mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 wydaje m i się, że już był jakiś wątek na temat tego samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > wydaje m i się, że już był jakiś wątek na temat tego samochodu... Ale nie egzemplarza produkcyjnego, o ile wiem. I nie było zdjęć wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Ale nie egzemplarza produkcyjnego, o ile wiem. I nie było zdjęć wnętrza. Podano wreszcie jakeś oficjalne info co do ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" > ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d > Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem Końcówki wydechu od razu z zapasem na dodatkowe 500KM mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Podano wreszcie jakeś oficjalne info co do ceny? Nic nie podano, jedynie ktoś pstryknął zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Nic nie podano, jedynie ktoś pstryknął zdjęcia. Ja szczerze mówiąc czekam tylko na info o cenie i chyba jedynie po to aby na własne oczy się przekonać, ze samochód będzie na tyle drogi że nie odniesie sukcesu rynkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" Nurburgring prawdę powie. Dotychczas słabo było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wygląda dość obiecująco Nie chcę być niegrzeczny , ale jak zwykła "cywilna" wersja jeszcze jakoś wygląda (chociaż moim zdaniem przedobrzyli), to ten jest jak po japońskim wiejskim tuningu . Ma stanowczo za dużo wystających elementów, lotek, żeber, dyfuzorów, te czerwone dodatki . W środku to już dosłownie wiocha . Do Europy to chyba nie trafi - popatrz jak robi takie samochody VW, Opel czy Renault! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" Chociaż tyle wiadomo. Trochę momentu toto będzie musiało też mieć, bo obrotomierz nie osiąga motocyklowych wartości. > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d A to gorzej przez to będzie przyspieszać czy gorzej wchodzić w zakręty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 >Do Europy to chyba nie trafi - popatrz jak robi takie Zsamochody VW, Opel > czy Renault! Dostrzegam sporo podobieństw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Nurburgring prawdę powie. Dotychczas słabo było... Ring jest specyficzny i jest torem w gruncie rzeczy bardzo szybkim. W dodatku jako sztywny wyznacznik osiągów jest dość dyskusyjny - przy takiej długości toru "powtarzalność warunków" jest mocno umowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Japońskie ścigadełko - to ma takie być Jak sie nie podoba, kup golfa GTI to auto ma być jego zaprzeczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" > ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d > Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem Środek fajny, przód..., no może być, a tył wygląda jak kopnięty w doopę wahadłowiec Columbia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 tyl ma taki ze jakby mi wyjechal przed nos cofajac to bym chyba gacie pobrudzil, taki troche anime-przesadzony ale jak bedzie moc i 5.x do 100 to bedzie fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Chociaż tyle wiadomo. > Trochę momentu toto będzie musiało też mieć, bo obrotomierz nie osiąga motocyklowych wartości. > A to gorzej przez to będzie przyspieszać czy gorzej wchodzić w zakręty? Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi taniej. Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS. Zaraza jakaś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi > taniej. > Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS. > Zaraza jakaś... Jesteś pewien, że będzie mniejsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Jesteś pewien, że będzie mniejsza? Niż tego samego nadwozia 3d? To chyba oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > tyl ma taki ze jakby mi wyjechal przed nos cofajac to bym chyba gacie pobrudzil, taki troche > anime-przesadzony ale jak bedzie moc i 5.x do 100 to bedzie fajny Japończycy mają mocno specyficzne poczucie estetyki. Wygląda to faktycznie trochę jak z ich kreskówek. Ale mniejsza o wygląd. Ja bym jeździł. Podobają mi się fotele: aż zapraszają żeby się w nie wcisnąć i dać się objąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. 5d to kompromis w imię unifikacji- tak producentowi > taniej. > Renault robi to samo w Clio i następnej Megane, niestety. Ford też z nadchodzącym Focusem RS. > Zaraza jakaś... Wersje 5D IMO sa raczej sztywniejsze. A moze nie jest to regula. Zapowiadana moc nie rzuca na kolana, ale przynajmniej jest postep. Design troche zbyt fantazyjny. Jakby przeniesiony z kreskowki dla dzieci. Ale jest to plus, bo czegos podobnego na rynku nie ma. Trzymam kciuki zeby nie znikneli z planety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" > ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d > Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem Przod fajny, tyl szkaszaniony a i spoiler rozczarowal. Tylne poszerzenie bylo fajniejsze w tym czarnym testowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wersje 5D IMO sa raczej sztywniejsze. A moze nie jest to regula. To na pewno nie jest regula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > To na pewno nie jest regula Mam jeden przyklad na poparcie swojej tezy, ale chetnie poslucham argumentow strony przeciwnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Zakochalem sie. Wyglada swietnie mniejsza o to jak jezdzi. Leon jest paskudny w srodku, golf jest nijaki, Ocatvia wstrzymam sie ze wzgledu na grzecznosc. Nissan wolny, Renault stare a Opel to smiech na sali z tym klocem OPC. Jakby mnie bylo stac to juz bym skladal zamowienie. Piekne detale, widac ze samochod dopracowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Mam jeden przyklad na poparcie swojej tezy, ale chetnie poslucham argumentow strony przeciwnej. To właśnie Honda motywowała brak 5d w czasach EP3 sztywnością nadwozia. To samo z brakiem otwieranego dachu. To proste- dodatkowe drzwi nigdy nie bedą usztywnieniem równie dobrym jak profile zamknięte w tym samym miejscu karoserii. A które to auto ma dodatkowe wzmocnienia sztywności w wersji 5d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 jop