Jump to content
Sign in to follow this  
Cinos

Leon III 1.4 TSI 122 KM FR

Recommended Posts

Moje wrazenia z jazdy przejechałem się niedużo bo jakieś 25km po miescie.

Od początku jak wsiadłem, z daleka ładne LEDowe reflektory, ładne linie, autko czyste, az chce sie wsciasc i jechać, to otwieram i wsiadam, piersze co czuję, wygodne fotele, wyprofilowane dla mnie OK, kierownica troche plastikowa w Cuprze duzo fajniejsza, obita skórą moze w opcji w FR tez. zlosnik.gif

Odpalenie zapłonu, napis SEAT, ładnie zegary się podświetliły na biało (w Cuprze dodatkowo wskazówki lecą od dołu do góry zlosnik.gif )

na początku mowie, co za bieda w tej FR nie ma trip computera w manetce? i potem sie okazalo ze jest jednak w kierownicy jako taki scroll, a tam pełno informacji, chwilowe zuzycie, całkowite, przebieg, zasieg i najfaniejsze temperatura chłodziwa i temperatura oleju z ciekawostek kiedy płyn nabrał 90st to olej dopiero mial 53...

w starszych VAGach były TRIP A i TRIP B.

tutaj jest :"od tankowania", dlugodystansowo, krótkodystansowo i od uruchomienia - fajnie ok.gif

w menu razem z radiem pełno bajerów

regualacja podswietlenia stóp, praca wycieraczek, świateł, duza personalizacja

3 poziomy jazdy Sport, Normal, ECO i odrazu tez zmienia się podswietlenie na drzwiach, jest tez opcja indywidual i tutaj mozemy sobie ustawić wspomaganie kierownicy w trybie sport działa "ciężej", ustawienia silnika albo uwaga, klimatyzację zlosnik.gif

System start stop zaczal sie włączać tuż po nagrzaniu się trochę oleju do 60-70st, mimo ze płyn mial wcześniej 90. Silnik szybko się załączał po wcisnięciu sprzęgła, ale mimo to wyłączyłem to. Fabryczne audio wystarczające, regulacja głośności w kierownicy jak i w fajnym duzym multimedialnym radiu w schowku całkowicie plastikowy nie obity materiałem jak w Golfie sick.gif jeden slot SD na nawigacje, drugi wolny i dodatkowo kabelek do USB. Komputer pokładowy masa ciekawostek, line assist, asystent swiateł drogowych, automatycznie składanie lusterek po zaparkowaniu, ale mozna tez zlozyc ręcznie z panelu po lewej stronie. (tam oczywiscie 4 el szyby, odłączenie tyłu, ogrzewanie lusterek i regualcja), mozna sobie nawet ustawić przy menu opony limit predkosci np mamy zimówki do 220km/h a nasz Leon potrafi jechac 250 to sobie ustawiamy przy zimówkach na 220 zlosnik.gif system ESP mozna wyłączyć, ale mozna zostawic ASR, albo wyłączyc całkowicie z tego co widziałem, i jeszcze duzo innych opcji, ale nie zdążyłem ich poznać. Auto bardzo fajne sprężyste, takie "zbite" fajnie wybierało nierówności, ale jak trzeba było pojechać żwawiej na rondzie to wcale się mocno nie pochylało. Miejsca z przodu sporo, schowek na okulary, podłokietnik wygodny, skrzynia 6 biegów. Przy stówce na 6 było ponizej 2000obr/min i spalanie ~5 - fajnie ok.gif

Czujniki parkowania ciekawe, po wrzuceniu wstecznego na komputerku - radiu pokazuje sie co i jak za autem, ale jak ktoś nie chce być "cyfrowy" tylko analogowy to w lusterkach całkiem sporo widać choć są designerskie trójkątne.

Silnik TSI gdyby nie znac jego konstrukcji to mozna pomyslec ze sie jedzie starą 1.8 benzyną 125 koni.

Wcale nie czuć turbosprężarki, ani mocno nie ciągnie górą, ani nie laguje dołem ot tak po prostu ma dokoksować mocy w całym zakresie obrotów, w porówaniu do mojego GPS w którym przy 2000 jest kopnięcie to tutaj płynnie od początku do końca. Autko jest dość zwrotne, parkowanie zakręcanie wygodne i przyjazne, ale w trybie sport czuć ze fajera chodzi duzo cięzej i auto jest bardziej nerwowe na pedale gazu, na początku udalo mi się zrobić "żabę".

