Skocz do zawartości

Alfa Romeo Gulietta - pytanie zakup


adam.galewski

Rekomendowane odpowiedzi

> A ten ekran pod szybą otwierany już nie jest dostepny?

nie, bo tam była nawigacja, w MY2014 nawi ma 6,5" i jest tam gdzie radio. Pod szybą jest schowek

> Czy to nowe radio wyswietla na dotykowym ekranie te bajery od dna typu przeciążenia itp?

nie, dmuchanie turbiny wyświetla na liczniku w trybie D, w trybie A elektroniczny prędkościomierz, w trybie N w tym miejscu jest data.

Ekran pokazuje tylko ustawienia jakie są przy załączeniu trybu i to chyba przez 2 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zainspirowany postem kolegi Maciej ,sprawdzilem czy Gilulietta tez posiada tryb serwisowy

> wycieraczek i okazalo sie ze ma w tym miejscu chcialbym podziekowac koledze

> Tak wiec wystarczy na wylaczonym zaplonie przekrecic pokretlo wycieraczek na najwyzszy bieg,

> wtedy wycieraczki sie troche uniosa ,aby sie uniosly wyzej wystarczy powtorzyc procedure

> jeszcze raz

zgadza się przetestowałem rano i można tak cykl powtarzać aż się postawi je do pionu i będą wracać zlosnik.gif

I najlepsze - przekręcenie kluczyka w stacyjce na ON nie powoduje ruchu wycieraków, trzeba zał i wył i wracają na swoją pozycję zlosnik.gif

tylko czemu o tym w instrukcji nie napisali to nie wiem.

no ale dzisiaj oczywiście zapomniałem je podnieść .... facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak gra 5 ale 6.5 uconnect gra duzo lepiej od radia w bravo 2

IMHO 5" gra do bani, to co w radio z NB i w stilo miało basy i to tu wyciągnie na maksa ledwo daje znać, że co coś basuje.

Onanistą audiofilowym nie jestem, słoń mi na ucho nadepnął, ale takie różnice słyszę. Z sopranami jest lepiej, ale i tak daleko temu do radia z NB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie, bo tam była nawigacja, w MY2014 nawi ma 6,5" i jest tam gdzie radio. Pod szybą jest schowek

Dobrze kombinuje że przed liftingiem jeśli julka nie miala nawi to nie bylo tego wyświetlcza?

> nie, dmuchanie turbiny wyświetla na liczniku w trybie D, w trybie A elektroniczny prędkościomierz,

> w trybie N w tym miejscu jest data.

> Ekran pokazuje tylko ustawienia jakie są przy załączeniu trybu i to chyba przez 2 sek.

Ale przed liftingiem byly wskazniki przeciazenia? Czy cos mi sie z innym autem pomieszało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedziałem w julce przedliftingowej a deskę po liftingu widziałem tylko na zdjęciu. Nie zwróciłem

> uwagi na te zmiany z prostej przyczyny - Julka nie jest autem który planowalbym kupić.

> Dlatego nie śledzę zmiany każdego detalu.

No i spoko... ale nie pisz, że nie ma różnicy. Niestety deska w polifcie wygląda jak w każdym kompakcie (ciemnoszary plastik-fantastik), przedlift z aluminium prezentował się znacznie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze kombinuje że przed liftingiem jeśli julka nie miala nawi to nie bylo tego wyświetlcza?

nie było, dostałem kiedyś z ASO taką wypasioną julkę jako zastępczaka, i szał mój i zony był jak się nawi otwarło. Jak dostałem swoja szukałem po eperze czy jest tam coś jakaś obudowa albo co bo chciałem mieć fajne miejsce na telefon - i nie ma.