http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r/...0-in-57-seconds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Ja szczerze mówiąc czekam tylko na info o cenie i chyba jedynie po to aby na własne oczy się > przekonać, ze samochód będzie na tyle drogi że nie odniesie sukcesu rynkowego. Sukces rynkowy w przypadku tak niszowych wersji to nie tylko $. Może i się sprzedawać przeciętnie- głównie chodzi o to że robi show, jest wizytówką możliwości marki, będzie zbierał dobre recenzje itp. Do tego producenci zakładają, że jest kilku potencjalnych nabywców zwykłej cywilnej odmiany, którzy zdecydują się na ten właśnie model, bo będą zapatrzeni w topową wersję na którą ich nie stać, ale stać ich będzie na jej "namiastkę". Dziwneee, ale ponoć tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > jop > http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r/...0-in-57-seconds Honda did it agan! 306 KM to aż o 1 cały KM więcej! (niż Focus RS 6 lat temu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Honda did it agan! 306 KM to aż o 1 cały KM więcej! (niż Focus RS 6 lat temu ) Tylko Focus z 2.5l R5:) poza tym 306 BHP to 310 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Honda did it agan! 306 KM to aż o 1 cały KM więcej! (niż Focus RS 6 lat temu ) jakbym słyszał Clarksona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 pokemon straszny , ale technologiczne cacko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Ring jest specyficzny i jest torem w gruncie rzeczy bardzo szybkim. > W dodatku jako sztywny wyznacznik osiągów jest dość dyskusyjny - przy takiej długości toru > "powtarzalność warunków" jest mocno umowna. Kierowca rajdowy, wyścigowy, tester, po kilkuset km spędzonych w aucie, doskonale wyczuje jego możliwości i wady. To jedynie kwestia kasy zainwestowanej w silnik, zawieszenie i sztywność płyty podłogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Na pewno będzie gorsza sztywność nadwozia. A tak szczerze - ta gorsza sztywność nadwozia będzie na tyle mierzalna, że ktokolwiek ją poczuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > A tak szczerze - ta gorsza sztywność nadwozia będzie na tyle mierzalna, że ktokolwiek ją poczuje? Podczas normalnej jazdy pewnie nie. Większość kierowców nie wyczuje obecnie nawet jazdy na kapciu, nie mówiąc o niepełnym... Kierowca na torze, jadący na granicy przyczepności, jest w stanie wyczuć że auto nie jest stabilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Kierowca na torze, jadący na granicy przyczepności, jest w stanie wyczuć że auto nie jest stabilne. Czyli wyczuje różnicę pomiędzy 5d a 3d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wyglada swietnie mniejsza o to jak jezdzi. O Dżizas .... To sobie kup bez silnika, będzie wyglądać tak samo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" > ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d > Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem Twoje następne auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Twoje następne auto? 5d w życiu nie kupię. EDIT: zresztą FWD też już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Czyli wyczuje różnicę pomiędzy 5d a 3d? Jeśli jest w stanie wyczuć różnicę z rozporką lub bez, to stawiam że raczej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Tylko Focus z 2.5l R5:) > poza tym 306 BHP to 310 KM Wiem ale wtedy nie byłoby żartu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > EDIT: zresztą FWD też już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Czyli wyczuje różnicę pomiędzy 5d a 3d? Na krętym torze, jestem pewien ze tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > Kierowca rajdowy, wyścigowy, tester, po kilkuset km spędzonych w aucie, doskonale wyczuje jego > możliwości i wady. To jedynie kwestia kasy zainwestowanej w silnik, zawieszenie i sztywność > płyty podłogowej. A co to ma do kwestii kiepskiej powtarzalności czasów na Ringu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Wciąż brak oficjalnych danych, prócz zapowiedzi "ponad 280 KM" > ale wyciekły zdjęcia egzemplarza podobno produkcyjnego > Wygląda dość obiecująco szkoda że tylko 5d > Proponuję się dokładnie przyjrzeć skrzydłu z boku błotnika, przed przednim kołem A to przepraszam jest diesel czy benzyna bo widzac obrotosciomierz i wiedzac ze to jest honda nie jestem do koncia pewien.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Japońskie ścigadełko - to ma takie być Jak sie nie podoba, kup golfa GTI > to auto ma być jego zaprzeczeniem I tu się z Tobą zgodzę. Honda nie robi aut dla plebsu jak VW czy inny fjat. Ma swój target i trzyma sztywno zasady - nie używa nowych nabywców jako testerów. Jak coś zrobi to zrobi to raz a dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > I tu się z Tobą zgodzę. Honda nie robi aut dla plebsu jak VW czy inny fjat. Ma swój target i trzyma > sztywno zasady - nie używa nowych nabywców jako testerów. Jak coś zrobi to zrobi to raz a > dobrze. Poprzeni Civic Type-R akurat był dokładnym zaprzeczeniem tego, co napisałeś Większa waga, ta sama moc, gorsze zawieszenie itd - wtedy Honda wszystko popsuła, ale zyskała nowych klientów, dla których nie jazda była najważniejsza. Dlatego ten model to nadzieja, że Honda się nawróciła. Po raz pierwszy dała nawet porządne hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Na tych zdjęciach widać dużo ciekawych szczegółów, np. wylot powietrza zarówno za jak i nad przednim kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > jop > http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r/...0-in-57-seconds fajny ciekawe do ilu moze podkrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Na tych zdjęciach widać dużo ciekawych szczegółów, np. wylot powietrza zarówno za jak i nad > przednim kołem No to nowość Taki wylot za przednim kołem zrobiłem w swoim malcu 5 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Na krętym torze, jestem pewien ze tak. To jednak chyba nie jest regułą Poza tym niezwykle ciekawi mnie, jak można wyczuć praktycznie zerowe odkształcenia nadwozia, gdzie układ jezdny odkształca się wielokrotnie bardziej - nawet gdy jest typowo sportowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.