Skocz do zawartości

Ma ktoś TFSI z LPG ?


Kazet

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie spalanie ? Warte zachodu ?

Proszę o opinie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim

> wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem

> że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie

> spalanie ? Warte zachodu ?

> Proszę o opinie.

> Pozdrawiam

Z tego co mi wiadomo to każda instalacja LPG do tych silników pobiera LPG i PB w pewnych proporcjach. Chodzi o smarowanie wtryskiwaczy, nie da się tego obejść bezpiecznie dla silnika. Nie słyszałem o instalacjach za 4 tys do tych motorków, ale być może się pozmieniało. Znając życie za takie pieniądze będzie to jakieś koślawe badziewie, osobiście bym nie ryzykował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim

> wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem

> że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie

> spalanie ? Warte zachodu ?

> Proszę o opinie.

> Pozdrawiam

Do 2.0 tfsi nie ma jak na razie lpdi (wtrysku gazu przez wtryskiwacze benzynowe).

Można założyć 4 generację z dotryskami benzyny, właśnie za ponad 4 k pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl

BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie

> pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl

> BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł

Jak gaz podawany jest przez wtryskiwacze benzynowe to raczej VI generacja. V to wtrysk w fazie ciekłej ale przez osobne wtryskiwacze LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI.

Daj sobie spokój. Na podstawie Staga 400 DPI powiem że to jakaś proteza która niewiele oszczędza a jest trudna w regulacji i montażu.

Gdy jeszcze byłem fanem LPG, uczestniczyłem w szkoleniu prowadzonym przez przedstawiciela AC i między wierszami odradzał tego typu instalki niezależnie od producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie coś znalazłem

> Nie wiem jak z awaryjnością.

To jest właśnie IV gen. z dotryskami benzyny. Taka właśnie trochę proteza jak tu ktoś już pisał. Osobiście nie miałem styczności ani z czymś takim ani z VI gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.. rozumiem, dzięki Panowie za informacje, nie miałem nigdy auta z LPG, jeżdżę dieslem, ale dostałem w spadku właśnie VW Passata 2.0 TFSI i zastanawiałem się nad LPG żeby trochę zaoszczędzić, ale oszczędności tu nie widać ;-) nie ma co kombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim

> wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem

> że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie

> spalanie ? Warte zachodu ?

> Proszę o opinie.

> Pozdrawiam

ujzedzałem troszkę w 1.4

jako zwolennik LPG we wszystkich mozliwych pojazdach - łodziach i skuterach

generalnie to nie polecam, były problemy z uruchomieniem po paru miesiacach, byc moze to problem z wadliwą instlacja lub złym montazem. wolałbym poszukac auta z posrednim wtryskiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie

> pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl

> BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł

moze troche nie na temat ale jeden z forumowiczow SUBARU zalozyl V generacje do outbacka 3.6 H6

glownie z obawy o zawory - V generacja dodatkowo schladza i dzeiki temu nie jest wymagana czestrza regulacja luzu zaworowego

wsztsko pieknie, ale jest jeden duzy minus - glosno pracujaca pompa. niestety TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim

> wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem

> że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie

> spalanie ? Warte zachodu ?

> Proszę o opinie.

> Pozdrawiam

Szukaj pod hasłem Stag 400 DPI. Jest to dedykowany sterownik do 2.0 TFSI. Najlepiej do zadzwoń do siedziby Staga to powiedzą Ci, który warsztat z ich sieci to montuje (nie wszystkie autoryzowane mają taką możliwość)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze troche nie na temat ale jeden z forumowiczow SUBARU zalozyl V generacje do outbacka 3.6 H6

i kosztowalo to niecale 7kzł, mimo 6 cylindrów, więc nie wiem skąd podawana tu cena 9kzł.

> glownie z obawy o zawory - V generacja dodatkowo schladza i dzeiki temu nie jest wymagana czestrza

> regulacja luzu zaworowego

masz na to jakieś wytłumaczenie?

Imho to nie ma znaczenia temp spalania gazu w kwestii regulacji zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i kosztowalo to niecale 7kzł, mimo 6 cylindrów, więc nie wiem skąd podawana tu cena 9kzł.

9kPLN totyczy instalacji gdzie gaz podawany jest przez fabryczne benzynowe wtryski (np: TSI)

> masz na to jakieś wytłumaczenie?

> Imho to nie ma znaczenia temp spalania gazu w kwestii regulacji zaworów.

nie mam, sam jestem bardzo ciekawy. juz dawno jedzilbym 3.6 H6 jakbym byl pewien co do trwalosci zaworow przy LPG....

na razie obserwuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 9kPLN totyczy instalacji gdzie gaz podawany jest przez fabryczne benzynowe wtryski (np: TSI)

ok, myslalem, ze zawsze przy V gen sa wtryski od noPb

> nie mam, sam jestem bardzo ciekawy. juz dawno jedzilbym 3.6 H6 jakbym byl pewien co do trwalosci

> zaworow przy LPG....

> na razie obserwuje

Jeden ze znawcow tematu wypowiadal sie ze to nic nie zmienia. Ja podobnie sadze, albo inaczej nie znam argumentu za. Gaz jest paliwem bardziej suchym i ma gorsze wlasciwosci smarowania, wiec imho rodzaj instalacji nie wplywa na ich czestotliwosc regulacji. Zreszta roznica w cenie pokrywa ich koszt regulacji, wiec statystycznie, powinno sie dac zrobic ze 160kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok, myslalem, ze zawsze przy V gen sa wtryski od noPb

> Jeden ze znawcow tematu wypowiadal sie ze to nic nie zmienia. Ja podobnie sadze, albo inaczej nie

> znam argumentu za. Gaz jest paliwem bardziej suchym i ma gorsze wlasciwosci smarowania, wiec

> imho rodzaj instalacji nie wplywa na ich czestotliwosc regulacji. Zreszta roznica w cenie

> pokrywa ich koszt regulacji, wiec statystycznie, powinno sie dac zrobic ze 160kkm.

Chłodzenie zaworów w V gen to jakaś bzdura, tak samo jak smarujaca lubryfikacja

IMO plusem Vgen jest jeszcze bardziej precyzyjnie dawkowanie, a to już może mieć znaczący wpływ na trwałość zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.