wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Tyle że żaden nie jest w klasie D ani E. Nie wiem skad masz te rewelacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Skoro Bmw 3 jest w C to dlaczego C- klasa jest kompaktem? A C to nie kompakt właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > mhm... czyli wszyscy inni są głupi tylko Ty jesteś mądry, bo siedziałeś w tych samochodach i wiesz > lepiej. OK, możemy skończyć dyskusję Przecież nikt Ci nie każe ze mną dyskutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > A C to nie kompakt właśnie? BMW 1 to jest kompakt. BMW3 jest wieksza od kompaktu choc nadal IMO mala. Co nie zmienia faktu, ze od Golfa, ktory jest kompaktem jest wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Nie wiem skad masz te rewelacje. Żaden (poza klasą E) nie jest większy od Octavii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Żaden (poza klasą E) nie jest większy od Octavii. Ale Octavia jest po prostu duza i tyle. Co nie oznacza, ze autor ma kupic Octavie bo trzeba upasc na glowe zeby za octavie dac wiecej niz 70k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > BMW 1 to jest kompakt. BMW3 jest wieksza od kompaktu choc nadal IMO mala. Co nie zmienia faktu, ze > od Golfa, ktory jest kompaktem jest wieksza. Taa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Taa... Co Ty wklejasz? Stare cos? BMW 1 Wymiary Długość pojazdu w mm 4 329 Szerokość pojazdu przód / tył w mm 1 765 Wysokość pojazdu w mm 1 421 Rozstaw osi w mm 2 690 Rozstaw kół przód / tył w mm 1535 / 1569 BMW 3 ługość/szerokość/wysokość [mm]: 4824/1828/1508 pojemność bagażnika [l]:520/520 masa własna [kg]:1560 ladowność [kg]:570 liczba miejsc siedzących:5/5 rozstaw osi w [mm]::2920.00 VW golf długość/szerokość/wysokość [mm]: 4246/1782/1423 pojemność bagażnika [l]:250/250 masa własna [kg]:1381 ladowność [kg]:509 liczba miejsc siedzących:4/4 rozstaw osi w [mm]::2578.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Taa... I właśnie to twoje Taa... zostało wycofane z produkcji (brak kontynuacji w kolejnej serii 3) i zastąpione serią 1. Poza tym - e46 compact, od sedana różnił się dość mocno. To ciut większe różnice, niż obcięcie sedanowi zadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > I właśnie to twoje Taa... zostało wycofane z produkcji (brak kontynuacji w kolejnej serii 3) i > zastąpione serią 1. > Poza tym - e46 compact, od sedana różnił się dość mocno. To ciut większe różnice, niż obcięcie > sedanowi zadu. Wkleil stare cos i porownuje z Octavia, ktora jest wyrosnieta. Ja pisalem o nowej BMW 1 5D vs BMW3/4 tez nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Co Ty wklejasz? Stare cos? > BMW 1 > Wymiary > Długość pojazdu w mm 4 329 > Szerokość pojazdu przód / tył w mm 1 765 > Wysokość pojazdu w mm 1 421 > Rozstaw osi w mm 2 690 > Rozstaw kół przód / tył w mm 1535 / 1569 > BMW 3 > ługość/szerokość/wysokość [mm]: 4824/1828/1508 > pojemność bagażnika [l]:520/520 > masa własna [kg]:1560 > ladowność [kg]:570 > liczba miejsc siedzących:5/5 > rozstaw osi w [mm]::2920.00 > VW golf > długość/szerokość/wysokość [mm]: 4246/1782/1423 > pojemność bagażnika [l]:250/250 > masa własna [kg]:1381 > ladowność [kg]:509 > liczba miejsc siedzących:4/4 > rozstaw osi w [mm]::2578.00 Wklej tu jeszcze klasę A i B Mercedesa to zobaczysz jak się maBMW1 do konkurencji. Jedynka to jest klasa B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Wkleil stare cos i porownuje z Octavia, ktora jest wyrosnieta. Ja pisalem o nowej BMW 1 5D vs > BMW3/4 tez nowe. Z Octą porównuję obecną trójkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > jakiś tekst fajna lektura. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Czyli co ma kupic Pezota za 150k? No chyba bym na glowe upadl. Jakbys na to nie patrzyl Mercedes > czy BMW - nowe nie pazdzierze od Jaya to jednak auto prestizowe. Prestiż w sensie technicznej doskonałości i niezawodności to jeszcze może Lexus, Infiniti, nic innego mi do głowy nie przychodzi. Merc, BMW nowe to taki prestiż udawany, powierzchowny, po prostu konfekcja modowa. Ilość wpadek technicznych te marki mają taką samą jak popularni producenci. 2 lata po gwarancji pozbyć się i na wschód Europy. To taki bezmyślny wybór, jak kupić np sprzęt Sony bo 30 lat temu był znany i dobry, po prostu przepłacanie. Tak to widzę wygląda, te marki są passe, nowe BMW lub Audi kupi właściciel sieci warzywniaków lub składów budowlanych. Nic nie mam do tych ludzi, ale.... Notariusz, adwokat, zamożny człowiek wolnego zawodu wybierze raczej Lexusa, Infiniti, może Volvo. To jest dyskretny prestiż, w 2 pierwszych przypadkach połączony z techniczną doskonałością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 A ma ktoś jakieś doświadczenie z hybrydami Lexusa? Czy jest jakieś problematyczne w sensie awaryjności, upierdliwości? Czy po prostu siadać i jeździć? Bo ten wydaje się ciekawy: http://www.uzywane.lexus-polska.pl/pokaz-oferte/181113599 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Obejrzyj Infiniti q50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Jedynka to jest klasa B. A ja jedynkę postrzegam jako C - podobnie zreszta jak np megankę... czy peugeota 3XX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Tysiąc pięćsetny raz temat: szukam samochodu segmentu D lub E, budżet powiedzmy do 150k, ale jak > bedzie trzeba dorzucić 20k, to też się dorzuci. > Wymagania: > - nowy > - nadwozie typu limuzyna > - automat > - raczej benzyna > - komfort > Żadna Skoda, Mondeo, Insignia. Ma służyć do komfortowego przemieszczania się. Chodzi o auto raczej > dostojne niż wyścigówkę i żeby nie było wyzywająco szpanerskie. > Tylko nie piszcie, że takie rzeczy to tylko w Erze > Rozważam nowa Mazda 6, bo na nową klase E 250 to raczej braknie (cena zaczyna sie od 190k pln). Ale > może macie jakieś fajne typy ? Lancia Thema? Ma dobre opinie ale czy styknie kasy? Trzebaby sie potargować lub poszukać ze stoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > A ma ktoś jakieś doświadczenie z hybrydami Lexusa? Czy jest jakieś problematyczne w sensie > awaryjności, upierdliwości? Czy po prostu siadać i jeździć? Bo ten wydaje się ciekawy: > http://www.uzywane.lexus-polska.pl/pokaz-oferte/181113599 Powiem Ci z amrykanskiej perspektywy. Moj szef ma SUV'a ale przejezdzil nim pod NY a tam klimat podobny do naszego 5 lat i nie dolozyl nic do napedu. Hybryda byla bezobslugowa. Wymiana hamulcow, cos przy zawieszeniu a cala reszta bez zarzutu. Zreszta Marek na forum tez chwalil lexa zony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > szczerze, to bardziej mi się podoba Passat CC. Audi to teraz jeździ na naszych drogach jak > kaszlaków za komuny. ale to jakis starych A4 czy A6 A5 Sportback mało ja widzę, chyba ze dlatego, ze to biedna Łódź Passat CC, a w sumie juz Volkswagen CC, super, brałbym na równi z A5 Sportbackiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > A ja jedynkę postrzegam jako C - podobnie zreszta jak np megankę... czy peugeota 3XX Tu chodziło Mercedesa klasy B, a nie o segment B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > A ma ktoś jakieś doświadczenie