Skocz do zawartości

regeneracja dwumasy/sprzęgła opinie?


slon

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Będę wdzięczny za opinie w sprawie regeneracji koła dwumasowego i sprzęgła. Bardzo dużo postów jest w interenecie i zdania baaardzo podzielone. Czy faktycznie jest jakiś warsztat, który godnie to robi i daje gwarancję? Czy też nie ma co się zastanawiać i włożyć nowe zamienniki? Tutaj też czytałem dyskusję.... że rok pochodziły i padły...

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będę wdzięczny za opinie w sprawie regeneracji koła dwumasowego i sprzęgła. Bardzo dużo postów

> jest w interenecie i zdania baaardzo podzielone. Czy faktycznie jest jakiś warsztat, który

> godnie to robi i daje gwarancję? Czy też nie ma co się zastanawiać i włożyć nowe zamienniki?

> Tutaj też czytałem dyskusję.... że rok pochodziły i padły...

> Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

nowy dobry zamienik ok.gif

U brata w a4 b8 wymienialiśmy, oczywiście regenerowane 800zł, auto poskaładane i co? i czuć jak byk że trzepie, wymiana na następny (w ramach gwarancji) i co? i znowu to samo.... Skończyło się na nowym Boschu i póki co jest super ok.gif

I tak się właśnie kończy kiedy chcesz zaoszczędzić 1tyś, skrzynia biegów wyciągana 3 razy, o kosztach mechanika, stracie czasu i nerwów szkoda gadać no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie widze sensu, nowy zestaw do Ciebie to koszt ~1500-1600zl

Autem jeżdze póki co jednak juz kilka opinii mechaników w związku z tym ślizganiuem skłania mnie do wymiany tego sprzęgła w ciągu 1-2 miesięcy, Wiadomo mało to nie jest ..zastanawiam się nad dwumasą...auto 244.000 nie ma żadnych objawów...cóż..montaż 500 zł z moim szczęściem pewnie okaże się za 2 miesiące, że dwumas pada i znów 500.

Sam już nie wiem... Napisałem do serwisu gdzie był serwisowany z prośbą o historię , odpisali ze tylko przeglądy napraw nie dadzą więc nie będzie tam pewnie tego.Poprzedni właściciel (4 lata miał) na pewno nie wymieniał, I ... z tego co kojarzył też nie.

Pzdr

P.S. 70% życia auta to trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie wiem, ja bym wymienil komplet, po na ogol klienci wracaja w krotki czasie po dwumase...

Chyba, że zlokalizować "tańszą" wymianę , u mnie w warsztacie krzyczą 500 zł frown.gif Jakbyt to było 250-300 to można przyjąć oprocentowanie ratalne ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Autem jeżdze póki co jednak juz kilka opinii mechaników w związku z tym ślizganiuem skłania mnie

> do wymiany tego sprzęgła w ciągu 1-2 miesięcy, Wiadomo mało to nie jest ..zastanawiam się nad

> dwumasą...auto 244.000 nie ma żadnych objawów...cóż..montaż 500 zł z moim szczęściem pewnie

> okaże się za 2 miesiące, że dwumas pada i znów 500.

> Sam już nie wiem... Napisałem do serwisu gdzie był serwisowany z prośbą o historię , odpisali ze

> tylko przeglądy napraw nie dadzą więc nie będzie tam pewnie tego.Poprzedni właściciel (4 lata

> miał) na pewno nie wymieniał, I ... z tego co kojarzył też nie.

> Pzdr

> P.S. 70% życia auta to trasy.

Najlepiej zrzucić skrzynię, ocenić luzy na dwumasie i dopiero jakieś decyzje podejmować. Oczywiście będąc przygotowanym na ewentualnie wyższy wydatek niż sama wymiana sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jestes w stanie ocenic "luzy na dwumasie" , bo z mojej wiedzy to niestety loteria i nikt nie da

> gwarancji ile dwumasa polata na nowym sprzegle...

