Rado_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > No piszę właśnie - przed liftem też dramat, ale nieco ukryty. Po lifcie został bardziej > wyeksponowany. Miejmy chociaż nadzieję, ze funkcjonalnie, po lifcie, będzie to lepsze. Bo > przed, to tragedia. > mar00ha No właśnie, czy to nie jest całkiem nowy system multimedialny po lifcie? Własciwie jak miałbym wybierać to wolałbym z tym tabletem, ale wiadomo, gust.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Tak bylem wczoraj w salonie i mieli tylko 120KM. Dodatkowo chcialbym sedana a tam tylko wersja > 120KM. Wiec myslalem zeby kupic sedana i zrobic 160. Wiadomo skrzynia inna ale zawsze wiecej > koni to lepiej. Kup cos z turbo, bedziesz mial wiecej. Ciekawe w M3 jest spalanie, ale osiagi tylka nie urywaja. Ponadto automat nadaje sie wylacznie do bardzo spokojnej jazdy, a manual... jest jak plyta winylowa. Fajna, ale na codzien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > To chyba cx3 albo 6 lifting jakie to zrodlo? Tak to 6 po FL - moja nieuwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > No właśnie, czy to nie jest całkiem nowy system multimedialny po lifcie? Własciwie jak miałbym > wybierać to wolałbym z tym tabletem, ale wiadomo, gust.. GUI wygląda zupełnie inaczej. Ja wolałbym takie, które jest lepsze. Z obecnego systemu multimedialnego zadowolony jestem wyłącznie z nawigacji - TomTom z usługami Live jest naprawdę dobry. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > A jakie są różnice w czasach tzw elastyczności, bo sądzę że dla wielu osób czasy wyprzedzania będą > priorytetowe. Z racji zupełnie innych przełożeń, żeby porównać wpływ mocy, trzeba zrobić porównanie przyśpieszeń na zasadzie: 160KM - 5 bieg vs 120KM - 4 bieg, oraz 160KM - 6 bieg vs 120KM - 5 bieg. Teoretyczna prędkość maksymalna wynosi: Dla 4 biegu 160KM - 177km/h, 120KM - 215km/h Dla 5 biegu 160KM - 217km/h, 120KM - 264km/h Dla 6 biegu 160KM - 267km/h, 120KM - 325km/h Biorąc pod uwagę takie same przełożenie na kołach, to obie wersje przyśpieszają identycznie między 80-120km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Jazda Mazda a potem Leonem 1.8 TSI z DSG Tak, przesiadka z zupelnie cywilnego N/A na turbo jest z reguly zabawna. Gorzej w druga strone W ogole takie silniki N/A nie maja juz chyba zadnej racji bytu...zeby to chociaz robilo 100+ koni z litra i krecilo 8000rpm to jest jakis sens, inaczej glupota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > no. jak w maluchu > a 10 lat temu mieli ładną chowaną kapliczkę w 3ce... i w 3ce i w 6tce był ładny zamykany ekran, a teraz taka kupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > i w 3ce i w 6tce był ładny zamykany ekran, a teraz taka kupa pan w salonie mazdy wytłumaczył mi, że Ci producenci co obecnie takie maja są głupi - bo silniczki od chowania się psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > pan w salonie mazdy wytłumaczył mi, że Ci producenci co obecnie takie maja są głupi - bo silniczki > od chowania się psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Nie słuchaj głupot. Nikt tak w salonie nie gada. