Skocz do zawartości

Bus 10-17 tys


AkuQ

Rekomendowane odpowiedzi

> No jak? T4 już po lifcie będzie

No tak myślę, czy nie przereklamowany, trafic ma 6 skrzynię, a pewnie parę razy za granicę będę musiał podjechać i na autostradach może się to sprawdzić, często też mają klimę. Czy w nowszych T4 silniki są tak udane jak w starszych czy pokłosie słynnego 2.0 TDI, bo ja wiem że zmiana silnika to czysta eksploatacja, ale nie chciałbym tej eksploatacji robić w Niemczech na authobanie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Iveco Daily? Jakieś 3.0 diesel...

> Na busach to ja się nie znam

To na bliźniaku chyba było i nie wiem czy aż tak duży mi potrzebny (spalanie, parkowanie, wygoda w czasie jazdy), coś bardziej kompaktowego szukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W co celować, żeby nie drenowało kieszeni?Na busach za bardzo się nie znam, więc wolę podpytać

> właścicieli, czy użytkowników.

> Mam na oku Trafica 1.9 100KM dobre to silniki w busach?

ale trafic to taki bus nie bus

bus imho

ducato

jumper

boxer

sprinter

daily

właśnie też poszukuje w tych pieniądzach jakiegoś i tak

wszelakiej maści sprintery i daily to trupy w tych pieniądzach

psa po 2002r wychodzi, że zawsze jest coś w nich do zrobienia

za 10-13kzł można wyrwać pare ładnych sztuk ducato/jumper/boxer 1999-2002

jutro właśnie śmigam oglądać tego ducato

wg. opinii jeden z lepszych silników, na zwykłej pompie, z turbo ze stałą geometrią, bez dwumasy i przyzwoitą mocą palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W co celować, żeby nie drenowało kieszeni?Na busach za bardzo się nie znam, więc wolę podpytać

> właścicieli, czy użytkowników.

> Mam na oku Trafica 1.9 100KM dobre to silniki w busach?

czasem jeżdżę traficiem, wcześniej sporo jeździłem T4 i jak dla mnie francuz jest dużo przyjemniejszy. Co do awaryjności ciężko mi się wypowiadać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale trafic to taki bus nie bus

> bus imho

> ducato

> jumper

> boxer

> sprinter

> daily

> właśnie też poszukuje w tych pieniądzach jakiegoś i tak

> wszelakiej maści sprintery i daily to trupy w tych pieniądzach

> psa po 2002r wychodzi, że zawsze jest coś w nich do zrobienia

> za 10-13kzł można wyrwać pare ładnych sztuk ducato/jumper/boxer 1999-2002

> jutro właśnie śmigam oglądać tego ducato

> wg. opinii jeden z lepszych silników, na zwykłej pompie, z turbo ze stałą geometrią, bez dwumasy i

> przyzwoitą mocą

Tylko ja właśnie takiego busa-nie busa chyba potrzebuję. Na pace będą jeździły skutery-najczęściej pojedyńczo lub czasami 2 jak zajdzie potrzeba. Do tego mam do zwiezienia trochę rzeczy z Niemiec z branży nie motoryzacyjnej, w osobówkę kombiaka tego nie zapakuję. Bliżej zimy być może bus pójdzie na sprzedaż, albo będzie pracował dalej bo zamierzam rozszerzyć działalność o vanselling (lekkie rzeczy w pudełkach), więc chyba będzie odpowiedni niski,krótki bus-nie bus. O ducato myślałem, JTDki nie od dziś słyną z dobrych silników, miałem okazję pojeździć tym nowszym modelem po 2006r bodajże, całkiem przyjemny jak na dostawczaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czasem jeżdżę traficiem, wcześniej sporo jeździłem T4 i jak dla mnie francuz jest dużo

> przyjemniejszy. Co do awaryjności ciężko mi się wypowiadać

No właśnie nawet wrażenie wizualne sprawia bardziej "osobówki", traficiem miałem tylko przejażdżki krótkie i jako pasażer więc nie mam wyobrażenia zbyt dużego, szczególnie o silnikach, bo o ile stan sobie sprawdzę, to nie chciałbym nabyć takiego 2.0 TDI wśród busów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko ja właśnie takiego busa-nie busa chyba potrzebuję. Na pace będą jeździły skutery-najczęściej

