Skocz do zawartości

Mondeo MK4 2010 vs 2011


tomtom

Rekomendowane odpowiedzi

Reasumując ...

Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160)

Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys taniej 2010 przed liftem?

przykladowo

2011 -

pacjent 1 ten akurat dwukolorowy wink.gif

pacjent 2

vs

2010

pacjent 3

pacjent 4 ale 1,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO jedyny sens szukania przedliftu to chęc posiadania 2.5T

> poza tym - brać polift.

Od tygodnia miałem filtr założony na portalach "rok 2011"

Dziś zmieniłem na 2010 i poza zderzakiem i kosmetyką konsoli różnic specjalnych nie widzę niewiem.gif

I jeśli zostanie mi 10 tys w kieszeni z okazji:

- lamp na żarówki (10 pln wymiana) zamiast led (600 wymiana)

- ładniejszego zderzaka

- ?

- ?

To poproszę o praktyczny, nie estetyczny argument by dokładać 10 tys za kosmetykę liftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Reasumując ...

> Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160)

> Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys

> taniej 2010 przed liftem?

> przykladowo

> 2011 -

> pacjent 1 ten akurat dwukolorowy

> pacjent 2

> vs

> 2010

> pacjent 3

> pacjent 4 ale 1,8

Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Reasumując ...

> Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160)

> Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys

> taniej 2010 przed liftem?

> przykladowo

> 2011 -

> pacjent 1 ten akurat dwukolorowy

> pacjent 2

> vs

> 2010

> pacjent 3

> pacjent 4 ale 1,8

Ale lifty były już w 2010 (drugiej połowie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze

> zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie

> przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze

> egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka

> na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś

> potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić.

do perełek im daleko:)

Przykłady różnicy w cenie chciałem pokazać.

Kieruje się w stronę auta PL.

Niemiec tylko z pieczatkami wszystkimi.

Pod warunkiem, że uda mi się to w niemieckim serwisie sprawdzić....

Pytanie aktualne - ile warto dopłacić za lift?

No i może sam masz gdzieś perełkę do sprowadzenia? spy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze

> zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie

> przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze

> egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka

> na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś

> potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić.

claps.gif

Sprzedałem ostatnio 2011 r 2.0 140 ( fakt w najwyższej wersji wyposażenia ) za 54 po opłatach smile.gif

W DE za zdrowy trzeba zapłacić min 10 k ( 10-12 ) i nie mówimy tu o autach z przebiegami do 100 k km ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do perełek im daleko:)

> Przykłady różnicy w cenie chciałem pokazać.

> Kieruje się w stronę auta PL.

Ale PL nie będzie tańsze. Za 48 poszedł ostatnio titanium z powershiftem z 2010r i przebieg miał 170 tys, więc za 43 to Ty zapomnij o titaniumie z tych lat, bez nadziania się na minę.

> Niemiec tylko z pieczatkami wszystkimi.

Pieczątki to żaden problem.

> Pod warunkiem, że uda mi się to w niemieckim serwisie sprawdzić....

Tu często już tak różowo nie jest, niektóre serwisy odpisują, mam nawet gdzieś maile w stylu " dokładnych informacji nie możemy udzielić, ale podany pojazd miał zupełnie inny przebieg" i na pewno nie chodziło o niższy grinser006.gif

> Pytanie aktualne - ile warto dopłacić za lift?

Chyba źle zadane pytanie, bo to nie od Ciebie zależy ile chcesz dopłacić za lift, tylko ile one faktycznie stoją.

> No i może sam masz gdzieś perełkę do sprowadzenia?

Nie sprowadzam na chwilę obecną z powodu braku czasu na przeloty za granicę, mam dostęp do paru aukcji leasingowych i mondków polskich jest trochę, ale za 43 tys z 2011 z przebiegiem 100 tys-niestety nawet leasingi nie są w stanie zaspokoić tak wybrednego klienta, tutaj musisz się zdać na komisy w Gnieźnie, Paczkowie itp-oni wiedzą jak zaspokoić pragnienie posiadania waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale PL nie będzie tańsze. Za 48 poszedł ostatnio titanium z powershiftem z 2010r i przebieg miał

> 170 tys, więc za 43 to Ty zapomnij o titaniumie z tych lat, bez nadziania się na minę.

