kraz34 Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 Witam. Zastanawiałem się nad założeniem do stilo świateł DRL bazujących na oryginalnych reflektorach stilo. aukcja do takiego modułu Może ktoś już coś takiego robił ?? Ja osobiści mam wątpliwości co do błędu żarówek w momencie gdy ustawi się mniejsze natężenie światła np. na 50% Bardzo chętnie wysłucham jakichś mądrych wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 O błąd się nie martw bo zasilanie na żarówki idzie prosto z tego modułu, tym bardziej światła drogowe nie są sprawdzane przez komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam. Zastanawiałem się nad założeniem do stilo świateł DRL bazujących na oryginalnych > reflektorach stilo. aukcja do takiego modułu Może ktoś już coś takiego robił ?? Ja osobiści > mam wątpliwości co do błędu żarówek w momencie gdy ustawi się mniejsze natężenie światła np. > na 50% Bardzo chętnie wysłucham jakichś mądrych wypowiedzi. Quote: Moduł DRL jest inteligentnym urządzeniem pozwalającym na uzyskanie świateł dziennych w miejscu świateł drogowych(długich), bez naruszania fabrycznej instalacji samochodu oraz jakichkolwiek modyfikacji reflektorów. Dzięki modułowi światła dzienne świecą tak jak światła drogowe, ale ze zmniejszoną jasnością świecenia (regulowaną od 10% do 70%) i co za tym pobierając z akumulatora od 10% do 70% mocy nominalnej żarówek jest to niezgodne z homologacją auta i niezgodne z przepisami Światła drogowe to światła drogowe a nie do jazdy dziennej. Przez włożenie tego modułu oryginalne lampy w aucie nie uzyskają homologacji E4 RL wg prawa dalej będziesz jeździł na światłach drogowych Jak już koniecznie chcesz mieć światła do jazdy dziennej to kup dodatkowe lampy DRL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam. Zastanawiałem się nad założeniem do stilo świateł DRL bazujących na oryginalnych > reflektorach stilo. aukcja do takiego modułu Może ktoś już coś takiego robił ?? Ja osobiści > mam wątpliwości co do błędu żarówek w momencie gdy ustawi się mniejsze natężenie światła np. > na 50% Bardzo chętnie wysłucham jakichś mądrych wypowiedzi. mam, używam, jestem zadowolony, żadnych błędów niw wyrzuca. Tak jest to niezgodne z przepisami odpowiadając na następne pytania. Sa za to widoczne dużo bardziej niż badziewiaste ledy A tu kolejny powód: http://forum.autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=288167946&page=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > jest to niezgodne z homologacją auta i niezgodne z przepisami Światła drogowe to światła drogowe > a nie do jazdy dziennej. Przez włożenie tego modułu oryginalne lampy w aucie nie uzyskają > homologacji E4 RL > wg prawa dalej będziesz jeździł na światłach drogowych > Jak już koniecznie chcesz mieć światła do jazdy dziennej to kup dodatkowe lampy DRL zrób coś niezgodnego z przepisami to Cię zawsze ktoś z forum (nie odbieraj mnie jako złośliwość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 >jest to niezgodne z homologacją auta i niezgodne z przepisami Bez przesady, niczemu i nikomu jako uczestnik ruchu drogowego krzywdy tym nie zrobi, a jedzie na światłach w dzień jak ustawa przykazała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Witam. Zastanawiałem się nad założeniem do stilo świateł DRL bazujących na oryginalnych > reflektorach stilo. aukcja do takiego modułu Może ktoś już coś takiego robił ?? Ja osobiści > mam wątpliwości co do błędu żarówek w momencie gdy ustawi się mniejsze natężenie światła np. > na 50% Bardzo chętnie wysłucham jakichś mądrych wypowiedzi. ja od 2 tygodni mam moduł drl na długich światłach w moim stilo MW , tylko ja kupiłem taki za 55 pln kurg czy jakoś tak się nazywał , żadnych błedów nie ma , wszystko estetycznie zrobiłem w tej skrzynce z akumulatorem , działa OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Witam. Zastanawiałem się nad założeniem do stilo świateł DRL bazujących na oryginalnych > reflektorach stilo. aukcja do takiego modułu Może ktoś już coś takiego robił ?? Ja osobiści > mam wątpliwości co do błędu żarówek w momencie gdy ustawi się mniejsze natężenie światła np. > na 50% Bardzo chętnie wysłucham jakichś mądrych wypowiedzi. Osobiście bym to zrobił na p.mgłowych tym bardziej ze są montowane w lampach, wczoraj śmigałem na takich i powiem że głupi nie zauważy a mądry pomyśli że tak jest, co do regulacji, muszę się przyjrzeć jak jest podawane napięcie na żarówki i taki sterownik idzie zmontować za parę groszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Osobiście bym to zrobił na p.mgłowych tym bardziej ze są montowane w lampach, wczoraj śmigałem na > takich i powiem że głupi nie zauważy a mądry pomyśli że tak jest, co do regulacji, muszę się > przyjrzeć jak jest podawane napięcie na żarówki i taki sterownik idzie zmontować za parę > groszy Ze schematu wynika że body na wyjściu nr 8 (kabel błękitno zielony) wystawia sygnał niski który załącza przekaźnik T14 w komorze silnika. Tym przekaźnikiem załączane są obie lampy przeciwmgielne (kabel szaro czarny do jednej i czerwono pomarańczowy do drugiej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > Bez przesady, niczemu i nikomu jako uczestnik ruchu drogowego krzywdy tym nie zrobi... Krzywdę to zrobi jedynie sobie jak przy jakiejś kontroli ktoś, znający przepisy, zatrzyma mu dowód rejestracyjny > a jedzie na światłach w dzień jak ustawa przykazała. Ustawa "przykazała" jazdę w dzień z włączonymi światłami mijania lub dziennymi, a nie z takimi wynalazkami "Pomysłowego Dobromira" . Idąc dalej Twoim tokiem myślenia to można byłoby jeździć w dzień z włączonymi światłami pozycyjnymi. Też będzie się jechało "...na światłach w dzień..." . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraz34 Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 czyli reasumując ... nie jest to legalne tak do końca i każdy montując takie coś robi to na własną odpowiedzialność... ale tak jak w tym modelu co podałem są jeszcze inne opcje np. doświetlanie zakrętów czy opcja coming/leaving gdzie w stilo jest tylko opcja odprowadzania. Jest sens montować takie coś ?? dodam jeszcze ze miałem kiedyś zwykłe światła do jazdy dziennej ale po stłuczce szlag je trafił. Można by zamontować nowe ale po raz kolejny wiercić w zderzaku i bawić się z tym nie chce mi się. Podobają mi się jeszcze ale już nie wiem co gorsze ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > ...nie jest to legalne tak do końca i każdy montując takie coś robi to na własną odpowiedzialność... Nic dodać nic ująć. Ja bym to podsumował jeszcze inaczej (jak mawia mój kolega) - "Jesteśmy już dużymi chłopcami i powinniśmy wiedzieć co robimy". A co do propozycji Kazzariego z allegro to za prawie 200 zł dostaniesz zestaw diod led do zamontowania w reflektorze, który musisz najpierw sam rozebrać, zamontować "to" i później ów reflektor złożyć. A poza tym zwróć uwagę, że wszystkie te zdjęcia są robione głównie w ciemnym pomieszczeniu albo w aucie z odległości 1 metra. Pytanie jak bardzo są widoczne te "światła LED" w dzień w aucie stojącym w słońcu z odległości 50-100 metrów? Ja bym to olał, ale to nie ja chcę to montować więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Krzywdę to zrobi jedynie sobie jak przy jakiejś kontroli ktoś, znający przepisy, zatrzyma mu dowód > rejestracyjny > Ustawa "przykazała" jazdę w dzień z włączonymi światłami mijania lub dziennymi, a nie z takimi > wynalazkami "Pomysłowego Dobromira" . Idąc dalej Twoim tokiem myślenia to można byłoby jeździć > w dzień z włączonymi światłami pozycyjnymi. Też będzie się jechało "...na światłach w > dzień..." . bez