Skocz do zawartości

Negatyw przód


nowszy1356

Rekomendowane odpowiedzi

Sporo samochodów ma fabrycznie regulację kąta pochylenia fasolką, a w starych golfach czy polo nie ma nawet fasolki. Są duże otwory i jak poluzujesz śruby koło lata we wszystkie strony. Były tematy o regulacji kąta pochylenia już kiedyś. poszukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam! Mam taki temat.

> Czy robienie negatywu robiąc fasolkę na mocowaniu mcphersona (przy zwrotnicy) jest bezpieczne ?

> Czy ew można tak zrobić, a potem zaspawać dziurkę ?

Ja zrobiłem fasolki, pod śruby podkładki obustronnie, ustawiłem negatyw taki jak chciałem, delikatnie przejechałem z geometrii na garaż i podkładki przyłapałem do amortyzatorów. Nic się z tym nie dzieje, jeździć obserwować... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja zrobiłem fasolki, pod śruby podkładki obustronnie, ustawiłem negatyw taki jak chciałem,

> delikatnie przejechałem z geometrii na garaż i podkładki przyłapałem do amortyzatorów. Nic się

> z tym nie dzieje, jeździć obserwować...

Przylapales czyli przyspawales? W jaki sposob, w paru punktach? A jak bedziesz chcial cos przestawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Emil to cały amortyzator ze zwrotnica sie pochyla przy camber plats, kat miedzy amortyzatorem a

> kołem sie nie zmienia

Tu nie chodzi o kat miedzy kolem a amorem Jak zmienisz kat calego mc phersona to przy normalnej sprezynie bedzie ci tsrla o blache kielicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu nie chodzi o kat miedzy kolem a amorem Jak zmienisz kat calego mc phersona to przy normalnej

> sprezynie bedzie ci tsrla o blache kielicha.

Czyli takie camber plates nie mają racji bytu bez gwintu z wąską sprężyną?

http://allegro.pl/regulatory-camber-plates-do-fiat-cinquecento-i4881360780.html?source=mlt

Chyba jednak jakiś zakres regulacji jest możliwy na zwykłej sprężynie bez tarcia o kielichy, bo na aukcji raczej by o tym wspomnieli. Przymierzałem się do zakupu z tej aukcji, ale teraz mam wątpliwości, może ktoś je rozwieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli takie camber plates nie mają racji bytu bez gwintu z wąską sprężyną?

> http://allegro.pl/regulatory-camber-plates-do-fiat-cinquecento-i4881360780.html?source=mlt

> Chyba jednak jakiś zakres regulacji jest możliwy na zwykłej sprężynie bez tarcia o kielichy, bo na

> aukcji raczej by o tym wspomnieli. Przymierzałem się do zakupu z tej aukcji, ale teraz mam

> wątpliwości, może ktoś je rozwieje?

chyba wszyscy Ci co kupili z tej aukcji jeszcze nie założyli tego na auto (np. ja grinser006.gif )

Chwalić się tu, ale już! wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Emil to cały amortyzator ze zwrotnica sie pochyla przy camber plats, kat miedzy amortyzatorem a

> kołem sie nie zmienia

Nie rozumiem czego nie zrozumiałeś. Wiem jak to działa... Nie miejsca przy szerokiej sprezynie, buda nie pozwala. Patrz posty wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.