Jump to content
Sign in to follow this  
Gandzia922

[Siena] Na co zwrócić uwagę przy kupnie

Recommended Posts

Witam

Jutro jestem umówiony na oględziny fiata Siena z silnikiem 1.6 16v LPG przebieg 180tys Autko jest doinwestowane w ciągu ostatniego roku były robione hamulce, kable zapłonowe i świece, termostat, linki ręcznego

Blacharka na zdjęciach wygląda na bardzo dobrym stan

211237945_4_1000x700_fiat-siena-lpg-bez-wkladu-super-stan-dobra-cena-motoryzacja.jpg

Teraz pytanie pytanie mam do Was.

Na co zwrócić uwagę...

Na mechanice nie zbyt się dobrze znam,...

Słyszałem ze lubią pękać paski rozrządu, czy spalanie 8litrow gazu jest osiągalne?

Za wszystkie cenne informacje dziękuję

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

podłoga, progi (pod plastikami), zawieszenie czy nie rozjeżdżają się koła tylne w negatyw, czy w czasie jazdy "nic nie puka, nic nie stuka"

Ja mam 1,2 więc o silniku tym się nie wypowiem. Jest on kolizyjny jednak, więc o rozrząd trzeba dbać. 8l gazu? Moje palio 1,2 bierze 8 litrów więc 1,6 pewnie więcej łyknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na blachowkrety w progach, jak w pewnym volvo grinser006.gif

Siena z tym silnikiem spalała ok 10l lpg.

Sprytnie fotki zrobione w ogłoszeniu, ogolnie druciarstwo.

Ale w sumie jakie auto taka cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za cenne informacje

Przed kupnem pojadę jeszcze na stacje diagnostyczną żeby mieć pewność co do zawieszenia oraz stanu blacharki smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dzięki za cenne informacje

> Przed kupnem pojadę jeszcze na stacje diagnostyczną żeby mieć pewność co do zawieszenia oraz stanu

> blacharki

prawda jest taka że nie ma się czego spodziewać po takim aucie. Nie ma co się doszukiwać tam "ani grama rdzy".

Doinwestowane?

to moje palio miało w ciągu ostatniego roku zmieniane sanki zawieszenia przedniego, hamulce, UPG, sprężyny zaworowe, chłodnice, gumy stabilizatora, miske olejową, alternator, pasek rozrządu i nie pamiętam co tam jeszcze. A tylko czekam jak rozpęknie się na 2 części i zezłomuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiec byłem oglądać ta Siene i podziekowalem.

Lewy błotnik malowany, od kierowcy drzwi oo otwarciu opadaly w dół szyba nie oryginalna z 03, reszta 98

Progi niby robione a od strony kierowcy wgniotka na progu i rdza.

Kielichy prowizorycznie zamaskowany sprayem lub podkładem i wychodząca ruda.

Opony wielosezonowe, chyba kupione w boxie z formuły F1

Piewrsza jazda :

Brak sprzęgła

Hamulce gorsze niż w 7secie

Przy max skrecie prawe kolo jakby wyrywalo go z wahacza

Zbieżność walnieta, bo prawe kolo od zewnątrz Łyse jak glowny aktor z brazzers

Na pytanie czy można podjechać na stacje diagnostyczną powiedział ze może go na lewarku dzwignac i sobie mogę zobaczyć spód

Totalna klapa smile.gif

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie oraz za cenne rady

Będę szukał dalej jakieś dupowozu

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj na wyprzedaży AMW.

Były jakiś czas temu zielone z klimą 1,6.

Poszły po ok 700-1500zł, a na Allegro za 2500zł

Generalnie to już muzeum (sam mam 1,2 i podobno jako jedyny, nie narzekam na rdzę)

Na blacie 145000km, na gazie jakieś 65000km

Nadal jeździ, nie narzekam.

W mojej ocenie, auta w stanie do jeżdżenia przynajmniej jeszcze przez 3 lata nie znajdziesz. Wszystko co widzę, to strucle, nie warte uwagi.

Jeżeli widzisz odstające plastiki od progów, oznacza, że progi do wymiany.

Jeżeli widzisz bąble na błotnikach, oznacza, że błotniki do wymiany

Jeżeli widzisz rdzę na podwoziu, oznacza, że przewody hamulcowe są w opłakanym stanie (do wymiany)

Jeżeli auto kosztuje 1500zł, to nie patrzysz na nic, tylko sprawdzasz, czy pali, hamuje i skręca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ... tylko sprawdzasz, czy pali, hamuje i skręca.

to tak jak mój i czekam na wreck race jak jakieś będzie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam

> Jutro jestem umówiony na oględziny fiata Siena z silnikiem 1.6 16v LPG przebieg 180tys Autko jest

> doinwestowane w ciągu ostatniego roku były robione hamulce, kable zapłonowe i świece,

> termostat, linki ręcznego

> Blacharka na zdjęciach wygląda na bardzo dobrym stan

> Teraz pytanie pytanie mam do Was.

> Na co zwrócić uwagę...

> Na mechanice nie zbyt się dobrze znam,...

> Słyszałem ze lubią pękać paski rozrządu, czy spalanie 8litrow gazu jest osiągalne?

> Za wszystkie cenne informacje dziękuję

> Pozdrawiam

Paski rozrządu szczególnie wtedy mają tendencję do pękania jak użytkownik ich nie wymienia wierząc w zapewnienia handlarza/poprzedniego właściciela i bzdury w książce ,że pasek wytrzymuje 90-120tys.60tys i wymiana ,nikt mnie nie przekona do innej wersji. ok.gifAlternator lubi dać w pupe,możesz wziąść jakiś miernik i sprawdzić ładowanie (zobacz czy obudowa nie jest pęknięta).A co do reszty co oczekiwać od auta za circa 2-3 tys zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mniej jednak mysle, że przez trzy miesiace zdarzył kupic już jakieś auto.

No chyba, że szuka idealnej sienki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.