Skocz do zawartości

Zakup e34 warto ??


Lukas246

Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie mogę sobie pozwolić na spełnienie swojego motoryzacyjnego marzenia. Od zawsze podobało mi się bmw e34 jak i w 2015 roku chce sobie kupić ten model. Budżet jaki mam na zakup jest raczej niewielki bo w granicach 16 tyś zł. Da się w ogóle kupić za ta kwotę zadbany egzemplarz ?? Na allego czy olx jest parę egzemplarzy, (np ten : e34 lub ten : e34 które mi się wstępnie podobają, ale jako laik chciałbym się dopytać jakie silniki najlepiej wybierać a jakie koniecznie unikać. Na co zwracać uwagę podczas oględzin na żywo ?? Samochód przez 4-5 lat jeździłby właściwie 2-3 razy w tygodniu przez cały rok. Natomiast później przeszedłby gruntowną odbudowę i cieszył moje oczy w garażu wink.gif. Znacie jakieś ciekawe forum dedykowane pod e34 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nareszcie mogę sobie pozwolić na spełnienie swojego motoryzacyjnego marzenia. Od zawsze podobało mi

> się bmw e34 jak i w 2015 roku chce sobie kupić ten model. Budżet jaki mam na zakup jest raczej

> niewielki bo w granicach 16 tyś zł. Da się w ogóle kupić za ta kwotę zadbany egzemplarz ?? Na

> allego czy olx jest parę egzemplarzy, (np ten : e34 lub ten : e34 które mi się wstępnie

> podobają, ale jako laik chciałbym się dopytać jakie silniki najlepiej wybierać a jakie

> koniecznie unikać. Na co zwracać uwagę podczas oględzin na żywo ?? Samochód przez 4-5 lat

> jeździłby właściwie 2-3 razy w tygodniu przez cały rok. Natomiast później przeszedłby

> gruntowną odbudowę i cieszył moje oczy w garażu . Znacie jakieś ciekawe forum dedykowane pod

> e34 ??

budzet ok - znajdziesz rodzyna.

zalezy co ma robić.

możesz próbować znaleźć 540 z M60B40, ale są opcje potencjalnie legendarnie bezproblemowe - Konik Ci wylistuje silniki warte uwagi pod tym względem smile.gif

są też diesle smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Budżet jaki mam na zakup jest raczej

> niewielki bo w granicach 16 tyś zł. Da się w ogóle kupić za ta kwotę zadbany egzemplarz ??

budżet wcale nie jest taki mizerny

> Na

> allego czy olx jest parę egzemplarzy, (np ten : e34 lub ten : e34 które mi się wstępnie

> podobają,

białego bym odrzucił ze względu na brak klimy

ten drugi jest ok

ale jako laik chciałbym się dopytać jakie silniki najlepiej wybierać a jakie

> koniecznie unikać.

zaraz ktoś napisze, że tylko V8 i że wszystko co poniżej nie jedzie

a w ogóle to najlepiej M5 szukać

tak na poważnie to odpuść 518 no i ja bym olał diesle, ale to moje zdanie

Na co zwracać uwagę podczas oględzin na żywo ?? Samochód przez 4-5 lat

> jeździłby właściwie 2-3 razy w tygodniu przez cały rok. Natomiast później przeszedłby

> gruntowną odbudowę i cieszył moje oczy w garażu .

rdza będzie dyskwalifikująca moim zdaniem

zgodność z VIN imho pożądana

reszta jak przy zakupie każdego innego auta

> Znacie jakieś ciekawe forum dedykowane pod

> e34 ??

tak, to waytogo.gifskromny.gif

ps: ten sobie zobacz: http://allegro.pl/bmw-520i-e34-z-niemiec-1994r-i4848330111.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nareszcie mogę sobie pozwolić na spełnienie swojego motoryzacyjnego marzenia. Od zawsze podobało mi

> się bmw e34

Nie rozumiem po co chcesz wydawać tyle kasy na taki zwykły samochód ale będę ci kibicował w naprawach ok.gif

E34 w rozsądnym stanie kupisz zaniewiele ponad połowę tej kwoty. To co linkujesz nie jest tyle warte. Zwłaszcza ta dwulitrówka.

