Jettison Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > najnowsza Fabia naprawdę mi się podoba. Byłem w salonie, macałem. W środku trochę mniej miejsca niż > w Rio, ale też jest nieźle. Niestety z jedynym sensownym do tego auta silnikiem, czyli 1.2 > TSI, to już będzie wydatek ponad 50 tys. pln fakt, silniki w fabii nie rzucają na kolana. 1.0 mpi a reszta tsi choć to 110 KM pewnie już fajnie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > wszystkim tzn komu? No w co drugim wątku je polecają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > widzisz, gust jest jak d. Mnie się takie autka strasznie nie podobają. Takie nadmuchane, > niekształtne. Od początku nastawialiśmy się na zwykłą klasę B Wiesz, wychodząc z założenia, że mam do wydania ciężko zapracowane 50k (a nie 200k ) wybieram auto, które jest na tyle wygodne i uniwersalne, że posłuzy mi dobrych kilka lat. Mikrovany nie są może piękne, ale za to: 1. Bardzo wygodnie wsiadam-wysiadam (starzeję się i zaczynam zwracać uwagę na takie "pierdoły" ) 2. Dzieciaki mają sporo miejsca z tyłu i nie kopią mnie w fotel (przesuwana kanapa tylna) 3. Gabaryty idealne do miasta (z zewnątrz prawie jak klasa B) i jednocześnie mogę spakować się na dłuższy urlop. Na auto zazwyczaj patrzę ze środka, a tam np. w C3 Picasso czuję się całkiem komfortowo, no i za jakieś 47k była w wyprzedaży wersja w fajnym wyposażeniem (auto klima, elektryka, ESP, lakier met. i alu felgi) i silnikiem 1.6 120KM Wybierając sercem pewnie musiałbym skończyć w jakimś roadsterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelR Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 W Rio trochę wkurzające jest twarde zawieszenie. Poza tym Koreańczyki mają tę zaletę, że nikt tego nie kradnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > W Rio trochę wkurzające jest twarde zawieszenie. > Poza tym Koreańczyki mają tę zaletę, że nikt tego nie kradnie Po moich doswiadczeniach nigdy wiecej Kily. Ostatnio byl spokoj bo mniej jezdzilem to sie wziela i pompa popsula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > W Rio trochę wkurzające jest twarde zawieszenie. > Poza tym Koreańczyki mają tę zaletę, że nikt tego nie kradnie Twarde? To co powiedzieć o Swifcie albo Fieście? Moim zdaniem jest właśnie miękkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Na auto zazwyczaj patrzę ze środka, a tam np. w C3 Picasso czuję się całkiem komfortowo, no i za > jakieś 47k była w wyprzedaży wersja w fajnym wyposażeniem (auto klima, elektryka, ESP, lakier > met. i alu felgi) i silnikiem 1.6 120KM Rok temu w lutym za model z takim wypasem zapłaciłem 44900 - rocznik taki sam jak maro bo 2014 żeby byla jasność. Żona uwielbia Pikacza, widoczność, przestronność i zwrotność - łaczy zalety miejskiego wozidła i trochę większego auta w którym super wygodnie jest też na tylnej kanapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Rok temu w lutym za model z takim wypasem zapłaciłem 44900 - rocznik taki sam jak maro bo 2014 żeby > byla jasność. > Żona uwielbia Pikacza, widoczność, przestronność i zwrotność - łaczy zalety miejskiego wozidła i > trochę większego auta w którym super wygodnie jest też na tylnej kanapie. Za picanto 45k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Za picanto 45k? Picanto nie, za tyle bym tego pudełka nie kupił za C3 Picasso 1,6 Vti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > tylko co innego? Kompakta za tyle nie kupisz. Inne auto klasy B? Jakie? Miałem podobny problem na początku roku i wybór padł na Mazdę 2. W grę wchodził również yaris. Gdyby nie zbyt wąski niestandardowy garaż, to raczej namówiłbym żonę na