> Pieczątki to żaden problem.

> Tu często już tak różowo nie jest, niektóre serwisy odpisują, mam nawet gdzieś maile w stylu "

> dokładnych informacji nie możemy udzielić, ale podany pojazd miał zupełnie inny przebieg" i na

> pewno nie chodziło o niższy

mam "wtyczkę" w niemieckim salonie forda - jeśli pieczątki są prawdziwe, a dane w systemie to chyba daelerzy między sobą się wymienia info? na to przynajmniej liczę drink.gif

Polskiego jeszcze przez TU można sprawdzić - ile miał faktycznie a liczniku jak go flota ubezpieczała.

> Chyba źle zadane pytanie, bo to nie od Ciebie zależy ile chcesz dopłacić za lift, tylko ile one

> faktycznie stoją.

> Nie sprowadzam na chwilę obecną z powodu braku czasu na przeloty za granicę, mam dostęp do paru

> aukcji leasingowych i mondków polskich jest trochę, ale za 43 tys z 2011 z przebiegiem 100

> tys-niestety nawet leasingi nie są w stanie zaspokoić tak wybrednego klienta, tutaj musisz się

> zdać na komisy w Gnieźnie, Paczkowie itp-oni wiedzą jak zaspokoić pragnienie posiadania

uszczypliwości zbędne- nie napalam się na niemca z 30tys nalotu za 20 tys pln

szukam realnej kwoty która trzeba wydać i sposobu jak sie nie dać wydymać.

Tu przykładowo PL

u nich serwisowane i zostawione w rozliczeniu - dodatkowo ich gwarancja i ta fordowska do wykupienia przy przeglądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś tanie te igiełki powybierałeś, z przebiegami 100 tyś i mniejszymi to pierwsze egzemplarze

> zaczynają się od 10 tys eur, nawet przy założeniu że kupione za 9 tyś (a niemiaszki nie

> przepadają za targowaniem) to wychodzi te 43 tys "na styk", a tak jak piszę, to będą najtańsze

> egz które często gęsto nie są w bdb stanie, więc przyjrzałbym się uważnie tematowi, czy wałka

> na vacie na nich nikt nie zrobił albo cofek nie mają, tudzież innych zastawów bankowych. Żebyś

> potem się nie bujał i nie płakał że 10 tyś będziesz musiał dorzucić.

Quote:

PRAWDZIWA REWELACJA PROSTO Z NIEMIEC


Quote:

REWELACYJNY SAMOCHÓD PROSTO Z NIEMIEC- PEŁEN KOMFORT, NAJBOGATSZE WYPOSAŻENIE, WYJĄTKOWY STAN DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY


old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam "wtyczkę" w niemieckim salonie forda - jeśli pieczątki są prawdziwe, a dane w systemie to chyba

> daelerzy między sobą się wymienia info? na to przynajmniej liczę

Różnie kombinują, albo podrabiają pieczątkę do istniejącego serwisu, albo adres sztukancki i pieczątka sztukancka, Ci mądrzej walą sztukancką, unikają podszywania się pod inną firmę za co są paragrafy.

Jak masz znajomego w serwisie to powinien uzyskać dane. Pamiętaj że sam przebieg to nie wszystko, nie sprawdzi Ci czy pojazd przyjechał bez vatu.

> Polskiego jeszcze przez TU można sprawdzić - ile miał faktycznie a liczniku jak go flota

> ubezpieczała.

Można.

> uszczypliwości zbędne- nie napalam się na niemca z 30tys nalotu za 20 tys pln

> szukam realnej kwoty która trzeba wydać i sposobu jak sie nie dać wydymać.

Żadne uszczypliwości, realia po prostu. Że tak powiem dzień jak co dzień, że ludzie sugerują się tym co widzą w necie. Znajomy ostatnio mi oświadczył, że auto które mu podałem jest za drogie, bo on mondeo MK 4 z 2009r za 19 widział-z takimi argumentami nie ma co dyskutować, bo są nie do przedyskutowania. Kupił e46 z 2003r z 190 tys na blacie na wyklejankach za 14 tys, realnie ma pewnie ok 400 patrząc na stan, no ale nie nauczył się po ulepie którego miał poprzednio niewiem.gif Każdy przecież ma wybór.

