Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

rafallo

TVN Turbo ( Czas Tuningu ) na CentoZlocie.

Recommended Posts

> na kołach ma tyle ile na wykresie więc albo doczytaj albo niepisz bo

> to świadczy o twojej małej wiedzy

> widzisz jaki jest przebieg mocy i momentu.... to już wiesz dlaczego

> jeździ tak a nie inaczej......

> 1. fura niezostała zrobiona SPECJALNIE pod 400m bo Piotrek jeździ nią

> na codzień

> 2. wystarczy włączyć jeden przycisk i z magicznych koni robi się

> marne 600KM które spokojnie wystarczają do dobrego

> przemieszczania się po mieście i trasach

> 3. przy naszych warónkach to to jest naprawde wyczyn zrobić taki czas

> niewiesz dlaczego...... szkoda

szkoda gadac, wykres masakryczny zolta.gif ja bym go troche w corelu poprawił, aby jeździć na takim małym zakresie to fura musi byc dobrze przygotowana, mam nadzieje ze twoja suszarka dmucha bardziej po całości bo inaczej info o trakcji nie pomoze ok.gif ale dzięki ze go wygrzebałeś bo byłem ciekaw jak to wyglada, teraz sie sprawa jasa zrobiła, nie ma to jak tajne dojścia do SSS

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bede w Borkach, chętnie stane z kilkoma autami jeśli będzie 1/4

> mili...

> EOT.!

> Pzdr.

To nie ma sensu bo ty i tak powiesz że źle Tobie bieg wszedł albo ze zbyt dużych obrotów ruszyłeś

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To nie ma sensu bo ty i tak powiesz że źle Tobie bieg wszedł albo ze

> zbyt dużych obrotów ruszyłeś

> pzdr

uuuu, to źle trafiłeś...

zawsze robie 3 starty... jedziemy 3 razy, jak komuś coś nie wyjdzie, trudno, wynik jest wynik!

Takie są zasady!

Tak czy siak, czekam na Clio 1.2 60KM w Borkach biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> uuuu, to źle trafiłeś...

> zawsze robie 3 starty... jedziemy 3 razy, jak komuś coś nie wyjdzie,

> trudno, wynik jest wynik!

> Takie są zasady!

> Tak czy siak, czekam na Clio 1.2 60KM w Borkach

hmm no może nie 60 a 65 bo z racji małego uszkodzenia głowicy była lekko poprawiana no i obowiązkowy tłumik Ultera i stożk na przypał jest, ale skoro 1.6 objeżdżasz to tobie różnicy nie zrobi, do zobaczenia na kresce

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wariacik,w końcu my musimy stanąć na kresce co bym się chciał zrewanżować za te baty co zebrałem na spalarce jak miałem zamulone auto.....chociaż teraz m sie już spzregło kończy więc też nie będzie sprawiedliwie..........może jakoś kiedyś na prostej prz naszym Petrolocie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmm no może nie 60 a 65 bo z racji małego uszkodzenia głowicy była

> lekko poprawiana no i obowiązkowy tłumik Ultera i stożk na

> przypał jest, ale skoro 1.6 objeżdżasz to tobie różnicy nie

> zrobi, do zobaczenia na kresce

> pzdr

Miałobyc Clio 1.2 60KM, hmmm.... ciekawie sie dzieje...

Juz jest "dłubane" Clio.. biglaugh.gifbiglaugh.gif a w Borkach na starcie stanie Williams... rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wariacik,w końcu my musimy stanąć na kresce co bym się chciał

> zrewanżować za te baty co zebrałem na spalarce jak miałem

> zamulone auto.....chociaż teraz m sie już spzregło kończy więc

> też nie będzie sprawiedliwie..........może jakoś kiedyś na

> prostej prz naszym Petrolocie...

Zawsze chętny jestem, daj znać jak będizesz gotowy to znów Ci baty spuszcze cool.gif

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałobyc Clio 1.2 60KM, hmmm.... ciekawie sie dzieje...

> Juz jest "dłubane" Clio.. a w Borkach na starcie stanie

> Williams...