przesady, światła świecą na wprost ze zmniejszoną mocą i nikogo nie rażą a są doskonale widoczne, lepiej niż "homologowane" ledy gdzieś w kratkach. Rozwiązanie to stosowane kiedyś było kiedyś w Audi i jakiś amerykańcach Ustawa nakazuje tez jazdę z określonymi prędkościami i nie mów mi że nie zdarzyło ci się tego przepisu złamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 >Idąc dalej Twoim tokiem myślenia to można byłoby jeździć > w dzień z włączonymi światłami pozycyjnymi. Też będzie się jechało "...na światłach w > dzień..." . A co pozycyjne mają wspólnego z około 20 watami (po zmniejszeniu) mocy drogowych użytych jako dzienne. Ja przez 5 lat jako dziennych używałem pm, a mijania miałem pewne do jazdy po zmroku i jeździł bym tak dalej, tylko po montażu licznika abartha w dzień na wyświetlaczu nic nie widziałem i byłem zmuszony zamontować "normalne" dzienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > bez przesady, światła świecą na wprost ze zmniejszoną mocą i nikogo nie rażą a są doskonale > widoczne, lepiej niż "homologowane" ledy gdzieś w kratkach. Rozwiązanie to stosowane kiedyś > było kiedyś w Audi i jakiś amerykańcach > Ustawa nakazuje tez jazdę z określonymi prędkościami i nie mów mi że nie zdarzyło ci się tego > przepisu złamać. Nie w tym rzecz, żeby się wymądrzać tylko - tak jak tu już było napisane - można dostać mandat za jazdę z włączonymi światłami drogowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Nie w tym rzecz, żeby się wymądrzać tylko - tak jak tu już było napisane - można dostać mandat za > jazdę z włączonymi światłami drogowymi. No, nareszcie ktoś zaczął czytać ze zrozumieniem Dla tych co nie zrozumieli - napisałem, że największą szkodę to używający takiego (jak wyżej wspomniane) urządzenia zrobi sobie sam, bo będzie jeździł z niehomologowanym oświetleniem, ale jeżeli tak chce, jest świadom ewentualnych konsekwencji i mu sie to podoba - to jego sprawa. Ja sam używałem świateł działajacych na tej samej zasadzie (w VW Passacie z 92'), ale były to reflektory i układ sterujący montowane fabrycznie (z homologacją) w autach na Kanadę i USA (było to montowane już od roku 1990). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > A tu kolejny powód: > http://forum.autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=288167946&page=0 czyli jak mi ukradną szybkę z lusterka to mam nie kupować kolejnej bo też mi ukradną i mam kupić takie ? >> klik << Regulacja będzie a na takie się nikt nie połasi chyba...... > bez przesady, światła świecą na wprost ze zmniejszoną mocą i nikogo nie rażą a są doskonale > widoczne, lepiej niż "homologowane" ledy gdzieś w kratkach. serio? ostatnio dość mocno się interesowałem tematem ale nie dla siebie tylko do innego auta. Można kupić dodatkowe homologowane DRL które świecą na tyle jasno że nawet w jasny słoneczny dzień widać z 50-100m bez problemu i bez wypatrywania czy świecą. > Rozwiązanie to stosowane kiedyś > było kiedyś w Audi mówisz o tych modelach co miały bixenony i obok soczewek miały światła DRL które wyglądały jak tradycyjne światła drogowe? Poza tym jeśli to rozwiązanie wychodziło seryjnie to na 100% ma homologacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > zrób coś niezgodnego z przepisami to Cię zawsze ktoś z forum > (nie odbieraj mnie jako złośliwość) oj tam nie od razu - zasygnalizowałem koledze że jest to niezgodne z przepisami PORD i że może mieć potencjalne problemy przy rutynowej kontroli, przeglądzie bądź próbie odzyskania odszkodowania przy ewentualnej kolizji..... ("panie on w dzień miał włączone światła drogowe i świecił mi prosto w oczy i mnie oślepił......") To co kto montuje do auta to jest jego indywidualna sprawa a to że jest to niezgodne z przepisami to trzeba mu zasygnalizować bo może nie wie o tym