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Taaa jasne. > Na niskich biegach między 120 a 160KM różnica w odczuciach jest znikoma, a zawalidroga raczej za > szybko nie jedzie. Niby tak, ale zawsze tym mocniejszym skończysz manewr wcześniej. Jeśli różnica jest znikoma, to może faktycznie nie warto przepłacać (Dosia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > jakie 1.6? Przecież tam jest 2.0 > Ja jeździłem wersją 120KM i jak dla mnie lipa. Zwykły wolnossący, przymulony silniczek. > Przyzwyczaiłem się już do turbobenzyn. Wnętrze jest ładne i przyjemne, ale wskaźniki > przekombinowane, zawieszenie jakieś takie nijakie i gumowe. Samochód nie dla mnie. Porównujesz > do Leona. W podobnej cenie można mieć 1.4 TSI 125KM w wersji FR, z fajnym twardym i sprężystym > zawiasem, dużo lepszą elastycznością i mniejszym spalaniem I grzechoczącym wnętrzem jak ogon grzechotnika. Z tym spalaniem też się rozpędziłeś. Kumpel z pracy, fan seata gdy zmieniał auto bardzo chciał leona fr i po przejażdce zaczął zdecydowanie szukać innego auta. Wybrał Mazdę 3 i sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Gdybym tez nie jezdzil POLO 1,2 D w 3 cyl. i o zawrotnej mocy 75 KM to moz3 bym sie dal na to > nabrac. > Wyprzedzanie to kwestia umiejetnosci a nie mocy Nie zawsze, czasem nawet jak są umiejętności, to mocy może braknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > I grzechoczącym wnętrzem jak ogon grzechotnika. Z tym spalaniem też się rozpędziłeś. Kumpel z > pracy, fan seata gdy zmieniał auto bardzo chciał leona fr i po przejażdce zaczął zdecydowanie > szukać innego auta. Wybrał Mazdę 3 i sobie chwali. nie rozpędziłem się ze spalaniem, bo wiadomo że silniki TSI są najoszczędniejsze ze współczesnych małych turbobenzynek. Oczywiście, jak się je ciśnie, to spalą dużo, jak każdy inny. Ze tego co ja kiedyś jeździłem przez trzy dni kolejno mazdą 3 2.0 120KM, Leonem 1.4 TSI 122KM, Focusem 1.6 Ecoboost 150KM, to patrząc na wskazania kompa Leon spalił najmniej. I to nie trochę mniej, ale zmiażdżył spalaniem dwa pozostałe auta. Trasa była w każdym bardzo podobna. Trochę po mieście, autostrada, trochę znowu po mieście. Oczywiście spalanie wyświetlane może się różnić od rzeczywistego, ale znowu nie tak bardzo. Jeśli chodzi o konkrety, to mazda i focus pokazały mi z przejażdżki średnie spalanie identyczne: 8.3l/100 km, a Leon pokazał 6.8 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > nie rozpędziłem się ze spalaniem, bo wiadomo że silniki TSI są najoszczędniejsze ze współczesnych > małych turbobenzynek. Oczywiście, jak się je ciśnie, to spalą dużo, jak każdy inny. Ze tego co > ja kiedyś jeździłem przez trzy dni kolejno mazdą 3 2.0 120KM, Leonem 1.4 TSI 122KM, Focusem > 1.6 Ecoboost 150KM, to patrząc na wskazania kompa Leon spalił najmniej. I to nie trochę mniej, > ale zmiażdżył spalaniem dwa pozostałe auta. Trasa była w każdym bardzo podobna. Trochę po > mieście, autostrada, trochę znowu po mieście. Oczywiście spalanie wyświetlane może się różnić > od rzeczywistego, ale znowu nie tak bardzo. Jeśli chodzi o konkrety, to mazda i focus pokazały > mi z przejażdżki średnie spalanie identyczne: 8.3l/100 km, a Leon pokazał 6.8 l/100 km. W Leonie masz jeszcze 1.4 140KM z ACT pewnie jeszcze mniej spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > nie rozpędziłem się ze spalaniem, bo wiadomo że silniki TSI są najoszczędniejsze ze współczesnych > małych turbobenzynek. Oczywiście, jak się je ciśnie, to spalą dużo, jak każdy inny. Ze tego co > ja kiedyś jeździłem przez trzy dni kolejno mazdą 3 2.0 120KM, Leonem 1.4 TSI 122KM, Focusem > 1.6 Ecoboost 150KM, to patrząc na wskazania kompa Leon spalił najmniej. I to nie trochę mniej, > ale zmiażdżył spalaniem dwa pozostałe auta. Trasa była w każdym bardzo podobna. Trochę po > mieście, autostrada, trochę