MaserTi Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Panowie, Jakie opinie? Do LPG się nadaje? Jak wygląda awaryjność? Co ze spalaniem? Minusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Panowie, > Jakie opinie? > Do LPG się nadaje? > Jak wygląda awaryjność? > Co ze spalaniem? > Minusy? Dobry kumpel ma Insignie ale 2.0T 220KM, minimalne spalanie w trasie 9,8l/100km przy prędkości do 110km/h. Dojazd do pracy 30km, wychodzi mu 13,5 - 15l/100 i to również jazda bez szału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Dobry kumpel ma Insignie ale 2.0T 220KM, minimalne spalanie w trasie 9,8l/100km przy prędkości do > 110km/h. > Dojazd do pracy 30km, wychodzi mu 13,5 - 15l/100 i to również jazda bez szału. Strasznie dużo. Moja 9-5 z podobna mocą i silnikiem pali w trasie minimalnie 6.4 (wg. kompa) średnio 8 litrow. LPG w miescie 12.7 a w trasie 10. Czyli 2.8 spali pewnie więcej i to znacznie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Strasznie dużo. Moja 9-5 z podobna mocą i silnikiem pali w trasie minimalnie 6.4 (wg. kompa) > średnio 8 litrow. LPG w miescie 12.7 a w trasie 10. > Czyli 2.8 spali pewnie więcej i to znacznie.... Masa własna: 1 658 kg źródełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Panowie, > Jakie opinie? > Do LPG się nadaje? > Jak wygląda awaryjność? > Co ze spalaniem? > Minusy? Rozrząd łańcuch - padaka i koszta części do naprawy tego bardzo duże. Do LPG się nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Masa własna: 1 658 kg źródełko Moja Alfa 2,4 waży 1740kg bez zapasu i paliwa z 15L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Masa własna: 1 658 kg źródełko Racja, nie zwróciłem uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Masa własna: 1 658 kg źródełko A w rzeczywistości pewnie więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Rozrząd łańcuch - padaka i koszta części do naprawy tego bardzo duże. Coś podobnego jak w 2,2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Rozrząd łańcuch - padaka i koszta części do naprawy tego bardzo duże. > Do LPG się nadaje. Skoro rozrząd na łańcuchu to raz na 200 tys ew. po zakupie się wymieni i temat z głowy na dłuższy czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Panowie, > Jakie opinie? > Do LPG się nadaje? > Jak wygląda awaryjność? > Co ze spalaniem? > Minusy? Bardzo słabe osiągi szczególnie rzeczywistość/producent . OGROMNE SPALANIE u mnie średnio 18 L . Do lpg sie nie nadaje . Nie polecam passat z 3.6 bije to na głowe w kazdej kategorii . (miałem oba ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Bardzo słabe osiągi szczególnie rzeczywistość/producent . > OGROMNE SPALANIE u mnie średnio 18 L . > Do lpg sie nie nadaje . > Nie polecam passat z 3.6 bije to na głowe w kazdej kategorii . > (miałem oba ) A jak z Passat do LPG? Coś juz wymyślili czy dalej to niemożliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Bardzo słabe osiągi szczególnie rzeczywistość/producent . > OGROMNE SPALANIE u mnie średnio 18 L . > Do lpg sie nie nadaje . > Nie polecam passat z 3.6 bije to na głowe w kazdej kategorii . > (miałem oba ) Wiele opinii czytałem, że do lpg się właśnie nadaje. Spalanie aż takie duże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Minusy? nie skreca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > nie skreca Można powiedzieć więcej Nie jedzie , nie skręca , nie hamuje (oczywiście jak na pojemność,moc,itp ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Minusy: -lakier delikatny jak papier -skrzypiaca konsola środkowa(juz w salonie trzeszcza) -lubiały przekładnie kierownicze stukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Skoro rozrząd na łańcuchu to raz na 200 tys ew. po zakupie się wymieni i temat z głowy na dłuższy > czas Na forum insigni gdzie jestem zalogowany, pisali ze podobno 10 tys zl robocizna i czesci za rozrzad, ile prawdy w tym, to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Masa własna: 1 658 kg źródełko To w sumie niewiele/realnie/uczciwie. Jeep Grand Cherokee II jest o ponad 20cm krótszy i "na papierze" waży ~200kg więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Minusy? Ciasne wnętrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Minusy? Opel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Najwiekszym problemem Insignii (i Opla generalnie) jest masa pojazdu, w przypadku 2.8 V6 T OPC jest to wg Opla: Quote: Masy (wg ECE) Masa własna (w zależności od wersji): 1 658 - 2 023 kg Dopuszczalna masa całkowita (w zależności od wersji): 2 315 - 2 490 kg Ładowność (w zależności od wersji): 354 - 537 kg Dopuszczalne obciążenie dachu: 