fakcie. Sprzedający na pewno o tym nie poinformuje bo on chce sprzedać swój produkt i zarobić. A jak go potem kupujący wykorzysta i czy zgodnie z prawe czy jego przeznaczeniem to już go wcale nie obchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > czyli jak mi ukradną szybkę z lusterka to mam nie kupować kolejnej bo też mi ukradną i mam kupić > takie ? serio? ostatnio dość mocno się interesowałem tematem ale nie dla siebie tylko do > innego auta. Można kupić dodatkowe homologowane DRL które świecą na tyle jasno że nawet w > jasny słoneczny dzień widać z 50-100m bez problemu i bez wypatrywania czy świecą. w stilo nie ma miejsca żeby wyglądało to tak żeby miało ręce i nogi bez oszpecania auta > mówisz o tych modelach co miały bixenony i obok soczewek miały światła DRL które wyglądały jak > tradycyjne światła drogowe? Poza tym jeśli to rozwiązanie wychodziło seryjnie to na 100% ma > homologacje kolega niżej napisał w czym min takie rozwiązanie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > No, nareszcie ktoś zaczął czytać ze zrozumieniem > Dla tych co nie zrozumieli - napisałem, że największą szkodę to używający takiego (jak wyżej > wspomniane) urządzenia zrobi sobie sam, bo będzie jeździł z niehomologowanym oświetleniem, ale > jeżeli tak chce, jest świadom ewentualnych konsekwencji i mu sie to podoba - to jego sprawa. > Ja sam używałem świateł działajacych na tej samej zasadzie (w VW Passacie z 92'), ale były to > reflektory i układ sterujący montowane fabrycznie (z homologacją) w autach na Kanadę i USA > (było to montowane już od roku 1990). ale powiedz mi proszę jaką szkodę sobie robię ? 80% LED nie powinno być w ogóle dopuszczonych do sprzedaży ale co tam ważne że RL na kloszu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > ale powiedz mi proszę jaką szkodę sobie robię? Ano taką, że (jak już wcześniej napisałem) w czasie kontroli (policyjnej, przeglądu diagnostycznego, itp., itd.) jeżeli trafisz na "dociekliwego" to możesz stracić dowód rejestracyjny do chwili usunięcia tej "modyfikacji". > 80% LED nie powinno być w ogóle dopuszczonych do sprzedaży... A to jest zupełnie osobny temat! Ale spowodowany on jest głównie podejściem właścicieli owych 80% aut, którzy traktują temat świateł do jazdy dziennej w podobny sposób jak Ty - "Nieważne, że niezgodne z przepisami, ale ważne, że mi się podoba i jest tanie". Ja np. mam zamontowane światła NSSC 523 HP, które mają oficjalną homologację i do każdego kompletu jest dołączony certyfikat. Były one już kilkukrotnie sprawdzane przez diagnostów jak i policję drogową i nigdy nie było do nich i ich podłączenia najmniejszych zastrzeżeń. Więc jak się chce to można zrobić coś co ma sens i jest zgodne z przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > w stilo nie ma miejsca żeby wyglądało to tak żeby miało ręce i nogi bez oszpecania auta najwyraźniej nie znalazłeś tego na forum więc podlinkuję wątek z końca listopada..... kolega Adam3206 chwalił się swoimi światłami do jazdy dziennej NSSC 523 HP - uważam że są to światła jako jedyne pasują idealnie do zderzaka stilo. Światła wyglądają ok nie szpecą, widać je dość jasno z pewnej odległości a co najważniejsze mają dopuszczenie do ruchu PS. mam nadzieje ze kolega Adam3206 nie będzie miał nic przeciwko że podlinkowałem jego zdjęcia..... http://zapodaj.net/da5ecacfe23d9.jpg.html http://zapodaj.net/36bfa7fcc6490.jpg.html http://zapodaj.net/f78b4caf80956.