Skocz do zawartości

Rajd Szwecji


Manx

Rekomendowane odpowiedzi

Już dziś wieczorem startuje rajd Szwecji. Na razie odbywa się odcinek testowy - po pierwszym przejeździe Robert jest najszybszy:

Robert Kubica 2.06,1

Mads Ostberg 2.13,1

Jurij Protasow 2.13,3

Jari-Matti Latvala 2.13,5

Kris Meeke 2.13,6

Thierry Neuville 2.14,0

Sébastien Ogier 2.14,8

Andreas Mikkelsen 2.15,1

Hayden Paddon 2.15,9

Henning Solberg 2.16,1

Martin Prokop 2.16,5

Elfyn Evans 2.18,3

Kevin Abbring 2.18,5

Michał Sołowow 2.18,8

Zapowiada się ciekawie. Oby w tym roku zaspy nie były tak wredne food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już dziś wieczorem startuje rajd Szwecji. Na razie odbywa się odcinek testowy - po pierwszym

> przejeździe Robert jest najszybszy:

> Robert Kubica 2.06,1

> Mads Ostberg 2.13,1

> Jurij Protasow 2.13,3

> Jari-Matti Latvala 2.13,5

> Kris Meeke 2.13,6

> Thierry Neuville 2.14,0

> Sébastien Ogier 2.14,8

> Andreas Mikkelsen 2.15,1

> Hayden Paddon 2.15,9

> Henning Solberg 2.16,1

> Martin Prokop 2.16,5

> Elfyn Evans 2.18,3

> Kevin Abbring 2.18,5

> Michał Sołowow 2.18,8

> Zapowiada się ciekawie. Oby w tym roku zaspy nie były tak wredne

RK drugi z czasem 2.00,6

Sołowow potrącił fotoreportera - załoga ok, potrącony nie najgorzej, wzięto go na obserwacje do szpitala.

solowow.jpg

M. Sokół na fb:

Quote:

Trwa odcinek testowy Rajdu Szwecji: Robert Kubica i Maciek Szczepaniak na czele tabeli po wykonaniu czterech przejazdów. Warunki na zaśnieżonej trasie poprawiają się z każdym przejazdem, co jest dobrą wiadomością dla RK: przez pierwsze dwa etapy załogi startują w kolejności miejsc zajmowanych w klasyfikacji mistrzostw, czyli Robert będzie jechał w teoretycznie lepszych warunkach niż czołówka.

Odcinek testowy przerwano po wypadku Michała Sołowowa i Maćka Barana: załodze nic się nie stało, ale uderzony przez samochód fotograf trafił do szpitala. Według pierwszych doniesień na szczęście uniknął poważniejszych obrażeń.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 5 OS.

1. 1 FRAS. OGIER 36:40.6

2. 2 FINJ. LATVALA 36:49.7 +9.1 +9.1

3. 9 NORA. MIKKELSEN 37:00.2 +10.5 +19.6

4. 4 NORM. OSTBERG 37:02.6 +2.4 +22.0

5. 7 BELT. NEUVILLE 37:17.4 +14.8 +36.8

6. 3 GBRK. MEEKE 37:34.6 +17.2 +54.0

7. 5 GBRE. EVANS 37:42.1 +7.5 +1:01.5

8. 6 ESTO. TANAK 37:45.1 +3.0 +1:04.5

9. 16 POLR. KUBICA 37:50.3 +5.2 +1:09.7

10. 21 CZEM. PROKOP 38:06.1 +15.8 +1:25.5

11. 8 NZLH. PADDON 38:12.0 +5.9 +1:31.4

12. 14 NORH. SOLBERG 38:14.0 +2.0 +1:33.4

...

16. 18 POLM. SOLOWOW 39:10.4 +4.4 +2:29.8

...

