Skocz do zawartości

dołożenie ABSu


rusala

Rekomendowane odpowiedzi

Mój sej nie był wyposażony fabrycznie w ABS ale z różnych względów chciałbym to zmienić. Z przodu to nie problem i mam już zwrotnice pod ABS. Natomiast mam pewien problem z tyłem. Jak tam są montowane czujniki ABSu?

Czy teoretycznie trzeba by zmienić cały wahacz? Czujniki są normalnie przykręcane na śrubkę więc może da radę dorzeźbić pewne mocowanie, co do którego będę miał zaufanie jak do fabrycznego?

W zasadzie mógłbym wymienić wahacz ale te, które widziałem do tej pory pod ABS wyglądały na totalne próchno facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój sej nie był wyposażony fabrycznie w ABS ale z różnych względów chciałbym to zmienić. Z przodu

> to nie problem i mam już zwrotnice pod ABS. Natomiast mam pewien problem z tyłem. Jak tam są

> montowane czujniki ABSu?

> Czy teoretycznie trzeba by zmienić cały wahacz? Czujniki są normalnie przykręcane na śrubkę więc

> może da radę dorzeźbić pewne mocowanie, co do którego będę miał zaufanie jak do fabrycznego?

> W zasadzie mógłbym wymienić wahacz ale te, które widziałem do tej pory pod ABS wyglądały na totalne

> próchno

Moim zdaniem wszystko jest tak samo jak w wersji bez ABS tylko są inne tarcze kotwiczne w których mocowany jest czujnik, oraz inne są piasty (z pierścieniem magnetycznym). Jak ktoś ostatnio na AK pisał ten pierścień można przełożyć na piastę bez ABS i będzie działać, a czujnik tak jak mówiłem jest mocowany w tarczy kotwicznej, która również jest taka sama jak w seryjnym seju tylko trzeba nawiercić dodatkowy otwór, no chyba ,że chcesz przepłacać wink.gif Będę w domu to mogę dać foto tarczy kotwicznej i jak to tam wyglada w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze są inne mają mocowania pod czujnik. Do całego systemu dochodzi dużo drobnych detali typu wieszaki przewodów. Generalnie ABS w Sc działa tragicznie i zajmuję dużo miejsca pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Panowie mam pytanie odnośnie odświeżenia tematu. Posiadam Seicento Sporting na części i własnie posiada on system ABS. Jeśli dobrze przeczytałem da sie go przełożyć do innego auta. Ale mógłby ktoś napisać co jest potrzebne do jego przełożenia. Bo chciałbym sprzedać że tak powiem taki kompletny zestaw pod ABS z góry dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam pytanie odnośnie odświeżenia tematu. Posiadam Seicento Sporting na części i własnie

> posiada on system ABS. Jeśli dobrze przeczytałem da sie go przełożyć do innego auta. Ale

> mógłby ktoś napisać co jest potrzebne do jego przełożenia. Bo chciałbym sprzedać że tak powiem

> taki kompletny zestaw pod ABS z góry dzięki za odpowiedz

Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa, licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z

> okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa,

> licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika.

Yhym no trochę tego jest ale udalo by sie takie cos uratowac , na ile można było wycenić taki kompletny zestaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z

> okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa,

> licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika.

Poduszk?to przy wspomaganiu i krótkim maglu choć na zwykłym tez działa. Pompa hamulcowa jest taka sama z ABS i bez, kwesta zaslepienia 2 wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poduszk?to przy wspomaganiu i krótkim maglu choć na zwykłym tez działa. Pompa hamulcowa jest taka

> sama z ABS i bez, kwesta zaslepienia 2 wyjść.

Chyba miałem jakieś zaćmienie jak to pisałem... Fakt, poduszek nie trzeba zmieniać ok.gif Pompa też może zostać ale jak to ma być zestaw na kompletnego swapa to po co tłumaczyć komuś "weź tu se zaślep i będzie ok".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba miałem jakieś zaćmienie jak to pisałem... Fakt, poduszek nie trzeba zmieniać Pompa też może

> zostać ale jak to ma być zestaw na kompletnego swapa to po co tłumaczyć komuś "weź tu se

> zaślep i będzie ok".

Pompa od wersji z ABS jest identyczna, również z czterema wyjściami i są wkręcone zaślepki. To nie jest żadna rzeźba tylko rozwiązanie z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.