Bedzie mozna wiecej powiedziec niz teraz. Mechanik z doświadczeniem w temacie będzie potrafił to ocenić.

Gwarancji oczywiście nikt Ci nie da, że za 20kkm nie będzie trzeba znowu zrzucać skrzyni... zbyt piękne by to było :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie widze sensu, nowy zestaw do Ciebie to koszt ~1500-1600zl

Według mechanika ok 2200 zł komplet dwumasa i sprzęgło z robocizną. Druga opcja ECCO dla mnie to reneracja sprzęgła np w/w wcześniej warsztatach czyli strzelam, że około 200 zł + 500 wymiana 700 zł. Teraz to jestem w kropce...bo...

- nie mam akurat takiej kasy mad.gif

- nie wiem czy jeździć na tym ślizgającym się sprzęgle i jak skonczy się jego żywot (będzie coraz gorzej czy nagle na rodzinnym wyjeździe nad morze będę jechał lawetą)

- czy jazda na tym sprzęgle z planami regeracji nie dobija jego skromnej osoby.. (czyli jak robić wariant ECO to nawet jutro bo później się okaże, że i ten wariant odpada)

Objawów dwumasy nie nie mam, ale czytam sporo postów, że po prostu nowe lub "nowe" sprzęgło w jakiś sposób przyśpieszy zużycie dwumasy i problem wróci jak bumerang..wtedy i tak mnie to wszystko czeka a koszty o 500 zł większe

Ehhh

P.S. Drugi mechanik potwierdził, że ślizga się na 98% sprzęgło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miales priva, skorzystaj z namiarow, 2 masa ze sprzeglem to 1515zl + 400zl wymiana,

Odpisałem na PRIV. Z ciekawości - zwykle zostawia się swoje graty czy zabiera? Tak pomyślałem sobie, że ew jakaś mizerną częśc mogę uzyskać sprzedając stare graty (oczywiście z rzetelnym opisem). Zawsze to coś...może ktoś sobie będzie chciał kupić i zregenrować sprzęgło a dwumase wrzucić taką jaką jest czyli póki co neutralną.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja regenerowałem dwumasę w firmie AVANTI lub AVANTIX. Po wymianie auto nie zawsze chciało zapalić i podczas kręcenia rozrusznikiem słychać było takie jakby stukanie. Znajomy mechanik jak tylko usłyszał ten dźwięk to powiedział, że wina dwumasy, jak dowiedział się, że regenerowana to już całkiem powiedział, że czasami cuda niewidy dzieją się po regeneracji. Gwarancja jest, a i owszem, ale raz, że trzeba mieć rachunek/ fakturę z warsztatu za wymianę, a dwa, że w razie gdy nie uznają gwarancji to mogą obciążyć Cię kosztami do 2kpln. O dziwo stukanie przeszło po niedługim czasie samo z siebie i samochód pali dobrze, także sam nie wiem co o tym myśleć niewiem.gif

A na używki też bym uważał, a na pewno nie kupował przez internet. Niedaleko domu były na sprzedaż 2 używki, pojechałem zobaczyć i obie miały większe luzy od mojej, która już ewidentnie była do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło regeneruj. Spoko da radę.W 2masie jest chyba nawet łatwiej bo tarcza jest pełna i główną rolę spełnia docisk.

Regenerowałem dawno temu w 2 autach i nie było problemu.

2masę kup nową , Nie podcieraj tyłka szkłem, tym bardziej że robisz trasy i ta 2masa będzie dożywotnia biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U brata w a4 b8 wymienialiśmy, .... skrzynia biegów wyciągana 3 razy,

To panowie nieźle przypakowali hahaha.gif

Ja wyciągałem skrzynię - a raczej pomagałem wyciągać- w swojej A4 B8 raz . Pierwszy i ostatni. Do dziś mam traumę i łupanie w kościach. To bydlę jest 2x wieksze i 2 razy cięższe od skrzyni od np Astry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprzęgło regeneruj. Spoko da radę.W 2masie jest chyba nawet łatwiej bo tarcza jest pełna i główną

> rolę spełnia docisk.