Tylna kanapa po ustawieniu przedniego fotela pod moj wzrost (176) całkiem duzo miejsca, wygodnie, chociaz kanapa twarda i nie wyprofilowana tak mocno jak przednie fotele. Bagażnik standardowo pod znaczkiem SEAT otwarcie, typowo prostokątny dość głęboki, mysle ze 3 duze torby spokojnie wejdą ok.gif

Z mocniejszym motorem 1.8 TSI 180KM byłby bardzo fajnym mocniejszym kompaktem ( i innym tylnym zawieszeniem!) , z 1.4 TSI 122 to jest takim typowym miejskim autkiem z bajerami. Spalanie tutaj się troszkę zaskoczyłem na początku w korkach wpadłem w 9 litrów, pod koniec jazdy spadłem ponizej 8. Ale fakt, ze po nagrzaniu się oleju, troszkę sobie przycisnąłem, chcialem posłuchac silnika na wyższych obrotach(nic ciekawego) i cykanie/sapanie na wolnych obrotach frown.gif Swoja droga odrazu na zegarach asystent podpowiada na jaki wrzucic bieg, jak ktos chce jeździć ECO to pewnie fajna sprawa, ale to nie dla mnie zlosnik.gif

Gdybym chciał kupić mocniejszego kompakta, ładnie wyglądającego z bajerami to na pewno Leon byłby w czołówce aut branych pod uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wsiadłem do środka i czar prysł. Dziwnie wysoka deska średniej jakości. Wszedzie czuć taniość i oszczędności. Golf przy tym wyglada o nie o lepiej. A to topowa wersja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wsiadłem do środka i czar prysł. Dziwnie wysoka deska średniej jakości. Wszedzie czuć taniość i

> oszczędności. Golf przy tym wyglada o nie o lepiej. A to topowa wersja.

mialem to samo po tescie cupry

tandeta

fotele jak na nazwe cupra fatalne, dzieku brak, zawieszenie nijakie

taka fabia sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wsiadłem do środka i czar prysł. Dziwnie wysoka deska średniej jakości. Wszedzie czuć taniość i

> oszczędności. Golf przy tym wyglada o nie o lepiej. A to topowa wersja.

siedziałem w GTI faktycznie wnętrze duzo fajniej wykończone, ale z zewnątrz juz Golf jest nudny

no i nie ma 1.8 TSI niewiem.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze zrozumialem, ze wersja FR nie ma skory na kierownicy? yikes.gif

Przeciez oni wolalaja za to z 70kPLN+...

No niestety ale cale wnetrze jest IMHO tragiczne sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na początku mowie, co za bieda w tej FR nie ma trip computera w manetce? i potem sie okazalo ze

> jest jednak w kierownicy jako taki scroll, a tam pełno informacji, chwilowe zuzycie,

> całkowite, przebieg, zasieg i najfaniejsze temperatura chłodziwa i temperatura oleju z

to ma nawet O3 hehe.gif

Ogólnie Cupra jest fajna.. szału nie ma ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobrze zrozumialem, ze wersja FR nie ma skory na kierownicy?

> Przeciez oni wolalaja za to z 70kPLN+...

> No niestety ale cale wnetrze jest IMHO tragiczne

teraz w cenniku widze ze jest

ale ta demówka którą jechałem była rejestrowana w październiku 2013r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mialem to samo po tescie cupry

> tandeta

> fotele jak na nazwe cupra fatalne, dzieku brak, zawieszenie nijakie

> taka fabia sport

Mam wrazenie ze oszczędzali na wszystkim. Wszedzie czuć taniość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> siedziałem w GTI faktycznie wnętrze duzo fajniej wykończone, ale z zewnątrz juz Golf jest nudny

> no i nie ma 1.8 TSI

Nie ma i bardzo dobrze 1.4 150km jedzie podobnie a moze nie bedzie brało oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie ma i bardzo dobrze 1.4 150km jedzie podobnie a moze nie bedzie brało oleju.