A jakbyś chciał zapytać o koszty użytkowania to wal śmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> budżet wcale nie jest taki mizerny

> białego bym odrzucił ze względu na brak klimy

> ten drugi jest ok

> ale jako laik chciałbym się dopytać jakie silniki najlepiej wybierać a jakie

> zaraz ktoś napisze, że tylko V8 i że wszystko co poniżej nie jedzie

> a w ogóle to najlepiej M5 szukać

> tak na poważnie to odpuść 518 no i ja bym olał diesle, ale to moje zdanie

> Na co zwracać uwagę podczas oględzin na żywo ?? Samochód przez 4-5 lat

> rdza będzie dyskwalifikująca moim zdaniem

> zgodność z VIN imho pożądana

> reszta jak przy zakupie każdego innego auta

> tak, to

> ps: ten sobie zobacz: http://allegro.pl/bmw-520i-e34-z-niemiec-1994r-i4848330111.html

Nie potrzebuję silnika o mocarnych osiągach. Auto ma bardziej służyć przejażdżkom w celu relaksu niż ścigać się spod świateł. Ma być przez 3 lata trzecim samochodem w domu. Jednak ze względu na to, że 2 razy w tygodniu wożę 5 osób, a pozostałe moje samochody są 3 drzwiowe to chciałbym jeździć właśnie e34 do pracy :-). Ta czerwona bmka z Twojego linku jest dokładnie tym czego poszukuje. Tylko jak już mam narzekać to wolałbym coś w innym kolorze wink.gif. Na szczęście nie śpieszy mi się z kupnem i moge spokojnie śledzić allegro tym bardziej, że ten sprzedawca od czerwonej e34 niedługo będzie miał w ofercie ciemno grafitową zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rozumiem po co chcesz wydawać tyle kasy na taki zwykły samochód ale będę ci kibicował w

> naprawach

> E34 w rozsądnym stanie kupisz zaniewiele ponad połowę tej kwoty. To co linkujesz nie jest tyle

> warte. Zwłaszcza ta dwulitrówka.

> A jakbyś chciał zapytać o koszty użytkowania to wal śmiało.

Wiesz im mniej zapłace za zadbany egzemplarz tym lepiej 16 tys zł wzięło się z przeglądania mobile.de. Tam zadbane e34 chodzą własnie w przedziale 14-20 tyś zł. Bardzo się to psuje ?? Wiem, auto będzie miało min 20 lat, ale i nowe auta potrafią napsuć krwi usterkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz im mniej zapłace za zadbany egzemplarz tym lepiej 16 tys zł wzięło się z przeglądania

> mobile.de. Tam zadbane e34 chodzą własnie w przedziale 14-20 tyś zł. Bardzo się to psuje ??

> Wiem, auto będzie miało min 20 lat, ale i nowe auta potrafią napsuć krwi usterkami.

rdzewieje od samego patrzenia, drobne elementy elektryczne padają (a to podświetlenie, a to wycieraczki, ewentualnie spryskiwacze), pompa wody (i ogólnie układ chłodzenia i ogrzewania robi czasem jakieś problemy), spalanie nie jest niskie, auto jest bardzo ciężkie, osiągi nie są jakieś oszałamiające. Niewypierdziane fotele to rarytas, łamią się kratki nawiewów. Z przodu masz wielowahacz z aluminiowymi elementami i skomplikowany układ drążków kierowniczych, tył też od czasu do czasu coś w stylu łącznik i gumka (kręcenia jest sporo przy tym i mechanicy tego nie zrobią za darmo) jak jeździsz po dziurach to kosztuje. Przekładnia kierownicza bez luzów to biały kruk. Jeśli trafisz egzemplarz z NIVO to 99% szans że nie działa prawidłowo jeśli w ogóle działa.

W silnikach 6cyl wycieki spod pokrywy zaworów, padające cewki, problemy z chłodzeniem, padające pompy paliwa, przepływomierze, alternatory. Lampy po tylu latach z reguły do wymiany bo świecą jakby podgrzewacz z Ikei do środka włożyć.

