tomtom Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Reasumując ... Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160) Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys taniej 2010 przed liftem? przykladowo 2011 - pacjent 1 ten akurat dwukolorowy pacjent 2 vs 2010 pacjent 3 pacjent 4 ale 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 IMO jedyny sens szukania przedliftu to chęc posiadania 2.5T poza tym - brać polift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > IMO jedyny sens szukania przedliftu to chęc posiadania 2.5T > poza tym - brać polift. Od tygodnia miałem filtr założony na portalach "rok 2011" Dziś zmieniłem na 2010 i poza zderzakiem i kosmetyką konsoli różnic specjalnych nie widzę I jeśli zostanie mi 10 tys w kieszeni z okazji: - lamp na żarówki (10 pln wymiana) zamiast led (600 wymiana) - ładniejszego zderzaka - ? - ? To poproszę o praktyczny, nie estetyczny argument by dokładać 10 tys za kosmetykę liftu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > pacjent 3 jesli dobrze kojarze to 163KM wszedl do oferty dopiero po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Rok 2011 odpuścić bo miały wadliwe maglownice poczytaj na ford club i to nie odosobniony przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Reasumując ... > Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160) > Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys > taniej 2010 przed liftem? > przykladowo > 2011 - > pacjent 1 ten akurat dwukolorowy > pacjent 2 > vs > 2010 > pacjent 3 > pacjent 4 ale 1,8 Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Reasumując ... > Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160) > Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys > taniej 2010 przed liftem? > przykladowo > 2011 - > pacjent 1 ten akurat dwukolorowy > pacjent 2 > vs > 2010 > pacjent 3 > pacjent 4 ale 1,8 Ale lifty były już w 2010 (drugiej połowie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze > zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie > przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze > egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka > na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś > potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić. do perełek im daleko:) Przykłady różnicy w cenie chciałem pokazać. Kieruje się w stronę auta PL. Niemiec tylko z pieczatkami wszystkimi. Pod warunkiem, że uda mi się to w niemieckim serwisie sprawdzić.... Pytanie aktualne - ile warto dopłacić za lift? No i może sam masz gdzieś perełkę do sprowadzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze > zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie > przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze > egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka > na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś > potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić. Sprzedałem ostatnio 2011 r 2.0 140 ( fakt w najwyższej wersji wyposażenia ) za 54 po opłatach W DE za zdrowy trzeba zapłacić min 10 k ( 10-12 ) i nie mówimy tu o autach z przebiegami do 100 k km .