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Były one już kilkukrotnie sprawdzane przez diagnostów jak i policję drogową i nigdy nie było do nich i ich podłączenia najmniejszych zastrzeżeń. Ja jak napisałem mam zamontowane dzienne i nikogo przez tyle lat nie interesowało sprawdzanie co mają napisane na kloszu, świecą dobrze i to jest ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraz34 Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > kolega Adam3206 chwalił się swoimi światłami do jazdy dziennej NSSC 523 HP - uważam że są to > światła jako jedyne pasują idealnie do zderzaka stilo. Światła wyglądają ok nie szpecą, widać Ale jak widać jest to auto w wersji 3d... niestety ale już sam przód takiego samochodu jest ładniejszy niż w wersji 5d, światła takie w wersji 5d już tak dobrze nie będą wyglądać niestety ... Wydaje mi się że jest to temat rzeka. Każdemu podoba się coś innego... A czy zabiorą dowód czy nie w światłach "nie legalnych" to tylko kwestia szczęścia czy bardziej pecha i to jak kto ma gadane ... zawsze można się próbować tłumaczyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Ale jak widać jest to auto w wersji 3d... niestety ale już sam przód takiego samochodu jest > ładniejszy niż w wersji 5d, światła takie w wersji 5d już tak dobrze nie będą wyglądać > niestety ... > Wydaje mi się że jest to temat rzeka. Każdemu podoba się coś innego... A czy zabiorą dowód czy nie > w światłach "nie legalnych" to tylko kwestia szczęścia czy bardziej pecha i to jak kto ma > gadane ... zawsze można się próbować tłumaczyć ... masz racje temat rzeka nie sprawdzałem osobiście ale uważam że te lampy które wyżej podałem również będą pasować do zderzaka 5D..... w jedną listwę bez problemu by można to wkomponowac jak sądzę. Gorzej by było do Schumachera co w sumie nic nie pasuje z porządnych lamp DRL http://ogloszenia.ox.pl/files/notices/2014/12/04/DSC_0035.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Ano taką, że (jak już wcześniej napisałem) w czasie kontroli (policyjnej, przeglądu > diagnostycznego, itp., itd.) jeżeli trafisz na "dociekliwego" to możesz stracić dowód > rejestracyjny do chwili usunięcia tej "modyfikacji". > A to jest zupełnie osobny temat! > Ale spowodowany on jest głównie podejściem właścicieli owych 80% aut, którzy traktują temat świateł > do jazdy dziennej w podobny sposób jak Ty - "Nieważne, że niezgodne z przepisami, ale ważne, > że mi się podoba i jest tanie". O nie mam takiego podejścia kolego, po pierwsze nie jest to tanie (nie mam modułu za 40zł), po drugie w zderzak który mam te po prostu nie pasują i zakryły by mi wlot do IC. Podobanie nie ma nic do rzeczy bo nie ja je oglądam :-) Dla mnie jest ważne że jestem dobrze widoczny, nikogo nie oślepiam a auto nie wygląda jak choinka. Powiem Tobie nawet że kiedyś policmajstry (też Stilo) byli bardzo ciekawi co to za wersja ta moja ... czujesz że łyknęli że to wersja na Szwecję z 4X4 ? > Ja np. mam zamontowane światła NSSC 523 HP, które mają oficjalną homologację i do każdego kompletu > jest dołączony certyfikat. Były one już kilkukrotnie sprawdzane przez diagnostów jak i policję > drogową i nigdy nie było do nich i ich podłączenia najmniejszych zastrzeżeń. Więc jak się chce > to można zrobić coś co ma sens i jest zgodne z przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > najwyraźniej nie znalazłeś tego na forum więc podlinkuję wątek z końca listopada..... > kolega Adam3206 chwalił się swoimi światłami do jazdy dziennej NSSC 523 HP - uważam że są to > światła jako jedyne pasują idealnie do zderzaka stilo. Światła wyglądają ok nie szpecą, widać > je dość jasno z pewnej odległości a co najważniejsze mają dopuszczenie do ruchu > PS. mam nadzieje ze kolega Adam3206 nie będzie miał nic przeciwko że podlinkowałem jego > zdjęcia..... > http://zapodaj.net/da5ecacfe23d9.jpg.html > http://zapodaj.net/36bfa7fcc6490.jpg.html > http://zapodaj.net/f78b4caf80956.jpg.html nie mam tego zderzaka .. bardziej ten z załącznika a tu nie jest tak łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > ...kiedyś policmajstry (też Stilo) byli bardzo ciekawi co to za wersja ta moja ... czujesz, że łyknęli