Rio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Picanto nie, za tyle bym tego pudełka nie kupił za C3 Picasso 1,6 Vti. Dobra cena za ten silnik To ma ponizej 10 do 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelR Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Tam jest kombinacja przyciskow tak to sobie zjadacze psow wymyslili Ja mam caly czas klime > wlaczona. > jeżeli ktoś życzy sobie wyłączyć automatyczne włączanie się klimatyzacji przy ustawieniu nawiewu na > szybę - to proszę postępować tak : > 1. ustawić temperaturę na skrajnie zimno oraz nawiew na przednią szybę ( skrajnie prawo ) > 2. nacisnąć pięć razy przycisk zmiany obiegu powietrza z wew. na zew. ( w ciągu 2 sekund ) > 3. przycisk obiegu powietrza mignie 3-krotnie > 4. od tego momentu przy ustawieniu nawiewu na szybę klimatyzacja nie włączy się " z automatu" > 5. przywrócenie ustawienia do stanu poprzedniego następuję po powtórzeniu całej procedury. > Procedura dotyczy tylko aut z klimatyzacją ręczną!! Masz jeszcze jakieś inne kody ? Z klimą mi zadziałało. Ja chciałbym żeby ruszenie kierunkowskazu nie powodowało 4 mrugnięć. można to zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Masz jeszcze jakieś inne kody ? Z klimą mi zadziałało. Ja chciałbym żeby ruszenie kierunkowskazu > nie powodowało 4 mrugnięć. można to zmienić ? ludzie się zabijają za ten "bajer" a ty chcesz to wyłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Masz jeszcze jakieś inne kody ? Z klimą mi zadziałało. Ja chciałbym żeby ruszenie kierunkowskazu > nie powodowało 4 mrugnięć. można to zmienić ? Nie Kila jest bidna jesli chodzi o jakiekolwiek wlaczanie/wylaczanie dodatkowych funkcji za pomoca kompa czy trikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > skrzynia tylko 5b To o niczym nie świadczy. 6-biegowa skrzynia to niekoniecznie 5-biegowa + kolejny bieg - czasami 6. bieg jest taki jak 5. w innej skrzyni. A przynajmniej mniej się macha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > To o niczym nie świadczy. 6-biegowa skrzynia to niekoniecznie 5-biegowa + kolejny bieg - czasami 6. > bieg jest taki jak 5. w innej skrzyni. A przynajmniej mniej się macha. dokładnie tak jest w 1.2tsi w VAG'ach ostatni bieg w 5 i 6 biegowej skrzyni ma takie samo przełożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelR Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > ludzie się zabijają za ten "bajer" a ty chcesz to wyłączyć? Jest to wygodne, ale nie zawsze. Uniemożliwia szybkie skasowanie błędnie włączonego migacza. Chcemy wyprzedzać, wystawiamy kierunkowskaz i zauważamy że ktoś za nami był szybszy. Przeważnie skutkiem wtedy jest trąbienie wyprzedzającego. Ale może też być niebezpieczne przy rezygnacji skrętu w prawo i jeździe na wprost. Więc wolałbym tego nie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Jest to wygodne, ale nie zawsze. Uniemożliwia szybkie skasowanie błędnie włączonego migacza. Chcemy > wyprzedzać, wystawiamy kierunkowskaz i zauważamy że ktoś za nami był szybszy. Przeważnie Wtedy wyłączasz kierunkowskaz. Chcąc wyprzedzić mrugasz kilka razy tylko? > skutkiem wtedy jest trąbienie wyprzedzającego. To dobrze, ze ostrzega Ale może też być niebezpieczne przy rezygnacji > skrętu w prawo i jeździe na wprost. Więc wolałbym tego nie mieć. wtedy tez tylko kilka razy mrugasz? Prawko to na loterii wygrałeś? Ta opcja to jest na autostrady, ewentualnie do zmiany pasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Wtedy wyłączasz kierunkowskaz. Chcąc wyprzedzić mrugasz kilka razy tylko? A Ty jak wyprzedzasz to miigasz cały czas będąc na lewym pasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Ta opcja to jest na