darekpdkp Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > i ma badziewne 5" radio z ekranem dotykowym z Jeepa, które gra gorzej niż fabryczny blaupunkt w > punto 2 fl.... Nie wiem jak gra 5 ale 6.5 uconnect gra duzo lepiej od radia w bravo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 Wojtuś- wygarnij śnieg spod wycieraczek w OII to pokochasz Alfę. BTW- też w OII jest tryb serwisowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > A ten ekran pod szybą otwierany już nie jest dostepny? nie, bo tam była nawigacja, w MY2014 nawi ma 6,5" i jest tam gdzie radio. Pod szybą jest schowek > Czy to nowe radio wyswietla na dotykowym ekranie te bajery od dna typu przeciążenia itp? nie, dmuchanie turbiny wyświetla na liczniku w trybie D, w trybie A elektroniczny prędkościomierz, w trybie N w tym miejscu jest data. Ekran pokazuje tylko ustawienia jakie są przy załączeniu trybu i to chyba przez 2 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Zainspirowany postem kolegi Maciej ,sprawdzilem czy Gilulietta tez posiada tryb serwisowy > wycieraczek i okazalo sie ze ma w tym miejscu chcialbym podziekowac koledze > Tak wiec wystarczy na wylaczonym zaplonie przekrecic pokretlo wycieraczek na najwyzszy bieg, > wtedy wycieraczki sie troche uniosa ,aby sie uniosly wyzej wystarczy powtorzyc procedure > jeszcze raz zgadza się przetestowałem rano i można tak cykl powtarzać aż się postawi je do pionu i będą wracać I najlepsze - przekręcenie kluczyka w stacyjce na ON nie powoduje ruchu wycieraków, trzeba zał i wył i wracają na swoją pozycję tylko czemu o tym w instrukcji nie napisali to nie wiem. no ale dzisiaj oczywiście zapomniałem je podnieść .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Nie wiem jak gra 5 ale 6.5 uconnect gra duzo lepiej od radia w bravo 2 IMHO 5" gra do bani, to co w radio z NB i w stilo miało basy i to tu wyciągnie na maksa ledwo daje znać, że co coś basuje. Onanistą audiofilowym nie jestem, słoń mi na ucho nadepnął, ale takie różnice słyszę. Z sopranami jest lepiej, ale i tak daleko temu do radia z NB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > nie, bo tam była nawigacja, w MY2014 nawi ma 6,5" i jest tam gdzie radio. Pod szybą jest schowek Dobrze kombinuje że przed liftingiem jeśli julka nie miala nawi to nie bylo tego wyświetlcza? > nie, dmuchanie turbiny wyświetla na liczniku w trybie D, w trybie A elektroniczny prędkościomierz, > w trybie N w tym miejscu jest data. > Ekran pokazuje tylko ustawienia jakie są przy załączeniu trybu i to chyba przez 2 sek. Ale przed liftingiem byly wskazniki przeciazenia? Czy cos mi sie z innym autem pomieszało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Siedziałem w julce przedliftingowej a deskę po liftingu widziałem tylko na zdjęciu. Nie zwróciłem > uwagi na te zmiany z prostej przyczyny - Julka nie jest autem który planowalbym kupić. > Dlatego nie śledzę zmiany każdego detalu. No i spoko... ale nie pisz, że nie ma różnicy. Niestety deska w polifcie wygląda jak w każdym kompakcie (ciemnoszary plastik-fantastik), przedlift z aluminium prezentował się znacznie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Dobrze kombinuje że przed liftingiem jeśli julka nie miala nawi to nie bylo tego wyświetlcza? nie było, dostałem kiedyś z ASO taką wypasioną julkę jako zastępczaka, i szał mój i zony był jak się nawi otwarło. Jak dostałem swoja szukałem po eperze czy jest tam coś jakaś obudowa albo co bo chciałem mieć fajne miejsce na telefon - i nie ma. > Ale przed liftingiem byly wskazniki przeciazenia? Czy cos mi sie z innym autem pomieszało... tego nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > No i spoko... ale nie pisz, że nie ma różnicy. Niestety deska w polifcie wygląda jak w każdym > kompakcie (ciemnoszary plastik-fantastik), przedlift z aluminium prezentował się znacznie > lepiej. ale za to, za 300 parę złotych można zmienić na jeden z kilku innych kolorów dostępnych z bogatego katalogu akcesoriów Ale na pewno jest jedna pozytywna zmiana na plus po lifcie: da się wyłączyć na stałe S&S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > ale za to, za 300 parę złotych można zmienić na jeden z kilku innych kolorów dostępnych z