22. 44 POLJ. KOLTUN 40:52.3 +53.5 +4:11.7

Generalnie bardzo wyrównanie. Ogier z Latvala idą na noże. Pierwsza 12 mieście się z półtorej minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i awaria pokrzyżowała dobrą passę... Szkoda

mam niedoparte wrażenie, że ten samochód to jest jeżdzący złom frown.gif - dwa rajdy a tyle awarii:

- elektryka,

- hamulce,

- napęd w szwecji

Gdzieś czytałem, że ten egzemplarz przejechał już ponad 40 rajdów, w tym 8 w WRC (Latvala wygrał nim w Szwecji i w Walii) Niby rajdówka po każdym rajdzie jest przeglądana, elementy które się zużywają wymieniane.. ale jednak coś musi być na rzeczy. Owszem - wiem - niestety prywatny team nie ma takiego budżetu i możliwości jak zespół fabryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam niedoparte wrażenie, że ten samochód to jest jeżdzący złom - dwa rajdy a tyle awarii:

> - elektryka,

> - hamulce,

> - napęd w szwecji

> Gdzieś czytałem, że ten egzemplarz przejechał już ponad 40 rajdów, w tym 8 w WRC (Latvala wygrał

> nim w Szwecji i w Walii) Niby rajdówka po każdym rajdzie jest przeglądana, elementy które się

> zużywają wymieniane.. ale jednak coś musi być na rzeczy. Owszem - wiem - niestety prywatny

> team nie ma takiego budżetu i możliwości jak zespół fabryczny.

a tymczasem zwycięstwo na OS17 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam niedoparte wrażenie, że ten samochód to jest jeżdzący złom - dwa rajdy a tyle awarii:

bla bla bla zlosnik.gif

autko ktore pilotuje ma - chyba 7 głowice i 4 blok

od niedawna problem z komputerem ( 3 "zdechły" )

czyli złom - ktory regularnie zajmuje punktowane pozycje 270751858-jezyk.gif

na hmm.gif oslode smile.gif

tez fiesta

to i RK spotkało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na prywatny Team wygrany na razie jeden OS to i tak dużo...

Nie wymagajmy od razu podium... RK z wieloma wątkami ma pod górkę (ręka, doświadczenie itp.) że na prawdę sobie dobrze radzi i tylko kwestią czasu jest jak będzie regularnie stawał na podium... A czołówka to przecież nie jakieś leszcze tylko światowy top...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam niedoparte wrażenie, że ten samochód to jest jeżdzący złom - dwa rajdy a tyle awarii:

> - elektryka,

Czy to przypadkiem nie było wynikiem uszkodzenia błotnika? Kubica coś takiego mówił po tej awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to że jeśli nie ukończy rajdu mogą w jego aucie użyć nowych części, jeśli by ukończył auto

> "mrożone" jest na 2 rajdy...

No to ukończył Szwecję czy nie, bo nie rozumiem.

W wynikach na www WRC jest więc ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to że jeśli nie ukończy rajdu mogą w jego aucie użyć nowych części, jeśli by ukończył auto

> "mrożone" jest na 2 rajdy...

Mówisz że nowe części są ważniejsze jak 15 punktów w WRC? Jest jakieś oficjalne info bo wydaje mi się to jaką bzdurą i głupotą w jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mówisz że nowe części są ważniejsze jak 15 punktów w WRC? Jest jakieś oficjalne info bo wydaje mi

> się to jaką bzdurą i głupotą w jednym.

Też jakoś trudno mi w to uwierzyć, chyba że o Latvali mowa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mówisz że nowe części są ważniejsze jak 15 punktów w WRC? Jest jakieś oficjalne info bo wydaje mi

> się to jaką bzdurą i głupotą w jednym.

Quote:

Jari Matti Latvala ostatecznie nie ukończył Rajdu Szwecji, choć oczywiście dotarł do mety ostatniego OS-u. Wszystko za sprawą sprytnej zagrywki Volkswagena, która pozwoli ekipie dysponować lepszym autem na kolejny rajd.

Niemiecki producent po raz kolejny pokazał, że ma głowę na karku i potrafi wykorzystać każdą okazję do poprawienia swojej sytuacji.

Dzięki temu, że Jari Matti Latvala nie ukończył Rajdu Szwecji, do jego auta będą mogły zostać zamontowane nowe części. Przepisy mówią bowiem, że jeżeli zawodnik ukończy dany rajd, to w jego aucie przez dwie kolejne rundy muszą być użyte te same podzespoły. Latvala stracił szanse na zwycięstwo i punkty w Rajdzie Szwecji po wypadnięciu z trasy.

Quote:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.