autostrady, ewentualnie do zmiany pasa Wyprzedzając zmienia się pas, więc 4 mrugnięcia w zupełności wystarczą do tego manewru. Przecież nie jedzie się obok wyprzedzanego auta z włączonym migaczem. Venga mruga tylko 3 razy i trochę mi brakuje tego czwartego mrugnięcia. Czasem nie zdążę z manewrem i muszę trącić wajchę jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A Ty jak wyprzedzasz to miigasz cały czas będąc na lewym pasie? A coś w tym złego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A Ty jak wyprzedzasz to miigasz cały czas będąc na lewym pasie? jak nie potrzebuje to wyłączam, ale włączam nie jak zacznę wykonywać manewr, tylko przed wykonaniem manewru, a wtedy 4 mignięcia to za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A coś w tym złego? żarówka pewnie szybciej się przepali. Jak widzę co się dzieje na drogach, to masa ludzi w ogóle nie ożywa kierunkowskazów. Rozumiem, że kupno tego Paska po Niemcu to wyrzeczenia na lata, ale są chyba jakieś granice w oszczędzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A coś w tym złego? a co mowia przepisy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Wyprzedzając zmienia się pas, więc 4 mrugnięcia w zupełności wystarczą do tego manewru. Wystarcza i nie wystarczą. > Przecież nie jedzie się obok wyprzedzanego auta z włączonym migaczem. Nie musisz, a w mieście jak zmieniam pas to najpierw właczam kierunkowskaz, czekam, az sie zrobi luka i zmieniam pas. zmienie pas i wyłaczam kierunkowskaz. Czy to takie skomplikowane? > Venga mruga tylko 3 razy i trochę mi brakuje tego czwartego mrugnięcia. Brakuje i nie brakuje. > Czasem nie zdążę z manewrem i muszę trącić wajchę jeszcze raz. To włącz normalnie, a po manewrze wyłączysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > żarówka pewnie szybciej się przepali. Jak widzę co się dzieje na drogach, to masa ludzi w ogóle nie > ożywa kierunkowskazów. Rozumiem, że kupno tego Paska po Niemcu to wyrzeczenia na lata, ale są > chyba jakieś granice w oszczędzaniu. Nie widzę powodu do złośliwości, zwłaszcza że bronisz tezy sprzecznej z przepisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A coś w tym złego? Złego? Hmm w sumie nie wiem co złego. Wiem, że sygnalizować masz zmianę pasa ruchu w takiej sytuacji. Podczas gdy przebywasz już na lewym pasie nie masz czego sygnalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Nie widzę powodu do złośliwości, zwłaszcza że bronisz tezy sprzecznej z przepisami jakiej tezy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > a co mowia przepisy? Oświeć nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelR Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Wtedy wyłączasz kierunkowskaz. Chcąc wyprzedzić mrugasz kilka razy tylko? > To dobrze, ze ostrzega > Ale może też być niebezpieczne przy rezygnacji > wtedy tez tylko kilka razy mrugasz? Prawko to na loterii wygrałeś? > Ta opcja to jest na autostrady, ewentualnie do zmiany pasa Nie wiem jak inne auta ale w Rio zawsze są 4 mrugnięcia i przy dotknięciu i przy pełnym włączeniu i natychmiastowym wyłaczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > To o niczym nie świadczy. 