1.4 TSI jedzie podobnie do 1.8 TSI?

duzo inna charakterystyka icon_rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to ma nawet O3

> Ogólnie Cupra jest fajna.. szału nie ma

Jak kierownica ma przyciski do radia to w manetce nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejedź się po kostce. Zmienisz zdanie. Grzechotnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wsiadłem do środka i czar prysł. Dziwnie wysoka deska średniej jakości. Wszedzie czuć taniość i

> oszczędności. Golf przy tym wyglada o nie o lepiej. A to topowa wersja.

no wlasnie, ja siedząc w Leonie, a 2 razy próbowałem się do tego przekonać... nie mogę się oprzeć wrażeniu że VAG właśnie szykuje wazelinę razem z umową...

wnętrze jest koszmarne, żadne testy nie oddają tego jak to jest wykonane, jak się tego dotknie vs VW.

do tego wlasnie to zawieszenie - natrętnie twarde u Seata, co jest bez sensu. niech sobie robią betonową Cupre, ale byle 1.4 ma sie nadawac na normalne drogi.

dla mnie wielki niewypał to auto. powaznie go rozważałem i czekałem na kombi, a teraz jest w ogonie listy... zaraz za Civic:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no wlasnie, ja siedząc w Leonie, a 2 razy próbowałem się do tego przekonać... nie mogę się oprzeć

> wrażeniu że VAG właśnie szykuje wazelinę razem z umową...

> wnętrze jest koszmarne, żadne testy nie oddają tego jak to jest wykonane, jak się tego dotknie vs

> VW.

siedzialem w Golf VII GTI i Leonie, jest roznica, ale nie az taka ogromna jaka uwazasz, chyba ze porownujesz z tym co masz w E38

> do tego wlasnie to zawieszenie - natrętnie twarde u Seata, co jest bez sensu. niech sobie robią

> betonową Cupre, ale byle 1.4 ma sie nadawac na normalne drogi.

jechalem tym 1.4 TSI i nie czułem ,aby było nazbyt twardo, bylo fajnie sprężyście

> dla mnie wielki niewypał to auto. powaznie go rozważałem i czekałem na kombi, a teraz jest w ogonie

> listy... zaraz za Civic:)

zaraz za Leonem to jest Civic, ale w rankingu sprzedazy w PL smile.gif

to co jest dla Ciebie no1 w takim razie? zlosnik.gif

tylko nie mow ze Skoda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> siedzialem w Golf VII GTI i Leonie, jest roznica, ale nie az taka ogromna jaka uwazasz, chyba ze

> porownujesz z tym co masz w E38

bylem jednego dnia na jezdzie probnej Golfem kombi i Leonem. jest przepaść.

> jechalem tym 1.4 TSI i nie czułem ,aby było nazbyt twardo, bylo fajnie sprężyście

> zaraz za Leonem to jest Civic, ale w rankingu sprzedazy w PL

tak tak. każdy sobie tłumaczy że jak plomby wypadają, to jest "sprężyście".

> to co jest dla Ciebie no1 w takim razie?

> tylko nie mow ze Skoda...

jakkolwiek nie sprawdzam cenników, wartości, silników i wyposażenia na rynku - zawsze pod moje wymagania: wygrywa Renault Megane Kombi w tym segmencie (tak wiem, to Francuz... i do tego z Francji). potem jest Golf (z DSG).

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak tak. każdy sobie tłumaczy że jak plomby wypadają, to jest "sprężyście".

no to moze znowu po kanapowozie E38 takie wrazenia?

ja mam miękkie zawieszenie w Punto I lece przez dziury ze nic nie czuje

w Grande kazde torowisko czy wieksza dziura to jest problem, w Seacie bylo lzej...

> jakkolwiek nie sprawdzam cenników, wartości, silników i wyposażenia na rynku - zawsze pod moje

> wymagania: wygrywa Renault Megane Kombi w tym segmencie (tak wiem, to Francuz... i do tego z

> Francji). potem jest Golf (z DSG).

Seat-Leon_2013_1024x768_wallpaper_3a.jpg

Renault-Megane_2009_1280x960_wallpaper_12.jpg

Volkswagen-Golf_GTI_2014_1024x768_wallpaper_26.jpg

Megane wyglada jak zabawka oslabiony.gif

ale moze plastiki faktycznie lepsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to moze znowu po kanapowozie E38 takie wrazenia?

nie no litości. nie porównuję różnych segmentów.