znowu po mieście. Oczywiście spalanie wyświetlane może się różnić > od rzeczywistego, ale znowu nie tak bardzo. Jeśli chodzi o konkrety, to mazda i focus pokazały > mi z przejażdżki średnie spalanie identyczne: 8.3l/100 km, a Leon pokazał 6.8 l/100 km. Ostatnie 2 tygodnie jezdzilem Astra 1,4T 120KM i jak dla mnie to ten caly down sizing kompletnie nie ma sensu... Nie dosc, ze jezdzilo to naprawde marnie, to jeszcze srednie spalanie z 1200km wyszlo prawie 9ltr/100 Zeby cokoleiek chcialo jechac, to trzeba bylo mocno krecic, podobnie jak zwykle NA... Co ciekawe auto sugerowalo wrzucenie 6 biegu przy ok 90km/h Mozliwe, ze to kwestia sporej nadwagi Opla, ale mimo wszystko bylem mocno rozczarowany. To juz mniej pali moje 2.0 z poprzedniej epoki, do ktorego wsiadlem z usmiechem na gebie na lotnisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Ostatnie 2 tygodnie jezdzilem Astra 1,4T 120KM i jak dla mnie to ten caly down sizing kompletnie > nie ma sensu... > Nie dosc, ze jezdzilo to naprawde marnie, to jeszcze srednie spalanie z 1200km wyszlo prawie > 9ltr/100 > Zeby cokoleiek chcialo jechac, to trzeba bylo mocno krecic, podobnie jak zwykle NA... > Co ciekawe auto sugerowalo wrzucenie 6 biegu przy ok 90km/h > Mozliwe, ze to kwestia sporej nadwagi Opla, ale mimo wszystko bylem mocno rozczarowany. > To juz mniej pali moje 2.0 z poprzedniej epoki, do ktorego wsiadlem z usmiechem na gebie na > lotnisku jeżeli wrzucenie 6 biegu przy 90km/h Cię śmieszy, to nie dziwię się, że Ci palił 9l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > jeżeli wrzucenie 6 biegu przy 90km/h Cię śmieszy, to nie dziwię się, że Ci palił 9l Różnie bywa. W Yarisie 1.4 D4D wrzucenie 6 poniżej 100km/h dawało wyższe chwilowe spalanie niż jazda na 5b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Ostatnie 2 tygodnie jezdzilem Astra 1,4T 120KM i jak dla mnie to ten caly down sizing kompletnie > nie ma sensu... > Nie dosc, ze jezdzilo to naprawde marnie, to jeszcze srednie spalanie z 1200km wyszlo prawie > 9ltr/100 > Zeby cokoleiek chcialo jechac, to trzeba bylo mocno krecic, podobnie jak zwykle NA... > Co ciekawe auto sugerowalo wrzucenie 6 biegu przy ok 90km/h > Mozliwe, ze to kwestia sporej nadwagi Opla, ale mimo wszystko bylem mocno rozczarowany. > To juz mniej pali moje 2.0 z poprzedniej epoki, do ktorego wsiadlem z usmiechem na gebie na > lotnisku Cały ten downsizing to pic na wodę. Silnik który ma 120KM musi swoje spalić niezależnie od tego czy to 1,6 NA czy 1.0 turbo czy inna wariacja w temacie osiągnięcia danej mocy. Fizyki nie oszukają choćby mieli się skichać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Co ciekawe auto sugerowalo wrzucenie 6 biegu przy ok 90km/h > Mozliwe, ze to kwestia sporej nadwagi Opla, ale mimo wszystko bylem mocno rozczarowany. > To juz mniej pali moje 2.0 z poprzedniej epoki, do ktorego wsiadlem z usmiechem na gebie na > lotnisku Służbowy benzynowy Ceed 1.6 sugeruje mi wrzucanie 6tki także w okolicach 80km/h. Średnie spalanie oscyluje w okolicach 7,5l przy nierównej dosyć dynamicznej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Ostatnie 2 tygodnie jezdzilem Astra 1,4T 120KM i jak dla mnie to ten caly down sizing kompletnie > nie ma sensu... > Nie dosc, ze jezdzilo to naprawde marnie, to jeszcze srednie spalanie z 1200km wyszlo prawie > 9ltr/100 > Zeby cokoleiek chcialo jechac, to trzeba bylo mocno krecic, podobnie jak zwykle NA... > Co ciekawe auto sugerowalo wrzucenie 6 biegu przy ok 90km/h > Mozliwe, ze to kwestia sporej nadwagi Opla, ale mimo wszystko bylem mocno rozczarowany. > To juz mniej pali moje 2.0 z poprzedniej epoki, do ktorego wsiadlem z usmiechem na gebie na > lotnisku Astra ciężka, a silnik nic specjalnego. Przejedź się TSI albo TJET. