krret Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Cześć Wszystkim Mam problem z moim cento wlasnie zrobilem swapa na 1.4 16v z stilo i silnik nie chce odpalic. Osprzęt to kol. ssacy P1, przepustnica 1.6 komp 1.2 16 p1, wtryski i listwa zostala z 1.4 i zostal zamontowany uniwersalny regulator cisnienia paliwa. Iskra jest paliwo też podawane i nadal nie chce odpalić. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale silnik jest jescze nie zalany płynem chłodniczym. Macie pojęcie co może być nie tak i jakie powinno byc ustawione ciśnienie na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Robiles rozrzad przed swapem? Jestes pewien ze jestok? Zamien zasilanie cewek i sprawdz czy zagada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Robiles rozrzad przed swapem? Jestes pewien ze jestok? Zamien zasilanie cewek i sprawdz czy zagada Rozrzad robiony tydzien temu w warsztacie wiec powinien byc ok cewki podmienilem i nic. Jeszcze dla pewnosci psiknąłem jeszcze plaka do przepustnicy i odpalil na 2-3 sekundy Jeszcze czujnik polozenia walu jest z 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 a paliwem to tam wystarczająco leje? Co steruje silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > a paliwem to tam wystarczająco leje? > Co steruje silnikiem? Tak sadze cisnienie na listwie ustawialem od 0.5 bara do prawie 4.5 i nie bylo różnicy a sterowanie to iaw 18fd.3z z p1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Tak sadze cisnienie na listwie ustawialem od 0.5 bara do prawie 4.5 i nie bylo różnicy a > sterowanie to iaw 18fd.3z z p1 moze roznice to robilo, ale zalalo swiece i nie odpalal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > Cześć Wszystkim > Mam problem z moim cento wlasnie zrobilem swapa na 1.4 16v z stilo i silnik nie chce odpalic. > Osprzęt to kol. ssacy P1, przepustnica 1.6 komp 1.2 16 p1, wtryski i listwa zostala z 1.4 i zostal > zamontowany uniwersalny regulator cisnienia paliwa. > Iskra jest paliwo też podawane i nadal nie chce odpalić. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale > silnik jest jescze nie zalany płynem chłodniczym. > Macie pojęcie co może być nie tak i jakie powinno byc ustawione ciśnienie na listwie? Może śmieszne ale opiszę: - miałem identyczną usterkę w swoim GP, auto kręciło i nic, na plaku palił i chodzi parę sekund. Auto było uderzone i po naprawie właśnie taka usterka się pojawiła. Auto gdy stało uszkodzone było transportowane na widlaku, kierownik widlaka podnosił auto za zbiornik czym uszkodził pompę paliwa, pompa paliwa podawała ale nie w takiej dawce i tyle Po drugie to stawiam na rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodziubdg Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 a pompa na pewno 3 bary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > a pompa na pewno 3 bary ? Nie ma znaczenia na 1.5 tezbeproblemu odpali i da siejechac. Stawiam na zle ustawiony rozrzad, przewalony o 180' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Ok. Sprawdze rozrząd. Mam nadzieje, ze to jego wina. Edit: Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniala bo przy swapie z 8v na 16v trzeba przerobic jedna polaczyc dwie wtyczki w jedna i czy jezeli przedłużyłem te kable to czy też to może miec jakis wpływ. Bo jeżeli rozrzad byłby przestawiony o 180 st to po przepieciu cewek na odwrót powinien odpalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 Rozrzad ustawiony ponownie poprawnie i nadal nie chce odpalic na kompie do 16v ale coś mnie natchnelo i podpiąłem 8v i chycil na dwa gary. Zepne jeszcze wtryski i zobaczę. Czy może to być jeszcze wina przekaznika podwójnego czy jest inny do 8v i inny do 16v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaLaRz007 Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Na pewno przy swapie zrobiles 2 wtyczki do wtryskow z ori zasilania i dolozyles jeden przewod do 2 kolejnych z kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Na pewno przy swapie zrobiles 2 wtyczki do wtryskow z ori zasilania i dolozyles jeden przewod do 2 > kolejnych z kompa? Tak. Ale cos sie jeszcze wczzoraj stalo bo marchewa wcale nie gasnie ani na kompie 16v ani na 8v kupilem jeszcze czujnik polozenia walu to jak będę w domu to jeszcze go sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Czy ma ktoś jeszcze jakis pomysł co moze byc nie tak bo rozrząd ustawiony cisnienie paliwa odpowiednie zapłon dobrze a mimowszystko nie odpala. Jak podpiolem pod komputer to tylko błąd przepustnicy i nic poza tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Czy ma ktoś jeszcze jakis pomysł co moze byc nie tak bo rozrząd ustawiony cisnienie paliwa > odpowiednie zapłon dobrze a mimowszystko nie odpala. Jak podpiolem pod komputer to tylko błąd > przepustnicy i nic poza tym. IMO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > IMO?? Albo to (ale diagnoza by marudziła, a sprawdzał), albo zobacz jeszcze czy nie zamieniłeś wtyczek od IAT/MAPa i krokowego. Był taki jeden na FiatForum co tak przez 3 miesiące fury nie mógł odpalić Z tym, że tutaj byłyby prawdopodobnie dodatkowe błędy w kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krret Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Udało sie. Auto nie odpalalo z mojej przyczyny a mianowicie zle podlaczylem kable do mapa . Tak więc wszystkim dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.