> ja mam miękkie zawieszenie w Punto I lece przez dziury ze nic nie czuje

no tak tak. Punto i komfort smile.gif

> w Grande kazde torowisko czy wieksza dziura to jest problem, w Seacie bylo lzej...

różnica w segmencie i wadze.

> Megane wyglada jak zabawka

> ale moze plastiki faktycznie lepsze

nie interesuje mnie w sumie jak wygląda, ma działać. miałem Megane - dotykałem przez 3,5 roku. Leona podotykałem - jest przepaść. VW robi robotę za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w Grande kazde torowisko czy wieksza dziura to jest problem,

Jak masz wersje Sport, ktora ma obnizone i utwardzone zawieszenie do tego fele 17" z niskim profilem opony to co sie dziwisz, ze twardo zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wnętrze jest koszmarne, żadne testy nie oddają tego jak to jest wykonane, jak się tego dotknie vs

> VW.

Wlasnie golf przy nim wyglada o niebo lepiej.

> do tego wlasnie to zawieszenie - natrętnie twarde u Seata, co jest bez sensu. niech sobie robią

> betonową Cupre, ale byle 1.4 ma sie nadawac na normalne drogi.

> dla mnie wielki niewypał to auto. powaznie go rozważałem i

Dla mnie to tez bardzo dziwne. A na dodatek przy wysiadaniu ciezko sie wygramolic. Nie jestem otyly wrecz sprawny fizycznie ale ciezko sie wysiada moze to przez te sportowe fotele w 122KM aucie. zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pokazales megane bide vs fr i gti

A czym to się różni? Ten sam festyn niewiem.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> lakier ,skora, wykonczenia karbon

> festyn?

no przy odcieniach czerni stosowanych przez VW wszystko jest festyn. a tam jest szaleństwo szerni błyszczącej, czerni matowej, czerni porowatej i czerni gładkiej!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak masz wersje Sport, ktora ma obnizone i utwardzone zawieszenie do tego fele 17" z niskim

> profilem opony to co sie dziwisz, ze twardo

Grande bez wzglądu na wersje ma tak zestrojone zawieszenie, że po nierównościach w zasadzie skacze. Miałem zwykłego 1.4 77 KM i pierwsze odczucia były takie, że komfort w tym samochodzie to rzecz niedostępna w żadnej z opcji ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Grande bez wzglądu na wersje ma tak zestrojone zawieszenie, że po nierównościach w zasadzie skacze.

> Miałem zwykłego 1.4 77 KM i pierwsze odczucia były takie, że komfort w tym samochodzie to

> rzecz niedostępna w żadnej z opcji

Mnie akurat twardy zawias nie przeszkadza, przynajmniej w wersji Sport dobrze trzyma sie drogi ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak masz wersje Sport, ktora ma obnizone i utwardzone zawieszenie do tego fele 17" z niskim

> profilem opony to co sie dziwisz, ze twardo

nie dziwie, ale mówię ze tu jest naprawde twardo zlosnik.gif

swoja droga pękła mi jakieś pol roku temu sprężyna z przodu

i na począktu po wymianie była motorówka, teraz jest prawie na równo

i się zastanawiam czy na pewno są dobre sprężyny biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dokladnie tak leon przy golfie to daleki krewny z faweli

To samo jest w skodzie. Choc mam wrazenie, ze nieco lepiej. A ceny podobne i ludzie kupuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> lakier ,skora, wykonczenia karbon

Czyli detale wykończenia.