> Tu przykładowo PL

> u nich serwisowane i zostawione w rozliczeniu - dodatkowo ich gwarancja i ta fordowska do

> wykupienia przy przeglądzie.

No i jak widzisz za titaniuma liczą 53900 i ma 140 tys przejechane, czyli dalej 10 tys różnicy o której pisałem wcześniej. Ona nie wzięła się z tego, że auta w de są tańsze-bo nie są. Coś po drodze jest "nie tak" z tymi tanimi, że są dychę tańsze-prawnie,mechanicznie,blacharsko-wierz lub nie, "myk" gdzieś jest.

Właśnie sprawdzałem znajomemu tourana z 2009r, 180 tys na zegarach, czyli polska norma PN180000, niby wg myślenia może być realny przebieg jak na 5 lat, otóż niekoniecznie smile.gif samochód ma prawie 300 nawinięte na koła. No ale zdjęcia żurnalowe, w opisie pełen serwis ASO, stan perfekt, żaden element nie malowany. Po pytaniu czy żaden nie malowany odpowiedź jaka?U nas nie...Ot polska rzeczywistość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> PRAWDZIWA REWELACJA PROSTO Z NIEMIEC

> Quote:

> REWELACYJNY SAMOCHÓD PROSTO Z NIEMIEC- PEŁEN KOMFORT, NAJBOGATSZE WYPOSAŻENIE, WYJĄTKOWY STAN DLA

> WYJĄTKOWEJ OSOBY

Jeszcze dodaj to co najważniejsze:

Quote:

PIĘKNIE SKOMPONOWANA KRÓLEWSKA WERSJA


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magia allegro i magia ceny.

Jak we wrześniu kupiłem passata b6 2.0tdi z 2010 roku w comfortline z kilkoma dodatkami typu xenony za 43000 ztargowane z 46000 to się wszyscy "znający się" znajomi śmiali że przepłaciłem co najmniej 5kzł bo na allegro to za tyle hajlajna z mniejszym przebiegiem (ja mam udokumentowane 170kkm, kupiony i serwisowany w jednym aso które też go sprzedawało jako używkę) i dsg za 37 w maksie i jeszcze R-line smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad kupił R-line 2.0 TDI 170km z 2009/10r z totalnym maks wyposażeniem co było dostępne do tego modelu za 26kzł ale bity w przód wink.gif

Dołożył 4kzł za naprawę przedniego prawego zawieszenia + wymianę drzwi na szrocie grinser006.gif w tym samym kolorze, jeszcze mu zostało do ogarnięcia: progi L+P i tylny błotnik bo jak dostał strzała to stara szpachla z błotnika odpadła grinser006.gif ale wiedział o tym jak kupował...

Ubezpieczył Passata po naprawie w PZU na 49kzł i miła Pani mu powiedziała, że jak wszystko naprawi to wartość będzie koło 55kzł.

Teraz ten passat czasem stoi otwarty i czeka aż go ktoś zajuma bo dostanie więcej niż jest wart palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pełne AC ze stałą wartością pojazdy przez cały rok

Żeby się ktoś nie zdziwił, jak ubezpieczyciel wskaże przyczynienie się do szkody, rażące niedbalstwo i umyje ręce po szkodzie.

Trzeba być d....em żeby kupować polisę Autocasco, lekceważąco podchodzić do zapisów OWU i szukać szkody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Żeby się ktoś nie zdziwił, jak ubezpieczyciel wskaże przyczynienie się do szkody, rażące

> niedbalstwo i umyje ręce po szkodzie.

> Trzeba być d....em żeby kupować polisę Autocasco, lekceważąco podchodzić do zapisów OWU i szukać

> szkody.

Niby w jaki sposob mialby udowodnic, ze auto stalo otwarte, skoro go nie ma? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niby w jaki sposob mialby udowodnic, ze auto stalo otwarte, skoro go nie ma?

No ale cóż niektórym nie wytłumaczysz grinser006.gif

Samochód stoi, za chwile go nie ma i pewnie złodziej zadzwoni, że buchnął Passata bo był otwarty grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Co innego by było by kluczyki zostawił w środku ale to też da się obejść bo można powiedzieć, że w markecie skradziono portfel i kluczyki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To poproszę o praktyczny, nie estetyczny argument by dokładać 10 tys za kosmetykę liftu.

brak takowego. a różnice estetyczne są de facto minimalne. ja przedlifta mam prywatnie (chęc posiadania 2,5T) a poliftem woże dupę firmowo. Różnic w jeździe nie odczuwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mondeo przegrało.....

