Krajowy Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Może ktos zna przyczynę ? Jutro oddaje auto do juz 3 regeneracji turbiny. Turbina wyrzuca olej na zewnątrz i strasznie śmierdzi jak się jedzie. Oczywiście wszystko w ramach gwarancji, ale zaczyna mnie to męczyć.... Serwis nie ma pomysłu na przyczynę. Pierwsza regeneracja była pelna, wszystko w środku nowe. Pacjent to 2.0 T opel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? Zmien zaklad regenerujacy, a najlepiej zaloz nowe turbo > Jutro oddaje auto do juz 3 regeneracji turbiny. Turbina wyrzuca olej na zewnątrz i strasznie > śmierdzi jak się jedzie. > Oczywiście wszystko w ramach gwarancji, ale zaczyna mnie to męczyć.... Serwis nie ma pomysłu na > przyczynę. Pierwsza regeneracja była pelna, wszystko w środku nowe. > Pacjent to 2.0 T opel. Co z tego, ze nowe, jak pewnie chinskie badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Zmien zaklad regenerujacy, a najlepiej zaloz nowe turbo Nowe turbo jest bardzo drogie. Za regeneracje placilem prawie 1500 zl..... > Co z tego, ze nowe, jak pewnie chinskie badziewie. Czy jesli znów padnie, mogę zadać zwrotu pieniędzy ? Bralem fakturę na firmę, faktura z luty/marzec 2014. Pierwsza poprawka w wakacje, a jutro kolejna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Nowe turbo jest bardzo drogie. Za regeneracje placilem prawie 1500 zl..... To i tak duzo zaplaciles za regeneracje. Nowe drogie, ale zazwyczaj dziala lepiej i juz dawno bys zapomnial, ze je zmieniales. > Czy jesli znów padnie, mogę zadać zwrotu pieniędzy ? A tego nie wiem. > Bralem fakturę na firmę, faktura z luty/marzec 2014. Pierwsza poprawka w wakacje, a jutro kolejna. Jakie tam turbo siedzi?? Znasz cene nowej, oczywiscie poza ASO ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? > Jutro oddaje auto do juz 3 regeneracji turbiny. Turbina wyrzuca olej na zewnątrz i strasznie > śmierdzi jak się jedzie. > Oczywiście wszystko w ramach gwarancji, ale zaczyna mnie to męczyć.... Serwis nie ma pomysłu na > przyczynę. Pierwsza regeneracja była pelna, wszystko w środku nowe. > Pacjent to 2.0 T opel. Gdzie regenerowałeś?Raczej zwrotu kasy nie otrzymasz przy FV nie obowiązują ich ustawy o ochronie praw konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > To i tak duzo zaplaciles za regeneracje. > Nowe drogie, ale zazwyczaj dziala lepiej i juz dawno bys zapomnial, ze je zmieniales. > A tego nie wiem. > Jakie tam turbo siedzi?? Znasz cene nowej, oczywiscie poza ASO ?? Chyba, że coś innego uszkadza turbinę, i by już wydał 3 x 4 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalcc Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Zmien zaklad regenerujacy, a najlepiej zaloz nowe turbo > Co z tego, ze nowe, jak pewnie chinskie badziewie. A co mu napiszesz, jak za trzy miesiące dojdzie do zatarcia tego nowego...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Chyba, że coś innego uszkadza turbinę, i by już wydał 3 x 4 tyś. Jesli cos innego by uszkadzalo, to serwis raczej do tego by doszedl po kolejnym padzie. Chyba, ze to byle jaki serwis, ktory potrafi tylko odczytac bledy i wymieniac czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > A co mu napiszesz, jak za trzy miesiące dojdzie do zatarcia tego nowego...? Jest to mozliwe, jesli serwis nie znalazl prawdziwej usterki . Ale rownie dobrze powodem moze byc zle przeprowadzana regeneracja albo sposob uzytkowania auta. A jesli mnie pamiec nie myli to w tym aucie siedzi turbo, ktore wg. producenta nie podlega regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Jesli cos innego by uszkadzalo, to serwis raczej do tego by doszedl po kolejnym padzie. Wiesz, po ostatnim roku z Fordem i w związku z tym częstrzych niż eksploatacyjne wizytach w serwisach, mam nieco inne zdanie o mechanikach i ich wiedzy. Raczej jest to szukanie "na ślepo", niż ogarnięcie całościowe tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? > Jutro oddaje auto do juz 3 regeneracji turbiny. Turbina wyrzuca olej na zewnątrz i strasznie > śmierdzi jak się jedzie. > Oczywiście wszystko w ramach gwarancji, ale zaczyna mnie to męczyć.... Serwis nie ma pomysłu na > przyczynę. Pierwsza regeneracja była pelna, wszystko w środku nowe. > Pacjent to 2.0 T opel. Turbinę regenerowali na oryginalnych częściach, czy zamiennikach? Mechanicy sprawdzili cały układ olejowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Wiesz, po ostatnim roku z Fordem i w związku z tym częstrzych niż eksploatacyjne wizytach w > serwisach, mam nieco inne zdanie o mechanikach i ich wiedzy. > Raczej jest to szukanie "na ślepo", niż ogarnięcie całościowe tematu. Teraz na FB znajomy (posiadacz Passka B5 1.8T) żalił