> festyn?

no wyglada zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To samo jest w skodzie. Choc mam wrazenie, ze nieco lepiej. A ceny podobne i ludzie kupuja.

bo Golf duzo droższy, a Leon ładniejszy z zewnatrz, wewnatrz moze gorszy, Skoda jest nudna ale pewnie pakowniejsza od obydwu

kazdy znajduje cos dla siebie 893goodvibes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bo Golf duzo droższy, a Leon ładniejszy z zewnatrz, wewnatrz moze gorszy, Skoda jest nudna ale

> pewnie pakowniejsza od obydwu

> kazdy znajduje cos dla siebie

Kosztuje tyle co Leon jak porownywalem to byl 2k drozszy. To po co kupowac leona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kosztuje tyle co Leon jak porownywalem to byl 2k drozszy. To po co kupowac leona?

teraz nawet nie mam jak porownac bo w Seacie wiekszosc z ACT a w VW nie

chcialbym poznać ich ideologie przy konfigurowaniu tego

ale w jednym przy highline vs fr i 1.4 tsi dsg act Leon wychodzi droższy niewiem.gif

ale z zewnatrz nie ma porownania Leon duzo ladniejszy od Golfa czy Megane

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no wlasnie, ja siedząc w Leonie, a 2 razy próbowałem się do tego przekonać... nie mogę się oprzeć

> wrażeniu że VAG właśnie szykuje wazelinę razem z umową...

> wnętrze jest koszmarne, żadne testy nie oddają tego jak to jest wykonane, jak się tego dotknie vs

> VW.

> do tego wlasnie to zawieszenie - natrętnie twarde u Seata, co jest bez sensu. niech sobie robią

> betonową Cupre, ale byle 1.4 ma sie nadawac na normalne drogi.

> dla mnie wielki niewypał to auto. powaznie go rozważałem i czekałem na kombi, a teraz jest w ogonie

> listy... zaraz za Civic:)

ale żeś się uczepił tego zawieszenia. Nie wiem, może jakimś innym Leonem jeździłeś niż ja, ale według mnie zawieszenie w wersji FR wcale nie jest betonowe. Jest dokładnie takie, jakiego oczekuję od współczesnego kompakta

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale żeś się uczepił tego zawieszenia. Nie wiem, może jakimś innym Leonem jeździłeś niż ja, ale

> według mnie zawieszenie w wersji FR wcale nie jest betonowe. Jest dokładnie takie, jakiego

> oczekuję od współczesnego kompakta

a ja od auta które nie jedzie, nie oczekuję pokonnywania testu łosia w czasie Cupra smile.gif zwłaszcza że Megane które miałem w wersji Coupe (czyli lekko obniżone), jezdzi duzo przyjemniej niz seryjny Leon. oczywiscie do betonu Civica UFO, który powinien być refundowany za utratę zdrowia daleko, ale chodzi o bezsens rozwiązania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a ja od auta które nie jedzie, nie oczekuję pokonnywania testu łosia w czasie Cupra zwłaszcza że

> Megane które miałem w wersji Coupe (czyli lekko obniżone), jezdzi duzo przyjemniej niz seryjny

> Leon. oczywiscie do betonu Civica UFO, który powinien być refundowany za utratę zdrowia

> daleko, ale chodzi o bezsens rozwiązania...

Ile ludzi tyle upodobań, jedni nie cierpią tapczanów a inni tak jak ty nie lubią sztywniejszych aut. Jak dla mnie megan prowadzi się jak łajba bujająca się na sztormie i weź tu dojdź do kompromisu zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ile ludzi tyle upodobań, jedni nie cierpią tapczanów a inni tak jak ty nie lubią sztywniejszych

> aut. Jak dla mnie megan prowadzi się jak łajba bujająca się na sztormie i weź tu dojdź do

> kompromisu

oczywiscie. ale tutaj mowa o 122 konnym mule. to raczej naturalnym jego konceptem powinien byc komfort, bo sport to raczej nigdy nie będzie.

ot ja stosuje kryterium mojej żony. jak była w zaawansowanej ciąży, dużo bardziej zwracała uwagę na resorowanie. np. wlasnie poprzednim leonem i Civic UFO nie mogła jezdzic. bo te auta to beton. a nic nie oferują w zamian szczególnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oczywiscie. ale tutaj mowa o 122 konnym mule. to raczej naturalnym jego konceptem powinien byc

> komfort, bo sport to raczej nigdy nie będzie.

> ot ja stosuje kryterium mojej żony. jak była w zaawansowanej ciąży, dużo bardziej zwracała uwagę na

> resorowanie. np. wlasnie poprzednim leonem i Civic UFO nie mogła jezdzic. bo te auta to beton.

> a nic nie oferują w zamian szczególnego.