> pojedyńczo lub czasami 2 jak zajdzie potrzeba. Do tego mam do zwiezienia trochę rzeczy z

> Niemiec z branży nie motoryzacyjnej, w osobówkę kombiaka tego nie zapakuję. Bliżej zimy być

> może bus pójdzie na sprzedaż, albo będzie pracował dalej bo zamierzam rozszerzyć działalność o

> vanselling (lekkie rzeczy w pudełkach), więc chyba będzie odpowiedni niski,krótki bus-nie bus.

> O ducato myślałem, JTDki nie od dziś słyną z dobrych silników, miałem okazję pojeździć tym

> nowszym modelem po 2006r bodajże, całkiem przyjemny jak na dostawczaka.

To moze jakis C8, Grand Espace, 807?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czasem jeżdżę traficiem, wcześniej sporo jeździłem T4 i jak dla mnie francuz jest dużo

> przyjemniejszy. Co do awaryjności ciężko mi się wypowiadać

Oj jest awaryjny. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie nie, Lepiej jak będzie nieoszybowany, poza tym zabudowa takiego trafica 3 os jest większa od

> wspomnianych przez Ciebie.

Jak wielkościowo Ci starczy to może weź Scudo poprzedniej generacji z 2.0HDI, brzydal jest ale jeszcze robiony jak przystało na wiele lat eksploatacji a nie byle do gwarancji ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wielkościowo Ci starczy to może weź Scudo poprzedniej generacji z 2.0HDI, brzydal jest ale

> jeszcze robiony jak przystało na wiele lat eksploatacji a nie byle do gwarancji

Za mało w długości. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcesz rzecczy z wystawki targać

Ziom, na takie ekscesy to się spóźniłem o jakieś 20-25 lat grinser006.gif I gdybym miał to robić to byłby jak najdłuższy i jeszcze z 50% przedłużony u Bogdana, na bliźniaku z resorami ze stara. A ja tylko na proszki, na proszki chcę cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W co celować, żeby nie drenowało kieszeni?Na busach za bardzo się nie znam, więc wolę podpytać

> właścicieli, czy użytkowników.

> Mam na oku Trafica 1.9 100KM dobre to silniki w busach?

Ducato,Jumper,Boxer.Co do silników wybór też duży.Znajomy który wozi narty tylko takich używa i wymienia na młodsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Ducato/Boxer/Jumper bym nie celował... Są fajne, tanie, ale poleciłbym gdybyś kupował nowego z myślą o przejechaniu 200-300kkm w okresie do 5 lat.

Gdy będzie już w rozsypce to sprzedajesz.... zlosnik.gif

Awaryjność i korozja..... frown.gif

Jak ma być większy to poszukaj Mastera 2.5dci (nie sugeruj się że francuz)

Jak może być mały to oczywiście T4 i Hiace

Nie rdzewieją za bardzo i nie chcą się psuć ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak może być mały to oczywiście T4 i Hiace

> Nie rdzewieją za bardzo i nie chcą się psuć

Czyli Trafic nie jest dobrym rozwiązaniem?Uczepiłem się trochę bo jest dość ciekawy egz na oku, poza tym przewoźnicy do de w większości na nich śmigają, a kiedyś same T4ki były. Ostatnio jak wracałem z 10szt z różnych firm na parkingu było-wszystko trafici.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli Trafic nie jest dobrym rozwiązaniem?

U ojca w firmie mają około 20 Traficów, wszystkie z silnikami 1.9dCi, wszystkie w wersjach 8 osobowych.

Jeżdżą na trasie Rzeszów-Paryż-Rzeszów. Nie narzekają na awaryjność i nie słyszałem, żeby w trasie, którykolwiek zepsuł się.

W porównaniu do Ducato i jemu podobnych na pewno jest mniejszy, za kierownicą bardziej przypomina osobówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.