> Ale przed liftingiem byly wskazniki przeciazenia? Czy cos mi sie z innym autem pomieszało...

tego nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i spoko... ale nie pisz, że nie ma różnicy. Niestety deska w polifcie wygląda jak w każdym

> kompakcie (ciemnoszary plastik-fantastik), przedlift z aluminium prezentował się znacznie

> lepiej.

ale za to, za 300 parę złotych można zmienić na jeden z kilku innych kolorów dostępnych z bogatego katalogu akcesoriów zlosnik.gif

Ale na pewno jest jedna pozytywna zmiana na plus po lifcie: da się wyłączyć na stałe S&S zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale za to, za 300 parę złotych można zmienić na jeden z kilku innych kolorów dostępnych z bogatego

> katalogu akcesoriów

łał, lakierowany plastik... z pewnością nikt w klasie kompaktów czegoś takiego nie ma 270751858-jezyk.gif

> Ale na pewno jest jedna pozytywna zmiana na plus po lifcie: da się wyłączyć na stałe S&S

a to prawda... no i wreszcie pamięta ostatnio wybrany tryb D/N/A, a nie, że przy każdym odpaleniu startuje z N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łał, lakierowany plastik... z pewnością nikt w klasie kompaktów czegoś takiego nie ma

nie wiem grinser006.gif

Ale moja deska wcale nie jest szara, ja mam listwę brązową zlosnik.gif

> a to prawda... no i wreszcie pamięta ostatnio wybrany tryb D/N/A, a nie, że przy każdym odpaleniu

> startuje z N.

a widzisz, tego to nie wiedziałem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba dobrze pamiętałem. Czyli tej funkcjonalnosci juz nie ma.

tego ekranu nie ma, ekran jest teraz zamiast radia,

Z tym że ten obrazek pochodzi z QV nie wiem czy było w innych, to by się ktos musiał wypowiedzieć, kto ma navi w starej a nie ma QV.

Może w QV z u-connectem też taki bajer jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego ekranu nie ma, ekran jest teraz zamiast radia,

To juz ustalilismy przecież zlosnik.gif

> Z tym że ten obrazek pochodzi z QV nie wiem czy było w innych, to by się ktos musiał wypowiedzieć,

> kto ma navi w starej a nie ma QV.

> Może w QV z u-connectem też taki bajer jest.

O! I to jest chyba dobry trop. Wskaźnik przeciazenia byl chyba w QV grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to mowilem powaznie.

jakiś tekst

Quote:

Edward Efimienko: Zdecydowanie tak. Myślę, ze najważniejsze było ukrycie mocowań ramion wycieraczek pod maską lub zabezpieczenie ich w inny sposób. Przy starszych samochodach trzpienie wycieraczek wystawały nad maską i stanowiły śmiertelne zagrożenie dla potrąconych osób. Bardzo często zdarzało się tak, że potrącony pieszy uderzał głową w twardy, wystający do góry trzpień i nawet ponosił w ten sposób śmierć na miejscu. W niektórych przypadkach dochodziło nawet do otwarcia czaszki. Dzięki temu, że wycieraczki zostały ukryte pod maską, potrącona osoba może bez przeszkód przesuwać się po masce i szybie wyhamowując pęd. Tutaj także warto wspomnieć raz jeszcze o szybie. Dzięki temu, że szyby nie rozsypują się podczas uderzenia, nie dochodzi zazwyczaj do przypadków przedostania się pieszych do wnętrza pojazdu, było to bardzo niebezpieczne zarówno dla pieszych, jak i kierowcy oraz pasażera auta. Oprócz tego wiele zmieniło się również w ukształtowaniu przodu samochodów. Obecnie piesi mają dużo większe szanse na przeżycie potrącenia niż jeszcze kilkanaście lat temu.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To już było i przed liftem, chyba od 2012

wszystkie informacje jakie napotkałem w necie twierdziły, że do liftu nie dało się wyłączyć na stałe (załączał się po ponownym uruchomieniu silnika). Choć nie jestem pewny, że niektórym użytkownikom jak aktualizowali soft przy jakiejś okazji to już wyłączenie było na stałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.