> Regenerowałem dawno temu w 2 autach i nie było problemu.

> 2masę kup nową , Nie podcieraj tyłka szkłem, tym bardziej że robisz trasy i ta 2masa będzie

> dożywotnia

Jak juz kupujesz nowa 2-mase to wg mnie nie ma sensu rzezbic, tylko brac komplet i miec spokoj na kilka lat ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko zależy od portfela... Dla wielu osób różnica 400-500 zł jest istotna.

A ile zaoszczędzi na regeneracji jak 1600 nowy cały kpl z dwumasą a 1200 sama dwumasa?Za 50 zł mu nie zregenerują by zostało te 350zł w portfelu. Takie liczenie jest bardzo proste, trzeba sobie zadać pytanie czy różnica w cenie jest na tyle duża, że zwróci się kolejne zrzucenie skrzyni w razie "problemów" a te bywają bardzo różne...Najlepiej i najrozsądniej wrzucić komplet od 1 producenta i nie kombinować, bo nawet zbieranina gratów czyli docisk innej firmy, tarcza innej itd mimo że wg katalogów pasuje w rzeczywistości nie podejdzie lub założą i będą problemy. Z jednej strony piszesz o nie podcieraniu się szkłem a z drugiej proponujesz.

Kupując diesla liczysz się ze zmianą dkz więc trzeba to zrobić raz a porządnie i mieć spokój do końca użytkowania tego auta, bo wątpię że natrzaska więcej niż te 150 tys km.

Jeśli nie stać Cię na auto takiej klasy, to trzeba kupić niższej a nie potem poprawiać fabrykę patentami, potem wprowadzają ludzie patent na zawiechę, na wtryski dolewając nie wiadomo czego, na jeszcze parę innych usterek i po 10 latach taki samochód to zwłoki, bo polak mądrzejszy od fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile zaoszczędzi na regeneracji jak 1600 nowy cały kpl z dwumasą a 1200 sama dwumasa?Za 50 zł mu

> nie zregenerują by zostało te 350zł w portfelu. Takie liczenie jest bardzo proste, trzeba

> sobie zadać pytanie czy różnica w cenie jest na tyle duża, że zwróci się kolejne zrzucenie

> skrzyni w razie "problemów" a te bywają bardzo różne...Najlepiej i najrozsądniej wrzucić

> komplet od 1 producenta i nie kombinować, bo nawet zbieranina gratów czyli docisk innej firmy,

> tarcza innej itd mimo że wg katalogów pasuje w rzeczywistości nie podejdzie lub założą i będą

> problemy. Z jednej strony piszesz o nie podcieraniu się szkłem a z drugiej proponujesz.

> Kupując diesla liczysz się ze zmianą dkz więc trzeba to zrobić raz a porządnie i mieć spokój do

> końca użytkowania tego auta, bo wątpię że natrzaska więcej niż te 150 tys km.

> Jeśli nie stać Cię na auto takiej klasy, to trzeba kupić niższej a nie potem poprawiać fabrykę

> patentami, potem wprowadzają ludzie patent na zawiechę, na wtryski dolewając nie wiadomo

> czego, na jeszcze parę innych usterek i po 10 latach taki samochód to zwłoki, bo polak

> mądrzejszy od fabryki.

Ja to wszysto wiem, ale pamietam czasy kiedy nie było kolorowo i 100 zł decydowało czy kupuję bilet miesięczny MZK czy jednak jadę autem.

Stąd między innymi doświadczenia z regeneracją sprzęgła. Nie wiem jakie ceny są teraz ale w połowie lat 90tych regeneracja sprzęgła do Golfa TD czy czy Sierry 2.3D kosztowała mnie mniej niż 1/2 ceny nowego.

2masy bym nie regenerował.

Teraz na szczęście nie mam takiego problemu i kupuję nowe markowe części. Ale wyłamuję sie z ogólnego trendu i nie wymieniam na zapas. W Audi 2mase zostawiłem bo mechanik stwierdził że jeszcze polata.

