Skocz do zawartości

T-jet a 1,2 16vT - za i przeciw


kamilmm

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam.

Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie kolektorów)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2?

> Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens

> pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam.

> Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie

> kolektorów)?

Takie moce to z 8V juz dawno byly robione i jezdza Jak masz 1.2 pod maska juz to bym sie wstrzymal z t jetem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2?

> Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens

> pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam.

> Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie

> kolektorów)?

Jezeli chodzi tylko o mocowanie do bloku i kolektorów to tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj nie przesadzaj ze tak szybko, jak sie zle biegi wrzuca to tak bywa.

> ja tyle czasu jezdzilem na skrzyni z P2 i nie narzekalem

jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej zapodać tijetowską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2?

> Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens

> pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam.

> Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie

> kolektorów)?

zostawić 1.2 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło

> wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to

> się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z

> podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale

> większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej

> zapodać tijetowską

1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie niewzruszona grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło

> wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to

> się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z

> podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale

> większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej

> zapodać tijetowską

t-jetowska ?? czyli jaką bo od bravo II to nie ma hu... aby weszla.

Moja zostala zabita na strojeniu co moge sie zalozyc ze zostal zle wbity bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> t-jetowska ?? czyli jaką bo od bravo II to nie ma hu... aby weszla.

> Moja zostala zabita na strojeniu co moge sie zalozyc ze zostal zle wbity bieg.

Ja takiej nie mam to ci nie powiem, ale o ile dobrze pamiętam widziałem że tutaj na tym forum niektórzy mają takie skrzynie z dorabianymi półosiami i mocowaniami np ahamay, zapytaj sie go on napewno nie ma seryjnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja takiej nie mam to ci nie powiem, ale o ile dobrze pamiętam widziałem że tutaj na tym forum

> niektórzy mają takie skrzynie z dorabianymi półosiami i mocowaniami np ahamay, zapytaj sie go

> on napewno nie ma seryjnej

dlatego trzeba napisac ze nie kazda t-jetowska wejdzie

ja tez nie mam seryjnej tylko od 500abarth c 510

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z

> tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie

> niewzruszona

Oj potrafilo jest jeden taki kierownik co juz c510 zabil w t jecie nie robi sie seja t jeta zeby jezdzic nim w niedziele do kosciola zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje

Ale on ma skrzynię... z Uno 1.0 gaźnik tongue.gif o najdłuższych przełożeniach ze wszystkich skrzyń w silnikach fire... więc i moc będzie inaczej z nią rozwijana...

i czy wytrzyma to mocna zagadka tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.