No i rdza.... rdza... rdza... podłoga, progi, randy drzwi u dołu, nadkola.

Może E32? Rzadsze, bardziej niszowe, mniej śmierdzi dresem, tyle samo kosztuje, zbudowane z tych samych części, łatwiej o V8, z reguły o wiele lepsze wyposażenie. A tylko taki silnik polecam jeśli chcesz jeździć od czasu do czasu. Wtedy masz rzeczywiście przyjemność z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rdzewieje od samego patrzenia, drobne elementy elektryczne padają (a to podświetlenie, a to

> wycieraczki, ewentualnie spryskiwacze), pompa wody (i ogólnie układ chłodzenia i ogrzewania

> robi czasem jakieś problemy), spalanie nie jest niskie, auto jest bardzo ciężkie, osiągi nie

> są jakieś oszałamiające. Niewypierdziane fotele to rarytas, łamią się kratki nawiewów. Z

> przodu masz wielowahacz z aluminiowymi elementami i skomplikowany układ drążków kierowniczych,

> tył też od czasu do czasu coś w stylu łącznik i gumka (kręcenia jest sporo przy tym i

> mechanicy tego nie zrobią za darmo) jak jeździsz po dziurach to kosztuje. Przekładnia

> kierownicza bez luzów to biały kruk. Jeśli trafisz egzemplarz z NIVO to 99% szans że nie

> działa prawidłowo jeśli w ogóle działa.

> W silnikach 6cyl wycieki spod pokrywy zaworów, padające cewki, problemy z chłodzeniem, padające

> pompy paliwa, przepływomierze, alternatory. Lampy po tylu latach z reguły do wymiany bo świecą

> jakby podgrzewacz z Ikei do środka włożyć.

> No i rdza.... rdza... rdza... podłoga, progi, randy drzwi u dołu, nadkola.

> Może E32? Rzadsze, bardziej niszowe, mniej śmierdzi dresem, tyle samo kosztuje, zbudowane z tych

> samych części, łatwiej o V8, z reguły o wiele lepsze wyposażenie. A tylko taki silnik polecam

> jeśli chcesz jeździć od czasu do czasu. Wtedy masz rzeczywiście przyjemność z jazdy.

Lista rzeczy, które mogą ulec awarii zdecydowanie jest dłuższa niż się spodziewałem. Ale dobrze mieć pogląd na rzeczywistość. Co do rdzy to zdaję sobie sprawę, że jest to najsłabszy punkt tego samochodu, który mocno powstrzymuje mnie przed zakupem tego samochodu do użytku codziennego. (szczególnie szkoda go będzie użytkować zimą). Nie zastanawiałem się nad e32. Może faktycznie warto pójść tą ścieżką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lista rzeczy, które mogą ulec awarii zdecydowanie jest dłuższa niż się spodziewałem. Ale dobrze

> mieć pogląd na rzeczywistość. Co do rdzy to zdaję sobie sprawę, że jest to najsłabszy punkt

> tego samochodu, który mocno powstrzymuje mnie przed zakupem tego samochodu do użytku

> codziennego. (szczególnie szkoda go będzie użytkować zimą). Nie zastanawiałem się nad e32.

> Może faktycznie warto pójść tą ścieżką.

ale nie bój się tak. awarie - tak, auto bardzo stare. ale kosmos to nie jest. mechanicy znają, części na wagę. blacharsko to też naprawde mocne auta (jak na swój wiek). kwestia egzemplarza i przeszłości.

no i naturalnym będzie ruchem, że oglądając E34, potem kolejne E32 przeskoczysz na E38 smile.gif cenowo zbliżone(!!!), E32 jest coraz mniej i coraz bardziej (powoli) się cenią... E38 nadal jest na pęczki i ceny są bardzo niskie:)

a akurat przedlifty (tj. 94-98) są lepsze blacharsko niż polifty, a 94 nawet zazębia się z E34 rocznikowo/modelowo. za 16 tys kupisz bez problemu dobry okaz, a blacharsko słabym punktem są klapy bagażnika i dół drzwi - czyli otwory, a nic konstrukcyjnego. moj byl obity z kazdej strony "parkingowo", ale podłoga ma oryginalną konserwację, podluznice nieruszone wymieniłem listwy zbierające drzwi. i rdzy nie ma. a mam go od 4 lat (jezdze weekendowo).