Po kilku ogledzinach obieram kurs na smax smile.gif

Wraca pytanie o fv marża. ...

Jakiś sprawdzony sposób na uniknięcie wtopy?

Jest taki jeden smax godny uwagi.

Sprowadzajacy sam chce do ASO jechać i płacić za przegląd gdyby wyszło coś nie tak.

Jutro jeszcze w DE mają mi sprawdzić serwis.

Jazda próbna w 5 os bardzo pozytywna. Nic nie puka nic nie stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mondeo przegrało.....

> Po kilku ogledzinach obieram kurs na smax

> Wraca pytanie o fv marża. ...

> Jakiś sprawdzony sposób na uniknięcie wtopy?

> Jest taki jeden smax godny uwagi.

> Sprowadzajacy sam chce do ASO jechać i płacić za przegląd gdyby wyszło coś nie tak.

> Jutro jeszcze w DE mają mi sprawdzić serwis.

> Jazda próbna w 5 os bardzo pozytywna. Nic nie puka nic nie stuka.

Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Reasumując ...

> Wybór padł na Mondeo ( najlepiej 2 litrowe mocniejsze diesle 140/160)

> Pytanie czy mając podobne egzemplarze warto dopłacać za lift/rocznik 2011 czy brać około 10tys

> taniej 2010 przed liftem?

> przykladowo

> 2011 -

> pacjent 1 ten akurat dwukolorowy

> pacjent 2

> vs

> 2010

> pacjent 3

> pacjent 4 ale 1,8

A ja Tobie powiem że jeden pies bo i tak to szit jakich mało. Co prawda 2 litrowe benzyny ale czujesz żeby 2 razy poszedł silnik ? raz przy 132 tyś drugi po kolejnych 19 ? w drugim z przypadłości ostatnich spaliły się styki w pompie paliwa i jakoś nikt nie chce jeździ teraz tym :-) pompa w ASO jedyne 2700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura

> mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL.

Zaczynałem od 30, a wydam pewnie 50 więc się oczywiście boję.

Z drugiej strony nie ja pierwszy, nie ostatni.

Trzeba posprawdzać auto jak każde inne dodatkowo dokładniej papierki dopilnować.

Myślę, że to czarna magia dla mnie- ale dla niektórych codzienność. Kwestia weryfikacji i kompletu odpowiednich kwitów.

Szukamy więc haków na taką sztukę:

20141206_112609.jpg

20141207_134756.jpg

20141207_134505.jpg

20141207_134519.jpg

20141207_134802.jpg

20141207_141727.jpg

gust oczywiście różny bywa..... ale bardzo mi się te lampy podobają;)

20141207_141733.jpg

ktoś podpowie od czego to rura w nadkolu schowana? wlew paliwa?

20141207_140844.jpg

i jeszcze troszkę o autku

Data pierwszej rejestracji: 13.04.2011

Kraj zarejestrowania: DE

Numer homologacji (TAN): E13*2001/116*0185

Główne funkcje

Data produkcji: 25.03.2011

Model pojazdu: S-Max/Galaxy 2006-

Typ nadwozia: 5-drzwiowy SAV (S-MAX)

Wersja: Seria 40

Silnik: 2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C

Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6

Napęd: LHD FWD

Norma emisji spalin: Emisja Etapu V

Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.

Obszar: (+)"D"

Lakier: Niebieski Blazer

Materiał we wnętrzu: Daphne/Twill /srebrny Generic/Ebony

Mniej ważne funkcje

Bez tylnych chlapaczy

Less Cargo Stowage Device

Bez zestawu do wykończenia wnętrza

Bez przednich chlapaczy

Ze standardow drzwiami tylu nadwoz

(-) Version Packages

Wyprodukowany W Zakładzie Genk

Bez układu podwójnego ryglowania

Bez pakietu wyp. specj.

Bez aplik./naklej. SVO

Poziom marketingowy 1

Bez wyposażenia RSO

(-) SVP

Z elektroniczna kontr.statecznosci

Oprócz ambulansu SPL wersja A

(-) Bez kurtyn powietrznych-SVO

Bez pakietu Niemiec. Automobilklubu

Z Centralnym Zamkiem

Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr.