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > do perełek im daleko:) > Przykłady różnicy w cenie chciałem pokazać. > Kieruje się w stronę auta PL. Ale PL nie będzie tańsze. Za 48 poszedł ostatnio titanium z powershiftem z 2010r i przebieg miał 170 tys, więc za 43 to Ty zapomnij o titaniumie z tych lat, bez nadziania się na minę. > Niemiec tylko z pieczatkami wszystkimi. Pieczątki to żaden problem. > Pod warunkiem, że uda mi się to w niemieckim serwisie sprawdzić.... Tu często już tak różowo nie jest, niektóre serwisy odpisują, mam nawet gdzieś maile w stylu " dokładnych informacji nie możemy udzielić, ale podany pojazd miał zupełnie inny przebieg" i na pewno nie chodziło o niższy > Pytanie aktualne - ile warto dopłacić za lift? Chyba źle zadane pytanie, bo to nie od Ciebie zależy ile chcesz dopłacić za lift, tylko ile one faktycznie stoją. > No i może sam masz gdzieś perełkę do sprowadzenia? Nie sprowadzam na chwilę obecną z powodu braku czasu na przeloty za granicę, mam dostęp do paru aukcji leasingowych i mondków polskich jest trochę, ale za 43 tys z 2011 z przebiegiem 100 tys-niestety nawet leasingi nie są w stanie zaspokoić tak wybrednego klienta, tutaj musisz się zdać na komisy w Gnieźnie, Paczkowie itp-oni wiedzą jak zaspokoić pragnienie posiadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Ale PL nie będzie tańsze. Za 48 poszedł ostatnio titanium z powershiftem z 2010r i przebieg miał > 170 tys, więc za 43 to Ty zapomnij o titaniumie z tych lat, bez nadziania się na minę. > Pieczątki to żaden problem. > Tu często już tak różowo nie jest, niektóre serwisy odpisują, mam nawet gdzieś maile w stylu " > dokładnych informacji nie możemy udzielić, ale podany pojazd miał zupełnie inny przebieg" i na > pewno nie chodziło o niższy mam "wtyczkę" w niemieckim salonie forda - jeśli pieczątki są prawdziwe, a dane w systemie to chyba daelerzy między sobą się wymienia info? na to przynajmniej liczę Polskiego jeszcze przez TU można sprawdzić - ile miał faktycznie a liczniku jak go flota ubezpieczała. > Chyba źle zadane pytanie, bo to nie od Ciebie zależy ile chcesz dopłacić za lift, tylko ile one > faktycznie stoją. > Nie sprowadzam na chwilę obecną z powodu braku czasu na przeloty za granicę, mam dostęp do paru > aukcji leasingowych i mondków polskich jest trochę, ale za 43 tys z 2011 z przebiegiem 100 > tys-niestety nawet leasingi nie są w stanie zaspokoić tak wybrednego klienta, tutaj musisz się > zdać na komisy w Gnieźnie, Paczkowie itp-oni wiedzą jak zaspokoić pragnienie posiadania uszczypliwości zbędne- nie napalam się na niemca z 30tys nalotu za 20 tys pln szukam realnej kwoty która trzeba wydać i sposobu jak sie nie dać wydymać. Tu przykładowo PL u nich serwisowane i zostawione w rozliczeniu - dodatkowo ich gwarancja i ta fordowska do wykupienia przy przeglądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze > zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie > przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze > egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka > na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś > potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić. Quote: PRAWDZIWA REWELACJA PROSTO Z NIEMIEC Quote: REWELACYJNY SAMOCHÓD PROSTO Z NIEMIEC- PEŁEN KOMFORT, NAJBOGATSZE WYPOSAŻENIE, WYJĄTKOWY STAN DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > mam "wtyczkę" w niemieckim salonie forda - jeśli pieczątki są prawdziwe, a dane w systemie to chyba > daelerzy między sobą się wymienia info? na to przynajmniej liczę Różnie kombinują, albo podrabiają pieczątkę do istniejącego serwisu, albo adres sztukancki i pieczątka sztukancka, Ci mądrzej walą sztukancką, unikają podszywania się pod inną firmę za co są paragrafy. Jak masz znajomego w serwisie to powinien uzyskać dane. Pamiętaj że sam przebieg to nie wszystko, nie sprawdzi Ci czy pojazd przyjechał bez vatu. > Polskiego jeszcze przez TU można sprawdzić - ile miał faktycznie a liczniku jak go flota > ubezpieczała. Można. > uszczypliwości zbędne- nie napalam się na niemca z 30tys nalotu za 20 tys pln > szukam realnej kwoty która trzeba wydać i sposobu jak sie nie dać wydymać. Żadne uszczypliwości, realia po prostu. Że tak powiem