Jump to content
karan

Rodzaje pompy hamulcowej PUNTO

Recommended Posts

Panowie...jaka pompe zakupic do serwa z Punto I?

Sa dwa rodzaje:

- z srednica tloczka 20.64mm

- z srednica tloczka 22,19mm

http://autowanda.pl/?page=catalog/browse...set=0&sort=

Jezeli obie pasuja na serwo z Punto I to lepiej brac te z wieksza srednica...

Sa jakies roznice mieddzy pompami do Punto I a Punto II?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie...jaka pompe zakupic do serwa z Punto I?

> Sa dwa rodzaje:

> - z srednica tloczka 20.64mm

> - z srednica tloczka 22,19mm

> http://autowanda.pl/?page=catalog/browse...set=0&sort=

> Jezeli obie pasuja na serwo z Punto I to lepiej brac te z wieksza srednica...

> Sa jakies roznice mieddzy pompami do Punto I a Punto II?

cos takiego znalazłem...

''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...''

U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa ma za mala wydajnosc

Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> cos takiego znalazłem...

> ''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w

> przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...''

> U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa

> ma za mala wydajnosc

> Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm

W PI nie ma znaczenia jaki rozmiar tarczy. Wszystkie fabrycznie mają pompę 20 i to niezależnie czy jest ABS, czy tarcza 240 czy 257. Pompa 22 była w PGT bo z tyłu były tarcze zamiast bębnów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a do serwa setyjnego w sc pasuje wieksza pompa jakas,czy w gre wchodzi zmiana serwa?

po zalozeniu 4 tłokow na front seryjna nie wydaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> cos takiego znalazłem...

> ''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w

> przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...''

> U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa

> ma za mala wydajnosc

> Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm

tu najtaniej jak znalazlem:

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1517222216141-LPR6771-pompa-hamulcowa.html

http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-alfa-romeo-fiat-uno-punto-lpr-6771-i5101363384.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tu najtaniej jak znalazlem:

> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1517222216141-LPR6771-pompa-hamulcowa.html

> http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-alfa-romeo-fiat-uno-punto-lpr-6771-i5101363384.html

Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda mi zmianiac serwo bo mam nowe frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na

> fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z

> przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda

> mi zmianiac serwo bo mam nowe

Zgadza sie ja tez mam 257 i nie narzekam, teraz kupilem nowa pompe i serwo i mysle ze bedzie znowu dobrze smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na

> fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z

> przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda

> mi zmianiac serwo bo mam nowe

jednym dziala innym nie...

ja mialem 2 nowe pompy delfhi/mm i na obu to samo...pedal lapie dopiero przy samym dole....

Tak nie powinny dzialac hamulce

Teraz bedzie serwo z PI i pompa 22.2mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz bedziesz mogl pojechac bo hamulce beda a nie tylko 0.5b i koniec

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jednym dziala innym nie...

> ja mialem 2 nowe pompy delfhi/mm i na obu to samo...pedal lapie dopiero przy samym dole....

> Tak nie powinny dzialac hamulce

> Teraz bedzie serwo z PI i pompa 22.2mm

nowe serwo do punto jest dostepne gdzies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a do serwa setyjnego w sc pasuje wieksza pompa jakas,czy w gre wchodzi zmiana serwa?

> po zalozeniu 4 tłokow na front seryjna nie wydaje...

Szczerze to nie wiem jak jest w SC. W PI pasują obie pompy pod seryjne serwo. Mam serwo z PGT wymontowane więc jakby co to mogę porównać z seryjnym PI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Szczerze to nie wiem jak jest w SC. W PI pasują obie pompy pod seryjne serwo. Mam serwo z PGT

> wymontowane więc jakby co to mogę porównać z seryjnym PI.

Serwa są ponoć takie same ale tylko ponoć, tak słyszałem wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nowe serwo do punto jest dostepne gdzies?

Pewnie Aso...cena pod tysiaka lekko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewnie Aso...cena pod tysiaka lekko.

bede w weekend probował,jak nie to seria wyjazd

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bede w weekend probował,jak nie to seria wyjazd

ja przechodze na serwo z Punto I + pompa 22.2mm

Wlasnie odebralem pompe...jest ogromna devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktos sie orientuje czy serwo od punto 2 podejdzie do pompy od punto 1 gt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czy ktos sie orientuje czy serwo od punto 2 podejdzie do pompy od punto 1 gt?

Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto 2 nie pasuje do cento zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto

> 2 nie pasuje do cento

chodzi o srednice zewnetrzną banki serwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> chodzi o srednice zewnetrzną banki serwa?

i o sposob mocowania do pedalu...

W PI/SC/Marea jest trzpien splaszczony z dziurka

W PII i reszcie jest trzpien z kolka wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i o sposob mocowania do pedalu...

