Skocz do zawartości

Problem - hampel, obroty, chgw co to


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent - sc t-jet, problem był jeden - słaby hampel, a w teorii wszystko jest ok - tarcza nacinka, klocek ok, przewody ok. Hamowanie bardzo słabe, ale takie dziwne, tępe, ciężko to określić, ale auto nie hamowało. Dzisiaj doszła nowa rzecz, która może mieć związek - auto normalnie trzyma wolne obroty powiedzmy koło 600 rpm, dzisiaj w jednym momencie (pierwszy raz się zdarzyło) nagle coś się jakby na pół sekundy przytkało i obroty wzrosły powiedzmy do 2000 i tak trzymały przez minutę. Ja tak miałem raz, ale mój mechanior wczoraj miał tak samo, po minucie wracało wszystko do ładu.

Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów.

Wie ktoś co się dzieje? Piszcie, szpenie gadają, że nieszczelność, krokowy albo serwo puszcza, ale jak macie jakieś teorie to dawajcie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent - sc t-jet, problem był jeden - słaby hampel, a w teorii wszystko jest ok - tarcza nacinka,

> klocek ok, przewody ok. Hamowanie bardzo słabe, ale takie dziwne, tępe, ciężko to określić,

> ale auto nie hamowało. Dzisiaj doszła nowa rzecz, która może mieć związek - auto normalnie

> trzyma wolne obroty powiedzmy koło 600 rpm, dzisiaj w jednym momencie (pierwszy raz się

> zdarzyło) nagle coś się jakby na pół sekundy przytkało i obroty wzrosły powiedzmy do 2000 i

> tak trzymały przez minutę. Ja tak miałem raz, ale mój mechanior wczoraj miał tak samo, po

> minucie wracało wszystko do ładu.

> Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów.

> Wie ktoś co się dzieje? Piszcie, szpenie gadają, że nieszczelność, krokowy albo serwo puszcza, ale

> jak macie jakieś teorie to dawajcie

przewód do serwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów.

Hmm, myślałem, że to normalne grinser006.gif W takim razie chyba też mam to zepsute smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba w każdym cento to występuje, u mnie w szczególności na zimnym wzrastają nawet do tys. natomiast na mocno rozgrzanym silniku + włączonym nawiewie na max lecą w dół z 900 do 700 yikes.gif Tylko na postoju i przy ciągłym deptaniu na pedał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem zawartość wody w płynie hamulcowym - na mierniku zabrakło skali, dwie czerwone diody się zapaliły, pomarańczowe i zielona naturalnie też, więc jest jakiś trop, jutro wymieniam płyn i obadam czy będzie różnica, po cichu liczę że tak.

Obroty: w trasie nic się nie dzieje, ale w korku już tak - normalnie na poziomie około 600rpm i tak się podczas 99,9% jazdy utrzymuje, ale czasami czuć coś w rodzaju lekkiego szarpnięcia obrotów, po chwili dłuższej lub krótszej obroty skaczą do ponad 2krpm na dwie sekundy, wracają do 600 i tak kilka razy. Nie ma reguły, zazwyczaj mam tak gdy dojeżdżam do celu zlosnik.gif, średnio po 50km coś się zaczyna dziać, chociaż nie zawsze. Jakieś typy? Przepustnica z AR jakby się kto pytał, jak coś piszcie co myślicie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.