się, że zjeździł mechaników-specjalistów od grupy VAG i dopiero sam po lekturze zagranicznego forum doszedł, że przyczyną nierównych obrotów była jakaś śruba odpowietrzająca. A wszyscy klepią bzdety, że Passata to każdy kowal naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Teraz na FB znajomy (posiadacz Passka B5 1.8T) żalił się, że zjeździł mechaników-specjalistów od > grupy VAG i dopiero sam po lekturze zagranicznego forum doszedł, że przyczyną nierównych > obrotów była jakaś śruba odpowietrzająca. A wszyscy klepią bzdety, że Passata to każdy kowal > naprawi 1.8T to nie jest prosty silnik... gdzie każdy Janek-kowal poradzi sobie ze wszystkim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > 1.8T to nie jest prosty silnik... gdzie każdy Janek-kowal poradzi sobie ze wszystkim... Tu nie dali rady spece zajmujący się wyłącznie grupą VAG a co dopiero Janek-kowal. Tak samo jest z TDI, jednemu wałek się wytarł a spece od VAGów od razu chcieli pompki regenerować. Ale przyjdzie Ci taki Akuqu i powie, że to najpopularniejsze samochody i każdy naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Turbina byla pierwszy raz regenerowana, bo puszczala olej do silnika. Po jej demontażu byla z zewnątrz suchuteńka. Teraz nie puszcza oleju do silnika, tylko na zewnątrz.... Na jakich częściach - nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Ale przyjdzie Ci taki Akuqu i powie, że to najpopularniejsze samochody i każdy naprawi. Akuqu to pół biedy, Jaya posłuchaj , ja mam motto takie czym mniej się mechanik dotyka tym lepiej dla auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? Regeneracja na "byle czym" - czyt. chińskie wkłady (kosztują mniej więcej 3 stówki - czasem ciut drożej...) nie wytrzymują warunków pracy turbosprężarki. Albo zmienić warsztat - jest szansa, że zrobią ciut lepiej (ale gwarancja idzie papa), albo kupić nową turbosprężarkę (bo niektórych po prostu się nie regeneruje, bo nie ma nawet oryginalnych części a chińszczyzna - sam już wiesz...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? Przyczyną jest to że 90% mechaników występuje w trzech wersjach: Typ nr 1. Leniuchy i nie chce im się drążyć tematu Typ nr 2 . Głąby, samouki bez odpowiedniej wiedzy technicznej i najprawdopodobniej również jakiegokolwiek wykształcenia w temacie. Ewentualnie wiedza z lat 80-90 kiedy królowały maluchy i polonezy. Typ 3. Naciągacze wymyślający kosztowne usterki bądź je wręcz powodujący. Czyli półprzestępcy z pod znaku mirasa. Wielu z nich to niestety kombinacje wszystkich 3 typów Generalnie oddanie auta do nieznajomego mechanika to 50% ryzyka że popsują zamiast naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Maja sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i cieplym silniku...... Z tego co piszecie, musze sie zaprzyjaźnić z nimi, jesli nie będą potrafili zrobić dobrze ?...... Czy jesli mi zrobią teraz, to gwaeancja idzie od teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > 1.8T to nie jest prosty silnik... gdzie każdy Janek-kowal poradzi sobie ze wszystkim... Jeden z prostszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Jeden z prostszych Zależnie do czego go porównujesz. Milion rurek gdzie nie zawsze jest łatwo namierzyć nieszczelność, odma która lubi się zapchać, rozrząd na łańcuchu i pasku, w nowszych drogi napinacz łańcucha rozrządu... Jak na benzyniaka wcale nie jest taki nieskomplikowany, są prostsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Sprawdzał ktoś tam drożność odmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Powiedz gdzie była robiona turbosprężarka. Znam trochę firm na śląsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Masz możliwość odczytania temperatury spalin?? Bo może jest za wysokie EGT i uszczelnienie turbiny nie wytrzymuje. Widziałem sporo turbin z opla w wersji benzyna turbo gdzie EGT uszkadzało nagminnie turbosprężarkę, nawet doprowadzając do pęknięcia muszli strony gorącej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może ktos zna przyczynę ? > Jutro oddaje auto do juz 3 regeneracji turbiny. Turbina wyrzuca olej na zewnątrz i strasznie > śmierdzi jak się jedzie. > Oczywiście wszystko w ramach gwarancji, ale zaczyna mnie to męczyć.... Serwis nie ma pomysłu na > przyczynę. Pierwsza regeneracja była pelna, wszystko w środku nowe. > Pacjent to 2.0 T opel. Sprawdziłbym przewody olejowe zasilający i powrotny. Mogą być niedrożne. Może używasz niewłaściwego oleju ?może ciśnienie oleju jest za małe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Nowe turbo jest bardzo drogie. Za regeneracje placilem prawie 1500 zl..... > Czy jesli znów padnie, mogę zadać zwrotu pieniędzy ? > Bralem fakturę