Skocz do zawartości

Zmiana prędkości alternatora


LordFalcon

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji że regeneruję sobie alternator (wymiana łożysk) zauważyłem że można zmienić rozstaw talerzy paska klinowego, czy warto by było zwiększyć ten rozstaw powiedzmy o 1mm? alternator będzie się trochę szybciej kręcić wtedy... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z racji że regeneruję sobie alternator (wymiana łożysk) zauważyłem że można zmienić rozstaw talerzy

> paska klinowego, czy warto by było zwiększyć ten rozstaw powiedzmy o 1mm? alternator będzie

> się trochę szybciej kręcić wtedy...

Ja bym to zrobił prościej - wdepnął głębiej pedał gazu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z racji że regeneruję sobie alternator (wymiana łożysk) zauważyłem że można zmienić rozstaw talerzy

> paska klinowego, czy warto by było zwiększyć ten rozstaw powiedzmy o 1mm? alternator będzie

> się trochę szybciej kręcić wtedy...

Ale w jakim celu miałbyś to robić? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z racji że regeneruję sobie alternator (wymiana łożysk) zauważyłem że można zmienić rozstaw talerzy

> paska klinowego, czy warto by było zwiększyć ten rozstaw powiedzmy o 1mm? alternator będzie

> się trochę szybciej kręcić wtedy...

Oprócz wcześniejszego wzbudzenia, większego zużycia paska i łożysk, zwiększonego obciążenia silnika nic się nie stanie, chyba że będziesz motor wysoko kręcił to alternator może nie wytrzymać obr i uj go strzeli grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oprócz wcześniejszego wzbudzenia, większego zużycia paska i łożysk, zwiększonego obciążenia silnika

> nic się nie stanie, chyba że będziesz motor wysoko kręcił to alternator może nie wytrzymać obr

> i uj go strzeli

Patrząc na wykresy wydajności alternatora to dany prąd ładowania będzie dostępny przy niższych obrotach silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrząc na wykresy wydajności alternatora to dany prąd ładowania będzie dostępny przy niższych

> obrotach silnika...

Masz jakies problemy z ladowaniem? Bo u mnie generalnie to nigdy nie bylo z tym problemow, a patrzac na autka z podkreconymi silnikami to widze zupelnie odwrotna praktyke, zmienia sie tak przelozenie, zeby alternator mial nizsze obroty, podczas krecenia silnika wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz jakies problemy z ladowaniem? Bo u mnie generalnie to nigdy nie bylo z tym problemow, a

> patrzac na autka z podkreconymi silnikami to widze zupelnie odwrotna praktyke, zmienia sie tak

> przelozenie, zeby alternator mial nizsze obroty, podczas krecenia silnika wysoko.

bo każdy altek ma swoja graniczną prędkość - zwykle miedzy 10 a 20 tys obr/min.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ano nie - pisząc 20tys obr/min miałem na myśli ogólnie alternatory samochodowe a nie tylko z uno.

> pozdr

Nie dam sobie jajec ogolić ale chyba nasze elmoty miały zakres 12/15 tyś , wracając do tematu, jeżeli do jazdy emeryt style to można zwiększyć obr alternatora dla własnego samopoczucia grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.