetlanie danych, zamiast tego co potrzeba, czyli wskazówek. Po co?

Od razu widać, który samochód jest nastawiony na to, żeby dać trochę przyjemności z jazdy, a nie gadżetów zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wygląda okropnie. Zwyczajnie jest prosty i nieprzekombinowany.

Dobra, nazwij mnie rozpuszczonym ale wnętrze Leona naprawdę jest brzydkie.

Mam okazję jeździć różnymi autam i jeśli miałbym celować w ten segment to wnętrze Seata naprawdę mnie odrzuca, wolałbym Golfa.

> Samochód nastawiony na jazdę, a

> nie na macanie i jaranie się kawałkiem miększej szmaty na desce.

Jeśli w aucie czuję się jak jajko w plastikowej wytłoczce to chyba coś jest nie tak zlosnik.gif

A o designie Mazdy się nie wypowiadam, moja przyszła żona jest z Azji, ale akurat auta to wolę europejskie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te zegary w Mazdzie to jakis zonk.

co ciekawe są różne. W zależności od wersji. Ja jeździłem taką, gdzie zamiast tego obrotomierza, był wskazówkowy prędkościomierz, a obroty były wyświetlane z boku w postaci takiego małego przesuwającego się paseczka. Naprawdę małego. Ten z obrazka jeszcze nie jest najgorszy, chociaż ja nie cierpię prędkościomierza w postaci cyferek. Ogólnie wnętrzem mazdy 3 jest naprawdę dopracowane, z dobrych materiałów, eleganckie, ale te zegary imho psują cały efekt, design dla małolata, co właśnie wstał od PlayStation

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, nazwij mnie rozpuszczonym ale wnętrze Leona naprawdę jest brzydkie.

spoko, wiadomo. Gust jest jak pewna część ciała zlosnik.gif

> Mam okazję jeździć różnymi autam i jeśli miałbym celować w ten segment to wnętrze Seata naprawdę

> mnie odrzuca, wolałbym Golfa.

> Jeśli w aucie czuję się jak jajko w plastikowej wytłoczce to chyba coś jest nie tak

> A o designie Mazdy się nie wypowiadam, moja przyszła żona jest z Azji, ale akurat auta to wolę

> europejskie

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0

> Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek.

> Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki

> przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz

> do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym

> zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem

Tak 2.0 ok.gif

Minusy Leona - wyglad srodka, nie moge sie z niego wygramolic przez te siedzenia, jest mniejszy, nawigacja drozsza x2. I beznadziejnie twardy. I jestem pewien, ze bedzie jak z kia nie polubie tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się. Matizem też wyprzedzałem. Tylko po co się męczyc, jak można to robić szybciej,

> sprawniej, bezpieczniej i bardziej komfortowo. Mocny i elastyczny silnik pozwala po prostu na

> mniej stresującą, przyjemniejszą jazdę po polskich drogach. Na zwykłych krajówkach można

> wyprzedzić sprawniej, szybciej niż słabym autem. Na ruchliwej autostradzie można szybciej

> włączyć się do ruchu, szybciej nabrać prędkości docelowej, szybciej przyspieszyć w zakresie

> 90-140 nie dotykając lewarka, jak już ciężarówki przestaną się wyprzedzać i tak dalej.

> Po prostu jeździ się bardziej komfortowo i przyjemniej. Oczywiście taką samą trasę można też

> pokonać matizem czy żukiem i też da się dojechać

Zadales sobie duzo trudi aby to napisac, ale mimo tego, ze sie z tymi argumentami zgodze to jednak nie do konca mnie przekonuja. Jak latwo zauwazysz po polskich drogach nie jezdza tylko Ferrari, Lamborghini, czy inne Mustangi. Wiekszosc aut to te mniejsze ktore w zupelnosci wystarczaja.

Tak jak wspomnialem, bez kompleksow wjezdzam POLO na polska czy niemiecka autostrade, tyle, ze technike i umiejetnosci trzeba miec.

