Mavv Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Czy do wymiany linki recznego musze demontowac wydech? Czy moze jest dostep od srodka po zdjeciu tunelu? Przedwczoraj mi sie zerwala linka... Na tydzien przed przegladem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Czy do wymiany linki recznego musze demontowac wydech? Czy moze jest dostep od srodka po zdjeciu > tunelu? > Przedwczoraj mi sie zerwala linka... Na tydzien przed przegladem. Zalezy czy masz przed liftem czy po lifcie, ale ogolnie raczej nie trzeba zdejmowac wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Zalezy czy masz przed liftem czy po lifcie, ale ogolnie raczej nie trzeba zdejmowac wydechu Po lifcie. Czyli dostep z srodka? To spoko Latwo zdemontowac tunel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Po lifcie. Czyli dostep z srodka? To spoko > Latwo zdemontowac tunel? Nie wiem, miałem przed liftem Ale nie jest to chyba niemożliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Przedwczoraj mi sie zerwala linka... Na tydzien przed przegladem. Zdejmij plastiki z tunelu - wtedy bedziesz mial dostep od srodka. Od spodu odczep wieszaki z wydechu i go opusc jak najnizej sie da. Potem odkrec oslone termiczna wydechu. W swoim wymienilem obie linki na dwa razy ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Zdejmij plastiki z tunelu - wtedy bedziesz mial dostep od srodka. > Od spodu odczep wieszaki z wydechu i go opusc jak najnizej sie da. > Potem odkrec oslone termiczna wydechu. > W swoim wymienilem obie linki na dwa razy ;-). Dziś będę rozbierać tunel. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że muszę też wymienić kawałek wydechu (ten łącznik z siatki), więc wydech będzie częściowo zdemontowany. To powinno ułatwić robotę. A robota czeka na jutro (mondek idzie na podnośnik ). Linki będę wymieniał obie, będzie wtedy na lata No a w czwartek przegląd. Ciekawe, czy coś wyjdzie extra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 50e za sztuke w ASO o ile dobrze pamietam :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Nie wiem, miałem przed liftem Ale nie jest to chyba niemożliwe No, sam demontaż tunelu okazał się niezbyt trudny. Każda część była trzymana przez jakieś dwie śrubki. Jak układanka - dwie śrubki i demontaż części. Pod nią dwie śrubki i demontaż kolejnego elementu układanki. Aż doszedłem do osłony dźwigni zmiany biegów (mam automat). Nie mogłem zdjąć tego plastiku, bo wybeirak był w trybie "P". Musiałem wrzucić na "N", żeby mieć miejsce. Po zdjęciu wszytkich plastików miałem dostęp do mocowania linki do samej dźwigni ręcznego. Ale... Okazało się, że tego krótkiego kawałka nie będę wymieniał, tylko mam do wymiany dwa długie odcinki, A do nich nie musiałem demontować tunelu... Kupę roboty na nic. Ale przynajmniej sobie wyczyściłem wszystkie plastiki i podłogę pod tunelem Sama wymiana linek była łatwa - miałem też do wymiany elastyczny łącznik wydechu. Po wymontowaniu łącznika wydech poszedł na dół, osłony termiczne zdjęte i linki były jak na dłoni. Po wymianie linek podregulowaliśmy ręczny i jest git. Auto przeszło przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.