Skocz do zawartości

Nowego Type-Ra widzieli?


mAbZ

Rekomendowane odpowiedzi

Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego IThankYou.gif

Wygląda dość obiecująco spineyes.gif szkoda że tylko 5d no.gifcrazy.gif

Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem boje_sie.gif

honda-civic-type-r-3.jpg

honda-civic-type-r-4.jpg

honda-civic-type-r-6.jpg

honda-civic-type-r-7.jpg

honda-civic-type-r-9.jpg

honda-civic-type-r-5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

> ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

> Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem

Końcówki wydechu od razu z zapasem na dodatkowe 500KM mocy. zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda dość obiecująco

Nie chcę być niegrzeczny grinser006.gif, ale jak zwykła "cywilna" wersja jeszcze jakoś wygląda (chociaż moim zdaniem przedobrzyli), to ten jest jak po japońskim wiejskim tuningu facepalm%5B1%5D.gif. Ma stanowczo za dużo wystających elementów, lotek, żeber, dyfuzorów, te czerwone dodatki facepalm%5B1%5D.gif. W środku to już dosłownie wiocha hehe.gif. Do Europy to chyba nie trafi - popatrz jak robi takie samochody VW, Opel czy Renault! old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

Chociaż tyle wiadomo.

Trochę momentu toto będzie musiało też mieć, bo obrotomierz nie osiąga motocyklowych wartości.

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

A to gorzej przez to będzie przyspieszać czy gorzej wchodzić w zakręty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nurburgring prawdę powie. Dotychczas słabo było...

Ring jest specyficzny i jest torem w gruncie rzeczy bardzo szybkim.

W dodatku jako sztywny wyznacznik osiągów jest dość dyskusyjny - przy takiej długości toru "powtarzalność warunków" jest mocno umowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

> ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

> Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem

Środek fajny, przód..., no może być, a tył wygląda jak kopnięty w doopę wahadłowiec Columbia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chociaż tyle wiadomo.

> Trochę momentu toto będzie musiało też mieć, bo obrotomierz nie osiąga motocyklowych wartości.

> A to gorzej przez to będzie przyspieszać czy gorzej wchodzić w zakręty?

Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi taniej.

Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS. Zaraza jakaś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi

> taniej.

> Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS.

> Zaraza jakaś...

Jesteś pewien, że będzie mniejsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tyl ma taki ze jakby mi wyjechal przed nos cofajac to bym chyba gacie pobrudzil, taki troche

> anime-przesadzony ale jak bedzie moc i 5.x do 100 to bedzie fajny

Japończycy mają mocno specyficzne poczucie estetyki. Wygląda to faktycznie trochę jak z ich kreskówek. Ale mniejsza o wygląd. Ja bym jeździł. Podobają mi się fotele: aż zapraszają żeby się w nie wcisnąć i dać się objąć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi

> taniej.

> Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS.

> Zaraza jakaś...

Wersje 5D IMO sa raczej sztywniejsze. A moze nie jest to regula.

Zapowiadana moc nie rzuca na kolana, ale przynajmniej jest postep.

Design troche zbyt fantazyjny. Jakby przeniesiony z kreskowki dla dzieci.

Ale jest to plus, bo czegos podobnego na rynku nie ma. Trzymam kciuki zeby nie znikneli z planety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

> ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

> Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem

Przod fajny, tyl szkaszaniony a i spoiler rozczarowal.

Tylne poszerzenie bylo fajniejsze w tym czarnym testowym

2015%20Honda%20Civic%20Type%20R%20spy%20Pictures%20-%2011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakochalem sie. Wyglada swietnie mniejsza o to jak jezdzi. Leon jest paskudny w srodku, golf jest nijaki, Ocatvia wstrzymam sie ze wzgledu na grzecznosc. Nissan wolny, Renault stare a Opel to smiech na sali z tym klocem OPC. Jakby mnie bylo stac to juz bym skladal zamowienie. Piekne detale, widac ze samochod dopracowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam jeden przyklad na poparcie swojej tezy, ale chetnie poslucham argumentow strony przeciwnej.

