Skocz do zawartości

Nówka za 60 tys dla mojego taty


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

> Uzasadnij, bo ja widzę:

> Quote:

> Roczne przebiegi to około 7500 km,

> Przy takim przebiegu to nie korzyść tylko zwyczajny wrzód na ...

najpierw odpowiem Tobie a później autorowi wątku

nie płacą mi za nagabywanie ludzi na auta z lpg więc zaproponowałem tylko konkretne auto za konkretną sumę które mogę z czystym sumieniem polecić

Kolega stanowczo się wzbrania więc milknę w temacie waytogo.gif

a do autora wątku odnośnie "lpg rzeźby"

Opel_News_Opel_Meriva_LPG_384x216_274025.jpg

życzę każdemu takiej fabrycznej rzeźby smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz Astrę IV z tym 115 konnym silnikiem ? Jak spalanie ? O przyspieszenie się nie martwię, mój

> ojciec jeździ 14 lat 60 konną Fabią, więc wiesz

jak pisałem teściu kupił sedana z 1,6L 115KM

wczesniej jezdzil fabia 100KM wiec podobnie jak twoj

mi tam 6 biegu brakuje - glosnawo na ekspresowkach i A

pali mu miedzy "powyżej 7" a "9-9,5" jak po bulki jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz Astrę IV z tym 115 konnym silnikiem ? Jak spalanie ? O przyspieszenie się nie martwię, mój

> ojciec jeździ 14 lat 60 konną Fabią, więc wiesz

przy jezdzie z przepisami + 20/kmh, trasa 70%, miasto 30% kolo 9 lyka...moze nawet i wiecej... moim zdaniem przyspiesza jak astra F 60 KM:), jezdze tydzien, zrobilem kolo 3000 km i powoli sie przyzwyczajam do dynamiki, zeby cos wyprzedzic trzeba pomyslec, wyprzedza sie jak CC700, no moze 900... ogólnie muł straszny oraz ciasno z tyłu, ale za to precyzyjny uklad kierowniczy oraz bardzo dobrze wycioszona w srodku, a mam najtansza wersje essentia.

podobno jak astra IV to tylko z 1.4 turbo 140 KM

nie wiem - nie jezdzilem tym silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy jezdzie z przepisami + 20/kmh, trasa 70%, miasto 30% kolo 9 lyka...moze nawet i wiecej... moim

> zdaniem przyspiesza jak astra F 60 KM:), jezdze tydzien, zrobilem kolo 3000 km i powoli sie

> przyzwyczajam do dynamiki, zeby cos wyprzedzic trzeba pomyslec, wyprzedza sie jak CC700, no

> moze 900... ogólnie muł straszny oraz ciasno z tyłu, ale za to precyzyjny uklad kierowniczy

> oraz bardzo dobrze wycioszona w srodku, a mam najtansza wersje essentia.

> podobno jak astra IV to tylko z 1.4 turbo 140 KM

> nie wiem - nie jezdzilem tym silnikiem

podejrzewam, że dobre prowadzenie i wyciszenie potęgują odczucie, że jest to tak wolne. Co do innych zalet to wiem - kupiłem teraz do firmy dwie Astry z motorem 1,7 cdti. Baaardzo fajne auta, świetnie się nimi jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podejrzewam, że dobre prowadzenie i wyciszenie potęgują odczucie, że jest to tak wolne. Co do

> innych zalet to wiem - kupiłem teraz do firmy dwie Astry z motorem 1,7 cdti. Baaardzo fajne

> auta, świetnie się nimi jeździ.

Zrobilem jakies 1200km taka astra ale w wersji 1,4T 120KM i to naprawde jest zmulone przez mase tego auta.

Nawet nie chce myslec jak jezdzi wersja 1,6 115KM, ze o 1,4 100KM pzez litosc nie wspomne grinser006.gif

IMHO musisz sie przejechac ta Mokka i ocenic samemuok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podejrzewam, że dobre prowadzenie i wyciszenie potęgują odczucie, że jest to tak wolne. Co do

> innych zalet to wiem - kupiłem teraz do firmy dwie Astry z motorem 1,7 cdti. Baaardzo fajne

> auta, świetnie się nimi jeździ.

moze i masz racje...

w papierach pisza, ze przyspiesza cos kolo 11 sekund do setki, ale wydaje mi sie to cala wiecznosc;)

v max oczywiscie na niemieckiej autostradzie pojechala kolo 190, jak sie rozpedzi to jedzie... sie przyjemnie, ale wyprzedzanie tirow czy cos to masakra, cala wiecznosc;)

ogolnie kupilbym takie auto dla zony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W poniedziałek odbieram nowego Hyundaia i30 II z mega mocnym silnikiem 1,4

Bliźniaczy Cee'd chyba ładniejszy i lepiej wykonany, zwłaszcza w środku. A mega mocny silniczek 1,4 zaskakuje dosłownie każdego, kto wsiada do samochodu, bo bardzo fajnie ciągnie ok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bliźniaczy Cee'd chyba ładniejszy i lepiej wykonany, zwłaszcza w środku. A mega mocny silniczek 1,4

> zaskakuje dosłownie każdego, kto wsiada do samochodu, bo bardzo fajnie ciągnie .

