Skocz do zawartości

1.6 DOHC W Uno


cukierkowy

Rekomendowane odpowiedzi

hehhe widze że wątek się rozwinął... a teraz wszytkich zawiodę gdyż...

byłem wczoraj na zlocie w Leclercu i gadałem z Lukiem... no i wniosek jest jeden - należy wrzucić 16v od sieny... W sumie nie ma sensu się bawić z DOHCem (chociaż posiadanie jedyneko w polsce jest fajną sprawą...) skoro można mieć coś mocniejszego mniejszym nakładem pracy... Co myslicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sumie nie ma sensu

> się bawić z DOHCem (chociaż posiadanie jedyneko w polsce jest

> fajną sprawą...) skoro można mieć coś mocniejszego mniejszym

> nakładem pracy... Co myslicie???

myslicie, ze jesli uwazasz sie za jedynego kotry chcial miec 1.6 DOHC w uno to sie mylisz.

co wiecej, sa tacy, ktorzy juz taki silnik do uno wlozyli.

co wiecej-wcale nie zamierzaja na tym poprzestac.

smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie to nawet jakby ta skrzynia spasowala to nie wytrzyma za dlugo... Zakladam, ze po to wkladasz mocniejszy silnik zeby jezdzic tym szybko a nie jak dziadek do kosciola zeby.GIF

Z hamulcami najlepiej zrobic tak: na przod najwieksze tarcze jak sie da, z tylu szkoda zachodu z wkladaniem tarcz, bo hamuje przod. Do tego jakis sensowny rozmiar opon, np. 195 i bedzie hamowalo pieknie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najlepsze hamule podobno oid palio...

to juz zalezy na jakich kolach zamierzasz smigac.

jesli chodzi o hamulce to wybor jest duzy. od uno turbo poprzez punto gt, crome, palio a konczac na roznych lanciach.

> Co do dohców to nie słyszałem o ani jednym...

gwarantzuje ci, ze jest tu osoba majaca pod maska uno 1.6 dohc (i nie ochodzi o silnik ze sieny).

tyle, ze chyba osobnik ten od dwoch dni kompa nie dotyka bo cos milczy uparcie... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe no to pozdrawiam...

> Chce jeździć na 14"

> już postanowione z tym 16v (a że to też dohc...) to dołączam do elit

Jest jedna mala roznica - koszta. W przypadku 1.6 8v za 900 zl masz cala lancie z ktorej przekladasz praktycznie caly przod, przy 16v za 900zl masz ... hmmm glowice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik w Uno ze sieny to bardzo fajna sprawa nie martw się i tak

> bedzie najprawdopodobniej tylko Was dwóch z takim silnikiem

Dosc kosztowny interes, chyba ze trafi sie rozbitka, albo import z UK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jestesmy przy 1,6 DOHC to czy moze wiecei czy byl by jakis przyrost mocy po takich oto zmianach: splanowanie glowicy o ok 1mm, polerowanie kanalu dolotowego, wywalenie katalizatora, zmiana walkow rozrzadu z 2,0 DOHC.

Moze ktos sie oriantuje ile by takie cos kosztowalo i ewentualnie ile KM by przybylo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro jestesmy przy 1,6 DOHC to czy moze wiecei czy byl by jakis

> przyrost mocy po takich oto zmianach:

> splanowanie glowicy o ok 1mm,

Tyle nie da sie w tym silniku

> polerowanie kanalu dolotowego,

Poprawia kluture pracy silnika, chyba ze dochodzi do tego zmiana ich srednicy

> wywalenie katalizatora,

Oddtyka wydech

> zmiana walkow rozrzadu z 2,0 DOHC.

Wieksze otwarcie zaworu = wiekszy przeplyw

> Moze ktos sie oriantuje ile by takie cos kosztowalo i ewentualnie ile

> KM by przybylo?