dzień jak co dzień, że ludzie sugerują się tym co widzą w necie. Znajomy ostatnio mi oświadczył, że auto które mu podałem jest za drogie, bo on mondeo MK 4 z 2009r za 19 widział-z takimi argumentami nie ma co dyskutować, bo są nie do przedyskutowania. Kupił e46 z 2003r z 190 tys na blacie na wyklejankach za 14 tys, realnie ma pewnie ok 400 patrząc na stan, no ale nie nauczył się po ulepie którego miał poprzednio Każdy przecież ma wybór. > Tu przykładowo PL > u nich serwisowane i zostawione w rozliczeniu - dodatkowo ich gwarancja i ta fordowska do > wykupienia przy przeglądzie. No i jak widzisz za titaniuma liczą 53900 i ma 140 tys przejechane, czyli dalej 10 tys różnicy o której pisałem wcześniej. Ona nie wzięła się z tego, że auta w de są tańsze-bo nie są. Coś po drodze jest "nie tak" z tymi tanimi, że są dychę tańsze-prawnie,mechanicznie,blacharsko-wierz lub nie, "myk" gdzieś jest. Właśnie sprawdzałem znajomemu tourana z 2009r, 180 tys na zegarach, czyli polska norma PN180000, niby wg myślenia może być realny przebieg jak na 5 lat, otóż niekoniecznie samochód ma prawie 300 nawinięte na koła. No ale zdjęcia żurnalowe, w opisie pełen serwis ASO, stan perfekt, żaden element nie malowany. Po pytaniu czy żaden nie malowany odpowiedź jaka?U nas nie...Ot polska rzeczywistość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Quote: > PRAWDZIWA REWELACJA PROSTO Z NIEMIEC > Quote: > REWELACYJNY SAMOCHÓD PROSTO Z NIEMIEC- PEŁEN KOMFORT, NAJBOGATSZE WYPOSAŻENIE, WYJĄTKOWY STAN DLA > WYJĄTKOWEJ OSOBY Jeszcze dodaj to co najważniejsze: Quote: PIĘKNIE SKOMPONOWANA KRÓLEWSKA WERSJA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Tutaj realna cena - http://olx.pl/oferta/ford-mondeo-titaniumxenonradarnaviskora-sport-CID5-ID7P3GF.html#6b2be147fe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Magia allegro i magia ceny. Jak we wrześniu kupiłem passata b6 2.0tdi z 2010 roku w comfortline z kilkoma dodatkami typu xenony za 43000 ztargowane z 46000 to się wszyscy "znający się" znajomi śmiali że przepłaciłem co najmniej 5kzł bo na allegro to za tyle hajlajna z mniejszym przebiegiem (ja mam udokumentowane 170kkm, kupiony i serwisowany w jednym aso które też go sprzedawało jako używkę) i dsg za 37 w maksie i jeszcze R-line Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Sąsiad kupił R-line 2.0 TDI 170km z 2009/10r z totalnym maks wyposażeniem co było dostępne do tego modelu za 26kzł ale bity w przód Dołożył 4kzł za naprawę przedniego prawego zawieszenia + wymianę drzwi na szrocie w tym samym kolorze, jeszcze mu zostało do ogarnięcia: progi L+P i tylny błotnik bo jak dostał strzała to stara szpachla z błotnika odpadła ale wiedział o tym jak kupował... Ubezpieczył Passata po naprawie w PZU na 49kzł i miła Pani mu powiedziała, że jak wszystko naprawi to wartość będzie koło 55kzł. Teraz ten passat czasem stoi otwarty i czeka aż go ktoś zajuma bo dostanie więcej niż jest wart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Teraz ten passat czasem stoi otwarty i czeka aż go ktoś zajuma bo dostanie więcej niż jest wart Zeby sie przypadkiem nie zdziwil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Zeby sie przypadkiem nie zdziwil. Pełne AC ze stałą wartością pojazdy przez cały rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Pełne AC ze stałą wartością pojazdy przez cały rok Żeby się ktoś nie zdziwił, jak ubezpieczyciel wskaże przyczynienie się do szkody, rażące niedbalstwo i umyje ręce po szkodzie. Trzeba być d....em żeby kupować polisę Autocasco, lekceważąco podchodzić do zapisów OWU i szukać szkody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Żeby się ktoś nie zdziwił, jak ubezpieczyciel wskaże