To właśnie Honda motywowała brak 5d w czasach EP3 sztywnością nadwozia. To samo z brakiem otwieranego dachu.

To proste- dodatkowe drzwi nigdy nie bedą usztywnieniem równie dobrym jak profile zamknięte w tym samym miejscu karoserii.

A które to auto ma dodatkowe wzmocnienia sztywności w wersji 5d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja szczerze mówiąc czekam tylko na info o cenie i chyba jedynie po to aby na własne oczy się

> przekonać, ze samochód będzie na tyle drogi że nie odniesie sukcesu rynkowego.

Sukces rynkowy w przypadku tak niszowych wersji to nie tylko $. Może i się sprzedawać przeciętnie- głównie chodzi o to że robi show, jest wizytówką możliwości marki, będzie zbierał dobre recenzje itp. Do tego producenci zakładają, że jest kilku potencjalnych nabywców zwykłej cywilnej odmiany, którzy zdecydują się na ten właśnie model, bo będą zapatrzeni w topową wersję na którą ich nie stać, ale stać ich będzie na jej "namiastkę". Dziwneee, ale ponoć tak jest niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ring jest specyficzny i jest torem w gruncie rzeczy bardzo szybkim.

> W dodatku jako sztywny wyznacznik osiągów jest dość dyskusyjny - przy takiej długości toru

> "powtarzalność warunków" jest mocno umowna.

Kierowca rajdowy, wyścigowy, tester, po kilkuset km spędzonych w aucie, doskonale wyczuje jego możliwości i wady. To jedynie kwestia kasy zainwestowanej w silnik, zawieszenie i sztywność płyty podłogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak szczerze - ta gorsza sztywność nadwozia będzie na tyle mierzalna, że ktokolwiek ją poczuje?

Podczas normalnej jazdy pewnie nie. Większość kierowców nie wyczuje obecnie nawet jazdy na kapciu, nie mówiąc o niepełnym... zlosnik2.gif

Kierowca na torze, jadący na granicy przyczepności, jest w stanie wyczuć że auto nie jest stabilne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

> ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

> Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem

Twoje następne auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kierowca rajdowy, wyścigowy, tester, po kilkuset km spędzonych w aucie, doskonale wyczuje jego

> możliwości i wady. To jedynie kwestia kasy zainwestowanej w silnik, zawieszenie i sztywność

> płyty podłogowej.

A co to ma do kwestii kiepskiej powtarzalności czasów na Ringu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM"

> ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego

> Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d

> Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem

A to przepraszam jest diesel czy benzyna bo widzac obrotosciomierz i wiedzac ze to jest honda nie jestem do koncia pewien....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Japońskie ścigadełko - to ma takie być Jak sie nie podoba, kup golfa GTI

> to auto ma być jego zaprzeczeniem

I tu się z Tobą zgodzę. Honda nie robi aut dla plebsu jak VW czy inny fjat. Ma swój target i trzyma sztywno zasady - nie używa nowych nabywców jako testerów. Jak coś zrobi to zrobi to raz a dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I tu się z Tobą zgodzę. Honda nie robi aut dla plebsu jak VW czy inny fjat. Ma swój target i trzyma

> sztywno zasady - nie używa nowych nabywców jako testerów. Jak coś zrobi to zrobi to raz a

> dobrze.

Poprzeni Civic Type-R akurat był dokładnym zaprzeczeniem tego, co napisałeś 270751858-jezyk.gif

Większa waga, ta sama moc, gorsze zawieszenie itd - wtedy Honda wszystko popsuła,

ale zyskała nowych klientów, dla których nie jazda była najważniejsza.

Dlatego ten model to nadzieja, że Honda się nawróciła. Po raz pierwszy dała nawet porządne hamulce smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.