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Cały ten downsizing to pic na wodę. Silnik który ma 120KM musi swoje spalić niezależnie od tego czy > to 1,6 NA czy 1.0 turbo czy inna wariacja w temacie osiągnięcia danej mocy. Fizyki nie > oszukają choćby mieli się skichać. Nie ogarniasz tego, że oszczędności (moim zdaniem) biorą się głównie z okresów, kiedy tej mocy nie potrzeba - stanie w korkach (mniejsze pojemności - mniejsze tarcia wew. silnika), toczenie się ze stałą prędkością (odłączanie cylindrów w VW podczas spokojnej jazdy) itd. A jak ktoś ciśnie, to wiadomo, że musi swoje spalić, w końcu moc nie bierze się z niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Co w tym dziwnego.Wrzucam 6 przy 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Co w tym dziwnego.Wrzucam 6 przy 80. Jak masz wystarczajaco momemntu i mocny to nic dziwnego... Ta Astra wtedy nie reagowala kompletnie na gaz, a byle wzniesienie powodowalo, ze trzeba redukowac. Ja nie mam sumienia tak jezdzic, bo mam wrazenie, ze za chwile silnik wyskoczy z budy Nie dziwne, ze DKZ leca nawet w NoPB przy takiej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > pan w salonie mazdy wytłumaczył mi, że Ci producenci co obecnie takie maja są głupi - bo silniczki > od chowania się psują. z tego też względu w nowej c klasie tablet na pewno się nie zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > albo durnowaty "joystick" w > durnowatym miejscu, schowany za kierownicą... > mar00ha widzę, że nie miałeś okazji korzystać z tego rozwiązania na dłuższą metę... jest bardzo wygodne , chociaż i mnie wydawało się na początku, że jest dziwne... operują palec wskazujący i fax, a nie kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > widzę, że nie miałeś okazji korzystać z tego rozwiązania na dłuższą metę... > jest bardzo wygodne , chociaż i mnie wydawało się na początku, że jest dziwne... > operują palec wskazujący i fax, a nie kciuki No właśnie miałem okazję. Jakieś 5k km przejechałem pugami z tym czymś. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Jak masz wystarczajaco momemntu i mocny to nic dziwnego... > Ta Astra wtedy nie reagowala kompletnie na gaz, a byle wzniesienie powodowalo, ze trzeba redukowac. > Ja nie mam sumienia tak jezdzic, bo mam wrazenie, ze za chwile silnik wyskoczy z budy > Nie dziwne, ze DKZ leca nawet w NoPB przy takiej jezdzie. No to odnoś się tylko do Astry a nie do wszystkich innych. We Fiacie 6tka przy 80km/h to żaden wyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > No to odnoś się tylko do Astry a nie do wszystkich innych. We Fiacie 6tka przy 80km/h to żaden > wyczyn. Ile bedzie trwalo przypieszenie na tej 6-ce od 80 do 120km/h? Bo wg mnie taka jazda jest OK jak masz pod maska V6 czy V8, a nie maly turbodoladowany silnik, gdzie i tak trzeba redukowac zeby to w ogole chcialo jechac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Ostatnie 2 tygodnie jezdzilem Astra 1,4T 120KM i jak dla mnie to ten caly down sizing kompletnie > nie ma sensu... > Nie dosc, ze jezdzilo to naprawde marnie, to jeszcze srednie spalanie z 1200km wyszlo prawie > 9ltr/100 Nie downsizing jest bez sensu, tylko ta astra i ten silnik. Przejedź