lepo78 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Pacjent - sc t-jet, problem był jeden - słaby hampel, a w teorii wszystko jest ok - tarcza nacinka, klocek ok, przewody ok. Hamowanie bardzo słabe, ale takie dziwne, tępe, ciężko to określić, ale auto nie hamowało. Dzisiaj doszła nowa rzecz, która może mieć związek - auto normalnie trzyma wolne obroty powiedzmy koło 600 rpm, dzisiaj w jednym momencie (pierwszy raz się zdarzyło) nagle coś się jakby na pół sekundy przytkało i obroty wzrosły powiedzmy do 2000 i tak trzymały przez minutę. Ja tak miałem raz, ale mój mechanior wczoraj miał tak samo, po minucie wracało wszystko do ładu. Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów. Wie ktoś co się dzieje? Piszcie, szpenie gadają, że nieszczelność, krokowy albo serwo puszcza, ale jak macie jakieś teorie to dawajcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NERWUSS Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Pacjent - sc t-jet, problem był jeden - słaby hampel, a w teorii wszystko jest ok - tarcza nacinka, > klocek ok, przewody ok. Hamowanie bardzo słabe, ale takie dziwne, tępe, ciężko to określić, > ale auto nie hamowało. Dzisiaj doszła nowa rzecz, która może mieć związek - auto normalnie > trzyma wolne obroty powiedzmy koło 600 rpm, dzisiaj w jednym momencie (pierwszy raz się > zdarzyło) nagle coś się jakby na pół sekundy przytkało i obroty wzrosły powiedzmy do 2000 i > tak trzymały przez minutę. Ja tak miałem raz, ale mój mechanior wczoraj miał tak samo, po > minucie wracało wszystko do ładu. > Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów. > Wie ktoś co się dzieje? Piszcie, szpenie gadają, że nieszczelność, krokowy albo serwo puszcza, ale > jak macie jakieś teorie to dawajcie przewód do serwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów. Hmm, myślałem, że to normalne W takim razie chyba też mam to zepsute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Hmm, myślałem, że to normalne W takim razie chyba też mam to zepsute Moim zdaniem też to jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 u mnie tez pompowanie hamulca powoduje wzrost obrotow silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Chyba w każdym cento to występuje, u mnie w szczególności na zimnym wzrastają nawet do tys. natomiast na mocno rozgrzanym silniku + włączonym nawiewie na max lecą w dół z 900 do 700 Tylko na postoju i przy ciągłym deptaniu na pedał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freepass Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Wydaje mi się, że przez każde wciśnięcie pedału hamulca przez serwo dostaje się lewe powietrze do kolektora ssącego. Jest to normalne i obroty będą się na chwilę zmieniały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 Sprawdziłem zawartość wody w płynie hamulcowym - na mierniku zabrakło skali, dwie czerwone diody się zapaliły, pomarańczowe i zielona naturalnie też, więc jest jakiś trop, jutro wymieniam płyn i obadam czy będzie różnica, po cichu liczę że tak. Obroty: w trasie nic się nie dzieje, ale w korku już tak - normalnie na poziomie około 600rpm i tak się podczas 99,9% jazdy utrzymuje, ale czasami czuć coś w rodzaju lekkiego szarpnięcia obrotów, po chwili dłuższej lub krótszej obroty skaczą do ponad 2krpm na dwie sekundy, wracają do 600 i tak kilka razy. Nie ma reguły, zazwyczaj mam tak gdy dojeżdżam do celu , średnio po 50km coś się zaczyna dziać, chociaż nie zawsze. Jakieś typy? Przepustnica z AR jakby się kto pytał, jak coś piszcie co myślicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.