przyczynienie się do szkody, rażące > niedbalstwo i umyje ręce po szkodzie. > Trzeba być d....em żeby kupować polisę Autocasco, lekceważąco podchodzić do zapisów OWU i szukać > szkody. Niby w jaki sposob mialby udowodnic, ze auto stalo otwarte, skoro go nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Niby w jaki sposob mialby udowodnic, ze auto stalo otwarte, skoro go nie ma? No ale cóż niektórym nie wytłumaczysz Samochód stoi, za chwile go nie ma i pewnie złodziej zadzwoni, że buchnął Passata bo był otwarty Co innego by było by kluczyki zostawił w środku ale to też da się obejść bo można powiedzieć, że w markecie skradziono portfel i kluczyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > To poproszę o praktyczny, nie estetyczny argument by dokładać 10 tys za kosmetykę liftu. brak takowego. a różnice estetyczne są de facto minimalne. ja przedlifta mam prywatnie (chęc posiadania 2,5T) a poliftem woże dupę firmowo. Różnic w jeździe nie odczuwam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Mondeo przegrało..... Po kilku ogledzinach obieram kurs na smax Wraca pytanie o fv marża. ... Jakiś sprawdzony sposób na uniknięcie wtopy? Jest taki jeden smax godny uwagi. Sprowadzajacy sam chce do ASO jechać i płacić za przegląd gdyby wyszło coś nie tak. Jutro jeszcze w DE mają mi sprawdzić serwis. Jazda próbna w 5 os bardzo pozytywna. Nic nie puka nic nie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Mondeo przegrało..... > Po kilku ogledzinach obieram kurs na smax > Wraca pytanie o fv marża. ... > Jakiś sprawdzony sposób na uniknięcie wtopy? > Jest taki jeden smax godny uwagi. > Sprowadzajacy sam chce do ASO jechać i płacić za przegląd gdyby wyszło coś nie tak. > Jutro jeszcze w DE mają mi sprawdzić serwis. > Jazda próbna w 5 os bardzo pozytywna. Nic nie puka nic nie stuka. Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Reasumując ... > Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160) > Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys > taniej 2010 przed liftem? > przykladowo > 2011 - > pacjent 1 ten akurat dwukolorowy > pacjent 2 > vs > 2010 > pacjent 3 > pacjent 4 ale 1,8 A ja Tobie powiem że jeden pies bo i tak to szit jakich mało. Co prawda 2 litrowe benzyny ale czujesz żeby 2 razy poszedł silnik ? raz przy 132 tyś drugi po kolejnych 19 ? w drugim z przypadłości ostatnich spaliły się styki w pompie paliwa i jakoś nikt nie chce jeździ teraz tym :-) pompa w ASO jedyne 2700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura > mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL. Zaczynałem od 30, a wydam pewnie 50 więc się oczywiście boję. Z drugiej strony nie ja pierwszy, nie ostatni. Trzeba posprawdzać auto jak każde inne dodatkowo dokładniej papierki dopilnować. Myślę, że to czarna magia dla mnie- ale dla niektórych codzienność. Kwestia weryfikacji i kompletu odpowiednich kwitów. Szukamy więc haków na taką sztukę: gust oczywiście różny bywa..... ale bardzo mi się te lampy podobają ktoś podpowie od czego to rura w nadkolu schowana? wlew paliwa? i jeszcze troszkę o autku Data pierwszej rejestracji: 13.04.2011 Kraj zarejestrowania: DE Numer homologacji (TAN): E13*2001/116*0185 Główne funkcje Data produkcji: 25.03.2011 Model pojazdu: S-Max/Galaxy 2006- Typ nadwozia: 5-drzwiowy SAV (S-MAX) Wersja: Seria 40 Silnik: 2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6 Napęd: LHD FWD Norma emisji spalin: Emisja Etapu V Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp. Obszar: (+)"D" Lakier: Niebieski Blazer Materiał we wnętrzu: Daphne/Twill /srebrny Generic/Ebony Mniej ważne funkcje Bez tylnych chlapaczy Less Cargo Stowage Device Bez zestawu do wykończenia wnętrza