Obrobka glowicy - to koszt od 400 do 2000 zl (zalzenie co i gdzie)

Wywalenie kata - jakies 50 - 100 zl

Walki - jeden w granicach 150 - 200 zl

Przyrost mocy w granicach 10 - 20 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bini0 kurde... no nie wiedziałem - aleś tajemniczy... szacun za to co

> zrobiłeś ja niestety idę mniejszą linią oporu

To tak jak pislaem szukaj robitka albo importu z UK - bo silniki 1.6 16v luzem sa w cenach 3 - 3,5 tys

A skoro juz sie wydalo to zapraszam na http://www.projekt900.fiatuno.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pełen silnik ze skrzynią łapami i osprzętem za 2000

Fajnie by było wziąć rozbitka, ale to już minimum 3500 tak jak mówisz...

W rozbitku jest jeszcze motyw taki że można wyprzedać części... ale najpierw trzeba zainwestować... a ja nie mam nadmiaru kasy :/

Jak chcesz kontakt o tej Delcie całej to wyślij mi na priv... w sumie fajna oferta.... Ja jak patzryłęm ile się narobiłeś z tymi mocowaniami to zwątpiłem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sporo pracy to mało powiedziane... apowiedz mi czy auto już jeździ

> normalnie... i jeżeli tak to jakie są wrażenia...? zwija się???

Auto obecnie jest na dotarciu, a ja walcze z luzami na zaworach - a poza tym aura nie sprzyjala jazdom (mam letnie opony). Ale z racji tej ze pogoda w miare sie unormowala beda mogl zaczac normalnie jezdzic.

Po paru jazdach probnych moge powiedziec ze calkim niezle sie zbiera, chodz mam problem z gora (mam nadzieje ze to kwestja wyregulowania cisnienia paliwa) no i auto jest dosc podsterowne (jednak przod niezle ciazy), za to hamulce sa przyzwoite (z tym ze biora bardzo u dolu - kwestja korektora sily hamowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zakładałes stabilizator (z tego co pamiętam to to było 900 więc nie miał seryjnego...)

Jak jeździłęm z Lukiem szesnastką to do 3000 trochę muł, ale potem rakieta... Niestety podobno Turbo jest szybsze... ale moim zdaniem 1.6 bardziej nadaje się do jazdy na codzień...

Hamulce też musza się ułożyć zwłaszcza że wszytsko tam masz nowe... więc wydaje mi się ze po kilkuset kilometrach zaczną abrdziej płynnie hamować...

Jak przyprowadze silnik to też go tak poczyszcze i wypoleruje... myślałem też o czerwonym okablowaniu... ale zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto obecnie jest na dotarciu, a ja walcze z luzami na zaworach - a

> poza tym aura nie sprzyjala jazdom (mam letnie opony). Ale z

> racji tej ze pogoda w miare sie unormowala beda mogl zaczac

> normalnie jezdzic.

> Po paru jazdach probnych moge powiedziec ze calkim niezle sie zbiera,

> chodz mam problem z gora (mam nadzieje ze to kwestja

> wyregulowania cisnienia paliwa) no i auto jest dosc podsterowne

> (jednak przod niezle ciazy), za to hamulce sa przyzwoite (z tym

> ze biora bardzo u dolu - kwestja korektora sily hamowania)

a ile ten Twój silnik ma koni w serii??? ile przewidujesz po przeróbkach???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ten silnik nie miał bazowo 90 koni???

> Ja startuje ze 106 - jak się wyciągnie 115 to będzie dobrze...

U Fiata mial 90 u Lanci mial 108 - ale moj silnik to dosc niezla hybryda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No a po przeróbkach? O ile się nie myle to coś w nim

> przerabiałeś...obróbka głowicy tak???

Glowica, kolektory, wydech itd. dlatego mowie ze start od 100KM a na ilu sie skonczy to nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu i tu ten silnik mial 90 KM

> w lanci nie bylo SPI 108 KM wszystkie silniki o tej mocy to byloy

> gaznikowce a 108 KM mial silnik z dwoma gaznikami

No to juz wiem gdzie byla roznica zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.