I pewnie tak zostanie do sprzedaży bo Audi gdzies za rok idzie do ludzi a nic nie słychać żeby 2masa miała paść.

1,5 tysiaka na razie zostaje w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będę wdzięczny za opinie w sprawie regeneracji koła dwumasowego i sprzęgła. Bardzo dużo postów

> jest w interenecie i zdania baaardzo podzielone.

tyle złego słyszałem że odpuściłem, a mam w Corsie do zrobienia.

Założę zestaw ze sztywnym za połowę ceny - słyszałem jak to chodzi w innym i jest dobrze. W Corsie C samo koło DM to ciągle cenowy absurd jest, przynajmniej markowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile zaoszczędzi na regeneracji jak 1600 nowy cały kpl z dwumasą a 1200 sama dwumasa?Za 50 zł mu

> nie zregenerują by zostało te 350zł w portfelu. Takie liczenie jest bardzo proste, trzeba

> sobie zadać pytanie czy różnica w cenie jest na tyle duża, że zwróci się kolejne zrzucenie

> skrzyni w razie "problemów" a te bywają bardzo różne...Najlepiej i najrozsądniej wrzucić

> komplet od 1 producenta i nie kombinować, bo nawet zbieranina gratów czyli docisk innej firmy,

> tarcza innej itd mimo że wg katalogów pasuje w rzeczywistości nie podejdzie lub założą i będą

> problemy. Z jednej strony piszesz o nie podcieraniu się szkłem a z drugiej proponujesz.

> Kupując diesla liczysz się ze zmianą dkz więc trzeba to zrobić raz a porządnie i mieć spokój do

> końca użytkowania tego auta, bo wątpię że natrzaska więcej niż te 150 tys km.

> Jeśli nie stać Cię na auto takiej klasy, to trzeba kupić niższej a nie potem poprawiać fabrykę

> patentami, potem wprowadzają ludzie patent na zawiechę, na wtryski dolewając nie wiadomo

> czego, na jeszcze parę innych usterek i po 10 latach taki samochód to zwłoki, bo polak

> mądrzejszy od fabryki.

IMHO niestety w powyższym jest dużo prawdy...

A co do sprzęgła (tu +dwumas) to jak dla mnie zbyt droga jest usługa a sam nie mam jak rozpiąć skrzyni i silnika. Za taką usługę w Wawie trudno jest zapłacić mniej niż 500PLN. Ja bym nawet nie szukał taniego warsztatu tylko sprawdzony, co się nie wypnie na klienta, szczególnie w przypadku problemów.

Ku przestrodze przytoczę swoją historię ze sprzęgłem. Nie był to zestaw z DM ale chodziło o oszczędność. Sprawa dotyczyła golfa noPB, w którym sprzęgło było do wymiany. Zakupiłem zestaw, bodajże Valeo, i pojechałem pod Wawę na "tańszą" wymianę.

Wszystko było ok, ale po 2-2,5kkm sprzęgło zaczęło się ślizgać. Co za czort, można pomyśleć, szczególnie, że muszę wyprzedzić autokar na górskiej serpentynie... Po (szczęśliwym) powrocie okazało się, że nowa tarcza sprzęgła jest zaolejona. Przyczyną okazał się pręt sprzęgła, który miał sklepaną końcówkę i spowodował przedostanie się oleju przez uszkodzone uszczelnienie. "Tańszy" warsztat tego nie zauważył. W efekcie musiałem wymienić tarczę na nową (regenerację odrzuciłem) i zapłacić za "warszawską" robociznę.

Podsumowując, jak mnie nie stać na nowoczesne D to opchnąłbym auto w obecnym stanie. Jeśli już bym naprawiał, to na nowym komplecie, bo za duże siły przenosi ten mechanizm w dieslu. Oczywiście naprawiać w warsztacie, który robił już takie auto i nie będzie uczył się na moim.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja to wszysto wiem, ale pamietam czasy kiedy nie było kolorowo i 100 zł decydowało czy kupuję

> bilet miesięczny MZK czy jednak jadę autem. > Ja to wszysto wiem, ale pamietam czasy kiedy nie było kolorowo i 100 zł decydowało czy kupuję

> bilet miesięczny MZK czy jednak jadę autem.

