Skocz do zawartości

Blokujący tył


AZI ST

Rekomendowane odpowiedzi

Odkąd kupiłem seja zawsze blokował mi tył po dobowym postoju... trochę nim przejechałem i jakoś odpuszczało...

więc postanowiłem powymieniać wszystko, bo było stare i pordzewiałe...

i tak poszło:

zaciski nowe, klocki i tarcze MM, przewody gumowe przód i tył, bębny MM, szczęki Ricambi, linka nówka zamiennik (na razie odłączona), rozpieracze, sprężyny, tłoczki Febi... płyn ATE DOT4 .... no i.... i kur... sciana.gif

myślałem, że po tych zabiegach hamble dostaną właściwego zachowania ale niestety frown.gif

czy została mi tylko wymiana tych zaje..anych regulatorów siły hamowania po 180 zł/szt???

na tyle wywalonej kasy można uznać, że poszła w błoto ??? frown.gif

co teraz ??? zbierać siano na regulatory czy... ??? spalić auto???

może szczęki posmarować jakimś smarem??? zlosnik2.gifcfaniaczek.gif

jak sobie radzicie z tym problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> korektor z doblo przerobiony za pomocą śruby m8 i regulujesz przód / tył i na zawsze zapominasz.

> poszukaj było

nie chce takich tjunów... nie mam pojęcia nawet jak to zrobić... a z pewnością regulator z dublo kosztuje tyle co do seja...

nie mniej dzięki... kojarzę ten temat ale odpuszczę z takiej partyzantki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chce takich tjunów... nie mam pojęcia nawet jak to zrobić... a z pewnością regulator z dublo

> kosztuje tyle co do seja...

> nie mniej dzięki... kojarzę ten temat ale odpuszczę z takiej partyzantki...

nowy 120, ma klapke i to9 nie tjun a rozwiązanie dużego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyciagnij korektory sily hamowania, rozloz na czynniki pierwsze, wyczysc, wytraw cala rdze,

> poskladaj i ciesz sie jazda

u mnie tez pomoglo skupulatne czyszczenie fabrycznych korektorow, wtedy mialem fabrycznie nowa belke z hamplami z seja z fabryki i blokowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały dzień na marne sciana.gifsciana.gifsciana.gif

wyciągnąłem te korektory przy serwie, bo taką mam opcję...

rozebrałem wszystko, za dużego syfu to tam nie było !!!, nie mnie wyczyściłem wszystko szmatką, przejechałem środek papierem 2000, bo nie było trzeba niczym innym i poskładałem wszystko do kupy wraz z odpowietrzeniem układu...

i wielki ..... i dalej to samo, żeby brzydko się już nie wyrażać.... !!!

i co dalej??? bo teraz już @$#^$$& nie wiem niewiem.gif pompa??? czy może sprężynka w korektorach za słaba??

są jakieś zestawy naprawcze tych gumek/spręzynek czy co??

chyba rzuce się na korektory ze sieny tylko jak to zamontować??? do pompy się da wkręcić??? można spy foto???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cały dzień na marne

> wyciągnąłem te korektory przy serwie, bo taką mam opcję...

> rozebrałem wszystko, za dużego syfu to tam nie było !!!, nie mnie wyczyściłem wszystko szmatką,

> przejechałem środek papierem 2000, bo nie było trzeba niczym innym i poskładałem wszystko do

> kupy wraz z odpowietrzeniem układu...

> i wielki ..... i dalej to samo, żeby brzydko się już nie wyrażać.... !!!

> i co dalej??? bo teraz już @$#^$$& nie wiem pompa??? czy może sprężynka w korektorach za

> słaba??

> są jakieś zestawy naprawcze tych gumek/spręzynek czy co??

> chyba rzuce się na korektory ze sieny tylko jak to zamontować??? do pompy się da wkręcić??? można

> spy foto???

hmm ciekawe. Zestawow naprawczych nie ma. Oringi kupiwalem a te uszczelki w srodku to mi dorabiali tam gdzie robia uszczelnienia. Jestes w 100% pewny, ze szczeki sa oryginalne ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm ciekawe. Zestawow naprawczych nie ma. Oringi kupiwalem a te uszczelki w srodku to mi dorabiali

> tam gdzie robia uszczelnienia. Jestes w 100% pewny, ze szczeki sa oryginalne ??

z unto kupowałem więc chyba ori !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z unto kupowałem więc chyba ori !!

hmm ja tez u nich kupowalem szczeki na tyl + czyszczenie regulatorow i przestalo blokowac. A jak wygladaja tylne przewody elastyczne ?? Moze nie pozwalaja cofac sie plynowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm ja tez u nich kupowalem szczeki na tyl + czyszczenie regulatorow i przestalo blokowac. A jak

> wygladaja tylne przewody elastyczne ?? Moze nie pozwalaja cofac sie plynowi

wszystkie przewody gumowe powymieniane !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam szczęki ferodo i nic nie blokuje

> przewody sztywne i elastyczne wszystkie nowe, bębny MM, linka ręcznego MM, rozpieraki jakieś

> rzemiosło, cylinderki delphi, szczęki jak wyżej

> Regulatory profilaktycznie były regenerowane.

na blokowanie nie ma reguły... w 3 poprzednich sejach bębny i szczęki poleciały rzemieślnicze i nie było żadnego problemu...

a tu masz dziada frown.gif

Do wszystkich:

Zakładam, że kupię regulatory z Sjeny. Jak je zamontować???

moje regulatory są przy serwie i jakoś ni jak nie wyobrażam sobie montażu tych ze sjeny... chcąc pominąć regulatory mocowane przy seriwe przewody mi nie stykną ... bo rozumiem że trza je wkręcić w pompe, tak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.