Pozdro

A i nie zamierzam miec auta o wiekszej mocy niz 170 KM ( tyle ma bowiem miec nastepny, potem juz tylko 1,6 w diesel'u, bez wzgledu jaka moc beda mialy to z mniejsza iloscia KM.

wink.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezdzilem dzis slabsza wersja i jezdzi calkiem przyjemnie. Na papierze roznica vs 160 jest nieduza.

> A jak w praktyce? Nie mam jak przejechac sie 160KM wersja. Czym te silniki sie roznia? Czy to

> jest tylko zdlawione elektronicznie?

Wygląda na to, że wersja 120 jest tylko zdławiona. Może być inna elektronika, czyli mapy, a może być np inny kolektor ssący. Silniki mają ten sam stopień sprężania i takie same obroty. Słabsza wersja ma inną skrzynię biegów, a w zasadzie różni się tylko dłuższym przełożeniem głównym i dłuższym pierwszym biegiem, pozostałe biegi mają takie same, a z racji przełożenia głównego, słabsza wersja jest lepsza na trasy i autostrady. Osiągi w praktyce wyglądają tak, że 120 jedzie 200, a 160 jedzie 220km/h, to setki jest sekunda różnicy (jedna robi setkę na dwójce, druga na trójce), na ćwiartkę też jest sekunda różnicy. Różnica w przyśpieszeniach na wyższych biegach jest oczywista z racji przełożeń, bo dla przykładu 6 bieg w mocniejszej wersji kończy się przy podobnej prędkości, co 5 bieg słabszej wersji. Dla ścisłości, te silniki mają pojemność 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadales sobie duzo trudi aby to napisac, ale mimo tego, ze sie z tymi argumentami zgodze to jednak

> nie do konca mnie przekonuja. Jak latwo zauwazysz po polskich drogach nie jezdza tylko

> Ferrari, Lamborghini, czy inne Mustangi. Wiekszosc aut to te mniejsze ktore w zupelnosci

> wystarczaja.

> Tak jak wspomnialem, bez kompleksow wjezdzam POLO na polska czy niemiecka autostrade, tyle, ze

> technike i umiejetnosci trzeba miec.

> Pozdro

> A i nie zamierzam miec auta o wiekszej mocy niz 170 KM ( tyle ma bowiem miec nastepny, potem juz

> tylko 1,6 w diesel'u, bez wzgledu jaka moc beda mialy to z mniejsza iloscia KM.

ja bez kompleksów jeździłem tikiem. A nawet na swój sposób mi się trochę podobało zlosnik.gif Tylko co z tego? Da się jeździć wszystkim co jeździ, natomiast jeśli mówimy o większym komforcie jazdy, bezpieczeńśtwie, to zawsze lepiej mieć mocniejszy silnik. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda na to, że wersja 120 jest tylko zdławiona. Może być inna elektronika, czyli mapy, a może

> być np inny kolektor ssący. Silniki mają ten sam stopień sprężania i takie same obroty.

> Słabsza wersja ma inną skrzynię biegów, a w zasadzie różni się tylko dłuższym przełożeniem

> głównym i dłuższym pierwszym biegiem, pozostałe biegi mają takie same, a z racji przełożenia

> głównego, słabsza wersja jest lepsza na trasy i autostrady. Osiągi w praktyce wyglądają tak,

> że 120 jedzie 200, a 160 jedzie 220km/h, to setki jest sekunda różnicy (jedna robi setkę na

> dwójce, druga na trójce), na ćwiartkę też jest sekunda różnicy. Różnica w przyśpieszeniach na

> wyższych biegach jest oczywista z racji przełożeń, bo dla przykładu 6 bieg w mocniejszej

> wersji kończy się przy podobnej prędkości, co 5 bieg słabszej wersji. Dla ścisłości, te

> silniki mają pojemność 2.0.

Czesci sa takie same wiec wychodzi, ze to jest zdlawione elektronicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mazda właśnie przeszła FL

Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale trochę zagłębiona, dyskretniejsza.

Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał. Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane. sick.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale

> trochę zagłębiona, dyskretniejsza.

> Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na

> środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał.

> Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane.

> mar00ha

no. jak w maluchu smile.gif

a 10 lat temu mieli ładną chowaną kapliczkę w 3ce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to jest zdjęcie 6-ki, a nie 3-ki.