bogatego > katalogu akcesoriów łał, lakierowany plastik... z pewnością nikt w klasie kompaktów czegoś takiego nie ma > Ale na pewno jest jedna pozytywna zmiana na plus po lifcie: da się wyłączyć na stałe S&S a to prawda... no i wreszcie pamięta ostatnio wybrany tryb D/N/A, a nie, że przy każdym odpaleniu startuje z N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > tego nie wiem Chyba dobrze pamiętałem. Czyli tej funkcjonalnosci juz nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > łał, lakierowany plastik... z pewnością nikt w klasie kompaktów czegoś takiego nie ma nie wiem Ale moja deska wcale nie jest szara, ja mam listwę brązową > a to prawda... no i wreszcie pamięta ostatnio wybrany tryb D/N/A, a nie, że przy każdym odpaleniu > startuje z N. a widzisz, tego to nie wiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Chyba dobrze pamiętałem. Czyli tej funkcjonalnosci juz nie ma. tego ekranu nie ma, ekran jest teraz zamiast radia, Z tym że ten obrazek pochodzi z QV nie wiem czy było w innych, to by się ktos musiał wypowiedzieć, kto ma navi w starej a nie ma QV. Może w QV z u-connectem też taki bajer jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > tego ekranu nie ma, ekran jest teraz zamiast radia, To juz ustalilismy przecież > Z tym że ten obrazek pochodzi z QV nie wiem czy było w innych, to by się ktos musiał wypowiedzieć, > kto ma navi w starej a nie ma QV. > Może w QV z u-connectem też taki bajer jest. O! I to jest chyba dobry trop. Wskaźnik przeciazenia byl chyba w QV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Ale na pewno jest jedna pozytywna zmiana na plus po lifcie: da się wyłączyć na stałe S&S To już było i przed liftem, chyba od 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 ja to mowilem powaznie. jakiś tekst Quote: Edward Efimienko: Zdecydowanie tak. Myślę, ze najważniejsze było ukrycie mocowań ramion wycieraczek pod maską lub zabezpieczenie ich w inny sposób. Przy starszych samochodach trzpienie wycieraczek wystawały nad maską i stanowiły śmiertelne zagrożenie dla potrąconych osób. Bardzo często zdarzało się tak, że potrącony pieszy uderzał głową w twardy, wystający do góry trzpień i nawet ponosił w ten sposób śmierć na miejscu. W niektórych przypadkach dochodziło nawet do otwarcia czaszki. Dzięki temu, że wycieraczki zostały ukryte pod maską, potrącona osoba może bez przeszkód przesuwać się po masce i szybie wyhamowując pęd. Tutaj także warto wspomnieć raz jeszcze o szybie. Dzięki temu, że szyby nie rozsypują się podczas uderzenia, nie dochodzi zazwyczaj do przypadków przedostania się pieszych do wnętrza pojazdu, było to bardzo niebezpieczne zarówno dla pieszych, jak i kierowcy oraz pasażera auta. Oprócz tego wiele zmieniło się również w ukształtowaniu przodu samochodów. Obecnie piesi mają dużo większe szanse na przeżycie potrącenia niż jeszcze kilkanaście lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > To już było i przed liftem, chyba od 2012 wszystkie informacje jakie napotkałem w necie twierdziły, że do liftu nie dało się wyłączyć na stałe (załączał się po ponownym uruchomieniu silnika). Choć nie jestem pewny, że niektórym użytkownikom jak aktualizowali soft przy jakiejś okazji to już wyłączenie było na stałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > wszystkie informacje jakie napotkałem w necie twierdziły, że do liftu nie dało się wyłączyć Z autopsji wiem, że mam to od nowości (samochód z grudnia 2012) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Z autopsji wiem, że mam to od nowości (samochód z grudnia 2012) Czyli prawdopodobnie rok modelowy 2013. To nie jest już polift? Może jakaś przejściówka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Czyli prawdopodobnie rok modelowy 2013. To nie jest już polift? Może jakaś przejściówka? po lifty były chyba końcem 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Z autopsji wiem, że mam to od nowości (samochód z grudnia 2012) aha, widać pewnie jakąś aktualizacją softu to zmienili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > po lifty były chyba końcem 2013 masz racje Zaprezentowane na wystawie we Frankfurcie, czyli MY2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.