100 kg a sądzę, że masy te mogą byc podane na sucho Przekłada się to na spalanie, osiągi, prowadzenie pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Najwiekszym problemem Insignii (i Opla generalnie) jest masa pojazdu, w przypadku 2.8 V6 T OPC jest > to wg Opla: > Quote: > Masy (wg ECE) > Masa własna (w zależności od wersji): 1 658 - 2 023 kg > Dopuszczalna masa całkowita (w zależności od wersji): 2 315 - 2 490 kg > Ładowność (w zależności od wersji): 354 - 537 kg > Dopuszczalne obciążenie dachu: 100 kg > a sądzę, że masy te mogą byc podane na sucho > Przekłada się to na spalanie, osiągi, prowadzenie pojazdu. Co ciekawe Opel sie nigdzie nie przyznaje ile dana wersja wazy. Podawane jest od 1,6t (co i taj jest duzo) lub zakres jak podales. Swego czasu nawet chcialem zglebic ile waze 2.0 biturbo to chyba gdzie dopiero na niemieckiej stronie znalazlem. AFAIR blisko 1,8t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Skoro rozrząd na łańcuchu to raz na 200 tys ew. po zakupie się wymieni i temat z głowy na dłuższy > czas Jeśli "eksploatacyjna" wymiana rozrządu za 10-12k cię nie przeraża, to no problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Coś podobnego jak w 2,2? Nie znam z bliska silnika 2.2 więc niestety nie odpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Nie znam z bliska silnika 2.2 więc niestety nie odpowiem. Problem ze smarowaniem ślizgów łańcuchów. Wymiana rozrządu to kilka tysi. Przerabiał to mój zięć z córką. Nie grzebali już w starym silniku, ale przełożyli z anglika. Na szczęście mają starszą wersję, która nadaje się do LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Co ciekawe Opel sie nigdzie nie przyznaje ile dana wersja wazy. Podawane jest od 1,6t (co i taj > jest duzo) lub zakres jak podales. Swego czasu nawet chcialem zglebic ile waze 2.0 biturbo to > chyba gdzie dopiero na niemieckiej stronie znalazlem. AFAIR blisko 1,8t Tyle to waży mój Citroen. Tyle że on ma 7 siedzeń i jest to kawał landary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalcc Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Minusy? Jeśli pytasz o LPG do Insigni 2.8..... to po prostu nie stać Cię na utrzymanie tego samochodu! Tarcze + klocki przód/tył ok. 2,5kpln Rozrząd ok. 12kpln itd itd itd Chyba, że potrzebny Ci eksponat pod domem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Tarcze + klocki przód/tył ok. 2,5kpln Ale to jakis dramat/kosmos jest?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Jeśli pytasz o LPG do Insigni 2.8..... to po prostu nie stać Cię na utrzymanie tego samochodu! Szerz słowo Boże > Tarcze + klocki przód/tył ok. 2,5kpln Z ciekawości spojrzałem w sklepie gdzie kupuję części (4cars). Przykładowy komplet TRW Wybrałem: Opel INSIGNIA 2010 hatchback 2.8 V6 Turbo OPC 4x4 325KM (2009.07-) Klocki hamulcowe TRW Oś przednia 197.44zł Klocki hamulcowe TRW oś tylna 128.55zł Tarcza hamulcowa TRW oś przednia 242,98zł (inny sklep) Tarcza hamulcowa TRW oś tylna 160.76zł Nie wiem co to, ale jest dostępne: Zestaw montażowy klocków hamulcowych Oś przednia TRW 37.76zł Zestaw montażowy klocków hamulcowych oś tylna TRW 35.6zł Do tego pewnie jakieś cylinderki raz na 100-150k km. Jakby nie patrzeć - 1/3 tego co piszesz. > Rozrząd ok. 12kpln Razem z remontem silnika w słono liczącym sobie warsztacie - pewnie tak. Ale ponieważ to jest Opel i jest tam łańcuch(?) to zakładam, że jak w każdym Oplu, najpierw się wyciąga i słychać kiedy należy go zmienić. Dla równowagi sprawdziłem sprzęgło kompletne: Sprzęgło komplet LUK 867.67zł Sprzęgło komplet SACHS 876.25zł Bez szału, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Auto wywali błąd p0008 a potem właściciel wywali 3800 brutto za wymianę rozrządu w ASO. To tak dla sprostowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Auto wywali błąd p0008 a potem właściciel wywali 3800 brutto za wymianę rozrządu w ASO. > To tak dla sprostowania Nie wiem jaka jest procedura wymiany. Chodziło mi bardziej o to, że 12k na rozrząd to wymysł iście bajkowy a kwota jest bliższa naprawie po zerwaniu rozrządu - czego z kolei w Oplach można uniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Są 4 czujniki w rozrzadzie wiedzieli co robią Dla porównania 2,5k funtów wymiana łańcucha w bmw 2,0 d ok 3kf przy urwanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Auto wywali błąd p0008 a potem właściciel wywali 3800 brutto za wymianę rozrządu w ASO. > To tak dla sprostowania Sporo, ale do 12kPLN to jeszcze daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Dobry kumpel ma Insignie ale 2.0T 220KM, minimalne spalanie w trasie 9,8l/100km przy prędkości do > 