No fakt z byt sie z tą serją rozpędziłęm, przepraszam, ale Tobie to bez różnicy skoro 1,6 oblatujesz to 5 KM w te czy we wte w 1,2 nie robi ci róznicy ok.gif

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No fakt z byt sie z tą serją rozpędziłęm, przepraszam, ale Tobie to

> bez różnicy skoro 1,6 oblatujesz to 5 KM w te czy we wte w 1,2

> nie robi ci róznicy

> pzdr

no bo w zasadzie 5km to nie dużo rotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam wlasne zdanie na to wpisy kolegi massa ale twoj z tym 1.2 60km mnie rozbil. Albo ja mam dziwna serie albo trafialem na ciapciaki bo 1.2 clio to naprawde nie mialo szans hehe.gif plus pare diselkow clio tez objechalem. Nie chce zeby teraz wyszlo ze jestem jakis ą ę poprostu wiem co obierzdzam na miescie i clio 1.2 nie bylo do tej pory zawodnikiem.

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No fakt z byt sie z tą serją rozpędziłęm, przepraszam, ale Tobie to

> bez różnicy skoro 1,6 oblatujesz to 5 KM w te czy we wte w 1,2

> nie robi ci róznicy

> pzdr

Ok, bez roźnicy...

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zawsze chętny jestem, daj znać jak będizesz gotowy to znów Ci baty

> spuszcze

> pzdr

myśle że teraz będzie inaczej,heh,może teraz nasze "seryjne"dziewińsety są równe........pssss.Chciałem Ce ostatnio odwiedzić w pracy bo akurat byłem z dokumentami na porcie ale Cie nie było.....zgadnij kto był food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> myśle że teraz będzie inaczej,heh,może teraz nasze

> "seryjne"dziewińsety są równe........pssss.Chciałem Ce ostatnio

> odwiedzić w pracy bo akurat byłem z dokumentami na porcie ale

> Cie nie było

ostatnio mniej pracowałem bo sesja była

> .....zgadnij kto był

Koteczek cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja mam wlasne zdanie na to wpisy kolegi massa ale twoj z tym 1.2 60km

> mnie rozbil. Albo ja mam dziwna serie albo trafialem na

> ciapciaki bo 1.2 clio to naprawde nie mialo szans plus pare

> diselkow clio tez objechalem. Nie chce zeby teraz wyszlo ze

> jestem jakis ą ę poprostu wiem co obierzdzam na miescie i clio

> 1.2 nie bylo do tej pory zawodnikiem.

> Pozdro!

Zapraszam na kreske to sprawdzimy twojom serje, pare SC sie jusz przekonało że Kijówka 1,2 tysz potrafi, może na łącznik między fotelem a kierownicą słaby trafiłeś

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ostatnio mniej pracowałem bo sesja była

> Koteczek

niom food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zapraszam na kreske to sprawdzimy twojom serje, pare SC sie jusz

> przekonało że Kijówka 1,2 tysz potrafi, może na łącznik między

> fotelem a kierownicą słaby trafiłeś

> pzdr

No mozliwe albo ty masz tak sama dobra serie jak ja ok.gif

Niestety na kresce juz sie nie spotkamy bo troche chce podlubac i serii nie bedzie zlosnik.gif

Ale pozdrawiam i gratuluje potforka yay.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No mozliwe albo ty masz tak sama dobra serie jak ja

> Niestety na kresce juz sie nie spotkamy bo troche chce podlubac i

> serii nie bedzie

> Ale pozdrawiam i gratuluje potforka

Nio chyba mi sie pofarciło że z fabryki dobry egzemplarz wyjechał smile.gif

A potforek z niego żaden poprostu trza umiec kozystać z tego co sie ma pod machą

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nio chyba mi sie pofarciło że z fabryki dobry egzemplarz wyjechał

> A potforek z niego żaden poprostu trza umiec kozystać z tego co sie

> ma pod machą

> pzdr

waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe a czy jak ktos ma cywilna wersje cinkusia mzna tez Was odwiedzic??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pewnie ze tak waytogo.gif zlot jest dla wszystkich a nie tylko dlatych co maja podlubane auta ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli moj furak będzie miał oficialną prezentacje w czas tuningu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli moj furak będzie miał oficialną prezentacje w czas tuningu :D

no no ,ładnie sie wstrzeliłeś waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> szkoda gadac, wykres masakryczny ja bym go troche w corelu