wiele ludzi poleca R6 2.8l do "kulania się".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukał bym na twoim miejscu M5. Nawet w kiepskim stanie

> Ewentualnie 540

to są dwa zupełnie inne samochody. Zarówno jeśli chodzi o koszty zakupu jak i użytkowania. 540 w stanie laleczka kupi za kilkanaście tysi. Z M5 E34 co najwyżej silnik za tyle kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj w warsztacie sprawdzałem znajomemu e38. Jak coś, jest do sprzedania o tu. Nie ma się za

> bardzo do czego przyczepić.

silnik bez sensu. ale wygląda schludnie. do tego welury - rodzyn, doplata za to byla smile.gif

a dlaczego ktos wymienia plyny, w tym olej w skrzyni (ktory jest ryzykowną operacją) zaraz po sprowadzeniu i potem sprzedaje samochód? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie brałem pod uwagę e38 sadząć, że w tym budżecie zadbany egzemplarz to abstrakcja. Przejrzałem parę ogłoszeń na allegro i faktycznie jest pare egzemplarzy, którymi zainteresuję się bliżej. Może faktycznie pójdę w tą stronę bo wizualnie e38 jest dużo ładniejsze niż e34. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet nie brałem pod uwagę e38 sadząć, że w tym budżecie zadbany egzemplarz to abstrakcja.

> Przejrzałem parę ogłoszeń na allegro i faktycznie jest pare egzemplarzy, którymi zainteresuję

> się bliżej. Może faktycznie pójdę w tą stronę bo wizualnie e38 jest dużo ładniejsze niż e34.

imho jest najlepszy moment teraz na e38. bo e32 i e34 w mniemaniu coraz wiekszej ilosci wlascicieli staje się "klasykiem" i będzie zaraz syndrom poloneza. każdy będzie za swojego szrota wołał > 10 tys smile.gif e38 wejdzie w tą fazę za jakies 5 lat dopiero (chociaż już niektórym się wydaje, że jak przypicują to można wołać >30 tys PLN). ale większość narazie poprostu sprzedaje to za wartość rynkową. która startuje już od 7 tys nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś silnik, którego trzeba unikać przy poszukiwaniach ze względu na większa awaryjność ?? Tak jak już wspominałem osiągi dla mnie to druga jak i nawet trzecio planowa rzecz. Chociaż od czasu do czasu na pewno bardziej dynamicznie będę chciał ruszyć spod świateł zlosnik.gif. Lepiej iść w diesla czy benzynę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest jakiś silnik, którego trzeba unikać przy poszukiwaniach ze względu na większa awaryjność ??

> Tak jak już wspominałem osiągi dla mnie to druga jak i nawet trzecio planowa rzecz. Chociaż od

> czasu do czasu na pewno bardziej dynamicznie będę chciał ruszyć spod świateł . Lepiej iść w

> diesla czy benzynę ??

unikać 40d (stanowczo) i V12 (mniej stanowczo):)

V8 (35 i 44) to w sumie dobre silniki, ale swoje TTTM mają (odma, czujnik poł. wału, cewki, uszczelki pokryw itp). jak dorzucisz gaz, to dodatkowo potencjalne problemy jeszcze bardziej utrudnia smile.gif

725d - to stara jednostka, nie przystoi temu modelowi.

jakbym szukał to na Twoim miejscu skupiłbym się na 728 (R6 - pisałem o tym wczesniej) i ew. 730d (również R6). ale w tym drugim przypadku ciężko będzie znaleźć egzemplarz z przebiegiem mniej niż pół miliona km smile.gif no i chyba klekot średnio pasuje do tego jak i ile chcesz nim jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> unikać 40d (stanowczo) i V12 (mniej stanowczo):)

> V8 (35 i 44) to w sumie dobre silniki, ale swoje TTTM mają (odma, czujnik poł. wału, cewki,

> uszczelki pokryw itp). jak dorzucisz gaz, to dodatkowo potencjalne problemy jeszcze bardziej

> utrudnia

> 725d - to stara jednostka, nie przystoi temu modelowi.

