Skocz do zawartości

Z18XER regulacja zaworów


Lukass186

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ojca Vectra C GTS Z18XER 140KM + LPG 07' 170kkm zaczęła poklepywać.

Rozgląda się za regulacją zaworów ale mało kto chce się tym zająć.

Znajomy z ASO Opla powiedział, że na serwis przyjeżdżają takie z nalotem 300tyś i się nikt tego nie tyka. Aktualnie auto jeździ na oleju syntetyku GM, będą eksperymenty z innymi olejami.

Wiecie coś więcej w temacie?

Może ktoś poleci kogoś ze Śląska, który by się podjął regulacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy z ASO Opla powiedział, że na serwis przyjeżdżają takie z nalotem 300tyś i się nikt tego nie tyka.

ale pewnie bez lpg

> Może ktoś poleci kogoś ze Śląska, który by się podjął regulacji ?

sosnowiec ul.naftowa

katowice ul.ceglana

jest jeszcze koleś w szopienicach co się oplem zajmuje, ale to dziad i oszust jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję

> Dzwoniłem do Katowic. Jakby kogoś interesowało to sama robocizna 150zł.

> Wszystko razem z gratami w najgorszym wypadku 600zł.

Daj znac jak poszło - też będę musiał się tematem zainteresować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcialem brac sie i ja za sprawdzenie w A16XER po 40kkm na LPG (w sumie 70kkm) ale skoro nie klepie

> to gaziaz kazal dac se siana narazie.

no ale przecież luzy regulujesz żeby się nie podpierały zawory a nie jak klepią na LPG wypalają się gniazda zaworowe i zawory niżej siadają w głowicy i się w ekstremalnych przypadkach podpierają. jeżeli masz 40kkm na LPG to może nie musisz regulować ale sprawdzić by było warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale przecież luzy regulujesz żeby się nie podpierały zawory a nie jak klepią na LPG wypalają się

> gniazda zaworowe i zawory niżej siadają w głowicy i się w ekstremalnych przypadkach

> podpierają. jeżeli masz 40kkm na LPG to może nie musisz regulować ale sprawdzić by było warto

Na mechanice znam sie slabo, chcialem sprawdzac po tym co na forach wyczytalem.

Postanowilem jednak zaufac gazownikowi, o ktorym mam bardzo dobre zdanie (dawniej glowny mechanik STAGa, obecnie wlasciciel zakladu partnerskiego).

Twierdzi, ze z jego doswiadczenia w Oplach sens sprawdzania jest przy 80-100kkm, w zaleznosci ile auto mialo przebiegu przed zagazowaniem i ile na LPG przejechalo.

Ja gazowalem roczniaka przy 21-22kkm i zrobilem na LPG ~45kkm.

Sprawdze za rok, po kolejnych 15-20kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem z doświadczenia że w tych silnikach na LPG lepiej wcześniej niż później sprawdzić luzy (nie koniecznie będą do regulacji) a za sprawdzenie prawie nic nie zapłacisz a jeździsz spokojnie no ale cóż twoje auto... twoja sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> ja wiem z doświadczenia że w tych silnikach na LPG lepiej wcześniej niż później sprawdzić luzy (nie

> koniecznie będą do regulacji) a za sprawdzenie prawie nic nie zapłacisz a jeździsz spokojnie

> no ale cóż twoje auto... twoja sprawa...

Jednak sie Ciebie posluchalem i dobrze, 7 wydechowych poza granica, 1 na granicy, ssace OK.

Szklanki zamowione, w przyszlym tygodniu wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.