Też pamietam takie czasy, wle wtedy jeździłem albo borewiczem, albo escortem z niezbyt skomplikowaną mechaniką. Gdy zdecydowałem się na droższe auto zastanowiłem się też ile kpl sprzęgła do niego z dkz czy regeneracja wtryskiwaczy, bo wiadomo że takie awarie mogę ale nie muszą wystąpić i wtedy decydowałem.

> Stąd między innymi doświadczenia z regeneracją sprzęgła. Nie wiem jakie ceny są teraz ale w

Imho ceny sa takie, że do popularnych aut nie opłaca się cokolwiek kombinować.

Do przypadku kolegi-wstawiłbym do dobrego mechanika od francuzów (jak coś służę namiarem na Legionowo, cena ok 400 powinna być, przynajmniej taką usłyszałem za inne auto za wymianę sprzęgła z dkz), nie łasiłbym się na sprzęgła "w dobrej cenie" z alledrogo, często są to chińskie podróbki, które nie wytrzymają nawet 100 tys. DKZ jak oceni znający się na rzeczy mechanik to można zostawić, bo może się okazać, że zmieniane było i wytrzyma spokojnie kolejne 100 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem z mojego doświadczenie.

Tylko i wyłącznie nowe. Wiem, że boli jak musisz wydać nagle około 2kpln, ale później święty spokój i bezproblemowa jazda, niż babranie się jeszcze raz w rozbieranie, dodatkowe koszty itd.

Miałem regenerowaną masakra jakaś.

Miałem używaną w dwóch autach i też porażka. Najpierw sobie wmawiałem, no trudno może źle trafiłem, ale po drugim przypadku miałem już dość.

Ktoś tam wspomina firmę Avanti - omijać szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem z mojego doświadczenie.

> Tylko i wyłącznie nowe. Wiem, że boli jak musisz wydać nagle około 2kpln, ale później święty spokój

> i bezproblemowa jazda, niż babranie się jeszcze raz w rozbieranie, dodatkowe koszty itd.

Znajomy mechanik trzy razy wywalał skrzynię w Vectrze C.

Powód? Dwa razy wadliwe koło LUKa. Doszły nas słuchy, że LUK regeneruje swoje koła i sprzedaje jako nowe.

A potem szczęśliwy właściciel (no bo myślał jak Ty - zrobię dwumas i będę miał spokój na kolejne 100-150 tys km) się załamał jak mu padła skrzynia icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Będę wdzięczny za opinie w sprawie regeneracji koła dwumasowego i sprzęgła. Bardzo dużo postów

> jest w interenecie i zdania baaardzo podzielone. Czy faktycznie jest jakiś warsztat, który

> godnie to robi i daje gwarancję? Czy też nie ma co się zastanawiać i włożyć nowe zamienniki?

> Tutaj też czytałem dyskusję.... że rok pochodziły i padły...

> Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Ja swego czasu wywaliłem dwumasę i po problemie wink.gif

Robiłem w serwisie Subaru wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To, że LUK regeneruje dwumasy wiadomo od dawna.

Tylko to nie jest regeneracja tak jak sobie wyobraża przeciętny Kowalski -po prostu jakiś procent produktu musi zostać ,,odzyskany''.

Podobnie z rozrusznikami i alternatorami najczęściej obudowa jest ,,stara''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi tego nie musisz tłumaczyć. Zwykłe zestawy sprzęgieł również potrafią przychodzić po regeneracji

> od LUK'a.

