Skocz do zawartości

Rejestracja anglików a ceny używanych


matkm

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> po nowym roku będzie można rejestrować samochody sprowadzone z ANglii. Jak myślicie, czy ceny

> samochodów używanych będą niższe w Polsce?

> pozdr.

Ceny w PL i tak juz sa nizsze niz w innych krajach bo sciagamy zlom. Ceny dobrych egzemplarzy w Niemczech sa wyzsze niz srednia w Polsce. Wiec nie wiem czy jest z czego jeszcze schodzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceny w PL i tak juz sa nizsze niz w innych krajach bo sciagamy zlom.

To nie dlatego - mamy mniejsza siłę nabywczą, wielkie aspiracje i niestety niezbyt dobre podejście do serwisu pojazdów (o polityce państwa, a raczej jej braku, która by wspierała/promowała zakup nowych nie wspomnę) . Ludzie do tego często wolą się oszukiwać i stąd tak to wygląda. Inna sprawa, że ściąganie złomu to też się można powiedzieć powoli kończy (mnóstwo go zalega po komisach i innych przybytkach), ponieważ ludzie jednak też powoli się doedukowują, zarobki rosną i wolą zapłacić więcej za samochód lepszy, a nie tylko patrzeć po wyglądzie i roczniku. Idzie ku lepszemu smile.gif

> Ceny dobrych egzemplarzy w Niemczech sa wyzsze niz srednia w Polsce.

To prawda - nieraz już miałem chętnych na żonkowy pojazd (a lat już trochę ma), ale za cenę z alledrogo to gay.gif Były dyskusje itd. - za cenę z mobile mogę sprzedać powiedzmy od ręki wink.gif

> Wiec nie wiem czy jest z czego jeszcze schodzic

Pomysł ze spadkiem cen jest dość absurdalny - sądzę, że będzie wręcz przeciwnie, czyli mogą wzrosnąć ceny anglików, reszta pozostanie po staremu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> po nowym roku będzie można rejestrować samochody sprowadzone z ANglii. Jak myślicie, czy ceny

> samochodów używanych będą niższe w Polsce?

> pozdr.

Ceny to nie.

Ja się obawiam, że cały legion patałachów, co mają problem z jazdą z kierą po lewej stronie, ruszy na podbój "Brytanii" i przywleką na wieś różne pastuchy i beemki. Już widzę tych gości, z krzywizną kręgosłupa, na leżąco, jak wyprzedzają ciężarówki, wyskakując nagle na lewy pas. Żeby nie było już kilka razy mało "czołówki" z takim idiotą bym nie miał. screwy.gif

Cała na dzieja w ubezpieczycielach. Mam nadzieję, że przysuną takie składki, że się odechce "tanich" samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceny to nie.

> Ja się obawiam, że cały legion patałachów, co mają problem z jazdą z kierą po lewej stronie, ruszy

> na podbój "Brytanii" i przywleką na wieś różne pastuchy i beemki. Już widzę tych gości, z

> krzywizną kręgosłupa, na leżąco, jak wyprzedzają ciężarówki, wyskakując nagle na lewy pas.

> Żeby nie było już kilka razy mało "czołówki" z takim idiotą bym nie miał.

> Cała na dzieja w ubezpieczycielach. Mam nadzieję, że przysuną takie składki, że się odechce

> "tanich" samochodów.

ales zawistny i zlosliwy. Nie lepiej miec nadzieje zenasze panstwo w szybkim czasie wybuduje nowe drogi dwupasmowe aby niebezpieczny manewr wyprzedzania nie byl az tak niebezpieczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ales zawistny i zlosliwy. Nie lepiej miec nadzieje zenasze panstwo w szybkim czasie wybuduje nowe

> drogi dwupasmowe aby niebezpieczny manewr wyprzedzania nie byl az tak niebezpieczny?

wszystkie drogi dwupasmowe, w jednym kierunku, nie będą nigdy to jest technicznie nierealne do zrobienia.

Też mam nadzieję, że TU stawki za takie auta ustalą na zaporowym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie drogi dwupasmowe, w jednym kierunku, nie będą nigdy to jest technicznie nierealne do

> zrobienia.

> Też mam nadzieję, że TU stawki za takie auta ustalą na zaporowym poziomie.

A ja mam nadzieje, ze ustala na realnym poziomie - tzn o tyle wiecej ile rzeczywiscie statystycznie kierowcy takich samochodow powoduja wiecej szkod.

W innych krajach jest to okolo 15%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie drogi dwupasmowe, w jednym kierunku, nie będą nigdy to jest technicznie nierealne do

> zrobienia.

> Też mam nadzieję, że TU stawki za takie auta ustalą na zaporowym poziomie.

