Jump to content
Sign in to follow this  
janusdel

Sam nie wiem czego chcę - co kupić wątek milion pińcet

Recommended Posts

Jako, że od pewnego czasu zaczęło brakować mi mocy..... Dlatego z zaczynam się rozglądać za jakimś samochodem idea.gif

Czego bym oczekiwał od przyszłego auta:

- na pewno więcej mocy - 9s do 100, lub mniej powiedzmy zlosnik.gif

- auto raczej małe - nie potrzebuję dużego, aczkolwiek to nie jest jakiś priorytet

- benzyna lubiąca się z gazem, spalanie powiedzmy do 12l lpg

- rozsądne koszty eksploatacji (części itp.), raczej pandy nic nie pobije, ale żeby podstawowe naprawy nie szły w tysiące

- rocznie robię ze 20-30tyś. km przeważnie bliżej 20

- do pracy mam 13km

- rocznik po 2000 (wiadomo im młodszy tym lepiej), cena powiedzmy do 15tyś.

- jakiegoś wielkiego komfortu nie oczekuję, może być głośne rotfl.gif może być twarde itp. (tak, tak młody jestem)

- ma się przyjemnie jeżdzić drive.gif

- auto na kilka lat, a nie tylko chwilowa przygoda

Jak na razie skłaniam sie ku Fieście mk6 ST, podoba mi się, silnik wydaje się ok.

Clio sport, tu raczej koszty eksploatacji będą za wysokie.

Peugeot 206 RC - tu nie wiem, spalanie dosyć spore i tak średnio mi się podoba....

Co moglibyście polecić innego, ewentualnie powiedzieć o modelach powyżej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co widzę to szukasz hot hatcha a nie auta na dojazdy do pracy.

jeśli ma być na dojazdy wygodne z rozsądnymi cenami celował bym raczej w "cywilną" wersję z najmocniejszym silnikiem. Typu Megane II 2.0 16V, Astra 2.0 16V, Focus 2.0 16V. Wszystkie wersje "sport" ST i inne z automatu są droższe w utrzymaniu bo przeważnie zawieszenie układ hamulcowy jest inny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry pomysl z ta Fiesta ST,ewentualnie jakas ibize 1.8T,Polo 1.6 gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Moje propozycje:

- Foka 2.0 mk2

- Alfa GT 2.0

Obydwa auta do wyrwania w zakładanym budżecie, nie wiem tylko, czy Alfę da się "zagazować" niewiem.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode mnie - Astra G OPC lub Bertone 2.0T, ale to rzadko i za niski budżet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Z tego co widzę to szukasz hot hatcha a nie auta na dojazdy do pracy.

> jeśli ma być na dojazdy wygodne z rozsądnymi cenami celował bym raczej w "cywilną" wersję z

> najmocniejszym silnikiem. Typu Megane II 2.0 16V, Astra 2.0 16V, Focus 2.0 16V. Wszystkie

> wersje "sport" ST i inne z automatu są droższe w utrzymaniu bo przeważnie zawieszenie układ

> hamulcowy jest inny.

Ja sie podepne pod temat bo akurat wczoraj myslalem o megane II 2.0. Jak sie tym jezdzi? Wiem tylko, ze hamulec jest blisko pedalu gazu za co wielku plus biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> e46 325TI

A ospała reakcja silnika na wciskanie gazu? W necie mozna znalezc znalezc wiele narzekania na to. Jak to w praktyce wyglada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może coś z zupełnie innej bajki??

Prestiż B5FL V6

Ładny dźwięk motoru, auto spore i... niepozorne. Każdy zna Passata i auto jest czymś normalnym (dzięki temu dużo części jest tanich), no i każdy wie, że jak prestiż to tylko w TDI.

193 konie potrafi zaskoczyć wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A może coś z zupełnie innej bajki??

> Prestiż B5FL V6

> Ładny dźwięk motoru, auto spore i... niepozorne. Każdy zna Passata i auto jest czymś normalnym

> (dzięki temu dużo części jest tanich), no i każdy wie, że jak prestiż to tylko w TDI.