z hybrydami Lexusa? Czy jest jakieś problematyczne w sensie > awaryjności, upierdliwości? Czy po prostu siadać i jeździć? Bo ten wydaje się ciekawy: > http://www.uzywane.lexus-polska.pl/pokaz-oferte/181113599 emalia przyszlo: http://www.lexus-polska.pl/car-models/nx...campaign=NX200t jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 ale to chyba jakiś compact jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > fajna lektura. Dzięki powiem tak. W bliskiej rodzinie "jeżdżą" dwa lexy i jeszcze ISF . Po latach zrozumiałem podejście Marka Krokodyla i pewnie z tego powodu wolno tanieją. Porównaj do używanych BMW. DO tempa utraty wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > To jest kompakt. powiedzmy kompakt+ w sedanie. > To jest rozdęta klasa B. To jest segment C. > To jest duże D. To jest E. Duże D? to co jest segmentem E i F wg Ciebie? > C > C Oba C+. > Tu D niech będzie. Ale ciasne jak na D. D+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Prestiż w sensie technicznej doskonałości i niezawodności to jeszcze może Lexus, Infiniti, nic > innego mi do głowy nie przychodzi. > Merc, BMW nowe to taki prestiż udawany, powierzchowny, po prostu konfekcja modowa. Ilość wpadek > technicznych te marki mają taką samą jak popularni producenci. 2 lata po gwarancji pozbyć się > i na wschód Europy. wpadki techniczne nie definiują/dyskwalifikują prestiżu. > To taki bezmyślny wybór, jak kupić np sprzęt Sony bo 30 lat temu był znany i dobry, po prostu > przepłacanie. > Tak to widzę wygląda, te marki są passe, nowe BMW lub Audi kupi właściciel sieci warzywniaków lub > składów budowlanych. Nic nie mam do tych ludzi, ale.... > Notariusz, adwokat, zamożny człowiek wolnego zawodu wybierze raczej Lexusa, Infiniti, może Volvo. > To jest dyskretny prestiż, w 2 pierwszych przypadkach połączony z techniczną doskonałością. łojezu ale wydumałeś. wg Twojej teorii strasznie dużo bogatych właścicieli sieci warzywniaków na ulicach. a prawdziwych koneserów (notariusz? adwokat? czy innych wolnych zawodów... tzn. wolniejszych niż korpo warzywniaki...) jakoś mało. tak jak Lexusa i Infiniti. Do tego infiniti wyglądają jak rozdeptane żaby, co się troche kłóci z prestiżem, do tego tym dyskretnym. a VOlvo to taki budżetowy prestiż - nie dyskretny, a żaden. a bez ukrywania (nawet wg samego producenta) podrzędny do wielkiej 3ki z Niemiec. a Lexusa kupi amerykański emeryt, lub kobieta. która w PL właśnie chce się wyróżnić dzięki unikalności tegoż na ulicach, a nie być dyskretną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > A ma ktoś jakieś doświadczenie z hybrydami Lexusa? Ojciec jeździ dopiero trzeci tydzień IS 300h, więc mądrego nic nie napiszę. Ale jak dla mnie auto bajka. Inne niż cała reszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > Lancia Thema? Ma dobre opinie ale czy styknie kasy? Trzebaby sie potargować lub poszukać ze stoku. Ano styknie Auto ordynarnie luksusowe. Właśnie wstepnie jest zaplanowane oglądanie wypasionej 3.6. Jednak pojawił się problem garażu, nie za bardzo się zmieści na długość. A właściwie się zmieniści, ale od zderzaka do zderzaka, a to nie jest rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > Ano stykinie Auto ordynarnie luksusowe. Właśnie wstepnie jest zaplanowane oglądanie wypasionej > 3.6. Jednak pojawił się problem garażu, nie za bardzo się zmieści na długość. A właściwie się > zmieniści, ale od zderzaka do zderzaka, a to nie jest rozwiązanie hahaha. dokładnie to samo przerabiałem. Nie moglem kupić wersji L bo się nie mieści a zwykła wersja daje 10 cm na