> poprawił, aby jeździć na takim małym zakresie to fura musi byc

> dobrze przygotowana, mam nadzieje ze twoja suszarka dmucha

> bardziej po całości bo inaczej info o trakcji nie pomoze ale

> dzięki ze go wygrzebałeś bo byłem ciekaw jak to wyglada, teraz

> sie sprawa jasa zrobiła, nie ma to jak tajne dojścia do SSS

fura JEST dobrze przygotowana ok.gif a czasy jakie są taki każdy widzi oslabiony.gif i to właśnie przez trakcję której niema oslabiony.gif i to właśnie przez taką charakterystyke silnika i turbiny oslabiony.gif niemniej jednak moc miał być duża i jest duża zlosnik.gifok.gif a jak będzie trakcja to i będą wyniki zlosnik.gif

moja furka ma malutkiego świstaczka który pompuje od smego dołu więc niema problemu z takim strzałem mocy ale jest problem przy dosyć sporym obciążeniu na ukł.napędowy bo lepiej jest jednak mieć moc i moment trochę wyżej zlosnik.gif bo jak już się furka rusza to niema aż takich obciążeń zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a czy ja kiedys twierdzilem ze nie masz?

Ty nie ale jest kilku takich co mówi że niemam zlosnik.gifoslabiony.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zgnoili, fakt... za to ze objechałem Punto 1.6, ze objechałem wielka

> Omege Kombi, za to ze napisałem ze mam ok 12sek do 100, a sej

> seria, itp, itd. wiec dałem spokój, zablokowałem konto... i mam

> nadzieje spotkac niektorych na swiatłach kiedyś, za rok moze

> dwa...

Nieznasz ludzi ...nieznasz samochodów .....

> Pzdr.

> a tez miałem juz dość czytanie postów w stylu " Mam 600koniów, chce

> miec 800"

a co w tym złego ?? ja mam 100KM a chce mieć 250KM lalalaaaaaa moge czasem takiego posta dawać biglaugh.gif tesz będziesz miał dosyć?? tesz stwierdzisz że to niemożliwe?? tesz będziesz twierdził że się lansuje??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wsumie masz racje napewno takie cos byloby przydatne, bo takto

> pytajac na forum co zrobic zeby dziewienceta troszke lepiej

> jechala otrzymuje sie tylko jedna odpowiedz zmien silnik , a

> przeciez domowymi sposobami tez mozna sprawic zeby auto jechalo

> troche szybciej

> pozdro

no generalnie masz trochę racji ale i sporo sie mylisz zlosnik.gif

jusz tłumacze zlosnik.gifwsadzając jakąkolwiek kase w 700 czy 900 poprostu ją wsadzasz a rezultaty są mizerne.... jeśli ktoś chce usprawnić poruszanie się po drogch 700 czy 900 to albo niech odłoży tą kaskę co chce wsadzić na konto albo lokate zlosnik.gif i odczeka trochę a potam zapoda 1.2 (dlatego 1.2 bo przy 1.1 zmienia się praktycznie to samo a rezultat jest o wiele lapsiejszy czy nieznacznie wyższych kosztach) ALBO poprostu z odłożonych pieniędzy kupi na podmiankę kompletnego CC/SC 1.1 ok.gif

Wielu którzy myśleli że uda się coś wyciągnąć z 900 o 700 niewspomnę zlosnik.gif dopiero po dłuższym czasie i wsadzeniu kasy która spokojnie wystarczyła by na wsadzenie 1.2 dostawała olśnienia zlosnik.gifyikes.gif i zapodawała 1.2 zlosnik.gifok.gif bo to:

1. bardzo dobry silnik

2. bardzo mocny silnik

3. naprawa niejest aż tak pracochłonna jak w przypadku 700 i 900

4. części są ogólno dostępne i wcale nie droższe od 700 i 900

ja tam widze same plusy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zapraszam na kreske to sprawdzimy twojom serje, pare SC sie jusz

> przekonało że Kijówka 1,2 tysz potrafi, może na łącznik między

> fotelem a kierownicą słaby trafiłeś

> pzdr

ja sie mogę z Tobą złapać mam serie jak sie patrzy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja sie mogę z Tobą złapać mam serie jak sie patrzy

Fixxer tysz tak mówił smirk.gif a bencki dostał

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Fixxer tysz tak mówił a bencki dostał

> pzdr

a czy ja powiedziałęm, że dostaniesz smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak trzymać ok.gif

zapewne beda jeszcze inne madia...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no generalnie masz trochę racji ale i sporo sie mylisz