> jakbym szukał to na Twoim miejscu skupiłbym się na 728 (R6 - pisałem o tym wczesniej) i ew. 730d

> (również R6). ale w tym drugim przypadku ciężko będzie znaleźć egzemplarz z przebiegiem mniej

> niż pół miliona km no i chyba klekot średnio pasuje do tego jak i ile chcesz nim jeździć.

podsumowując zaczynam poszukiwanie dobrej e38 zlosnik.gif. Dzięki ok.gif. Samochodem rocznie będę robić max 4-5 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego ktos wymienia plyny, w tym olej w skrzyni (ktory jest ryzykowną operacją) zaraz po

> sprowadzeniu i potem sprzedaje samochód?

Gość w ciągu ostatnich kilku m-cy kupił i sprzedał 6 szt e36, a teraz trafił na e38. Siedzi i szuka w miarę dobrych okazów, w Polsce i za granicą, jedzie, wymyśla, targuje, kupuje, ogarnia to, co najważniejsze i wystawia na sprzedaż, żeby na czysto kilka stów zgarnąć. Akurat na przykładzie poprzednich e36 wiem, co sprzedawał, bo każdą robił u mnie (na sprzedaż wymieniał w autach tarcze, klocki, elementy zawieszenia, amorki itp). Tą e38 oglądałem mu wczoraj i ustawiałem zbieżność, bo miał dwa nowe wahacze z tyłu wymienione i się trochę koła przestawiły.

Nie jeździłem nią, ale mówił, że skrzynia bardzo ładnie pracuje, silnik chodził równiutko, nie dymił, na trasie spalił mu 9/100. Gadając ze mną gość nie robi reklamy, tylko mówi jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gość w ciągu ostatnich kilku m-cy kupił i sprzedał 6 szt e36, a teraz trafił na e38. Siedzi i szuka

> w miarę dobrych okazów, w Polsce i za granicą, jedzie, wymyśla, targuje, kupuje, ogarnia to,

> co najważniejsze i wystawia na sprzedaż, żeby na czysto kilka stów zgarnąć. Akurat na

> przykładzie poprzednich e36 wiem, co sprzedawał, bo każdą robił u mnie (na sprzedaż wymieniał

> w autach tarcze, klocki, elementy zawieszenia, amorki itp). Tą e38 oglądałem mu wczoraj i

> ustawiałem zbieżność, bo miał dwa nowe wahacze z tyłu wymienione i się trochę koła

> przestawiły.

> Nie jeździłem nią, ale mówił, że skrzynia bardzo ładnie pracuje, silnik chodził równiutko, nie

> dymił, na trasie spalił mu 9/100. Gadając ze mną gość nie robi reklamy, tylko mówi jak jest.

ale przyznasz ze to sie nie klei? auta warte 2 pensje i wymieniac takie listy gratów... żeby potem to oddać komuś.

ale nie wnikam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale przyznasz ze to sie nie klei? auta warte 2 pensje i wymieniac takie listy gratów... żeby potem

> to oddać komuś.

> ale nie wnikam.

Tobie się nie klei, a ja wiem, jak jest naprawdę. Nie ma co myśleć stereotypami, że tanie BMW, to szrot. Sam mam przykład na swoim, że kupiłem za średnią krajową i już ponad dwa lata jeżdżę a dalej za te same pieniądze mogę sprzedać ba, nawet zarobić.

Ten koleś dużo nie dokłada do egzemplarzy na handel, przykład z ubiegłego tygodnia:

Kupił e36 w touringu, silnik 2.0, w m-pakiecie (body i wnętrze), 98r. klimatronik (sprawny), ASR, ładna felga 16". Dał za nią coś ponad 6 koła. Wymieniłem mu dwa sworznie z przodu oraz tuleje, tarcze i klocki przód, czujnik ABS, amorki tył. Zostawił u mnie 1100zł za dwa dni sprzedał za 9 koła. Z poprzednimi było podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tobie się nie klei, a ja wiem, jak jest naprawdę. Nie ma co myśleć stereotypami, że tanie BMW, to

> szrot. Sam mam przykład na swoim, że kupiłem za średnią krajową i już ponad dwa lata jeżdżę a

> dalej za te same pieniądze mogę sprzedać ba, nawet zarobić.

ale to nie jest kwestia tanie auto to szrot. nikt tak nie twierdzi.