> 193 konie potrafi zaskoczyć

Ty faktycznie o tym nie pomyślałem - Vectra B po FL 2.6 V6 180KM też jest. ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja sie podepne pod temat bo akurat wczoraj myslalem o megane II 2.0. Jak sie tym jezdwers

> tylko,ciekawym jest blisko pedalu gazu za co wielku plus

Jeździ bardzo dobrze, mam 2,0 z 6b manualem, spalanie z 10kkm to 8,8l/100km lpg. smile.gif

Posiadam tę sztukę od października, zrobiłem prawie 12kkm od zakupu. Bardzo fajna propozycja, sam teraz mam 3d wersję z ciekawym wyposażeniem, niedługo będę szukał wersji kombi w takim samym setupie wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam.

> Moje propozycje:

> - Foka 2.0 mk2

> - Alfa GT 2.0

> Obydwa auta do wyrwania w zakładanym budżecie, nie wiem tylko, czy Alfę da się "zagazować"

Nie ma opcji kupić Alfy GT w przyzwoitym stanie za 15 tys. W tej cenie same ulepy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do gazu i mocne i tanie, to lepiej cos półkę wyżewj i jakieś V6 do tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clio sport jest tanie w eksploatacji, zrobisz rozrząd z kółkiem za tauzena i masz spokój i lubi sie z dobra sekwencją

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Clio sport jest tanie w eksploatacji, zrobisz rozrząd z kółkiem za tauzena i masz spokój i lubi sie

> z dobra sekwencją

Zawieszenie chyba tez nie jest najtansze, z tego co pisal Muzyk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tysiąc czterysta same części

To poproś Muzykanta o wycenę z Moto partnera

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zawieszenie chyba tez nie jest najtansze, z tego co pisal Muzyk.

Ja bym powiedział że nie ma tragedii

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 4 dni temu odebrałem paczkę

Aha, chyba że

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 4 dni temu odebrałem paczkę

A mógłbyś napisac coś więcej na temat eksploatacji Clio Sporta? Czy sa jakieś "trudne" części, co kosztują majątek, są wyłącznie oryginalne bądź często sie psują? Co z tym zawiasem, czemu drogi?

I o którym roczniku Clio mówimy?

Pytam, bo właśnie qmpel z pracy zastanawia się, czy nie sprzedać Alfy 156 a ja mu doradzam, żeby sobie kupił coś niedużego, ale wściekłego. I też myślałem o Fieście ST, ale Clio mogłoby być również też... hmm.gif

Pozdro

Bartek

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A ospała reakcja silnika na wciskanie gazu? W necie mozna znalezc znalezc wiele narzekania na to.

> Jak to w praktyce wyglada?

w/g mnie przesada i czepianie sie

nie odbiega od sredniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

> (...)

> - rozsądne koszty eksploatacji (części itp.), raczej pandy nic nie pobije, (...)

Właśnie.

Może Panda 100HP? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem nic jeszcze. świeży zakup. rok 2003.

rozrząd, pompa, koło faz, paski, rolki cena j.w

amory tył oryginał 180 zł/szt u Muzyka.

poduszki silnika ok tysiąc za wszystkie.

porządne klocki tył 60zł

tłumik drogi i brak zamienników.

błotniki i zderzaki inne niż w normalnych wersjach, przez co droższe.

trzeba być przygotowanym na pierdoły typu brak masy, przepalona żarówka itp. jak to w francy.

ponoć skrzynia wymaga łagodnego traktowania

przejechałem tysiąc km i jeszcze nic się nie zepsuło smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> - na pewno więcej mocy - 9s do 100, lub mniej powiedzmy

> - auto raczej małe - nie potrzebuję dużego, aczkolwiek to nie jest jakiś priorytet

> - benzyna lubiąca się z gazem, spalanie powiedzmy do 12l lpg

> - rozsądne koszty eksploatacji (części itp.), raczej pandy nic nie pobije,

panda 100hp

rotfl.gif

MSPANC

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Właśnie.

