puchaty Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Cewka na 90% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Cewka na 90% hmm. jak to sprawdzic - wytlumacz jak pieciolatkowi Dodatkowe info: - wyciagam pojedynczo wszystkie fajki przewodow WN. bez 1,2,3 pali, wyciagam 4 kreci nie pali. - zamieniam parami przewody WN na cewkach 1 na 2 i 3 na 4 kreci nie pali wogole - sprawdzenie swiec dzis w gre nie wchodzi (ukrecilem klucz z tesco) czasu nie mam by podjechac kupic cos porzadnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Zapalasz i wyciagasz po kolei fajki. Jak po wyciagnieciu którejś nie bedzie gorzej znaczy masz ją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Zapalasz i wyciagasz po kolei fajki. > Jak po wyciagnieciu którejś nie bedzie gorzej znaczy masz ją. ale znaczy tak zdiagnozuje wadliwa cewke? przewod czy swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 1. Zapalasz silnik 2. Wyciagasz po kolei kable WN (obojetnie z ktorej strony) 3. Po każdorazowym wyciagnięciu kabla silnik powinien zaczac pracowac gorzej 4. Jeżeli po wyjęciu kabla nie będzie gorzej, znaczy że znalazłes przczynę Nie wiem jak można jasniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > 1. Zapalasz silnik > 2. Wyciagasz po kolei kable WN (obojetnie z ktorej strony) > 3. Po każdorazowym wyciagnięciu kabla silnik powinien zaczac pracowac gorzej > 4. Jeżeli po wyjęciu kabla nie będzie gorzej, znaczy że znalazłes przczynę > Nie wiem jak można jasniej Wtedy może to być kabel, świeca lub cewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Może tak być. Czy znasz lepszy sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Może tak być. Czy znasz lepszy sposób? Miernik w rękę i mierzysz opór na uzwojeniu pierwotnym i wtórnym. Jak coś odbiega od danych katalogowych to znaczy, że ta cewka nie żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 pytanie dodatkowe: - jak to jest z tymi cewkami i kolejnoscia ich podpiecia (patrzac od strony przegrody)? Na pokrywie jest 1-4 3-2, a ja mam opis na cewkach (markerem) 1-4 2-3 i tak auto jeździlo do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > pytanie dodatkowe: > - jak to jest z tymi cewkami i kolejnoscia ich podpiecia (patrzac od strony przegrody)? > Na pokrywie jest 1-4 3-2, a ja mam opis na cewkach (markerem) > 1-4 2-3 i tak auto jeździlo do tej pory Cewki odpalają oba przypisane cylindry na raz, więc wszystko jedno. Cewka bliżej zderzaka 2-3, bliżej grodzi 1-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 cewki nowe swiece nowe przewody wn nowe dalej dziad pali na 3 gary i dopala paliwo w wydechy. Co dalej? Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 > cewki nowe > swiece nowe > przewody wn nowe > dalej dziad pali na 3 gary i dopala paliwo w wydechy. > Co dalej? Jakies pomysly? Na ciepłym okay? Stawiam na upg Sprawdz kompresję jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 > Na ciepłym okay? > Stawiam na upg > Sprawdz kompresję jeszcze dziura w tloku na tym garze albo bral komprechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 podobny wątek z opisaną przyczyną http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287770094&an=&page=0&vc=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 > obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe > falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: > Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, > silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. > Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic? Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. ogarne wymiane pod blokiem na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Klucz do srub glowicy jaki to ma byc ribe czy jakos tak? 13,14? silnik 1.2 16v. W castoramie kupie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 > Klucz do srub glowicy jaki to ma byc ribe czy jakos tak? 13,14? > silnik 1.2 16v. > W castoramie kupie to? Ribe 9 długa na 80 do odkręcenia głowiczki. Ribe 10 do odkręcenia głowicy. W castoramie nie wiem ja nasadki kupiłem po 15 zł na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Ribe 9 długa na 80 do odkręcenia głowiczki. Ribe 10 do odkręcenia głowicy. Czyli aby sciagnac glowice potrzebuje dwa klucze? > W castoramie nie wiem ja nasadki kupiłem po 15 zł na allegro. Allegro mnie nie urzadza bo potrzeba mi na jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Czyli aby sciagnac glowice potrzebuje dwa klucze? > Allegro mnie nie urzadza bo potrzeba mi na jutro. Dokładnie tak musisz mieć dwa klucze. Glowiczke niby da rade odkręcić torxem. Ale mi sie jedna sruba obróciła także jest ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. uszczelka przepalona miedzy 2 a 3 cylindrem. Wymieniona, glowica splanowana. Wsio poskrecane i teraz: - jak ustawic rozrzad? prosze opisac jak 5-latkowi. Jakies takie sruby z otworami i prety mam po akcji ustawiania kilka lat temu przaz Cinka - jak napiac pasek? prosze opisac jak 5-latkowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > uszczelka przepalona miedzy 2 a 3 cylindrem. Wymieniona, glowica splanowana. Wsio poskrecane i > teraz: > - jak ustawic rozrzad? prosze opisac jak 5-latkowi. > Jakies takie sruby z otworami i prety mam po akcji ustawiania kilka lat temu przaz Cinka > - jak napiac pasek? prosze opisac jak 5-latkowi. kupic pasek contitech i ustawic na znakach ktore sa na pasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > kupic pasek contitech i ustawic na znakach ktore sa na pasku W 16v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Lesiu wytlumacz mi uposledzonemu mechanicznie co i jak. Jutro jednak kupie nowy pasek bo ten cos sie nie chce napiac. Rozciagnal sie czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > W 16v? wtopa nie wiem czemu ciagle myslalem ze to 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > wtopa nie wiem czemu ciagle myslalem ze to 8v bo jazdzi jak zajechana 8'ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.