6-biegowa skrzynia to niekoniecznie 5-biegowa + kolejny bieg - czasami 6. > bieg jest taki jak 5. w innej skrzyni. A przynajmniej mniej się macha. Jeżeli samochód ma być tylko do jazdy po mieście, to 6-ka traci na znaczeniu bez względu na to, czy różni się od 5-ki w innych skrzyniach czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Oświeć nas przeciez jak juz jestes na lewym pasie to sygnalizujesz zamiar wjazdu na trawnik oddzielajacy pasy przynajmniej ja sobie to tak zawsze tlumacze jak widze takie manewry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Jeżeli samochód ma być tylko do jazdy po mieście, to 6-ka traci na znaczeniu bez względu na to, czy > różni się od 5-ki w innych skrzyniach czy nie. A co takiego daje 6 biegów w trasie, czego nie daje 5, przy założeniu że V w 5-biegowej i VI w 6-biegowej mają takie samo przełożenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A co takiego daje 6 biegów w trasie, czego nie daje 5, przy założeniu że V w 5-biegowej i VI w > 6-biegowej mają takie samo przełożenie? to jest słuszna obserwacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blazej Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 w nissanie micra tez sie wlacza klima wraz z nawiewem na szybe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > A co takiego daje 6 biegów w trasie, czego nie daje 5, przy założeniu że V w 5-biegowej i VI w > 6-biegowej mają takie samo przełożenie? w szóstce będą wtedy "ciaśniej" zestopniowane inne biegi. Daje to tyle, że można dokładniej dopasować optymalne obroty do danej prędkości i mieć np. lepsze spalanie, aczkolwiek trzeba się bardziej namachać lewarkiem. Tak ja to widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > w szóstce będą wtedy "ciaśniej" zestopniowane inne biegi. Daje to tyle, że można dokładniej > dopasować optymalne obroty do danej prędkości i mieć np. lepsze spalanie, aczkolwiek trzeba > się bardziej namachać lewarkiem. Tak ja to widzę W Clio na piątce mam 100/h przy 3 tys. obrotów. W Cee'd też, więc ta "szóstka" w Kia to jest jednak jakiś większy nadbieg! Czuć to na autostradach jak cholera! Czwarty bieg ma być 1:1, wyżej to są nadbiegi! Jak jakiś producent robi inaczej - omijamy szerokim łukiem i nie kupujemy ich wynalazków . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > w szóstce będą wtedy "ciaśniej" zestopniowane inne biegi. Daje to tyle, że można dokładniej > dopasować optymalne obroty do danej prędkości i mieć np. lepsze spalanie, aczkolwiek trzeba > się bardziej namachać lewarkiem. Tak ja to widzę Pamiętam, że przy 5-biegowej skrzyni zawsze brakowało mi VI, ale zawsze na zasadzie dodatkowego biegu o przełożeniu dłuższym od V - na zbyt małą "ciasnotę" przełożeń nigdy nie narzekałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Czwarty bieg ma być 1:1, wyżej to są nadbiegi! Właściwa definicja nadbiegu jest inna, choćby z tego względu, że w praktyce fakt przełożenia większego lub mniejszego od 1 nic kierowcy nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > cena cennikowa minus standardowy reklamowany rabat 4 tys minus niewielki rabat wynegocjowany ok 1 > tys. pln. czyli:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelR Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > A co takiego daje 6 biegów w trasie, czego nie daje 5, przy założeniu że V w 5-biegowej i VI w > 6-biegowej mają takie samo przełożenie? Przełożenia w Rio- załącznik 288234082-20110901-rio-dane-techniczne.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Przełożenia w Rio- załącznik 5ka w automacie jest dłuższa niż 6ka w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Przełożenia w Rio- załącznik O, fajne dane, dzięki Jedno mnie zastanawia. Piszą w nich, że we wszystkich wersjach 1.4 są hamulce 280x22 a w pozostałych 256x22. Z tego co zerknąłem na tarcze przez otwory w feldze, to one na moje oko nie są 280, a mam wersję 1.4. Bardziej mi pasują na 256. W katalogach w internecie też z tego co widzę podają różnie, raz 256, raz 280. Intercars do tego silnika wyświetla i takie i takie. Pewnie przy którejś zmianie rocznika coś pozmieniali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.