> Może Panda 100HP?

Heh Panda 100hp szczerze mówiąc mogłaby być, ale jakby tam siedziało ze 120hp hehe.gif Jak już bym miał coś kupić to troszkę jednak mocniejsze.

Natomiast jeśli chodzi o większe samochody typu Passat itp. to niestety obawiam się trochę masy (Passat 1,5t). Co za tym idzie, gorszego prowadzenia w zakrętach drive.gif I większego spalania.

Znajomy ma passata z 2000r. i już niestety widać zmęczenie materiałów we wnętrzu.

Jak pisałem na początku, komfortu nie wiadomo jakiego nie oczekuję.

Sam budżet też nie jest sztywny, mam zamiar kupić w lecie auto, chyba że znajdę coś wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Heh Panda 100hp szczerze mówiąc mogłaby być, ale jakby tam siedziało ze 120hp Jak już bym miał coś

> kupić to troszkę jednak mocniejsze.

> Natomiast jeśli chodzi o większe samochody typu Passat itp. to niestety obawiam się trochę masy

> (Passat 1,5t). Co za tym idzie, gorszego prowadzenia w zakrętach I większego spalania.

> Znajomy ma passata z 2000r. i już niestety widać zmęczenie materiałów we wnętrzu.

> Jak pisałem na początku, komfortu nie wiadomo jakiego nie oczekuję.

> Sam budżet też nie jest sztywny, mam zamiar kupić w lecie auto, chyba że znajdę coś wcześniej.

Po prywatnej jeździe Punto 2fl 1,2 8v,Punto 2 1,2 16v, Pandą 1,1 8v, Stilo htb 1,6 16v

mam teraz Megankę 2,0 16v , w sumie taki zestaw odpowiada Twoim wymaganiom,

chyba, że masz uprzedzenie do "fracowatych" wink.gif

W razie pytań, zapraszam na priv 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie ma opcji kupić Alfy GT w przyzwoitym stanie za 15 tys. W tej cenie same ulepy.

Dokładnie. Niektórym się chyba wydaje że wszystkie Alfy chodzą po 5k zlosnik.gif

W tym budżecie da się kupić Stilo Abarth/GT. 2,4l 5 cylindrów, 8,5 do 100km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w/g mnie przesada i czepianie sie

> nie odbiega od sredniej

Po odpieciu czujnika pedalu sprzegla, jak na elektroniczna przepustnice, jest super ok.gif da sie z miedzygazem redukowac drive.gif

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Po odpieciu czujnika pedalu sprzegla, jak na elektroniczna przepustnice, jest super da sie z

> miedzygazem redukowac

> pozdr.

A wtedy ponoc spalanie rosnie biglaugh.gif Nie ma zadnego oficjalnego rozwiazania? Temat w ogole dotyczy wszystkich R6 z elektroniczna przepustnica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wtedy ponoc spalanie rosnie Nie ma zadnego oficjalnego rozwiazania? Temat w ogole dotyczy

> wszystkich R6 z elektroniczna przepustnica?

Nie zauwazylem, a nawet jesli, to winilbym zmiane stulu jazdy biglaugh.gif przy miedzygazach musi wiecej spalac IThankYou.gif

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz Fiestę jak lubisz precyzję prowadzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ibiza 1.8T Cupra z okolic 2000r

Miałem taką zabawkę kiedyś z roku 2001r.

Bardzo dobrze wspominam ten samochód

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ibiza 1.8T Cupra z okolic 2000r

> Miałem taką zabawkę kiedyś z roku 2001r.

> Bardzo dobrze wspominam ten samochód

potwierdzam , kumpel to ujeżdza , gaz u niego pracuje 0-1 , zmienił turbo , nie wystroił , a samochód nie chce sie zepsuć

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja proponuje coś z 1.8T ,ale mniejsze typu ibiza lub a3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.