że to wersja na Szwecję z 4X4? Jak widać i wśród policjantów trafiają się ludkowie, którym można wmówić gruszki na wierzbie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Jak widać i wśród policjantów trafiają się ludkowie, którym można wmówić gruszki na wierzbie miałem taki ubaw że nie pytaj :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > nie mam tego zderzaka .. bardziej ten z załącznika a tu nie jest tak łatwo Ah no tak - teraz dokładnie się przyjrzałem ile tam masz miejsca i rzeczywiście nic sensownego włożysz i nie będzie pasować. Tak samo jak w moim Ja poprostu olałem temat dziennych u siebie nie chce szpecić frontu auta ale jednocześnie być zgodnym przepisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > ...rzeczywiście nic sensownego nie włożysz... Może jednak coś uda się dobrać z katalogu firmy Nolden ? Mają całkiem ciekawe propozycje . O produktach Noldena można poczytać również w języku polskim tutaj . Ciekawe czy prowadzą także sprzedaż detaliczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > Może jednak coś uda się dobrać z katalogu firmy Nolden ? Już kiedyś się ich produktami interesowałem. Najwęższe światła z ich oferty maja 140mm a do schumachera potrzeba ok 120mm max żeby wlazło do tych zewnętrznych kratek. U mnie odpada - może kol Bigos78 coś podpasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > Może jednak coś uda się dobrać z katalogu firmy Nolden ? Mają całkiem ciekawe propozycje . > O produktach Noldena można poczytać również w języku polskim tutaj . Ciekawe czy prowadzą także > sprzedaż detaliczną? Ale nawet jakby to zasłonią mi wlot do IC, dlatego temat w tym przypadku odpada. środkowa ramka jest poza wymiarem także tez niezgodnie z przepisami byłoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Ale nawet jakby to zasłonią mi wlot do IC, dlatego temat w tym przypadku odpada. środkowa ramka > jest poza wymiarem także tez niezgodnie z przepisami byłoby. Fajnie by było kupić taki zderzak...: http://www.nsautoforum.com/index.php?topic=2011.0 http://www.fiatforum.com/stilo/165225-2008-brazilian-bumper.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Fajnie by było kupić taki zderzak...: Nie widzę problemu . Pisz do dealera fiata w Brazylii i Ci przyślą, tylko czy wtedy nie będzie on droższy od całego samochodu? Ciekawszą rzeczą, którą zauważyłem jest wreszcie normalne "jak u białych ludzi" umiejscowienie filtra powietrza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Ciekawszą rzeczą, którą zauważyłem jest wreszcie normalne "jak u białych ludzi" umiejscowienie > filtra powietrza! To prawda. Pytanie gdzie się wlewa płynu do spryskiwaczy i jak filtr i rury do IC rozwiązali dla diesla bo chyba foto pokazuje 1.8 (dobrze widzę?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > To prawda. Pytanie gdzie się wlewa płynu do spryskiwaczy i jak filtr i rury do IC rozwiązali dla > diesla bo chyba foto pokazuje 1.8 (dobrze widzę?) tam coś nad zbiorniczkiem wyrównawczym widać, jakaś nakrętka na czerwono. rury pewnie też podobnie poprowadzili jak tu, tylko przodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2015 > Fajnie by było kupić taki zderzak...: > http://www.nsautoforum.com/index.php?topic=2011.0 > http://www.fiatforum.com/stilo/165225-2008-brazilian-bumper.html Zobacz że nie ma wtedy w nim kratek do chłodzenia intercoolera i jeżeli wystepuje w stilonie to po drugiej stronie chłodnicy oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 Coś się w temacie ruszyło, w tym tyg może i za światła się wezmę bo układ prosty - w przeciwieństwie do radia z bravo mix stilo gdzie działa już u mnie od jakiegoś czasu EDYYTA: Jest jakiś przekaźnik w stilonie który załącza się po odpaleniu auta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > Coś się w temacie