kamilmm Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 Cześć, Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam. Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie kolektorów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Cześć, > Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? > Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens > pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam. > Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie > kolektorów)? Takie moce to z 8V juz dawno byly robione i jezdza Jak masz 1.2 pod maska juz to bym sie wstrzymal z t jetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Cześć, > Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? > Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens > pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam. > Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie > kolektorów)? Jezeli chodzi tylko o mocowanie do bloku i kolektorów to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Jezeli chodzi tylko o mocowanie do bloku i kolektorów to tak. Dzięki panowie za odpowiedź - a jakie moce są "dopuszczalne" w 1.2? Tylko chciałbym jakiś taki przebieg rzędu 100 tys. zrobić na tym silniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Dzięki panowie za odpowiedź - a jakie moce są "dopuszczalne" w 1.2? Tylko chciałbym jakiś taki > przebieg rzędu 100 tys. zrobić na tym silniku . Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje A skrzynię ewentualnie od czego można by zarzucić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje oj nie przesadzaj ze tak szybko, jak sie zle biegi wrzuca to tak bywa. ja tyle czasu jezdzilem na skrzyni z P2 i nie narzekalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > oj nie przesadzaj ze tak szybko, jak sie zle biegi wrzuca to tak bywa. > ja tyle czasu jezdzilem na skrzyni z P2 i nie narzekalem jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej zapodać tijetowską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Cześć, > Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? > Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens > pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam. > Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie > kolektorów)? zostawić 1.2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło > wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to > się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z > podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale > większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej > zapodać tijetowską 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie niewzruszona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło > wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to > się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z > podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale > większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej > zapodać tijetowską t-jetowska ?? czyli jaką bo od bravo II to nie ma hu... aby weszla. Moja zostala zabita na strojeniu co moge sie zalozyc ze zostal zle wbity bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > t-jetowska ?? czyli jaką bo od bravo II to nie ma hu... aby weszla. > Moja zostala zabita na strojeniu co moge sie zalozyc ze zostal zle wbity bieg. Ja takiej nie mam to ci nie powiem, ale o ile dobrze pamiętam widziałem że tutaj na tym forum niektórzy mają takie skrzynie z dorabianymi półosiami i mocowaniami np ahamay, zapytaj sie go on napewno nie ma seryjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Ja takiej nie mam to ci nie powiem, ale o ile dobrze pamiętam widziałem że tutaj na tym forum > niektórzy mają takie skrzynie z dorabianymi półosiami i mocowaniami np ahamay, zapytaj sie go > on napewno nie ma seryjnej dlatego trzeba napisac ze nie kazda t-jetowska wejdzie ja tez nie mam seryjnej tylko od 500abarth c 510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z > tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie > niewzruszona bez foto sie nie lyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > dlatego trzeba napisac ze nie kazda t-jetowska wejdzie > ja tez nie mam seryjnej tylko od 500abarth c 510 a no ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z > tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie > niewzruszona Oj potrafilo jest jeden taki kierownik co juz c510 zabil w t jecie nie robi sie seja t jeta zeby jezdzic nim w niedziele do kosciola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > bez foto sie nie lyczy Ale to nie w cento tylko w wiekszym bracie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje Ale on ma skrzynię... z Uno 1.0 gaźnik o najdłuższych przełożeniach ze wszystkich skrzyń w silnikach fire... więc i moc będzie inaczej z nią rozwijana... i czy wytrzyma to mocna zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.