Co do urody to nie jest to Maserati więc się nie będę wypowiadał hehe.gif ale obie propozycje są do rozważenia ok.gif

Teścik i 30 II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koreańskie 1.4 za 60 tyś ? yikes.gif

Chyba się kolegom z hyundaja/kia coś poprzestawiało... screwy.gif

(nie jestem uprzedzony do koreńczyków, sam nawet jeżdżę, ale nie za takie pieniądze...)

Za tyle spokojnie można kupić Astrę 1.4T, albo coś z francuzów też z silnikiem turbo.

> mega mocny silniczek 1,4...

hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bliźniaczy Cee'd chyba ładniejszy i lepiej wykonany, zwłaszcza w środku. A mega mocny silniczek 1,4

> zaskakuje dosłownie każdego, kto wsiada do samochodu, bo bardzo fajnie ciągnie .

Uczą się na błędach dali skrzynie 6 i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś, siedziałeś, widziałeś czy tylko tyle że fiat jest bee

> Opel znacznie lepszy, no tak, przecież niemiecki

mam wystarczająco w swoim życiu doświadczeń z Fiatami, żeby wiedzieć, że od tej marki należy się trzymać z daleka. Nie chcę z nikim polemizować, ani przekonywać, to moja prywatna opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koreańskie 1.4 za 60 tyś ?

Nie za 60 a za 50 już wersja podstawowa za 60 to dostaniesz z LPG fabrycznym i w wersji bogatszej wyposażenia

> Chyba się kolegom z hyundaja/kia coś poprzestawiało...

> (nie jestem uprzedzony do koreńczyków, sam nawet jeżdżę, ale nie za takie pieniądze...)

> Za tyle spokojnie można kupić Astrę 1.4T, albo coś z francuzów też z silnikiem turbo.

Powiadasz że Astrę 1,4Turbo 5 drzwiową za 60 tyś dostaniesz zlosnik.gif pokaż zlosnik.gifzlosnik.gif bo wersja 1,4 Twinsport ma 100 KM czyli tyle co Koreańczycy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę

> Przy zniżkach 'branżowych' zmieścisz się nawet z LPG w tej cenie.

No faktycznie 120 KM 1,4 Turbo.... ok.gif choć przy obecnym kursie Euro to nie wiem czy to jest aktualna cena... ale 15 tyś rabatu to coś wink.gif

Quote:

Cena katalogowa: 74 900 zł Cena brutto po rabacie: 59 990 zł. Rok produkcji: 2014.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie za 60 a za 50 już wersja podstawowa za 60 to dostaniesz z LPG fabrycznym i w wersji bogatszej

> wyposażenia

> Powiadasz że Astrę 1,4Turbo 5 drzwiową za 60 tyś dostaniesz pokaż bo wersja 1,4

> Twinsport ma 100 KM czyli tyle co Koreańczycy

za 65 brutto zalatwie Ci kombi 1.4 turbo 140 koni, enyoja z dodatkami typu czujniki przod + tyl, ledzwie itp

jezeli oferta jeszcze stoi na placu... kilka dni temu jeszcze stala w salonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za 65 brutto zalatwie Ci kombi 1.4 turbo 140 koni, enyoja z dodatkami typu czujniki przod + tyl,

> ledzwie itp

> jezeli oferta jeszcze stoi na placu... kilka dni temu jeszcze stala w salonie

Nie ja jestem autorem wątku i nie ja kupuje auto oraz nie ja ustawiłem limit na 60 tyś zł zlosnik.gif ale faktem jest, że Astry szacowałem dużo drożej niż sa obecnie dostępne.... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ja jestem autorem wątku i nie ja kupuje auto oraz nie ja ustawiłem limit na 60 tyś zł ale

> faktem jest, że Astry szacowałem dużo drożej niż sa obecnie dostępne....

a ja Ci powiem, ze powoze taka od kilku tysiecy kilometrow w sensie astra IV i nie widzie sie czemu tylko octavii 3 jezdzi...

gdybym mial cos kupic za ok. 60 kilka tysiecy chyba zamiast astry wolalbym kupic octe...

astra super wyciszona, ale ciasna;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja Ci powiem, ze powoze taka od kilku tysiecy kilometrow w sensie astra IV i nie widzie sie czemu

> tylko octavii 3 jezdzi...

> gdybym mial cos kupic za ok. 60 kilka tysiecy chyba zamiast astry wolalbym kupic octe...

> astra super wyciszona, ale ciasna;)

astra jest w moim odczuciu jakościowo klasę wyżej niż octavia. Octavia jedynie bardziej przestronna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.