Bez przednich chlapaczy Ze standardow drzwiami tylu nadwoz (-) Version Packages Wyprodukowany W Zakładzie Genk Bez układu podwójnego ryglowania Bez pakietu wyp. specj. Bez aplik./naklej. SVO Poziom marketingowy 1 Bez wyposażenia RSO (-) SVP Z elektroniczna kontr.statecznosci Oprócz ambulansu SPL wersja A (-) Bez kurtyn powietrznych-SVO Bez pakietu Niemiec. Automobilklubu Z Centralnym Zamkiem Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr. Szyba ciemna Standard.przedn.szyba-szkło zielone Ze stałym oknem tylnym Bez Ogrzewanej Szyby Przedniej Z dwukolorowš tablicš rozdz. Ze standardowš konsolš dachowš Konsola cała podłoga i podłokiet. Bez przednich mat podlogowych Bez tylnych mat podlogowych Bez osłon przeciwsłonecznych Bez podpory ładunku Bez siatki działowej przest. bagaż. Z pokrywš przestrzeni bagażowej Z Siatkš Zabezpieczenia Ładunku Bez osłon przeciwsłonecz. - 3. rzšd Bez wewnetrznej przegrody Krata w kolorze srebrnym - czy to atrapa zderzaka? Bez Spojlera Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym Podw.lus.ele/ogrz/skła/lamp.o.prog Bez sklad.stolika w siedz. kierowcy Bez specjaln. pokrow.przedn.siedzeń Bez specjaln. pokrowc.tyln. siedzeń Bez tacki/stolika-siedz.przedn. Z 2-kierunkowa reg.zaglówka tyln. Z ręcznie reg. podporš lęd. kier. Z ręcznie reg. podporš lędw. pas. Bez przesuwnego tylnego siedzenia Bez schowka pod fotelem kierowcy Bez schowka pod siedzeniem pasażera Bez reg. temp. siedz. kierowcy Bez reg. temp. siedz. pasażera Drugi Rzad - 3 Pojedyncze Siedzenia Bez 3-go rzedu tylnych siedzen Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas Bez sprzegu przyczepy Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia Chromowana raczka klapy podnoszonej Z.drz.tyl+bl.ot.drz.prz.dziec+el.zw Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian. Pilot zdal.ot.drzwi-2 klucz.ruchome Bez ukł. otw. drzwi bez kluczyka Z czest.pracy przeryw Bez układu mycia reflektorów Bez czujn. cinienia pow. w oponach Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi Koło alumin. 6.5 X 16" (5 X 2) ram. Opona 215/60 R16 99V Bez kołpaków kół Nieblokujšce nakrętki kół Standardowy elektr. rozrusznik Z Zawieszeniem Standardowym Klasa obciaz.przedniej sprezyny-H Klasa obciaz.tylnej sprezyny-C Z mechanicznym hamulcem postojowym Ze wspomag. awaryjnym hamulców Układ ABS na wszystkie koła Sportowe siedzenie przednie Bez ukladu klimatyzacji Z 70-l. zbiornikiem paliwa Standardowa konstrukcja pedalu Z kolem kierownicy wykoncz. skóra Ze Sterowaniem Prędkociš Z dod. nagrzewn. Z tabl. rozdz. z centrum komunik. Dane nawigacji - Europa Zachodnia Bez ukladu ostrzeg. o przekr. linii Bez systemu kontroli martwego pola Bez Autoalarmu Bez czujn.odchyl.pojazdu Z ukladem wspomag.przy parkow.tylem Z przedn.ukł.pomocy przy park. Akumulator 80 AH Bez dod. odtwarzacza CD Interf.tel.BT/VC + USB Z antenš trzypasmowš Ubogie wyp. z naw./CD/radiem AM/FM Z 8 Głonikami Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie Moduł aktywowany głosem - Niemiecki Bez kamery Z reflektorami halogenowymi Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln. Z lampkš do czytania w zagłówku Ze wiatł. do czytania w 2. rzędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura > mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL. jak sie chce miec w miare pewne auto to dwie sprawy - sprowadzacz co przywiezie auto do PL na zamowienie (jak nie chcesz albo nie masz czasu sam jechac) i ktos w aso z dostepem do bazy zeby szybko vin przeklikac. Znalezc w PL niekombinowane auto to sztuka. Jak szukalem mondeo to kazde jakie ogladalem u handlarzyny to bylo mocno albo bardzo mocno kombinowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.