rusala Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Mój sej nie był wyposażony fabrycznie w ABS ale z różnych względów chciałbym to zmienić. Z przodu to nie problem i mam już zwrotnice pod ABS. Natomiast mam pewien problem z tyłem. Jak tam są montowane czujniki ABSu? Czy teoretycznie trzeba by zmienić cały wahacz? Czujniki są normalnie przykręcane na śrubkę więc może da radę dorzeźbić pewne mocowanie, co do którego będę miał zaufanie jak do fabrycznego? W zasadzie mógłbym wymienić wahacz ale te, które widziałem do tej pory pod ABS wyglądały na totalne próchno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Mój sej nie był wyposażony fabrycznie w ABS ale z różnych względów chciałbym to zmienić. Z przodu > to nie problem i mam już zwrotnice pod ABS. Natomiast mam pewien problem z tyłem. Jak tam są > montowane czujniki ABSu? > Czy teoretycznie trzeba by zmienić cały wahacz? Czujniki są normalnie przykręcane na śrubkę więc > może da radę dorzeźbić pewne mocowanie, co do którego będę miał zaufanie jak do fabrycznego? > W zasadzie mógłbym wymienić wahacz ale te, które widziałem do tej pory pod ABS wyglądały na totalne > próchno Moim zdaniem wszystko jest tak samo jak w wersji bez ABS tylko są inne tarcze kotwiczne w których mocowany jest czujnik, oraz inne są piasty (z pierścieniem magnetycznym). Jak ktoś ostatnio na AK pisał ten pierścień można przełożyć na piastę bez ABS i będzie działać, a czujnik tak jak mówiłem jest mocowany w tarczy kotwicznej, która również jest taka sama jak w seryjnym seju tylko trzeba nawiercić dodatkowy otwór, no chyba ,że chcesz przepłacać Będę w domu to mogę dać foto tarczy kotwicznej i jak to tam wyglada w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Dokładałem do swojego. Kupiłem komplet, a więc zwrotnice, piasty, wahacze tylne, pompę i modulator. Wszystko pasowało bez problemu, działało sprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 A czym się różni wahacz z ABS od wersji bez ABS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > A czym się różni wahacz z ABS od wersji bez ABS ? Nie wiem, łatwiej mi było wymienić całe wahacze i założyć nowe gumy, niż odkręcać bęben a po chwili wymieniać gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > A czym się różni wahacz z ABS od wersji bez ABS ? Strzelam, że tak jak w punto ma otwór na zamocowanie czujnika, a w tarczy kotwicznej jest tylko otwór przez który czujnik przechodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 Wahacze są inne mają mocowania pod czujnik. Do całego systemu dochodzi dużo drobnych detali typu wieszaki przewodów. Generalnie ABS w Sc działa tragicznie i zajmuję dużo miejsca pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Panowie mam pytanie odnośnie odświeżenia tematu. Posiadam Seicento Sporting na części i własnie posiada on system ABS. Jeśli dobrze przeczytałem da sie go przełożyć do innego auta. Ale mógłby ktoś napisać co jest potrzebne do jego przełożenia. Bo chciałbym sprzedać że tak powiem taki kompletny zestaw pod ABS z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > A czym się różni wahacz z ABS od wersji bez ABS ? Ma mocowanie pod kabel czujnika ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 posiadam jak coś wiązkei pompe abs jeszcze z mocowaniem , i czujniki chyba nie wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Panowie mam pytanie odnośnie odświeżenia tematu. Posiadam Seicento Sporting na części i własnie > posiada on system ABS. Jeśli dobrze przeczytałem da sie go przełożyć do innego auta. Ale > mógłby ktoś napisać co jest potrzebne do jego przełożenia. Bo chciałbym sprzedać że tak powiem > taki kompletny zestaw pod ABS z góry dzięki za odpowiedz Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa, licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z > okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa, > licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika. Yhym no trochę tego jest ale udalo by sie takie cos uratowac , na ile można było wycenić taki kompletny zestaw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Zwrotnice przód, wahacze tył, wszystkie piasty, poduszki amortyzatorów przód, wszystkie czujniki z > okablowaniem, wszystkie przewody hamulcowe, obie pompy, zbiorniczek płynu, wiązka kabinowa, > licznik, wszystkie mocowania przewodów spod auta i w komorze silnika. Poduszk?to przy wspomaganiu i krótkim maglu choć na zwykłym tez działa. Pompa hamulcowa jest taka sama z ABS i bez, kwesta zaslepienia 2 wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Poduszk?to przy wspomaganiu i krótkim maglu choć na zwykłym tez działa. Pompa hamulcowa jest taka > sama z ABS i bez, kwesta zaslepienia 2 wyjść. Chyba miałem jakieś zaćmienie jak to pisałem... Fakt, poduszek nie trzeba zmieniać Pompa też może zostać ale jak to ma być zestaw na kompletnego swapa to po co tłumaczyć komuś "weź tu se zaślep i będzie ok". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Chyba miałem jakieś zaćmienie jak to pisałem... Fakt, poduszek nie trzeba zmieniać Pompa też może > zostać ale jak to ma być zestaw na kompletnego swapa to po co tłumaczyć komuś "weź tu se > zaślep i będzie ok". Pompa od wersji z ABS jest identyczna, również z czterema wyjściami i są wkręcone zaślepki. To nie jest żadna rzeźba tylko rozwiązanie z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.