Znajomy ,co pracuje na lepszym stanowisku w alliance mowił mi , ze nie planuja znaczacych rochow cen oc dla tych aut, jak beda powodowac kolizje to wtedy bedzie cane aktualizowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy ,co pracuje na lepszym stanowisku w alliance mowił mi , ze nie planuja znaczacych rochow

> cen oc dla tych aut, jak beda powodowac kolizje to wtedy bedzie cane aktualizowana.

i tak powinno byc z ubezpieczeniami ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak powinno byc z ubezpieczeniami

Ja znów słyszałem od znajomego że cena wzrośnie prawie dwukrotnie i całe szczęści żeby powstrzymać tych bandytów bo niestety w PL zacznie się ściąganie takich aut na masową skale - bo tanie, no i mogę się założyć że statystyka wypadków powędruje ostro do góry... My Polacy nie nadajemy się, nie są przystosowane nasze drogi do jazdy z kierownicą po prawej stronie. Strach będzie na drogę wyjechać jak jakiś młody gniewny pójdzie na czołówkę wyprzedzając tira... Oby OC było nawet 3 krotnie wyższe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie drogi dwupasmowe, w jednym kierunku, nie będą nigdy to jest technicznie nierealne do

> zrobienia.

No popatrz, nawet reszta Europy nie ma tak dobrze i jakoś dają radę z kierującym pasażerem.

> Też mam nadzieję, że TU stawki za takie auta ustalą na zaporowym poziomie.

Ubezpieczyciel ma składki kształtować na podstawie analiz statystycznych "szkodliwości", a nie wg widzimisię anglofobów (dobre określenie? hehe.gif). Podejrzewam, że tak właśnie będzie, ponieważ to racjonalne podejście do zagadnienia. W sumie sporo tego jeździe po polskich drogach i jakoś armagiedonu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Watpie aby wzrosla, bo jak jedna firma zwiekszy skladke do klienci pojda do innej, a tak naprawde

> kazdy czeka na ruch i co sie wydazy.

Wiesz, zawsze można puścić wodze fantazji, że ubezpieczyciele nie przegapią okazji do dodatkowych zysków i zrobią x2 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ales zawistny i zlosliwy. Nie lepiej miec nadzieje zenasze panstwo w szybkim czasie wybuduje nowe

> drogi dwupasmowe aby niebezpieczny manewr wyprzedzania nie byl az tak niebezpieczny?

Ja? Zawistny? Gdybym taki był, to bym zawinął za gościem i z filmem oczekiwał na drogówkę. A że mam serce na dłoni to tylko sobie pod nosem klnie.gif I jadę dalej. Co do naszego państwa, to owszem może i wybuduje ale co z tego. Oszczędny rodak w ciężarówie i tak będzie omijał bramki opłat jeżdżąc bocznymi drogami. A po robocie przesiądzie się do zdezelowanego "anglika" (bo tańszy niż zdezelowany "niemiec") i dalej będzie stwarzał zagrożenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy ,co pracuje na lepszym stanowisku w alliance mowił mi , ze nie planuja znaczacych rochow

> cen oc dla tych aut, jak beda powodowac kolizje to wtedy bedzie cane aktualizowana.

Jak już będą coś powodować, to nie będą to raczej kolizje tylko poważne wypadki. Nie twierdzę, że nie da się tym bezpiecznie jeździć. Trzeba tylko niektóre nawyki. Np. wyprzedzanie, wystarczy rozpocząć 30-40m wcześniej i po kłopocie, zamiast wyskakiwać zza ciężarówki i już miejsca na nic nie ma. Jednak moje doświadczenia są inne jak pisałem. Większość to pacjenci z malutkim ptaszkiem, co to muszą kolesiom na dzielni zaimponować "mocnom furom" i jaki to wypas w tej Anglii. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam nadzieje, ze ustala na realnym poziomie - tzn o tyle wiecej ile rzeczywiscie statystycznie

> kierowcy takich samochodow powoduja wiecej szkod.

> W innych krajach jest to okolo 15%.

A ja mam nadzieję, że to zrobią dopiero jak będziemy mieli takie drogi jak w "innych krajach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ubezpieczyciel ma składki kształtować na podstawie analiz statystycznych "szkodliwości",

dla ubezpieczyciela liczy się ocena ryzyka, której składową może być analiza statystyczna, ale sama statystyka nie jest wystarczająca żeby składki ustalić.

Co do samego ustalania stawek to TU ma dowolność ich kształtowania zarówno pod względem czynników zwiększających jak i zmniejszających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dla ubezpieczyciela liczy się ocena ryzyka, której składową może być analiza statystyczna, ale sama

> statystyka nie jest wystarczająca żeby składki ustalić.

Mówimy o dość konkretnej sytuacji - nie chcesz chyba napisać, że będzie "oceniał ryzyko" na podstawie fobii, prezentowanych przez niektórych?

> Co do samego ustalania stawek to TU ma dowolność ich kształtowania zarówno pod względem czynników

> zwiększających jak i zmniejszających.

No popatrz, a co robią do tej pory? Coś się nagle zmieni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.