Ale nie ma w tym nic złego -jeśli nazwijmy to ,,tarczka'' jest odpowiednio wyważona nałożenie okładziny i do auta.Nikt tego nie robi ręcznie ,tylko przebiega normalny proces produkcyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zapadła, auto już rozebrane. Wymieniam na nowe części sprzęgło, dwumas (oba LUK) i uszczelka. Stare graty wystawię na allegro..może na picie będzie..póki co..idę... pub2.gif

co by zapomnieć o fakturze, którą odbiorę w poniedziałek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry za OT, ale pamiętam, że nie tak dawno pytałeś o różne auta z chęci zakupu.

> Czyżby ta wymiana dwumasy była właśnie już w tym nowym nabytku?

Hej

Tak. Podczas przeglądu było wszystko ok. Niestety okazało się, ze ślizga się sprzegło. Długo zastanawiałem się czy wybrac opcję eko czyli regeneracja sprzęgła i tyle..ale finalnie zdecydowałem się na full opcję na nowe z uszczelką. Wszystko LUK.

Auto ma przeleciane 244.000 sprzęgło i dwumas faktycznie oryginał od nowości.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Tak. Podczas przeglądu było wszystko ok. Niestety okazało się, ze ślizga się sprzegło. Długo

> zastanawiałem się czy wybrac opcję eko czyli regeneracja sprzęgła i tyle..ale finalnie

> zdecydowałem się na full opcję na nowe z uszczelką. Wszystko LUK.

> Auto ma przeleciane 244.000 sprzęgło i dwumas faktycznie oryginał od nowości.

> Pozdrawiam

Szkoda że nie zauważyliście przy zakupie, zbiłbyś jeszcze z ceny trochę, ale nie ma tego złego, przynajmniej teraz nie będziesz się wsłuchiwał za każdym razem przy gaszeniu i na jałowym czy to już sie zbliża czy jeszcze odroczka. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Tak. Podczas przeglądu było wszystko ok. Niestety okazało się, ze ślizga się sprzegło. Długo

> zastanawiałem się czy wybrac opcję eko czyli regeneracja sprzęgła i tyle..ale finalnie

> zdecydowałem się na full opcję na nowe z uszczelką. Wszystko LUK.

> Auto ma przeleciane 244.000 sprzęgło i dwumas faktycznie oryginał od nowości.

> Pozdrawiam

Zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Zwłaszcza jak auto dopiero kupiłeś i zamierzasz nim przejechać sporo kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda że nie zauważyliście przy zakupie, zbiłbyś jeszcze z ceny trochę, ale nie ma tego złego,

> przynajmniej teraz nie będziesz się wsłuchiwał za każdym razem przy gaszeniu i na jałowym czy

> to już sie zbliża czy jeszcze odroczka.

Kurde no tak jakoś wyszło, to się objawiało jak silnik rozgrzany i z 4 na 3 biegu...można było nie wyłapać. Mechanik powiedział, że sprzęgło się ciężej wciska, ale pochodzi. Co do dwumasy nie miał żadnych zastrzeżeń i nie było objawów frown.gif

Czy by coś stargował...sam nie wiem...w sumie ja wytargowałem 1500 zł i opony letnie po jednym sezonie (to tak stawiam, że ok 1000 zł 205/60/R15 z 2014 roku). Rorząd zmieniony przy 222.000 1700 zł (wymienił też rozrusznik, rozrząd razem z pompą wody itp - potwierdzałem w serwisie było), przegląd rejestracyjny zrobiony w styczniu no i olej z filtrami zmieniony 4 tys temu + wiązka czujników parkowania. Może by opuścił...może 300 zł a może nic. Nie cofnę. Grunt, że nie szpachlowóz a jak zainwestuje to może długo pojeździ. Oczywiście zmęczenie materiału psychicznego było...ja już oglądajać 14 auto w tym 5 na przeglądzie (kasa w błoto ale tylko teoretycznie) obniżyłem wymagania (były zbut wysokie jak na 9-10 letnie auta). Więc jak usłyszałem, że auto proste, nie ściąga, nie ma błędów, nie ma szpachli i jedzie do przodu to ogarnęło mnie szczęście zasłaniająć częściowo dociekliwość, która wyszła po wszystkim.

Tak bywa...mogę chyba książkę o tym napisać smile.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.