Szyba ciemna

Standard.przedn.szyba-szkło zielone

Ze stałym oknem tylnym

Bez Ogrzewanej Szyby Przedniej

Z dwukolorowš tablicš rozdz.

Ze standardowš konsolš dachowš

Konsola cała podłoga i podłokiet.

Bez przednich mat podlogowych

Bez tylnych mat podlogowych

Bez osłon przeciwsłonecznych

Bez podpory ładunku

Bez siatki działowej przest. bagaż.

Z pokrywš przestrzeni bagażowej

Z Siatkš Zabezpieczenia Ładunku

Bez osłon przeciwsłonecz. - 3. rzšd

Bez wewnetrznej przegrody

Krata w kolorze srebrnym - czy to atrapa zderzaka?

Bez Spojlera

Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym

Podw.lus.ele/ogrz/skła/lamp.o.prog

Bez sklad.stolika w siedz. kierowcy

Bez specjaln. pokrow.przedn.siedzeń

Bez specjaln. pokrowc.tyln. siedzeń

Bez tacki/stolika-siedz.przedn.

Z 2-kierunkowa reg.zaglówka tyln.

Z ręcznie reg. podporš lęd. kier.

Z ręcznie reg. podporš lędw. pas.

Bez przesuwnego tylnego siedzenia

Bez schowka pod fotelem kierowcy

Bez schowka pod siedzeniem pasażera

Bez reg. temp. siedz. kierowcy

Bez reg. temp. siedz. pasażera

Drugi Rzad - 3 Pojedyncze Siedzenia

Bez 3-go rzedu tylnych siedzen

Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy

Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas

Bez sprzegu przyczepy

Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia

Chromowana raczka klapy podnoszonej

Z.drz.tyl+bl.ot.drz.prz.dziec+el.zw

Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian.

Pilot zdal.ot.drzwi-2 klucz.ruchome

Bez ukł. otw. drzwi bez kluczyka

Z czest.pracy przeryw

Bez układu mycia reflektorów

Bez czujn. cinienia pow. w oponach

Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi

Koło alumin. 6.5 X 16" (5 X 2) ram.

Opona 215/60 R16 99V

Bez kołpaków kół

Nieblokujšce nakrętki kół

Standardowy elektr. rozrusznik

Z Zawieszeniem Standardowym

Klasa obciaz.przedniej sprezyny-H

Klasa obciaz.tylnej sprezyny-C

Z mechanicznym hamulcem postojowym

Ze wspomag. awaryjnym hamulców

Układ ABS na wszystkie koła

Sportowe siedzenie przednie

Bez ukladu klimatyzacji

Z 70-l. zbiornikiem paliwa

Standardowa konstrukcja pedalu

Z kolem kierownicy wykoncz. skóra

Ze Sterowaniem Prędkociš

Z dod. nagrzewn.

Z tabl. rozdz. z centrum komunik.

Dane nawigacji - Europa Zachodnia

Bez ukladu ostrzeg. o przekr. linii

Bez systemu kontroli martwego pola

Bez Autoalarmu

Bez czujn.odchyl.pojazdu

Z ukladem wspomag.przy parkow.tylem

Z przedn.ukł.pomocy przy park.

Akumulator 80 AH

Bez dod. odtwarzacza CD

Interf.tel.BT/VC + USB

Z antenš trzypasmowš

Ubogie wyp. z naw./CD/radiem AM/FM

Z 8 Głonikami

Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie

Moduł aktywowany głosem - Niemiecki

Bez kamery

Z reflektorami halogenowymi

Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.

Z lampkš do czytania w zagłówku

Ze wiatł. do czytania w 2. rzędzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za Smax to jest juz niezla kwota. Nie dosc, ze w DE samochody drozsze to jeszcze walek z faktura

> mozna zrobic. Nie boisz sie? JA bym kupil z PL.

jak sie chce miec w miare pewne auto to dwie sprawy - sprowadzacz co przywiezie auto do PL na zamowienie (jak nie chcesz albo nie masz czasu sam jechac) i ktos w aso z dostepem do bazy zeby szybko vin przeklikac.

Znalezc w PL niekombinowane auto to sztuka. Jak szukalem mondeo to kazde jakie ogladalem u handlarzyny to bylo mocno albo bardzo mocno kombinowane oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.