się nowym 1.4 tsi, to i wrażenia będą inne i spalanie. Astrą jechałem na jeździe próbnej - nawet całego kółka nie zrobiliśmy i powiedziałem że możemy wracać, bo ten silnik to jakaś porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Bardzo wygodne rozwiązanie bardzo je sobie chwalę. Identycznie jak obsługę tempomatu > No właśnie miałem okazję. Jakieś 5k km przejechałem pugami z tym czymś. > mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GoldFinger Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Ile bedzie trwalo przypieszenie na tej 6-ce od 80 do 120km/h? Wydaje mi się, że biegi typu "szóstka" stosowane są do obniżenia spalania przy stałej(!) prędkości a nie po to by wykorzystywać je jako punkt wyjścia do wyprzedzania co cały czas starasz się przekonywać. Jeśli przez najbliższe kilka kilkanaście minut mam zamiar jechać ze stałą prędkością po równej drodze to dlaczego nie mam włączyć szóstki tylko mam jechać piątką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > No właśnie miałem okazję. Jakieś 5k km przejechałem pugami z tym czymś. > mar00ha zdecydowanie najlepsze sterownie tempomatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Ile bedzie trwalo przypieszenie na tej 6-ce od 80 do 120km/h? Do przyspieszania redukujemy bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Jak masz wystarczajaco momemntu i mocny to nic dziwnego... Bez szału - NB 1,4 tjet 150 KM, 220 Nm i Pug 5008 THP 156 KM, 240 Nm. Nie ma problemu > Ta Astra wtedy nie reagowala kompletnie na gaz, a byle wzniesienie powodowalo, ze trzeba redukowac. Moze trudno mi zrozumieć, ponieważ nie jeździłem Astrą z tym silnikiem (w ogóle nie jechałem Astrą J). Dlatego wybieram t benzyne, aby nie mieć takich niespodzianek > Ja nie mam sumienia tak jezdzic, bo mam wrazenie, ze za chwile silnik wyskoczy z budy > Nie dziwne, ze DKZ leca nawet w NoPB przy takiej jezdzie. To jakaś dziwna ta Astra, ale ja nie deptam z niskich obrotów, kulam się na wysokich biegach, ale jak trzeba przyspieszyć to jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > No właśnie miałem okazję. Jakieś 5k km przejechałem pugami z tym czymś. > mar00ha Hmm.. równiez uważam, że to jest wygodniejsze niz przyciski na kierownicy. Mam porównanie z poprzednim autem i serio wolę to rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Ile bedzie trwalo przypieszenie na tej 6-ce od 80 do 120km/h? > Bo wg mnie taka jazda jest OK jak masz pod maska V6 czy V8, a nie maly turbodoladowany silnik, > gdzie i tak trzeba redukowac zeby to w ogole chcialo jechac... Zdecydowanie szybciej niż w tej Astrze. Porównanie silników tej samej mocy. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Wydaje mi się, że biegi typu "szóstka" stosowane są do obniżenia spalania przy stałej(!) prędkości > a nie po to by wykorzystywać je jako punkt wyjścia do wyprzedzania co cały czas starasz się > przekonywać. > Jeśli przez najbliższe kilka kilkanaście minut mam zamiar jechać ze stałą prędkością po równej > drodze to dlaczego nie mam włączyć szóstki tylko mam jechać piątką? Dokładnie. Po to jest skrzynia. Tylko w tej Astrze to faktycznie dramat jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Dokładnie. Po to jest skrzynia. Tylko w tej Astrze to faktycznie dramat jest Duża masa hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Zdecydowanie szybciej niż w tej Astrze. Porównanie silników tej samej mocy. > jakiś tekst Tu dla porownania Mazda 165KM vs Leon 140KM. Moj wniosek? Poniewaz Mazda jest bez turbo trzeba redukowac. Szkoda, ze nie podaja czasow z redukcja. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Jak masz wystarczajaco momemntu i mocny to nic dziwnego... ale ta moc i moment są potrzebne tylko przez chwilę, żeby przyspieszyć. Nie wiem jak Ty, ale większość czasu jadę ze stałą prędkoscią. Zdarza mi się jechać dłuższyc odcinek np. 70km/h na 6 biegu i to wystarcza do utrzymania prędkości. A jeżeli wystarcza, to po co jechać na wyższych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Tu dla porownania Mazda 165KM vs Leon 140KM. Moj wniosek? Poniewaz Mazda jest bez turbo trzeba > redukowac. Szkoda, ze nie podaja czasow z redukcja. > jakiś tekst Można jedynie przypuszczać po czasach od 0 do różnych prędkości, że różnice nie są tak spektakularne. Mimo wszystko silnika bez T już nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Można jedynie przypuszczać po czasach od 0 do różnych prędkości, że różnice nie są tak > spektakularne. > Mimo wszystko silnika bez T już nie chcę. No tak ale alternatywy za bardzo nie ma. W moim przypadku albo nowy Focus albo Golf cala reszta mi sie nie podoba albo nie moge sie wygramolic jak z Leona albo jest benzadziejnie twarde zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 jeździłeś nowym nowym focusem po FL? Jakie wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Zdecydowanie szybciej niż w tej Astrze. Porównanie silników tej samej mocy. > jakiś tekst Konie w Oplach i Koreańcach są mocno przereklamowane więc ta Astra punktem odniesienia być nie może. Jako ciekawostka to Ceed GT 200 konny przyspiesza do 100 km/h jak Giulietta 170 konna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wox Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Konie w Oplach i Koreańcach są mocno przereklamowane więc ta Astra punktem odniesienia być nie > może. > Jako ciekawostka to Ceed GT 200 konny przyspiesza do 100 km/h jak Giulietta 170 konna Porównaj jeszcze elastyczność a nie tylko sprint do 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Porównaj jeszcze elastyczność a nie tylko sprint do 100 Chętnie, ale danych nie mam. Jak masz to podrzuć, bo jeśli o elastyczność idzie to uważam, że tym bardziej ciężko będzie Ceedowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Tu dla porownania Mazda 165KM vs Leon 140KM. Moj wniosek? Poniewaz Mazda jest bez turbo trzeba > redukowac. Szkoda, ze nie podaja czasow z redukcja. > jakiś tekst Jak nie ma, jak jest podane. Pozycja "80-120 mini" to jest właśnie z redukcją. Różnice na poziomie 0,1 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > No tak ale alternatywy za bardzo nie ma. W moim przypadku albo nowy Focus albo Golf cala reszta mi > sie nie podoba albo nie moge sie wygramolic jak z Leona albo jest benzadziejnie twarde > zawieszenie. Mazda fajna, jak Ci nie zależy na odpychaniu to bierz Mazdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wox Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Chętnie, ale danych nie mam. Jak masz to podrzuć, bo jeśli o elastyczność idzie to uważam, że tym > bardziej ciężko będzie Ceedowi. Nie ma danych, ale poniżej przykład fiesty, która bije w sprincie ceeda, ale w elastyczności wyglada to już inaczej. Pewnie kwestia zestopniowania skrzyni biegów... Np. Fiest ST 6.9s do 100 Elastyczność 60-100 5.2s. 4 bieg 80-120 9s. 6 bieg Cee'd. 7.7 do 100 60-100 5,4 4 bieg 80-120 8,8 6 bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.