ruszyło, w tym tyg może i za światła się wezmę bo układ prosty - w > przeciwieństwie do radia z bravo mix stilo gdzie działa już u mnie od jakiegoś czasu > EDYYTA: > Jest jakiś przekaźnik w stilonie który załącza się po odpaleniu auta?? wystarczy wziąć + z alternatora. Zrobiłem tak w pandzie i działało bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > wystarczy wziąć + z alternatora. Zrobiłem tak w pandzie i działało bez problemu. I dzienne świecą non stop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 nie świecą non stop W instalacji świateł dziennych jest przewód który podłączasz pod zasilanie świateł postojowych albo krótkich i w momencie ich włączenia dzienne gasną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > I dzienne świecą non stop? nie jest to powiedziane póki co wychodzi na to że zapalają się jak jest uruchomiony silnik. Zasilanie wystarczy potem puścić przez przekaźnik normalnie zamknięty a jego sterowanie ze świateł i ot cale sterowanie dziennymi gotowe. Dobrze Józek kombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > I dzienne świecą non stop? Oczywiście, że nie. Zasilane są poprzez przekaźnik, który to odcina napięcie w momencie włączenia postojowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > nie jest to powiedziane póki co wychodzi na to że zapalają się jak jest uruchomiony silnik. > Zasilanie wystarczy potem puścić przez przekaźnik normalnie zamknięty a jego sterowanie ze > świateł i ot cale sterowanie dziennymi gotowe. Dobrze Józek kombinuje dokładnie tak to zrobiłem w poprzednim samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > EDYYTA: > Jest jakiś przekaźnik w stilonie który załącza się po odpaleniu auta?? Nie ma ale w skrzynce bezpieczników koło aku jest jedno wolne miejsce na przekaźnik i jedno wolne miejsce na bezpiecznik, Ja nie lubię chamskiej rzeźby i wykorzystałem te miejsca. Kupiłem ładną skrzyneczkę od cromy i zrobiłem z dwóch skrzynek jedną Tak to wyglądało podczas roboty A tak po robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > Nie ma ale w skrzynce bezpieczników koło aku jest jedno wolne miejsce na przekaźnik i jedno wolne > miejsce na bezpiecznik Wspomaganie zapewne body odpala bo chwilę po odpaleniu auta czuć dygniecie ze wspomaganie działa, zapewne ma gdzieś swój przekaźnik i tam by pasowało się wpiąć Ledów nie chcę tylko halogeny wysterowane PWM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Wspomaganie zapewne body odpala bo chwilę po odpaleniu auta czuć dygniecie ze wspomaganie działa, > zapewne ma gdzieś swój przekaźnik i tam by pasowało się wpiąć > Ledów nie chcę tylko halogeny wysterowane PWM Ze schematu wynika że wszystko komunikuje się za pomocą CANa. Możesz jedynie sprawdzić kiedy pojawia się napięcie na bezpieczniku F24 10A przy aku (ale chyba to będzie po kluczyku a nie po uruchomieniu silnika). Możesz też posprawdzać same wtyczki od centralki wspomagania. Może się gdzieś pojawia napięcie (lub masa) po uruchomieniu silnika, którym można sterować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Ledów nie chcę tylko halogeny wysterowane PWM halogeny działają dopiero po włączeniu pozycji chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > halogeny działają dopiero po włączeniu pozycji chyba Niezależne zasilanie po uruchomieniu silnika i poprzez PWM obniżenie napięcia, po włączeniu świateł halogeny da się włączyć jak w oryginale, najprościej wpiąć się pod przekaźnik pod pin na wyjście na żarówki aby bezpiecznik pozostał ori w instalacji a zasilanie może być i z aku, aby poszukać plusa po uruchomieniu silnika ew po zapłonie i spiąć P.S. Na postojówki idzie normalnie plus w wiązce, czy minus, bo wiem że body podaje masę na przekaźniki ale na lampy już idzie plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.