maxim90 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 Witajcie. Czy biały kolor spalin i wysokie ciśnienie pod korkiem wlewu oleju (przy odkręcaniu korka był efekt jak przy otwieraniu szampana, oczywiście bez bąbelków ) jest początkiem końca uszczelki pod głowicą? Ilości płynu ze względu na przejechaną krótką trasę nie sprawdziłem. Podnieście na duchu i powiedzcie, że to nie upg, może to wina cewki albo co innego Coś mi się jednak wydaje, że dostałem niezbyt miły prezent na Nowy Rok. A tak przy okazji życzę Wam bezawaryjności, dotarcia zawsze do celu podróży, oby ten Nowy Rok był dla Was lepszy niż poprzedni, szampańskiej zabawy i żadnych skutków ubocznych po nocnym balu (czyt. bez kaca) Najlepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 Mi uszczelka jak padla to plyn wlewal sie do oleju a olej wyciekal przy 4 cylindrem. Pogarszanie bylo widoczne jak oleju z tygodnia na tydzien przybywalo, majonezu na korku i szabelce sporo. Mocy samochod nie stracil albo malo odczuwalnie bo 60KM to i tak mocy nie ma:P. Sprawdz sobie czy weze sa twarde- cisnienie z cylidrow leci w uklad chlodzenia no i czy w zbiorniczku nie ma plam oleju- jak w 'rosole'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 >wysokie ciśnienie pod korkiem wlewu oleju Sprawdź odmę: połączenie skrzynia korbowa-głowica i węże od pokrywy zaworów. Ma być wszystko drożne. >powiedzcie, że to nie upg To nie UPG . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxim90 Napisano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > Sprawdź odmę: połączenie skrzynia korbowa-głowica i węże od pokrywy zaworów. Ma być wszystko > drożne. Porozbierałem dzisiaj to wszystko i był przytkany ten króciec łączący pokrywę z kolektorem . Reszta węży drożna. Czyżby to było to? Niestety muszę kupić nowe uszczelki pod kape więc z testów nici > To nie UPG . Dzięki za pocieszenie i nakierowanie na problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxim90 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 pacjent przeżył i jeździ wygląda na to, że taka pierdoła spowodowała tyle stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Dzisiaj podczas sprawdzania płynów eksploatacyjnych i oględzinach zewnętrznych silnika zaciekawił mnie dziwny nalot jak z płynu chłodzenia na uszczelce między głowicą a blokiem. A tak poza tym nic to więcej niepokojącego się nie dzieje, no może poza tym że płynu z 1/2l płynu musiałem dolać. "zdjęcie" zrobione od strony kolektora wydechowego, pod dolotowym wcale nie jest lepiej Co koledzy sądzicie o tym ? (Zdjęcia trochę słabej jakości - robione TELEFONEM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marianpaszek Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 o ile nie znajdziesz jakichś wyciekow to zawsze możesz jechać na sprawdzenie co 2 w plynie lub przeprowadzić diagnozę organoleptyczno -optyczna co wcale nie jest trudne . na razie wygląda na walnieta upg. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.