Skocz do zawartości

No i padło .....


ComfortX

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

spokój mój niestety zmąciło padnięcie zupełne podnośnika szyby od strony kierowcy (Focus I 5D)

Parę miesięcy temu przestał działać na jakie 3 dni, potem zaczął znów działać na jakieś parę miesięcy, potem działał kiedy chciał, aż w końcu padł zupełnie.

Prąd do silnika dochodzi, ale podnośnik nie reaguje.

Macie jakieś sugestie ??

czy jest sens tam grzebać i próbować naprawiać garażowo, czy lepiej kupić jakąś używkę i wymienić.

Jak sprawdziłem, to prawej strony używanych jest do wyboru, do koloru, a lewej jak na lekarstwo frown.gif

Podzielcie się wiedzą w temacie (np. czy operacja wymiany jest bardzo skomplikowana i na co ewentualnie zwrócić uwagę).

Z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może Ci się przydać:

> Naprawa przycisku elektr. szyby - wprawdzie na przykładzie szyby pasażera

> Diagnoza i naprawa mechanizmu elektr. szyb

Dzięki wielkie smile.gif

Manual pierwsza klasa.

Teraz jeszcze pojawiła się kwestia, ze jak będę szukał mechanizmu, to muszę szukać z kostką silnika 2-pinową - są jeszcze złącza 8-pinowe.

Ale jakby nie patrzeć mechanizm muszę wybebeszyć.

Jeszcze raz dzięki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może zacząć sprawdzanie od klawiszy sterujących? W fieście mojej miałem taki przypadek, że szyba

> kierowcy działała kiedy chciała a w końcu przestała zupełnie a winne było właśnie sterowanie.

Witaj,

ewentualny defekt włącznika wyeliminowany - działa dobrze, podaje napięcie do silnika a silnik uparcie nie reaguje.

Dzięki za zainteresowanie smile.gif

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj,

> ewentualny defekt włącznika wyeliminowany - działa dobrze, podaje napięcie do silnika a silnik

> uparcie nie reaguje.

> Dzięki za zainteresowanie

> Pozdrawiam,

No to trzeba zajrzeć do silnika.

Zasilanie podane jest bezposrednio na silnik czy przechodzi przez jakis kontroler.

Jak nie ma zimnych lutow to sam silnik nie jest zbyt skomplikowany, mozna rozebrac i zobaczyc co go boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

wymieniałem cały mechanizm już 2 razy, bo gdzieś podcieka woda i linka rdzewieje, po czym pęka blush.gif

nigdy nie udało się wymienić samego silniczka, bo za każdym razem jest jakiś inny model, więc wydaje mi się, że gdzieś wala mi się jakiś po piwnicy (lewy przód z kombi)

jakbyś wkleił fotkę, to może by się okazało, że podpasuje blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.