A po co np do golfa 4 1.4 zakładać twardy zawias?

Po co kupować skode, która oferuje dużo ale wygląda jak auto dla emeryta ?

Jeden lubi blondynki, drugi lubi rude a trzeci lubi jak mu nogi śmierdzą.

Na twardego leona ze słabym silnikiem też znajdą się chętni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A po co np do golfa 4 1.4 zakładać twardy zawias?

no wlasnie się pytam smile.gif

> Po co kupować skode, która oferuje dużo ale wygląda jak auto dla emeryta ?

no po to po co ją zrobili. zeby jezdzic w weekendy na działkę.

> Jeden lubi blondynki, drugi lubi rude a trzeci lubi jak mu nogi śmierdzą.

> Na twardego leona ze słabym silnikiem też znajdą się chętni.

no jak widać niewielu po wynikach sprzedaży:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no po to po co ją zrobili. zeby jezdzic w weekendy na działkę.

A jak ktoś nie ma działki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A jak ktoś nie ma działki ?

to nie powinien mieć Skody smile.gif ew. domek letniskowy może być, ale jak w lesie, to już tylko Subaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Z mocniejszym motorem 1.8 TSI 180KM byłby bardzo fajnym mocniejszym kompaktem

Pytanie czy byś "uciągnął" spalanie . Kolega ma w Octavii II 1.8 i momentami pod 17 chyba mu podchodziło w mieście cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pytanie czy byś "uciągnął" spalanie . Kolega ma w Octavii II 1.8 i momentami pod 17 chyba mu

> podchodziło w mieście

za moc sie płaci frown.gif ciekawe ile Cupra potrafi wypić w cywilnej jeździe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pytanie czy byś "uciągnął" spalanie . Kolega ma w Octavii II 1.8 i momentami pod 17 chyba mu

> podchodziło w mieście

Albo to auto jest popsute, albo kolega robi to z premedytacja...

Ewentualnie godzinami sterczy w korku, ale raczej ciezko to wtedy nazwac jazda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za moc sie płaci ciekawe ile Cupra potrafi wypić w cywilnej jeździe

no płaci się za moc. ale za "tylko" 180 KM nie warto płacić 17 litrami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no płaci się za moc. ale za "tylko" 180 KM nie warto płacić 17 litrami.

nie sadze by az tyle palił jak Cupra w miescie ma palic przy eko jeździe ponizej 10 zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no płaci się za moc. ale za "tylko" 180 KM nie warto płacić 17 litrami.

Dokladnie, przy takim spalaniu juz lepiej jezdzic jakims V8 wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Albo to auto jest popsute, albo kolega robi to z premedytacja...

> Ewentualnie godzinami sterczy w korku, ale raczej ciezko to wtedy nazwac jazda.

Dlaczego jak butujesz + korki + krotkie odcinki to bardzo mozliwe. Skoro diesel potrafi mi w atkich warunkach spalic 9 to to 17l jest prawdopodobne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dlaczego jak butujesz + korki + krotkie odcinki to bardzo mozliwe. Skoro diesel potrafi mi w atkich

> warunkach spalic 9 to to 17l jest prawdopodobne.

ja dzis wybralem sie Grande Punto JTD 8V 165KM w trase 2*3km w umiarkowanym korku w miescie

rezultat...srednie spalanie 10.3 litra ON sob.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dlaczego jak butujesz + korki + krotkie odcinki to bardzo mozliwe. Skoro diesel potrafi mi w atkich

> warunkach spalic 9 to to 17l jest prawdopodobne.

No tak, tylko w takim przypadku ciezko mowic o srednim spalaniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pytanie czy byś "uciągnął" spalanie . Kolega ma w Octavii II 1.8 i momentami pod 17 chyba mu

> podchodziło w mieście

Nasze firmowe 1,8 tsi DSG7 pali różnie - jazda tylko po Warszawie w godzinach szczytowych - średni 14,5 z dłuższego czasu, a kolega jeździ bardzo spokojnie.

Te same tsi w trasie - przy normalno-spokojnej jeździe to poniżej 8.

Autostrada przy tempomacie 140 (średnia ok 120 km/h) średnio 10,5 (odcinek Wawa-Toruń).

Więc jak najbardziej wierzę w te 17 smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.