110km/h. > Dojazd do pracy 30km, wychodzi mu 13,5 - 15l/100 i to również jazda bez szału. Ma coś uszkodzone - spalanie zdecydowanie za wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Ma coś uszkodzone - spalanie zdecydowanie za wysokie. Myślisz że 220 KM w prawie dwutonowym aucie 4x4 będzie paliło 5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Myślisz że 220 KM w prawie dwutonowym aucie 4x4 będzie paliło 5? Omega V6 paliła w granicach 14l w mieście i 8-9l w trasie. Niech sprawdzi sondy lambda bo lubią nie wywalić błędu, a mimo to podnosić spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Panowie, > Jakie opinie? > Do LPG się nadaje? > Jak wygląda awaryjność? > Co ze spalaniem? > Minusy? U mnie w firmie przez kilka lat było razrm chyba 8szt z napędem 4x4. Średnie spalanie w mieście 15-16l, w trasie 10l, przy czym kierowcy jeżdżą do 130km/h. Samochody były sprzedawane / zwracane leasingodawcy przeważnie po ok 200 tys. km. Ogólnie bezawaryjne. Od roku są Insignie 2.0t i jednej już posypała sie skrzynia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Tu faktura za wymianę łańcucha, nie wszystko trzeba było zmieniać: Zdjęcie zapożyczone z: Insignia Club Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > U mnie w firmie przez kilka lat było razrm chyba 8szt z napędem 4x4. Średnie spalanie w mieście > 15-16l, w trasie 10l, przy czym kierowcy jeżdżą do 130km/h. > Samochody były sprzedawane / zwracane leasingodawcy przeważnie po ok 200 tys. km. Ogólnie > bezawaryjne. Od roku są Insignie 2.0t i jednej już posypała sie skrzynia. Tam siedzi skrzynia M32? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 F40CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tam siedzi skrzynia M32? M32 jest ZTCP do 250Nm, więc do większych i mocniejszych silników się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > M32 jest ZTCP do 250Nm, więc do większych i mocniejszych silników się nie nadaje Do slabszych tez nie bardzo Z tego co wiem to pakowali ja nawet do 1,6T w Astrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 M32 w Insigni były od najsłabszych jednostek po 1.8 włącznie, od 2.0 już F40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Do slabszych tez nie bardzo > Z tego co wiem to pakowali ja nawet do 1,6T w Astrze Dobrze wiesz, na razie ma gdzieś 90kkm i skrzynia działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Dobrze wiesz, na razie ma gdzieś 90kkm i skrzynia działa. Z tymi skrzynami to jest chyba jakas loteria. Jedne padaja po 30kkm a inne robia 200kkm bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Dobrze wiesz, na razie ma gdzieś 90kkm i skrzynia działa. o! Moja właśnie dokładnie tyle wytrzymała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Ma coś uszkodzone - spalanie zdecydowanie za wysokie. niestety one tyle palą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > U mnie w firmie przez kilka lat było razrm chyba 8szt z napędem 4x4. Średnie spalanie w mieście > 15-16l, w trasie 10l, przy czym kierowcy jeżdżą do 130km/h. > Samochody były sprzedawane / zwracane leasingodawcy przeważnie po ok 200 tys. km. Ogólnie > bezawaryjne. Od roku są Insignie 2.0t i jednej już posypała sie skrzynia. 200k Insignia bezawaryjnie ? wszystkie 2.8i byly ? U nas chyba sa jakies inne, maja 2 lata ok 100kkm i ciagle cos, gorzej niz w Fiacie , jedna ostatnio wrocila na lawecie (dpf), druga stoi w serwisie bo sie baganik przestal otwierac i w sumie tak w kolko . Z kim nie rozmawiam co ma lub mial Insignie to mowi nigdy wiecej Im dluzej nimi jezdze to dochodze do wniosku, ze to chyba najgorsze auto w tej klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > 200k Insignia bezawaryjnie ? wszystkie 2.8i byly ? > U nas chyba sa jakies inne, maja 2 lata ok 100kkm i ciagle cos, gorzej niz w Fiacie , jedna > ostatnio wrocila na lawecie (dpf), druga stoi w serwisie bo sie baganik przestal otwierac i w > sumie tak w kolko . > Z kim nie rozmawiam co ma lub mial Insignie to mowi nigdy wiecej > Im dluzej nimi jezdze to dochodze do wniosku, ze to chyba najgorsze auto w tej klasie Tesc ma 2.0 160BHP i tez wiecznie cos sie dzieje z tym autem Juz sie nie moze doczekac konca leasingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tesc ma 2.0 160BHP i tez wiecznie cos sie dzieje z tym autem > Juz sie nie moze doczekac konca leasingu U nas wlasnie trwaja negocjacje na co zmienic, bo juz Opla nikt nie chce . Szczytem bylo jak wracalem z kolega i przy otwieraniu kluczyk sie wzial i rozpadl , cudem jakos udalo sie odpalic sama koncowka i uniknac kolejnej lawety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.