> jusz tłumacze wsadzając jakąkolwiek kase w 700 czy 900 poprostu ją

> wsadzasz a rezultaty są mizerne.... jeśli ktoś chce usprawnić

> poruszanie się po drogch 700 czy 900 to albo niech odłoży tą

> kaskę co chce wsadzić na konto albo lokate i odczeka trochę a

> potam zapoda 1.2 (dlatego 1.2 bo przy 1.1 zmienia się

> praktycznie to samo a rezultat jest o wiele lapsiejszy czy

> nieznacznie wyższych kosztach) ALBO poprostu z odłożonych

> pieniędzy kupi na podmiankę kompletnego CC/SC 1.1

> Wielu którzy myśleli że uda się coś wyciągnąć z 900 o 700 niewspomnę

> dopiero po dłuższym czasie i wsadzeniu kasy która spokojnie

> wystarczyła by na wsadzenie 1.2 dostawała olśnienia i

> zapodawała 1.2 bo to:

> 1. bardzo dobry silnik

> 2. bardzo mocny silnik

> 3. naprawa niejest aż tak pracochłonna jak w przypadku 700 i 900

> 4. części są ogólno dostępne i wcale nie droższe od 700 i 900

> ja tam widze same plusy

wszystko to rozumiem, i wiem otym dobrze, ale mowiac o dlubaniu 900 chodzilo mi o cos takiego jak naprzyklad, poprawienie glowicy przy okazji wymiany uszczelki( chodzilo mi o mody tego typu ktore sa robione przy okazji innych prac i o mody ktore praktycznie nic niekosztuja bo sa wykonywane samemu zlosnik.gif)

a jesli chodzi o pchanie jakis czipsow za 800 czy 1000 zl, czy tym podobne sprawy to jestem temu w stu procentach przeciwny, bo to niema sensu

20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wszystko to rozumiem, i wiem otym dobrze, ale mowiac o dlubaniu 900

> chodzilo mi o cos takiego jak naprzyklad, poprawienie glowicy

> przy okazji wymiany uszczelki( chodzilo mi o mody tego typu

> ktore sa robione przy okazji innych prac i o mody ktore

> praktycznie nic niekosztuja bo sa wykonywane samemu )

> a jesli chodzi o pchanie jakis czipsow za 800 czy 1000 zl, czy tym

> podobne sprawy to jestem temu w stu procentach przeciwny, bo to

> niema sensu

no i gitara zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a czy ja powiedziałęm, że dostaniesz

nigdzie, ja taki luźno myślący jestem biglaugh.gif ogólnie mozemy sie złapać jak Kijówke od brata wyrwe a z mojom kosiarom tysz możemy spróbować zlosnik.gif

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no generalnie masz trochę racji ale i sporo sie mylisz

> jusz tłumacze wsadzając jakąkolwiek kase w 700 czy 900 poprostu ją

> wsadzasz a rezultaty są mizerne.... jeśli ktoś chce usprawnić

> poruszanie się po drogch 700 czy 900 to albo niech odłoży tą

> kaskę co chce wsadzić na konto albo lokate i odczeka trochę a

> potam zapoda 1.2 (dlatego 1.2 bo przy 1.1 zmienia się

> praktycznie to samo a rezultat jest o wiele lapsiejszy czy

> nieznacznie wyższych kosztach) ALBO poprostu z odłożonych

> pieniędzy kupi na podmiankę kompletnego CC/SC 1.1

> Wielu którzy myśleli że uda się coś wyciągnąć z 900 o 700 niewspomnę

> dopiero po dłuższym czasie i wsadzeniu kasy która spokojnie

> wystarczyła by na wsadzenie 1.2 dostawała olśnienia i

> zapodawała 1.2 bo to:

> 1. bardzo dobry silnik

> 2. bardzo mocny silnik

> 3. naprawa niejest aż tak pracochłonna jak w przypadku 700 i 900

> 4. części są ogólno dostępne i wcale nie droższe od 700 i 900

> ja tam widze same plusy

masz qrde rację ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli moj furak będzie miał oficialną prezentacje w czas tuningu :D

bialych nie filmuja zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przed chwilą dostałem maila z odpowiedzią od producentów "Czas

> Tuningu" . Najprawdopodobniej odwiedzą nas z kamerą na

> Centozlocie. Narazie z Jamirem będziemy kontynuować sprawę ,

> także panowie i panie szykujcie furki bo będziemy w TV

no no . Milutko zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.