Skocz do zawartości

Hothatch albo coś szybkiego, ale seryjnego


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

> do 20kpln, napęd dowolny, gabaryt dowolny, powiedzmy że 7s do paczki.

> Jakieś sugestie?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m...previousPage=lr

to na serio

a na żarty to

http://allegro.pl/mercedes-w210-e55-amg-18-cali-okazja-i5216039374.html

zlosnik.gif

http://www.zeperfs.com/duel501-237.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za tą kasę to będzie R53 z kompresorem

według mnie robi robotę

reklama nie kłamie, jeździ jak gokart, przyklejony do drogi

zbiera się też super

w serii 163 bądź 170KM

po lifcie z LSD, czyli szperą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a na serio, to ile wyjdą opłaty za niego ?

Akcyza 2,5 tys chyba że umowę zaniżysz, reszta kwitów standardowo 160 US, tłumaczenie, badanie...

Poniżej 17 tysi na legalu zarejestrowana na Twoim parkingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mazda RX8, napęd na tył, frajda z jazdy niesamowita, każdy się ogląda, nietuzinkowe auto

+ dość egzotyczny silnik Wankla, zapomniałeś niechcący dodać.

Samochodzik sam w sobie jest wręcz genialny, ale dopiero po swapie na mocną jednostkę z klasycznymi tłokami, np. Hondy. Szkoda, że niewiele jest udanych takich swapów.

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> + dość egzotyczny silnik Wankla, zapomniałeś niechcący dodać.

> Samochodzik sam w sobie jest wręcz genialny, ale dopiero po swapie na mocną jednostkę z klasycznymi

> tłokami, np. Hondy. Szkoda, że niewiele jest udanych takich swapów.

> Pozdro

> Bartek

Samochód jest sam w sobie genialny właśnie z seryjnym silnikiem Wankla, reszta to profanacja ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochód jest sam w sobie genialny właśnie z seryjnym silnikiem Wankla, reszta to profanacja

Współczesny plastik nie jest dla mnie obiektem kultu, dlatego też nie bardzo rozumiem w tym kontekście słowo "profanacja". Silniki Wankla są mocno egzotyczne, mają swoje wady a mechaników chętnych je serwisować i naprawiać jest jakoś mniej, aniżeli tych, co podejmują się napraw klasycznych tłokowców. Dlatego ceny wspomnianej Mazdy sa na tak niskim poziomie, choć to genialne autko.

Chciałbym mieć tego plastika, ale nie ze świadomością, że jak się silnik wysypie, to nikt mi tego nie ogarnie w rozsądnych pieniądzach.

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.