> Ten koleś dużo nie dokłada do egzemplarzy na handel, przykład z ubiegłego tygodnia:

> Kupił e36 w touringu, silnik 2.0, w m-pakiecie (body i wnętrze), 98r. klimatronik (sprawny), ASR,

> ładna felga 16". Dał za nią coś ponad 6 koła. Wymieniłem mu dwa sworznie z przodu oraz tuleje,

> tarcze i klocki przód, czujnik ABS, amorki tył. Zostawił u mnie 1100zł za dwa dni sprzedał za

> 9 koła. Z poprzednimi było podobnie.

no i super. jakby nie wynmieniał, sprzedałby za 8500:) poprostu: trudno w to uwierzyć, bo trąci altruizmem... każdy wie, że nikt za mody nie oddaje przy zakupie smile.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> każdy wie, że nikt za mody nie oddaje przy zakupie

ale widok nowych tarcz czy elementów zawieszenia przyciąga klientelę zlosnik.gif

nie to, żebym ja się na to łasił, ale dwa ostatnie samochody właśnie z nowymi hamulcami i zawieszeniem kupiłem (bez tego też bym je kupił, ale przynajmniej ta część wydatków odeszła zlosnik.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro marzysz o E34 to dość dziwnym sposobem spełniania tego marzenia jest zakup E38

Chcę pojeździć tym samochodem przez 4 lata praktycznie dziennie włączając w to okres zimowy. Jakoś ta możliwość wystąpienia rdzy dosyć skutecznie mnie powstrzymuje przed tym e34, skoro za te same pieniądze mogę mieć e38 które mniej koroduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcę pojeździć tym samochodem przez 4 lata praktycznie dziennie włączając w to okres zimowy. Jakoś

> ta możliwość wystąpienia rdzy dosyć skutecznie mnie powstrzymuje przed tym e34, skoro za te

> same pieniądze mogę mieć e38 które mniej koroduje

bliżej do klimatu E34 będziesz miał w E32, a E32 ma ocynk. Jak nie było rozwalone to rostuje co najwyżej pod listwami na dole drzwi. Poza tym nie przesadzajmy, jak kupisz nierozwalone E34 bez rdzy za pieniądze które masz i będziesz minimalnie dbał to nie zardzewieje w 4 lata, to nie Polonez palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro marzysz o E34 to dość dziwnym sposobem spełniania tego marzenia jest zakup E38

widać to nie do końca literka i 2 cyferki są istotą marzenia smile.gif a pewnie ładny i wygodny sedan... premium smile.gif

wez się nie wcinaj, jak nawróciłem jednego smile.gif mąciwoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać to nie do końca literka i 2 cyferki są istotą marzenia a pewnie ładny i wygodny sedan...

> premium

> wez się nie wcinaj, jak nawróciłem jednego mąciwoda...

etam, cos mi mówi że sam byś wolał ładne 540i grinser006.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> etam, cos mi mówi że sam byś wolał ładne 540i

ma pewne zalety ponad e38 (glownie jest bardziej klasyczne i wtedy moglbym na legalu wjechać na zlot YTW smile.gif) . ale chyba juz nie wolalbym 540, lubie moj ponton smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i zmąciłeś mi całą koncepcję .

go4 535i M30B35 w manualu zlosnik.gifok.gif

posłuchaj jak brzmi duża szóstka barona von Falkenhausena serduszka.gif

to jest jedno z ostatnich, prawdziwych BMW zlosnik.gif

sam bym taką chciał ale niestety trafiło się V8 3.0 frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> go4 535i M30B35 w manualu

> posłuchaj jak brzmi duża szóstka barona von Falkenhausena

> to jest jedno z ostatnich, prawdziwych BMW

> sam bym taką chciał ale niestety trafiło się V8 3.0

Co to za kontrolka zapaliła się tak ok 1:02? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.