> W PI/SC/Marea jest trzpien splaszczony z dziurka

> W PII i reszcie jest trzpien z kolka

oki,tylko ciezko ładne od punto 1 dorwac,same smieci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto

> 2 nie pasuje do cento

Dokladnie tak jak piszesz , najlepiej serwo z punto 1 dac obojetnie jaki Motor do tego pompa z punto 2 i super zestaw do cc/sc ja u siebie mam przod hample punto 2 JTD/ 1.8 hgt czyli 257 wentyle i Auto super hamuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dokladnie tak jak piszesz , najlepiej serwo z punto 1 dac obojetnie jaki Motor do tego pompa z

> punto 2 i super zestaw do cc/sc ja u siebie mam przod hample punto 2 JTD/ 1.8 hgt czyli 257

> wentyle i Auto super hamuje.

a regulatory/ograniczniki zostają seryjne??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a regulatory/ograniczniki zostają seryjne??

Ja mam z opla..to praktycznie to samo co punto II

Takie cylinderki...można je skręcić w pompę lub na przewodach z tylu

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja mam z opla..to praktycznie to samo co punto II

> Takie cylinderki...można je skręcić w pompę lub na przewodach z tylu

a serie mogą zostac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie,

nie łatwiej z fiata? np. punto grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a serie mogą zostac?

Jak działają to mogą wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak działają to mogą

kuzwa wszystko mam nowe to szkoda wywalac,zreszta serwo i pompe seryjną tez....

pojdzie na giełde najwyzej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa 22 o takim oznaczeniu na boku podejdzie? 995/60216

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm??

th_DSC_2028_zpsn1gx1r76.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm??

to srednica tloczka w srodku....jak masz numery tej pompy to sprawdzisz w necie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, załóżmy, że google mówi 22,2, ale nie zwóciłem uwagi na jedną rzecz, a przynajmniej nie rzuciła mi sie na zdjęciach. Mianowicie wyjścia na przewody. Oryginalnie w seju są 4 wyjścia. Ta na zdjęciu powyżej ma 2.

Czy to ją dyskwalifikuje, czy wystarczy taki trójnik zastosować i będzie to zgodne ze sztuką, a co najważniejsze poprawnym działaniem?

trójnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No dobra, załóżmy, że google mówi 22,2, ale nie zwóciłem uwagi na jedną rzecz, a przynajmniej nie

> rzuciła mi sie na zdjęciach. Mianowicie wyjścia na przewody. Oryginalnie w seju są 4 wyjścia.

> Ta na zdjęciu powyżej ma 2.

> Czy to ją dyskwalifikuje, czy wystarczy taki trójnik zastosować i będzie to zgodne ze sztuką, a co

> najważniejsze poprawnym działaniem?

> trójnik

po co kombinować z trójnikami jak mozna odrazu kupić dobra pompe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> po co kombinować z trójnikami jak mozna odrazu kupić dobra pompe

niestety ta ze zdjecia dziś do mnie przyszła. Na foto nie było widać, że ma tylko 2 wyjscia, a mnie do głowy nie przyszło, żeby spytać. Numer fiatowski ładnie ją opisywał, jak chciałem icon_rolleyes.gif

Chyba zrobię zwrot i poszukam tej, co Karan wklejał link

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niestety ta ze zdjecia dziś do mnie przyszła. Na foto nie było widać, że ma tylko 2 wyjscia, a mnie

> do głowy nie przyszło, żeby spytać. Numer fiatowski ładnie ją opisywał, jak chciałem

> Chyba zrobię zwrot i poszukam tej, co Karan wklejał link

a co to za szukanie,intercars i masz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a co to za szukanie,intercars i masz...

no teraz widzę każdy mądry wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wez,a gdzie szukac, aso?

ja kupilem na drugi dzien,dzis przyszlo serwo z allegro do Punto za cale 20 pln smile.gif

jest zajecie na weekend....

Share this post


Link to post
Share on other sites

na allegro szukałem, znalazłem ori fiata za smieszne pieniądze. numer w eperze pokazuje punto 2, no bajka...

tylko nie widać było, że ma 2 wyjscia :/

dobra, nie ma co płakać. W poniedziałek zwrócę i w międzyczasie zakupię już prawidłową z 4 wyjściami... ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na allegro szukałem, znalazłem ori fiata za smieszne pieniądze. numer w eperze pokazuje punto 2, no

> bajka...

> tylko nie widać było, że ma 2 wyjscia :/

> dobra, nie ma co płakać. W poniedziałek zwrócę i w międzyczasie zakupię już prawidłową z 4

> wyjściami...

możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1?

Bosch 60543 z pudelka fiata. Nie przykladalem jej, aby nie ubrudzic, zeby mi zwrotu nie zakwestionowali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1?

Jak jest napewno z punto 2 to siada; )

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i pasują P&P ?

Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie skromny.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a regulatory/ograniczniki zostają seryjne??

ja mam regulatory z punto 2 te wkrecane w pompe dlugie takie same są w palio siena

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze się na ak natknąłem na wątek Czuczu, co pisał o regulatorach z Doblo z dodatkową regulacją....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm??

pompa z 2 wyjsciami jest pod ABS

W watku podalem nr pompy LPR 22.2mm pod punto GT 1.4 turbo co siada z serwo PI

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra, to tak to na przymiarkach mniej więcej wygląda:

th_DSC_2067_zpsq3s02xzo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki masz nr boczny tej pompy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no dobra, to tak to na przymiarkach mniej więcej wygląda:

źle kolektory zamontowane obydwa po prawej stronie musza byc. grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.