> mar00ha

ups. czyli u mazdy bez zmian - tandeta z segmentu B/C jako wnętrze w segmencie D. jest lepiej niż 2 gen temu i 1 gen temu (gdzie było gorzej niż 2) ale widać japońska estetyka różni się od europejskiej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ups. czyli u mazdy bez zmian - tandeta z segmentu B/C jako wnętrze w segmencie D. jest lepiej niż 2

> gen temu i 1 gen temu (gdzie było gorzej niż 2) ale widać japońska estetyka różni się od europejskiej

Zdecydowanie się różni. Chociaż, porównuję tu Golfa 6 i Mazdę 6 GJ, muszę powiedzieć, że Mazda poczyniła znaczne postępy pod względem ergonomii obsługi urządzeń przez kierowcą. Jest niemal tak dobrze jak w VAG, a VAG uważam za mistrzów w tej kwestii.

Estetycznie, znowu, bardzo podobają mi się deski Peugeotów. Zaszaleją czasem, ale po chwili przyzwyczajenia i zastanowienia, dochodzę do wniosku, że jednak ładnie jest. Za to funkcjonalnie Peugeoty leżą - jak można w dzisiejszych czasach zrobić takie zdalne sterowanie radiem? No jak??? Albo porozwalane to wszystko na kierownicy, albo durnowaty "joystick" w durnowatym miejscu, schowany za kierownicą...

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie się różni. Chociaż, porównuję tu Golfa 6 i Mazdę 6 GJ, muszę powiedzieć, że Mazda

> poczyniła znaczne postępy pod względem ergonomii obsługi urządzeń przez kierowcą. Jest niemal

> tak dobrze jak w VAG, a VAG uważam za mistrzów w tej kwestii.

no IMHO poprzednia mazda to była porażka straszliwa. pamiętam jak wyprzedawali 6tki w Warszawie, bo lada moment miała być premiera obecnej. pojechałem oglądać kombi pokazowe. i jak wsiadłem to nie wiedziałem w czym siędzę. bo niby duży - segment D. a wnętrze jakośiowo jak w Clio. nowa oczywiście jest lepsza.

> Estetycznie, znowu, bardzo podobają mi się deski Peugeotów. Zaszaleją czasem, ale po chwili

> przyzwyczajenia i zastanowienia, dochodzę do wniosku, że jednak ładnie jest. Za to

> funkcjonalnie Peugeoty leżą - jak można w dzisiejszych czasach zrobić takie zdalne sterowanie

> radiem? No jak??? Albo porozwalane to wszystko na kierownicy, albo durnowaty "joystick" w

> durnowatym miejscu, schowany za kierownicą...

bo francuzi robią żeby zrobić. a poważne firmy robią, żeby zrobić "Dobrze". aczkolwiek ten polski designer zasługuje na uznanie - bo widać estetyczną "rękę". niestety tylko estetyczną.

chociaż do ergonomii p508 nie przyczepiłbym się w sposób w jaki Ty (nie wiem o którym modelu piszesz), kierownica bardzo funkcjonalna. ale za to brak schowków wszelakich to takie dość poważne faux pax smile.gif

> mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo ładnie zorganizowali wnętrze, poza kapliczką na środku. Przed FL też jest kapliczka, ale

> trochę zagłębiona, dyskretniejsza.

> Ja nie rozumiem jak komukolwiek może się taka kapliczka (lub jeszcze gorzej - niby-tablet) na

> środku deski podobać. Gdyby to jeszcze był bajer i się chowała samoczynnie, to bym zrozumiał.

> Ale tak, to wygląda jak na siłę domontowane.

> mar00ha

Bo ja wiem, ta przed liftem to mi sie nie podoba, bardziej od tego tableta, jakoś tak drętwo i rokoko oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo ja wiem, ta przed liftem to mi sie nie podoba, bardziej od tego tableta, jakoś tak drętwo i rokoko

No piszę właśnie - przed liftem też dramat, ale nieco ukryty. Po lifcie został bardziej wyeksponowany. Miejmy chociaż nadzieję, ze funkcjonalnie, po lifcie, będzie to lepsze. Bo przed, to tragedia.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.