AZI ST Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Odkąd kupiłem seja zawsze blokował mi tył po dobowym postoju... trochę nim przejechałem i jakoś odpuszczało... więc postanowiłem powymieniać wszystko, bo było stare i pordzewiałe... i tak poszło: zaciski nowe, klocki i tarcze MM, przewody gumowe przód i tył, bębny MM, szczęki Ricambi, linka nówka zamiennik (na razie odłączona), rozpieracze, sprężyny, tłoczki Febi... płyn ATE DOT4 .... no i.... i kur... myślałem, że po tych zabiegach hamble dostaną właściwego zachowania ale niestety czy została mi tylko wymiana tych zaje..anych regulatorów siły hamowania po 180 zł/szt??? na tyle wywalonej kasy można uznać, że poszła w błoto ??? co teraz ??? zbierać siano na regulatory czy... ??? spalić auto??? może szczęki posmarować jakimś smarem??? jak sobie radzicie z tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 korektor z doblo przerobiony za pomocą śruby m8 i regulujesz przód / tył i na zawsze zapominasz. poszukaj było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > korektor z doblo przerobiony za pomocą śruby m8 i regulujesz przód / tył i na zawsze zapominasz. > poszukaj było nie chce takich tjunów... nie mam pojęcia nawet jak to zrobić... a z pewnością regulator z dublo kosztuje tyle co do seja... nie mniej dzięki... kojarzę ten temat ale odpuszczę z takiej partyzantki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 wyciagnij korektory sily hamowania, rozloz na czynniki pierwsze, wyczysc, wytraw cala rdze, poskladaj i ciesz sie jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Gadasz, że tam będzie aż tak zaje...ane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > Gadasz, że tam będzie aż tak zaje...ane??? Zaluz korektory ze sieny i po klopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > nie chce takich tjunów... nie mam pojęcia nawet jak to zrobić... a z pewnością regulator z dublo > kosztuje tyle co do seja... > nie mniej dzięki... kojarzę ten temat ale odpuszczę z takiej partyzantki... nowy 120, ma klapke i to9 nie tjun a rozwiązanie dużego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > Zaluz korektory ze sieny i po klopocie. chodzi o to?? http://allegro.pl/korektor-hamulca-fiat-siena-ilo-i4874772638.html czy o takie coś?? http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-fiat-palio-siena-oryginal-i4941318437.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > Gadasz, że tam będzie aż tak zaje...ane??? Będzie... przerabiałem to samo podczas wymiany hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > Gadasz, że tam będzie aż tak zaje...ane??? ano jeden wielki syf w srodku czyli polaczenie plynu hamulcowego z rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > chodzi o to?? > http://allegro.pl/korektor-hamulca-fiat-siena-ilo-i4874772638.html Takie beda bardzo dobre ja mam cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > wyciagnij korektory sily hamowania, rozloz na czynniki pierwsze, wyczysc, wytraw cala rdze, > poskladaj i ciesz sie jazda u mnie tez pomoglo skupulatne czyszczenie fabrycznych korektorow, wtedy mialem fabrycznie nowa belke z hamplami z seja z fabryki i blokowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Cały dzień na marne wyciągnąłem te korektory przy serwie, bo taką mam opcję... rozebrałem wszystko, za dużego syfu to tam nie było !!!, nie mnie wyczyściłem wszystko szmatką, przejechałem środek papierem 2000, bo nie było trzeba niczym innym i poskładałem wszystko do kupy wraz z odpowietrzeniem układu... i wielki ..... i dalej to samo, żeby brzydko się już nie wyrażać.... !!! i co dalej??? bo teraz już @$#^$$& nie wiem pompa??? czy może sprężynka w korektorach za słaba?? są jakieś zestawy naprawcze tych gumek/spręzynek czy co?? chyba rzuce się na korektory ze sieny tylko jak to zamontować??? do pompy się da wkręcić??? można spy foto??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > Cały dzień na marne > wyciągnąłem te korektory przy serwie, bo taką mam opcję... > rozebrałem wszystko, za dużego syfu to tam nie było !!!, nie mnie wyczyściłem wszystko szmatką, > przejechałem środek papierem 2000, bo nie było trzeba niczym innym i poskładałem wszystko do > kupy wraz z odpowietrzeniem układu... > i wielki ..... i dalej to samo, żeby brzydko się już nie wyrażać.... !!! > i co dalej??? bo teraz już @$#^$$& nie wiem pompa??? czy może sprężynka w korektorach za > słaba?? > są jakieś zestawy naprawcze tych gumek/spręzynek czy co?? > chyba rzuce się na korektory ze sieny tylko jak to zamontować??? do pompy się da wkręcić??? można > spy foto??? hmm ciekawe. Zestawow naprawczych nie ma. Oringi kupiwalem a te uszczelki w srodku to mi dorabiali tam gdzie robia uszczelnienia. Jestes w 100% pewny, ze szczeki sa oryginalne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Kup te korektory z Sieny albo p2 i problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > hmm ciekawe. Zestawow naprawczych nie ma. Oringi kupiwalem a te uszczelki w srodku to mi dorabiali > tam gdzie robia uszczelnienia. Jestes w 100% pewny, ze szczeki sa oryginalne ?? z unto kupowałem więc chyba ori !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > z unto kupowałem więc chyba ori !! hmm ja tez u nich kupowalem szczeki na tyl + czyszczenie regulatorow i przestalo blokowac. A jak wygladaja tylne przewody elastyczne ?? Moze nie pozwalaja cofac sie plynowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 a ja mam szczęki ferodo i nic nie blokuje przewody sztywne i elastyczne wszystkie nowe, bębny MM, linka ręcznego MM, rozpieraki jakieś rzemiosło, cylinderki delphi, szczęki jak wyżej Regulatory profilaktycznie były regenerowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > hmm ja tez u nich kupowalem szczeki na tyl + czyszczenie regulatorow i przestalo blokowac. A jak > wygladaja tylne przewody elastyczne ?? Moze nie pozwalaja cofac sie plynowi wszystkie przewody gumowe powymieniane !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > a ja mam szczęki ferodo i nic nie blokuje > przewody sztywne i elastyczne wszystkie nowe, bębny MM, linka ręcznego MM, rozpieraki jakieś > rzemiosło, cylinderki delphi, szczęki jak wyżej > Regulatory profilaktycznie były regenerowane. na blokowanie nie ma reguły... w 3 poprzednich sejach bębny i szczęki poleciały rzemieślnicze i nie było żadnego problemu... a tu masz dziada Do wszystkich: Zakładam, że kupię regulatory z Sjeny. Jak je zamontować??? moje regulatory są przy serwie i jakoś ni jak nie wyobrażam sobie montażu tych ze sjeny... chcąc pominąć regulatory mocowane przy seriwe przewody mi nie stykną ... bo rozumiem że trza je wkręcić w pompe, tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 czyli masz odpowiedź, ori korektory out Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Jakbym zapomniał to przypomnij mi się jutro to zrobię ci fotki jak to u mnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.