lepo78 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 zwłaszcza jak jest zimno, ale po kolei: po nocy, jak sejek stoi w garażu trzeba go pokręcić z 5 sekund zanim załapie i potem jest już ok. Na zimnym trwa to dużo dłużej, ale jak już zagada to tez jest ok. Można jakoś poprawić/skrócić ten czas kręcenia? Strojony na EMU, jeśli to ma znaczenie. Aaa, nowy aku, więc kręci jak zły, wolniej zapala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Jak EMU to ciężko wywróżyć będzie komuś co go boli bez wrzucenia ustawień/logów. Wieczorem mogę wysłać ci moje ustawienia to sobie podejrzysz co i jak. Przy obecnych temperaturach nie mam problemu z odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Jak EMU to ciężko wywróżyć będzie komuś co go boli bez wrzucenia ustawień/logów. > Wieczorem mogę wysłać ci moje ustawienia to sobie podejrzysz co i jak. Przy obecnych temperaturach > nie mam problemu z odpaleniem. Ja miałem od początku, ale widzę, że im zimniej, tym gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Ja miałem od początku, ale widzę, że im zimniej, tym gorzej sadze, ze do poprawy jest tabela dotycza dawki paliwa w czasie rozruchu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 była tez korekta softu EMU skracajaca znacznie czas odpalania.... szukac w historii racingforum EMU i sprawdz jaka wersje ty masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 temat na RF jest obszerny ale ciężki do przeszukania historie zmian masz TUTAJ jakiś czas temu zostało odpalone forum ecumastera : http://forum.ecumaster.com/index.php tam bez problemu jako załącznik do posta dodasz log projekt i co tylko potrzeba żeby rozwinąć ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > sadze, ze do poprawy jest tabela dotycza dawki paliwa w czasie rozruchu silnika Poprawiono, jest lepiej, ale jeszcze trzeba będzie skorygować deko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Sejek stał dobę na mrozie, za pierwszym razem nie odpalił, za drugim odpalaniem na początku kręcił normalnie, potem wolniej, potem jakby coś chyba w rozruszniku stanęło, potem znowu normalnie, potem znowu coś stanęło (kluczyk cały czas w pozycji na odpalanie), ale w końcu odpalił i potem już wszystko było dobrze. Wiem że zamotany opis, ale tak to wyglądało, macie jakieś pomysły co może się dziać i czy może to kiepskie kręcenie może mieć związek z kiepskim odpalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Sejek stał dobę na mrozie, za pierwszym razem nie odpalił, za drugim odpalaniem na początku kręcił > normalnie, potem wolniej, potem jakby coś chyba w rozruszniku stanęło, potem znowu normalnie, > potem znowu coś stanęło (kluczyk cały czas w pozycji na odpalanie), ale w końcu odpalił i > potem już wszystko było dobrze. > Wiem że zamotany opis, ale tak to wyglądało, macie jakieś pomysły co może się dziać i czy może to > kiepskie kręcenie może mieć związek z kiepskim odpalaniem? A może nie wina mapy tylko rozrusznika?? Sprawdź napięcie przy odpalaniu czy nie spada za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > A może nie wina mapy tylko rozrusznika?? > Sprawdź napięcie przy odpalaniu czy nie spada za bardzo. Może mieć na to wpływ temperatura? W garażu odpala ok, na piździcy już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Może mieć na to wpływ temperatura? W garażu odpala ok, na piździcy już nie U mnie jest podobnie tyle że jestem w pełny świadom faktu iż mój akumulator jest trupem i na mrozie drastycznie traci swoja pojemność, aczkolwiek 8,5-9V jeszcze mu starcza żeby odpalić (mam max 1 próbę rano potem już trup): dodatkowo na test proponuje sprawdzić czy nie jest to problem z masa czyli bierzemy kabel rozruchowy i łączymy - aku z blokiem silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > dodatkowo na test proponuje sprawdzić czy nie jest to problem z masa czyli bierzemy kabel > rozruchowy i łączymy - aku z blokiem silnika... Sprawdzę, u mnie bateria jest nowa, za pierwszym razem kręci super, ale nie odpala, za drugim kręci różnie, ale suma summarum odpala, chociaż jest ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Sprawdzę, u mnie bateria jest nowa, za pierwszym razem kręci super, ale nie odpala, za drugim kręci > różnie, ale suma summarum odpala, chociaż jest ciężko można powiedzieć że ja auto pale na 2 razy zawsze po nocy (jakieś 14h pod chmurką) nawet jak załapie od razu pochodzi 3-4s i gaśnie po 2 odpaleniu (40-45s na logu) wszystkie ustawienia wydają się działać więcej niż poprawnie, co ciekawe po wyjściu z pracy po 9h auto pali od pierwszego bez problemu... u siebie stawiam na jakiś problem z układem paliwowym albo którymś wtryskiem... odechciało mi się już szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > można powiedzieć że ja auto pale na 2 razy zawsze po nocy (jakieś 14h pod chmurką) nawet jak > załapie od razu pochodzi 3-4s i gaśnie po 2 odpaleniu (40-45s na logu) wszystkie ustawienia > wydają się działać więcej niż poprawnie, co ciekawe po wyjściu z pracy po 9h auto pali od > pierwszego bez problemu... > u siebie stawiam na jakiś problem z układem paliwowym albo którymś wtryskiem... odechciało mi się > już szukać Też palę na dwa razy, ale tylko zimnego, w garażu pokręce ze 2s i pali. Dziwne to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.