kamilmm Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 Cześć, czy jest sens montować miskę z T-jet do 1,2 16v (188A.5000)? Chciałbym już mieć spływ oleju na przyszłość do 1,2 16vT . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > Cześć, > czy jest sens montować miskę z T-jet do 1,2 16v (188A.5000)? Chciałbym już mieć spływ oleju na > przyszłość do 1,2 16vT . miska jest całkiem inna, w tjet ta górna jej połowa jest jednocześnie wzmocnieniem podstaw korbowodów. w 1.2 jest to ciut inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > miska jest całkiem inna, w tjet ta górna jej połowa jest jednocześnie wzmocnieniem podstaw > korbowodów. w 1.2 jest to ciut inaczej. Ok - czyli i tak pozostaje spawanie. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Ok - czyli i tak pozostaje spawanie. Dzięki! Polecam palnik i lut twardy (mosiądz) - jest to sprawdzony sposób na spływ. Dużo lepszy niż spawanie migomatem przykładowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 Można też TIG-iem. Ja wspawałem sobie króciec z kwasówki z gwintem 3/8, a dopiero do tego wkręcę co będę chciał. A z drugiej strony króciec do ewentualnego odpowietrzenia skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Można też TIG-iem. > Ja wspawałem sobie króciec z kwasówki z gwintem 3/8, a dopiero do tego wkręcę co będę chciał. > A z drugiej strony króciec do ewentualnego odpowietrzenia skrzyni korbowej. Rozwiń ta mysl po co dokladnie ten drugi kruciec ?? i co sie z tym wiąze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Rozwiń ta mysl po co dokladnie ten drugi kruciec ?? i co sie z tym wiąze . Słowo odma słyszał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Słowo odma słyszał? nie lepiej dac dwie odmy na górze silnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > nie lepiej dac dwie odmy na górze silnika ?? To ma być połączone właśnie z odmą na górze i do oil catch tanka. Przez to że skrzynia korbowa jest odpowietrzana tylko praktycznie przez kanał olejowy którym spływa olej z głowicy do miski, to przy 16v (i nie tylko) potrafi często właśnie rzygnąć olejem z odmy jak wysoko zakręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > To ma być połączone właśnie z odmą na górze i do oil catch tanka. > Przez to że skrzynia korbowa jest odpowietrzana tylko praktycznie przez kanał olejowy którym spływa > olej z głowicy do miski, to przy 16v (i nie tylko) potrafi często właśnie rzygnąć olejem z > odmy jak wysoko zakręcisz. Ok - robienie bezpośredniego połączenia do miski olejowej z odmy nie jest wskazane? Musi być ten oct? Czy bez niego też przeżyje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Ok - robienie bezpośredniego połączenia do miski olejowej z odmy nie jest wskazane? Musi być ten > oct? Czy bez niego też przeżyje? Zbiornik ma Ci łapać olej zamiast pchać go w dolot albo na glebę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Zbiornik ma Ci łapać olej zamiast pchać go w dolot albo na glebę. Dobra ok - to już rozumiem, ale czy to odpowietrzenie skrzyni korbowej jest potrzebne? I czy można to połączyć bezpośrednio z odmą? Wiem, że moje pytania mogą być głupie, ale cóż - trzeba się uczyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Dobra ok - to już rozumiem, ale czy to odpowietrzenie skrzyni korbowej jest potrzebne? I czy można > to połączyć bezpośrednio z odmą? Możesz nie robić, większość jak nie wszyscy jeżdżą bez. Ja miałem michę na stole to wspawałem zapobiegawczo, teraz mam ten króciec zatkany korkiem ale docelowo ma być właśnie połączony z odmą, z tą fabryczną odnogą która jest wpięta do ssącego, a drugi grubszy koniec odmy połączę z OCT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Dobra ok - to już rozumiem, ale czy to odpowietrzenie skrzyni korbowej jest potrzebne? I czy można > to połączyć bezpośrednio z odmą? > Wiem, że moje pytania mogą być głupie, ale cóż - trzeba się uczyć . obiegu zamkniętego nie zrobisz, bo nie ma to sensu, ale jak wpiąć "po drodze" OCT to zacna myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Można też TIG-iem. > Ja wspawałem sobie króciec z kwasówki z gwintem 3/8, a dopiero do tego wkręcę co będę chciał. > A z drugiej strony króciec do ewentualnego odpowietrzenia skrzyni korbowej. Macie jakieś foty w ogóle 1,2 16vT jak to wygląda po złożeniu z kolektorem wydechowym, jak te króćce są podłączone? Taka poglądowa informacja by mi się przydała . Btw. może ktoś z małopolskiego posiada taki wynalazek i pokazał co i jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Macie jakieś foty w ogóle 1,2 16vT jak to wygląda po złożeniu z kolektorem wydechowym, jak te > króćce są podłączone? Taka poglądowa informacja by mi się przydała . > Btw. może ktoś z małopolskiego posiada taki wynalazek i pokazał co i jak ? https://picasaweb.google.com/110526340617228110480/176B9000Td04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.