nestea Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Witam, mam poniższy przypadek. Silnik 1.1 z głowicą od 1.2 mpi. Auto kiedyś bez problemu rozpędzało się powyżej 150km/h (licznikowe) a w tej chwili jest tak że dochodzi do 150km/h 4 bieg i dalej nie przyspiesza.. Może koledzy mogliby podpowiedzieć od czego zacząć szukanie ?! Naprowadzić na jakiś trop.. Póki co nic nie ruszałem. Auto używane w kjs. nestea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 A 0-100 jedzie normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > A 0-100 jedzie normalnie ? Powiem tak do 140 jakos idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 sprawdź rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > sprawdź rozrząd Sprawdzilem, jest ok. Na czwartym biegu powyzej 5tys obrotow zaczyna przerywac co jakis czas, wyglada to tak jakby odciecie zaplonu wystepowalo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 > Witam, mam poniższy przypadek. > Silnik 1.1 z głowicą od 1.2 mpi. Auto kiedyś bez problemu rozpędzało się powyżej 150km/h > (licznikowe) a w tej chwili jest tak że dochodzi do 150km/h 4 bieg i dalej nie przyspiesza.. > Może koledzy mogliby podpowiedzieć od czego zacząć szukanie ?! > Naprowadzić na jakiś trop.. Póki co nic nie ruszałem. > Auto używane w kjs. > nestea Przyśpiesz tak jak przyśpieszało dawniej czy mułowato? Jak się wkręca na obroty? Diagnoza prze kompa była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Sprawdzilem, jest ok. > Na czwartym biegu powyzej 5tys obrotow zaczyna przerywac co jakis czas, wyglada to tak jakby > odciecie zaplonu wystepowalo.. Może po prostu paliwa brakuje? Sprawdź pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Wyglada to tak: http://youtu.be/HP_yuUleMac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Wyglada to tak: http://youtu.be/Hh-wbi2RO48 jaka masz skrzynie? Jak Ske to sie nie dziw, ze tylko 150km/h....za malo mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Quote: Ten film jest prywatny. Przepraszamy za usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > jaka masz skrzynie? > Jak Ske to sie nie dziw, ze tylko 150km/h....za malo mocy Link już działa. Kiedys jechal powyzej 150 to nie jest kwestia skrzyni.. To przerywanie jest dziwne, nie wiem skad moze wynikac. Z moich obserwacji: AFR przy bucie wynosi 12.8, po zmianie biegu na wyższy przez 500 obr AFR leci na 14-14.2, dopiero puknięcie w gaz powoduje powrót do 12.8.. Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Link już działa. > Kiedys jechal powyzej 150 to nie jest kwestia skrzyni.. > To przerywanie jest dziwne, nie wiem skad moze wynikac. > Z moich obserwacji: > AFR przy bucie wynosi 12.8, po zmianie biegu na wyższy przez 500 obr AFR leci na 14-14.2, dopiero > puknięcie w gaz powoduje powrót do 12.8.. > Jakieś pomysły ? Wpierw podlaczyl bym sie pod kompa i zrobil reset autokalibracji mieszanki i zrobił test. Jak to nie pomoże odłączyć sonde lambda i zrobić znowu test. A jeżeli to też nie pomoże to sprawdził bym cisnienie na listwie oraz sprawdził wtryski czy leją tak samo. Wystarczy że jeden bedzie ujowo lał albo sie zacinał bądz był przytkany i bedzie skakać AFR logiczne. Przy okazcji obadać swiece czy wszytkie tego samego koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Wpierw podlaczyl bym sie pod kompa i zrobil reset autokalibracji mieszanki i zrobił test. > Jak to nie pomoże odłączyć sonde lambda i zrobić znowu test. > A jeżeli to też nie pomoże to sprawdził bym cisnienie na listwie oraz sprawdził wtryski czy leją > tak samo. Wystarczy że jeden bedzie ujowo lał albo sie zacinał bądz był przytkany i bedzie > skakać AFR logiczne. > Przy okazcji obadać swiece czy wszytkie tego samego koloru a ja zapytam tak: nie jesteś teraz na zimówkach o większym profilu niż w lecie? bo jeśli tak to teraz licznikowe 150 będzie się równało licznikowemu 160 lub nawet więcej na niskim profilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > a ja zapytam tak: > nie jesteś teraz na zimówkach o większym profilu niż w lecie? bo jeśli tak to teraz licznikowe 150 > będzie się równało licznikowemu 160 lub nawet więcej na niskim profilu 185/60 r14 ale cenna uwaga jeszcze tak mysle czy dol silnika poprostu juz dostal po dupie stad mniejsza ochota na przyspieszanie. Sprawdze jeszcze swiece i dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > 185/60 r14 ale cenna uwaga jeszcze tak mysle czy dol silnika poprostu juz dostal po dupie stad > mniejsza ochota na przyspieszanie. Sprawdze jeszcze swiece i dam znac. a na lato masz 13? to na bank będzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > a na lato masz 13? to na bank będzie to Zaloze jakies 13 i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > 185/60 r14 ale cenna uwaga jeszcze tak mysle czy dol silnika poprostu juz dostal po dupie stad > mniejsza ochota na przyspieszanie. Sprawdze jeszcze swiece i dam znac. No to sam sobie odpowiedziałes dlaczego wydaje ci sie że wolniej jedzie choc w rzeczywistosci jedzie szybko Wieksza średnica koła Pewnie i spalanie wzrosło bo raz że zimniej a dwa że koło wieksze i teoretycznie przejeżdzasz licznikowe np 100km a faktycznie np 120 bo srednica wieksza a licznik ten sam wiec mysle ze z twoim autem wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.