na firmę, faktura z luty/marzec 2014. Pierwsza poprawka w wakacje, a jutro kolejna. Jak padło mi turbo w 2.0T PSA to kupiłem za 1700zł nowy, oryginalny rdzeń Garetta i tylko muszle ze starego zostały, z założenia nie bawię się w regenerację bo to mało kiedy działa tak jak nowe. Poza tym teraz są rdzenie Meletta i to juz chyba lepsza opcja niż regeneracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Masz możliwość odczytania temperatury spalin?? Bo może jest za wysokie EGT i uszczelnienie turbiny > nie wytrzymuje. Widziałem sporo turbin z opla w wersji benzyna turbo gdzie EGT uszkadzało > nagminnie turbosprężarkę, nawet doprowadzając do pęknięcia muszli strony gorącej. Co mi powiesz o chlopakach z Kobiora? Bear Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Jak padło mi turbo w 2.0T PSA to kupiłem za 1700zł nowy, oryginalny rdzeń Garetta i tylko muszle ze > starego zostały, z założenia nie bawię się w regenerację bo to mało kiedy działa tak jak nowe. > Poza tym teraz są rdzenie Meletta i to juz chyba lepsza opcja niż regeneracja. Przecież na tym polega regeneracja - wkłada się kompletny rdzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 Regeneracja to oszustwo i naciąganie klienta. Turbo, przekładnie... ciągle naokoło słyszę takie historie i sam też przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Wczoraj rozmawiałem o turbinie. Sprawdzili samochód i nie znaleźli przyczyny padania turbiny. Ciśnienia oleju w normie i nie mają pomyslu co może to powodować. Podobno wkladaja oryginaly jakies firmy garet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Wczoraj rozmawiałem o turbinie. Sprawdzili samochód i nie znaleźli przyczyny padania turbiny. > Ciśnienia oleju w normie i nie mają pomyslu co może to powodować. Podobno wkladaja oryginaly > jakies firmy garet. A Garrett produkuje zestawy naprawcze do swoich turbosprężarek? W kilku przypadkach słyszałem odpowiedzi, że do Garretta wkłada się "wysokiej jakości zamienniki", bo oryginalne części zamienne nie istnieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > A Garrett produkuje zestawy naprawcze do swoich turbosprężarek? W kilku przypadkach słyszałem > odpowiedzi, że do Garretta wkłada się "wysokiej jakości zamienniki", bo oryginalne części > zamienne nie istnieją Produkuje, oprócz kierownic do turbin o zmiennej geometrii. Rdzenie są te same przy stałej geometrii i zmiennej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Produkuje, oprócz kierownic do turbin o zmiennej geometrii. Rdzenie są te same przy stałej geometrii i zmiennej. Kumam - czyli regeneracja Garretta o stałej geometrii jest do zrobienia na oryginalnych częściach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Hej. Rozmawialem z kolega odnosnie tych firm ale opinii i informacji nie mamy co do jakosci. Jednak mielismy podobny problem z klientem po regeneracji wlasnie turbo z benzynowego opla. Pojawial sie olej i auto dymilo. Wszystkie parametry byly mierzone i byly w normie. Turbosprezarka rozbierana tez 3 albo 4 razy remontowana i dalej pojawial sie olej, szczegolnie po rozgrzaniu na wolny h obrotach. Skonczylo sie na zwrocie kosztow, zakupieniu nowego oryginalu i po montazu oryginalu zero problemu. Do dzisiaj nikt nie wie co bylo nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Może wadliwa byla sama obudowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Po jakim czasie sie olej pojawial ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Po jakim czasie sie olej pojawial ? Ile kosztuje nowe turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ile kosztuje nowe turbo? Nie mam pojęcia, chetnie sie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Nie mam pojęcia, chetnie sie dowiem Może jakbyś posumował tą kasę za 3 regeneracje, to by się okazało że mogłeś mieć nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 zrób porządnie turbo w Ted metal wrocław (właściciel zwie sie Erni) i zapomnisz o kłopotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Po jakim czasie sie olej pojawial ? Po 10 minutach okolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Może jakbyś posumował tą kasę za 3 regeneracje, to by się okazało że mogłeś mieć nową? Leszku, robią na gwarancji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > Może wadliwa byla sama obudowa ? dokladnie Ja kiedys sam zregenerowalem dwie turbiny k03 i jedna ciagle puszczala olej na strone zimna Okazalo sie, ze gniazdo uszczelniacza juz bylo mocno wytarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bear_ Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Jak ja uwielbiam ynternetowe naprawianie samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.