nogi coby przejść pod ścianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > powiedzmy kompakt+ w sedanie. > To jest segment C. > To jest E. > Duże D? to co jest segmentem E i F wg Ciebie? > Oba C+. > D+ Ja to widzę tak: A - auta mini (np. Up!). B - auta małe (np. Fabia, Polo) C - kompakty (np. Octavia, Golf) D - klasa średnia (np. Superb, Passat) E - klasa wyższa (np. Volvo S80, BMW 7, Audi A8) F - luksusowe (Maybach, Bentley, RR) Granica między E i F jest płynna bo nie rozmiar już decyduje. I teraz: Marki premium robią auta trochę większe jak na swoje klasy i plasują się lekko pomiędzy. Dlatego (nomen omen) C-klasa i trójka to troche większe C, Audi A6 i BMW 5 to większe D, itd. Jeśli ktoś pyta o auto D to chce auto klasy średniej. Ze zwykłych marek to Mondeo, Insignia, Passat. Z premium to BMW5, Lexus GS, Audi A6. Premium są odrobinę większe. Ale Lexus IS, C-klasa, trójka to nie jest mniejsza klasa D lecz większa klasa kompaktowa. Zresztą "większa" to już nieaktualne bo dogoniła je taka Octavia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > Ja to widzę tak: > A - auta mini (np. Up!). > B - auta małe (np. Fabia, Polo) > C - kompakty (np. Octavia, Golf) > D - klasa średnia (np. Superb, Passat) > E - klasa wyższa (np. Volvo S80, BMW 7, Audi A8) > F - luksusowe (Maybach, Bentley, RR) no to E i F mamy zupełnie różne. bo E to BMW 5 i Audi A6 (to nie jest D!). F, to 7er i A8... wyżej to już nie ma segmentacji, bo to wydumki. > Granica między E i F jest płynna bo nie rozmiar już decyduje. > I teraz: Marki premium robią auta trochę większe jak na swoje klasy i plasują się lekko pomiędzy. > Dlatego (nomen omen) C-klasa i trójka to troche większe C, Audi A6 i BMW 5 to większe D, itd. no dlatego używam normy C+ ale to powyżej D już nie obowiązuje, bo E i F to już tylko premium (nd. USA). > Jeśli ktoś pyta o auto D to chce auto klasy średniej. Ze zwykłych marek to Mondeo, Insignia, > Passat. Z premium to BMW5, Lexus GS, Audi A6. Premium są odrobinę większe. Bo to segment E > Ale Lexus IS, C-klasa, trójka to nie jest mniejsza klasa D lecz większa klasa kompaktowa. Zresztą > "większa" to już nieaktualne bo dogoniła je taka Octavia. C+ Octavia zawsze była między segmentami, tak samo jak Fabia. To od początku był główny wyróżnik Skody. Stawiają do testów zawsze trochę większe auto niż konkurencja, w tej samej cenie (tak by sie wydawało). Fabia obok Fiesty, Octavia obok Golfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > no to E i F mamy zupełnie różne. > bo E to BMW 5 i Audi A6 (to nie jest D!). F, to 7er i A8... wyżej to już nie ma segmentacji, bo to > wydumki. > no dlatego używam normy C+ ale to powyżej D już nie obowiązuje, bo E i F to już tylko premium (nd. > USA). > Bo to segment E > C+ > Octavia zawsze była między segmentami, tak samo jak Fabia. To od początku był główny wyróżnik > Skody. Stawiają do testów zawsze trochę większe auto niż konkurencja, w tej samej cenie (tak > by sie wydawało). Fabia obok Fiesty, Octavia obok Golfa. W sumie to cała dyskusja jak zwykle sprowadza się do definicji klas, co jest w dzisiejszym świecie mocno utrudnione bo każdy niemal producent ma ambicję zrobić coś, co wyjdzie poza ramy danej klasy. O crossoverach nie wspominając. IMO w zakładanym przez autora wątku budżecie najlepszą propozycją będzie jakaś E-klasa w wyprzedaży lub innej promocji. Chyba że mu na miejscu wewnątrz nie zależy to może pooglądać Volvo C60. Ja jeszcze popatrzyłbym na Infiniti Q50. Dalej to już tylko Insignie, Mondeo i Skody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.